Nuotiolle makkaran paistoon..

Ikisinkku M

..tekisi vähän mieli mennä yhden patkointireitin varrelle. Tulisi siinä sitten tämän päivän syöminenkin hoidettua mutta eipä sinne taida yksin mies viitsiä lähteä kun ei sinne kuitenkaan sattuisi samaan aikaan ketään kivaa sinkkunaista vaan joku perhe joka heti ajattelisi kaikkea negatiivista itseksensä nuotiolla istuskelevasta sinkkumiehestä.

17

127

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ätmi

Sinne saattaa tulla joku karhuemo ja syödä sun makkaran.

• Voipihan sinne notskille joku sinkkunainenkin ihan sattumalta eksyä. Mutta totta on, että kyllä siinä monesti meinaa tulla ihan himpun verran negatiivisia ajatuksia mieleen, kuten että mikähän riita tuollakin mahtaa tyttöystävänsä kanssa olla, kun on pitänyt tänne korpeen yksinään tulla hillumaan.

Itseasiassa ihan tämmöinen juttu sattuikin viime vkloppuna, kun olin itsekseni pikku vaelluksella, niin erääseen yöpymispaikkaani tupsahti illalla yksinäinen miesvaeltaja. Siinä sit juteltiin kaikenlaista ja kävi jopa ilmi, että ollaan sattumalta samasta kaupungista kotoisin, vaikka tämä vaelluspaikka siis oli satojen kilometrien päässä tästä kaupungista. No, tokihan siinä sitten mies alkoi pian soittelemaan tyttöystävälleen :-/. Arvostan toki kovastikin sitä, että toi tuon asian esille sillälailla asiallisesti ja varhaisessa vaiheessa, mitä läheskään kaikki eivät huomaa tehdä. Mutta kyllähän tuollaiset tapaukset aina vähän nakertaa sitä toivoa, että voisi joskus vielä siihen sopivaan kumppaniin törmätäkin.

• Ikisinkku M

Niin eli ei pelkästään perheet vaan myös ne sinkkunaiset ajattelee negatiivisesti :( Hyvä on, en mene niin ei kenenkään mielenrauha järkyty.

Kylmän viileästi ajatellen sinun ehkä kannattaisi vampata tuommoinen varattu siellä vaelluksella ja riistää se naisellisia aseita käyttäen tyttöystävältään- Luulisi että jos ei tyttis ole vaellukselle mukaan lähtenyt niin suhde voi olla jo muutenkin huonoissa kantimissa ja vaelluksista tykkäävä mies voisi hyvinkin mielellään vaihtaa samanhenkiseen kuin mitä itsekin on.

• ,.,.,..,
        Ikisinkku M kirjoitti:

Niin eli ei pelkästään perheet vaan myös ne sinkkunaiset ajattelee negatiivisesti :( Hyvä on, en mene niin ei kenenkään mielenrauha järkyty.

Kylmän viileästi ajatellen sinun ehkä kannattaisi vampata tuommoinen varattu siellä vaelluksella ja riistää se naisellisia aseita käyttäen tyttöystävältään- Luulisi että jos ei tyttis ole vaellukselle mukaan lähtenyt niin suhde voi olla jo muutenkin huonoissa kantimissa ja vaelluksista tykkäävä mies voisi hyvinkin mielellään vaihtaa samanhenkiseen kuin mitä itsekin on.

Tuollainen vaihtajamies vaihtaisi stellariankin sitten johonkin toiseen lennosta myöhemmin. Lennosta vaihtajiin ei kannata luottaa.

• Vielä on kesä

Mene jonnekkin kauniiseen puistoon vaikka kirjan kanssa, tai rannalle. Noissa paikoissa ei ketään ikävästi katsota vaikka yksin on.

• Ikisinkku M

Auringossa on niin hankala lukea, tiedäthän kun se aurinko aina kilottaa ja tuuli riepottelee sivuja ja sitten taas jos ei ole lukemista ei siellä puistossa tai rantsussa jaksa makailla kovin kauaa.

• Vielä on kesä
        Ikisinkku M kirjoitti:

Auringossa on niin hankala lukea, tiedäthän kun se aurinko aina kilottaa ja tuuli riepottelee sivuja ja sitten taas jos ei ole lukemista ei siellä puistossa tai rantsussa jaksa makailla kovin kauaa.

Ei siellä kyllä kauan viihdy. Minäkin olen yleensä vain pari tuntia.

• atm.

Kerran olin lapissa vaeltamassa 5 vuotta sitten ja sielt tuli sitten kaks naista vastaan jotka halus soittaa kun toisel oli jalka kipee eikä pystynyt kunnolla kävelee. Sanoin että ei minulla ole puhelinta ja jatkoin matkaa. Tiesin että sinne mistä se reitti lähti, oli ainakin 7 kilsaa matkaa. Itku kurkussa se yks siihen jäi katsomaan kun en auttanut.

• ätmi

Hyvin toimittu. Itsenäinen ja vahva suomalaisnainen pärjää kyllä ilman miehen apuakin.

• ätmi aina.

Ei mihinkään kannata yksin mennä koska naiset siitä ajattelee kaikkea pahaa.

• ht ...

Okei, juuri huomasin tämän ketjun. Mielenkiintoinen sattuma ajoituksen suhteen, kun saattaapi olla että olen muutaman päivän päästä sitten yksin (tai ehkä en yksin?) jossain metsikössä... :D

Tuohon voisin muuten todeta että ei siellä metsässä ketään yksinäisiä sinkkunaisia yleensä vastaan tule... Ehkä enintään niitä muutamia naispareja, useat yli yön retkeilijät tuntuu olevan mies nais yhdistelmällä liikkeessä. Tai sitten lastensa kanssa. Ja pienet turistiryhmät tietysti oma lukunsa.

Kävinpähän itsekin jokin aika sitten pari yötä kansallispuistossa hihhuloimassa. En kertaakaan sitä makkaraa paistanut, mutta aamukahveja keitellessä parin ulkomaalaisen ryhmä ei ajatellut minusta mitään negatiivista vaan luulivat minua joksikin puistonvartijaksi. :D

Epäilen hieman että eräs toinen mies ja tämän tytär(?), jonka kanssa juttelin saattoi itse asiassa kuvitella ihan samaa vaikkei sitä suoraan sanonutkaan - koska mies siinä muiden juttujen ohessa mm. selitti että nuotiopaikan roskat eivät olleet heidän jäljiltään, yms. (Tuskin olisi alkanut asiasta selittämään muille satunnaisille retkeilijöille.)

Liikun ilmeisesti sen verran epätavanomaisen varustuksen kanssa että ihmiset ensimmäisenä ajattelevat että siinä on joku puistonvartija on tarkistuskierroksellaan. Mutta ei se mitään, otan asian huumorilla. Eipähän ajatella mitään negatiivista yksin patikoivasta sinkkumiehestä. :)

• defwefwfwfw

"Kävinpähän itsekin jokin aika sitten pari yötä kansallispuistossa hihhuloimassa. En kertaakaan sitä makkaraa paistanut, mutta aamukahveja keitellessä parin ulkomaalaisen ryhmä ei ajatellut minusta mitään negatiivista vaan luulivat minua joksikin puistonvartijaksi. :D"

Tämähän kertoo siitä, että ulkomailla yksin retkeilevä mies on outolintu.

• ht ...
        defwefwfwfw kirjoitti:

"Kävinpähän itsekin jokin aika sitten pari yötä kansallispuistossa hihhuloimassa. En kertaakaan sitä makkaraa paistanut, mutta aamukahveja keitellessä parin ulkomaalaisen ryhmä ei ajatellut minusta mitään negatiivista vaan luulivat minua joksikin puistonvartijaksi. :D"

Tämähän kertoo siitä, että ulkomailla yksin retkeilevä mies on outolintu.

Ehkä... Mutta kun on sopivasti varustautunut, niin luulevat sitten puistonvartijaksi joten eivätpähän pelästy pakoon sitä outolintua. :)

Ja ihan sama outolintu se suomalainen mieskin on yksin retkellä. Etenkin jollei kyse ole jostain 50 vuotiaasta miehestä joka samoaa yksin lapin erämaissa.

Nyt kun mietin niin jos vastaani olisi kävellyt joku yksinäinen nuorehko mies (tai nainen) siellä poluilla (eikä kyseessä olisi ollut marjastaja, tms.) niin olisin kyllä varmaan miettinyt että mitäköhän tuokin täällä tekee. Mutta ei se mitään, ei pidä pohtia mitä muut ajattelevat. Ajatelkoon ihan mitä haluavat.

• Sinkkumies.

Voisin lähtee patikoimaan jonnekkin mutta ei se yksin ole mukavaa. Joskus patikoin lapissa kuusamon maisemissa 80 kilsaa 3 päivässä. Kalastelin ja kävelin metsikössä, olihan se silleen yksinäistä mut tapasi siellä muitakin joilla oli joku kaveri mukana. Ihmettelivät että mitä minä siellä yksin teen.

• ikisinkku N

Ja täällä toinen ikisinkku nainen, kävelen ja pyöräilen aina yksin, eikä vielä kukaan ole sitä kummastellut, tuttuja on kyllä mutta ne on perheellisiä ja ei niillä ole aikaa sinkuille, sen takia saan kuntoilut tehdä aina yksin, olishan se kiva samalta alueelta löytää lenkki kaveri. Yksi sinkku kaveri on kyllä mutta hän asuu toisessa kaupungissa ja ei kovin usein tapaa häntäkään. Siinä se kynnys sitte onkin en voi mennä konsertteihin tai pubeihin yksin naisena, nehän kattois kieroon heti kuka kummajainen toi on, maailma muuttunu kummalliseks paikaks, yksinäisiä on todella paljon, lenkki poluilla tulee vastaan yksinäisiä monesti mutta naisena en nyt kehtaa alkaa juttelemaankaa.

• Mä menen kyllä joka paikkaan yksin jos ei seuraa ole tarjolla. Leffat, teatterit, näyttelyt... ei mua kiinnosta mitä muut ajattelee mun yksinolemisestani. Enkä mäkään mieti muiden yksinolemista.

• Ikisinkku M

Näinhän se on kun moni juttu jää itseksensä tekemättä, niin kuin tuommoinen makkaranpaistokeikkakin. Mieskavereiden kanssa ei tule lähdettyä jos siihen ei liity jotain kalastus tms, teemaa mutta jos olisi joku sinkkunaiskaveri sen kanssa olisi helppo lähteä, tai jos sillä olisi koira ei sen naisen edes tarvitsisi lähteä kun lainaisi vaan sitä koiraa niin sen ulkoilutuskin olisi kunniallinen syy oleskella patikkareitillä. Sekin vaan sitten vähän hankalaa kun jos se nainen ei kiinnosta enemmänkin sitä saattaisi kiinnostaa ja siitä tulisi omat hankaluutensa tai jos molempia kiinnostaisi se taas asettaisi molemminpuolisia erilaisia vaatimuksia joiden tulisi täyttyä.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mieleni harhailee sinussa

Uskon että tykkäät minusta. On vain yksi elämä. Silti jään paikoilleni ja odotan että jokin muuttuu. Menin palasiksi, ei
      Tunteet
      9
      1732
    2. Toivotko, että

hän tulisi juttelemaan sinulle, vai lähestytkö mieluummin itse?
      Ikävä
      89
      1175
    3. Jännitän sinua J mies

Ei tästä tulee mitään. Tuskin kaikki olis mennyt näin moneen solmuun, jos olis tarkoitettu meidät yhteen.
      Ikävä
      118
      1166
    4. Kuinka kauan kesti että ihastuit

Kaivattuusi? Jos lasketaan siitä hetkestä alkaen kun näit hänet ensi kerran. Oliko jokin tilanne tai tapahtuma, joka voi
      Ikävä
      51
      973
    5. Olen käyttäytynyt sinua kohtaan väärin toistuvasti

Puolustuksekseni täytyy sanoa, että ei ole ollut tahallista vaan seurausta harhaisista luuloista ja ajatuksista. Esimerk
      Ikävä
      63
      874
    6. Orpo suunnittelee palestiinalaislasten Suomeen siirtoa

"Sairaalahoitoa tarvitsevien lasten ottaminen Suomeen on lisäksi selvityksessä, Orpo sanoo. – Jos meillä on mahdolli
      Maailman menoa
      209
      844
    7. Tunneälyä testaamaan!

Testi pitää sisällään viisi osa-aluetta. Itse sain täydet tuosta ensimmäisestä eli 25/25. Kokonaispistemäärä oli 100/125
      Lesbot
      3
      756
    8. Vaikutat tosi mielenkiintoiselta ja

paksulta. 😂 m - n
      Ikävä
      81
      753
    9. solmussa solmussa

Tilanne solmussa. Umpisommussa🫢
      Ikävä
      35
      699
    10. Saanko mies tulla sun kainaloon nukkumaan?

En saa unta kun mietin sua❤️ Saako tulla sun viereen ja käpertyä sun kainaloon?
      Ikävä
      42
      653
    Aihe