Oletko ikisinkkunainen?

i s m

Onko olemassa naisia, jotka ovat vuodesta toiseen sinkkuja? Itse en tunne yhtäkään yli 25-vuotiasta naista, jolla ei olisi ollut suhdetta. Miehiä tunnen sitten senkin edestä...
Mitkä fiilikset sulla on miesten suhteen? Mikset löydä vai oletko edes yrittänyt?

56

328

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • minulla ei ole ollut "aitoja" suhteita, olen ollut sen verran lapsellinen ja hitaasti älyllisesti kehittyvää sorttia etten ole edes oikeastaan kaivannut, enkä tiedä milloin tulen lopullisesti kaipaamaankaan.. huonoja kokemuksia, joiden takia en jaksa aikaani tuhlata miehiin.. seksiäkään en kaipaa :D

• kiltti atm

Oot vaan liian vaativa ja nirso että ei sulle kelpaa mikään tavis vaan pitää olla viimeisen päälle komea mies joten olet kyylästynyt kun et löydä sitä kaikkein komeinta miestä.

• kiltti atm kirjoitti:

Oot vaan liian vaativa ja nirso että ei sulle kelpaa mikään tavis vaan pitää olla viimeisen päälle komea mies joten olet kyylästynyt kun et löydä sitä kaikkein komeinta miestä.

ööh :D oon ehkä vähiten ulkonäkökeskeinen ihminen mitä voi olla :D ????!!! turha on tulla pätemään kun et mua selvästikään tunne.

• niin niin

Koska kukaan mies ei ole kiinnostunut parisuhteesta kanssani. Seksiin kyllä, muuten ei. Että ei tässä muita vaihtoehtoja edes ole.

• Nuorempana en todellakaan edes yrittänyt löytää miestä itselleni, kun hulluuttani kuvittelin että löytyy muutenkin. Viimeaikoina olen kyllä yrittänyt treffailla miehiä, ja ikisinkkuuden syyksi on osoittautunut se perinteinen, eli että kiinnostukset vain eivät kohtaa sitten millään.

En minä nyt ihan piruuttani tässä mielestäni nirsoile, mutta mulla ei vain kertakaikkisesti omatunto taivu siihen että seurustelisin miehen kanssa josta en pidä. Kokisin itseni epärehelliseksi, jos mies kuvittelisi minun olevan häneen ihastunut, vaikka oikeasti haluaisin vain hänen pysyvän mahdollisimman kaukana.

Toimintasuunnitelmani tästä eteenpäin on tavata mahdollisimman monia vapaita miehiä, toki muistaen sen, ettei ekatreffeillä kaikki vielä kykene kovin luontevasti olemaan. Ainakin muutama kerta tapailua jokaisen hiukankin potentiaalisen tapauksen kanssa, ja jos senkin jälkeen tuntuu että ollaan vähän eri planeetoilta kotoisin, niin on pakko siirtyä seuraavaan. Ei tässä koko elämää ole haaskattavana siihen että yrittäisi saada jotakin jo alun perin tuhoon tuomittua toimimaan.

• 15+10

Mistäpäin Suomea oot? Edes noin suurinpiirtein, josset tarkemmin halua paljastaa.

• Kyllä olen

En ole koskaan ollut niin pitkässä seurustelusuhteessa, että olisin voinut sanoa seurustelevani, joten olen aivan selvästi ikisinkku.

Kuten stellaria81 sanoo, minäkään en koskaan etsinyt suhdetta, jotenkin vain ajattelin, että kyllä se siellä tulevaisuudessa kai on. Mitään ei kuitenkaan voi sille, että kyllästyn helposti ja olen mieluummin itsekseni kuin toisen kanssa.

Miehistä kyllä pidän ja seksistä erityisesti, mutta se kyllästyminen on niin väistämätön juttu, että en viitsi enää tuhlata niihin aikaa.

• luu kädessä

Kuulostat aivan sellaiselta naiselta, jolta saa pesää helpolla, mutta sä et vaan huoli ketään miestä suhteeseen. Haluat elää yksin ja kokeilla mahdollisimman montaa miestä.
        Ennen pitkää pamahdat paksuksi. Sitten sulla on kaksi vaihtoehtoa. Elää vihattuna yh:na tai huolia lapsesi isä kumppaniksi.

• Kyllä olen
        luu kädessä kirjoitti:

Kuulostat aivan sellaiselta naiselta, jolta saa pesää helpolla, mutta sä et vaan huoli ketään miestä suhteeseen. Haluat elää yksin ja kokeilla mahdollisimman montaa miestä.
        Ennen pitkää pamahdat paksuksi. Sitten sulla on kaksi vaihtoehtoa. Elää vihattuna yh:na tai huolia lapsesi isä kumppaniksi.

Seksiä harrastin viimeksi noin kymmenen vuotta sitten hyvin tuntemani miehen kanssa, joten arvauksesi eivät ihan osuneet kohdalleen. Seksittä ei raskaaksi tulla enkä muutenkaan ole koskaan halunnut lapsia, joten tarjoamasi vaihtoehdotkin menivät pahasti pieleen.

Elämä tällaisena maistuu oikein hyvältä. Vaihtoehtoja on ollut, ja omasta mielestäni olen valinnut juuri ne oikeat! Meillä optimisteilla ja teillä pessimisteillä nämä ajatusmaailmat ovat vain niin kovin erilaiset, vai mitä?

• Ikisinkku.

Naisten ikisinkkuus johtuu vain siitä että ovat nirsoja. Eivät edes halua tutustua mieheen jos ulkonäkö ei ole täydellinen. Mistäs sitä tietää että ei tykkää ennen kun on edes jutellut mitään.

• Ärsyyntynyt_nainen

Ehkä miehenä ei kannattaisi puhua naisten suulla.

Naisten syyttäminen nirsoudesta vain osoittaa, kuinka pinnallinen kuva sinulla on naisista. Meille naisille ihmissuhteissa merkitsee moni muukin asia kuin mitä Iltalehden sivujen ikuisesta naiset-haluaa-mieheltä-statusta-ja-rahaa -mantrasta voisit ymmärtää.

• 3+19
        Ärsyyntynyt_nainen kirjoitti:

Ehkä miehenä ei kannattaisi puhua naisten suulla.

Naisten syyttäminen nirsoudesta vain osoittaa, kuinka pinnallinen kuva sinulla on naisista. Meille naisille ihmissuhteissa merkitsee moni muukin asia kuin mitä Iltalehden sivujen ikuisesta naiset-haluaa-mieheltä-statusta-ja-rahaa -mantrasta voisit ymmärtää.

Niinhän te haluattekin, joka kerta kun luen jotain naisten vaikeuksista saada miestä siinä paino on sanalla _hyvä_ mies. Vaikka ette puhuisi suoraan miehen tuloista, tai pitäisi rahaa tärkeänä, silti käytännössä aina valitaan se parhaiten tienaava mies joka esiintyy kiinnostavimpana, tai sitten se korkean statuksen mies. Ellei ole sitä rahaa ja statusta niin silloin ei ole _hyvä_ mies ja siihen ei vaan ihastuta. Palataan asiaan sitten kun alatte toimia toisella tavalla käytännössä.

• Ärsyyntynyt_nainen
        3+19 kirjoitti:

Niinhän te haluattekin, joka kerta kun luen jotain naisten vaikeuksista saada miestä siinä paino on sanalla _hyvä_ mies. Vaikka ette puhuisi suoraan miehen tuloista, tai pitäisi rahaa tärkeänä, silti käytännössä aina valitaan se parhaiten tienaava mies joka esiintyy kiinnostavimpana, tai sitten se korkean statuksen mies. Ellei ole sitä rahaa ja statusta niin silloin ei ole _hyvä_ mies ja siihen ei vaan ihastuta. Palataan asiaan sitten kun alatte toimia toisella tavalla käytännössä.

Minun tuttava- ja ystäväpiirissa ei yksikään nainen ole parisuhteessa tai avio/avoliitossa miehen statuksen tai varallsuuden takia.

Kyseessä on tietenkin vain yhden ihmisen (minun) kokemus asioista ja tieto siitä, millaisia ovat keskiluokkaiset ja avomieliset piirit PK-seudulla. Minun kokemukseni eivät tietenkään ole koko totuus Suomen kansasta.

Ikävää, että sinulla ei ole vastaavia hyviä kokemuksia miesten ja naisten välisistä suhteista joissa status ja raha eivät paina vaakakupissa lainkaan,

• ------------

Minun tuttava- ja ystäväpiirissa ei yksikään nainen ole parisuhteessa tai avio/avoliitossa miehen statuksen tai varallsuuden takia.

Kyseessä on tietenkin vain yhden ihmisen (minun) kokemus asioista ja tieto siitä, millaisia ovat keskiluokkaiset ja avomieliset piirit PK-seudulla. Minun kokemukseni eivät tietenkään ole koko totuus Suomen kansasta.

Ikävää, että sinulla ei ole vastaavia hyviä kokemuksia miesten ja naisten välisistä suhteista joissa status ja raha eivät paina vaakakupissa lainkaan,

Totta kai on varallisuuden takia. Arvaanpa ettei kukaan ystävistäsi seurustele pitkäaikaistyöttömän kanssa.

• Ärsyyntynyt_nainen
        ------------ kirjoitti:

Totta kai on varallisuuden takia. Arvaanpa ettei kukaan ystävistäsi seurustele pitkäaikaistyöttömän kanssa.

Kukaan lähipiirini naisista ei ole seurustellut pitkäaikaistyöttömän kanssa koska heitä pidetään aikaansaamattomina ja pitkäaikaistyöttömillä on usein psykisiä ongelmia kuten masennusta. On vaikeaa seurustella sellaisen henkilön kanssa, joka ei tee mitään ja tylsistyy kotona samalla kun itse olet töissä tai harrastuksissa. Kyse on enemmänkin siitä, etteivät arvot ja elämän tyylit kohtaa kuin rahasta ja statuksesta. En kyllä kiellä sitä, että tietynlaiseen elämäntyyliin tarvitaan tietty varallisuus.

Noin yleensä ottaen ihmiset eivät halua viettää aikaa sellaisten ihmisten kanssa, joilla on ongelmia, koska he ovat synkkää seuraava. Tämän palstan sinkkumiesten kanssa kukaan ei halua seurustella koska he ovat aggressiivisia, katkeria ja huono tapaisia. Jälleen kyse ei ole rahasta tai statuksesta. Minä en esim. koskaan seurustelisi miehen kanssa, joka edes pilallaan sanoisi, että joku ryhmä naisista pitäisi tapaa heidän käytöksensä takia.

Rahalla ja statuksella ei ole tekemistä ihmisten luonteen tai henkisen tilan kanssa.

• mbgitw
        ------------ kirjoitti:

Työttömyys tarkoittaa yleensä muutakin kuin rahan puutetta.

• 17+7

Kukaan lähipiirini naisista ei ole seurustellut pitkäaikaistyöttömän kanssa koska heitä pidetään aikaansaamattomina ja pitkäaikaistyöttömillä on usein psykisiä ongelmia kuten masennusta. On vaikeaa seurustella sellaisen henkilön kanssa, joka ei tee mitään ja tylsistyy kotona samalla kun itse olet töissä tai harrastuksissa. Kyse on enemmänkin siitä, etteivät arvot ja elämän tyylit kohtaa kuin rahasta ja statuksesta. En kyllä kiellä sitä, että tietynlaiseen elämäntyyliin tarvitaan tietty varallisuus.

Noin yleensä ottaen ihmiset eivät halua viettää aikaa sellaisten ihmisten kanssa, joilla on ongelmia, koska he ovat synkkää seuraava. Tämän palstan sinkkumiesten kanssa kukaan ei halua seurustella koska he ovat aggressiivisia, katkeria ja huono tapaisia. Jälleen kyse ei ole rahasta tai statuksesta. Minä en esim. koskaan seurustelisi miehen kanssa, joka edes pilallaan sanoisi, että joku ryhmä naisista pitäisi tapaa heidän käytöksensä takia.

Rahalla ja statuksella ei ole tekemistä ihmisten luonteen tai henkisen tilan kanssa.

Joo eli rahalla ei oo väliä, kunhan on rahaa, tämä selvä.

• verrattaen selitystä
        17+7 kirjoitti:

Joo eli rahalla ei oo väliä, kunhan on rahaa, tämä selvä.

Muakaan ei haittaa naisen lihavuus, mutta lihavat naiset on yleensä laiskoja ja se laiskuus haittaa.

Eikä mua haittaa naisten rumuuskaan, mutta rumilla naisilla on yleensä niin huono itsetunto etten siitä tykkää.

Eikä mua haittaa agressiivisetkaan naiset, mutta ne on liian energisiä mun makuun.

Jne.

• Naisasialooseri.

Miehet ovat katkeria ja aggressivisia ihan syystäkin. Ja se on täysin naisten viha, että heistä on sellaisia tullut. Mies, jolla on tyydyttävä seksielämä ei ole katkera eikä aggressiivinen.

• 9+1
        verrattaen selitystä kirjoitti:

Muakaan ei haittaa naisen lihavuus, mutta lihavat naiset on yleensä laiskoja ja se laiskuus haittaa.

Eikä mua haittaa naisten rumuuskaan, mutta rumilla naisilla on yleensä niin huono itsetunto etten siitä tykkää.

Eikä mua haittaa agressiivisetkaan naiset, mutta ne on liian energisiä mun makuun.

Jne.

Niin ja ei sekään haittaa jos nainen on vanha, ei vaan vanhojen naisten kanssa ajatusmaailma kohtaa, mutta ei sillä iällä ole mitään tekemistä sen asian kanssa !

• 4+8
        mbgitw kirjoitti:

Työttömyys tarkoittaa yleensä muutakin kuin rahan puutetta.

Joo ja ruma naama naisella tarkoittaa huonoa itsetuntoa, kyllä muuten kaikki rakastuis, mutta eivät voi sietää ettei ole hyvä itsetunto. Ei silleen miehiä se ulkonäkö kiinnosta yhtään.

• Mies31v.

Luulin jo että tässä voisi olla jotenkin ihan jees nainen. Mutta sitten tuli tämä: "Kukaan lähipiirini naisista ei ole seurustellut pitkäaikaistyöttömän kanssa koska heitä pidetään aikaansaamattomina ja pitkäaikaistyöttömillä on usein psykisiä ongelmia kuten masennusta." Kiitos vitusti. Ei mua oikeesti edes kiinnosta. :D Puolestani voitte kuolla pois jo tänään.

Olen kirjoittanut 17 kirjaa, vähintään 160 sivuisia. Ihan ollessani työtön. Menettänyt uskon naisiin. En ehkä ikinä jatka sukuani. Kykenetkö pienellä rusinallasi edes sisäistämään ja ymmärtämään sitä, et! Olen taiteilut kaiken ilman lääkkeitä. Yksin. Se mitä olen tehnyt on enemmän kuin mitä sinä ja ystäväsi tulette ikinä tekemään tässä elämässä.

• Ohhoh!
        Mies31v. kirjoitti:

Luulin jo että tässä voisi olla jotenkin ihan jees nainen. Mutta sitten tuli tämä: "Kukaan lähipiirini naisista ei ole seurustellut pitkäaikaistyöttömän kanssa koska heitä pidetään aikaansaamattomina ja pitkäaikaistyöttömillä on usein psykisiä ongelmia kuten masennusta." Kiitos vitusti. Ei mua oikeesti edes kiinnosta. :D Puolestani voitte kuolla pois jo tänään.

Olen kirjoittanut 17 kirjaa, vähintään 160 sivuisia. Ihan ollessani työtön. Menettänyt uskon naisiin. En ehkä ikinä jatka sukuani. Kykenetkö pienellä rusinallasi edes sisäistämään ja ymmärtämään sitä, et! Olen taiteilut kaiken ilman lääkkeitä. Yksin. Se mitä olen tehnyt on enemmän kuin mitä sinä ja ystäväsi tulette ikinä tekemään tässä elämässä.

Et ole ollut työtön, jos olet kerran 17 kirjaa - vaikkakin aika laihaa kirjaa - onnistunut kirjoittamaan. Olet vain nostanut työttömyyskorvauksia ja tehnyt töitä salaa. Sitä kutsutaan epärehellisyydeksi eivätkä siitä kaikki tykkää.

• ujbköjböjkb

"Kukaan lähipiirini naisista ei ole seurustellut pitkäaikaistyöttömän kanssa koska heitä pidetään aikaansaamattomina ja pitkäaikaistyöttömillä on usein psykisiä ongelmia kuten masennusta."

Mahtava trolli.

Montako pitkäaikaistyötöntä tai masentunutta tunnet?

"On vaikeaa seurustella sellaisen henkilön kanssa, joka ei tee mitään ja tylsistyy kotona samalla kun itse olet töissä tai harrastuksissa."

Vietkö miehesi työpaikallesikin? Miksi pitkäaikaistyötön tai masentunut ei tekisi mitään, tai tekisi mitään kanssasi?

"Kyse on enemmänkin siitä, etteivät arvot ja elämän tyylit kohtaa kuin rahasta ja statuksesta"

Millaiset arvot on pitkäaikaistyöttömällä tai masentuneella?

Eikö arvot olekaan tarpeeksi pinnallisia tai kylmiä että sopisi sinun maailmaasi?

Tunnusta pois että kyse ei ole mistään muusta kuin siitä että sinä pelkäät mitä ystäväsi sanoisivat jos seurustelisit pitkäaikaistyöttömän tai masentuneen kanssa. Sinä häpeäisit itseäsi ettet saanutkaan lääkäriä rengastettua koska kuvittelet että lääkäri on jonkinlainen luonteenpiirre.

Sinä häpeät itseäsi jo nyt, etkä siis kykene rakastamaan itseäsi.

Sinulle tekisi oikeasti hyvää tutustua esimerkiksi masennuksen kokeneisiin ihmisiin ja heidän elämäänsä ja maailmaansa. Voisit hämmästyä kuinka he ymmärtävät oikeasti ihmisiä koska ovat käyneet jotakin sellaista läpi mitä et osaa kuvitellakaan ja he ovat voittaneet sen. Mitä sinä olet muka voittanut tässä elämässä kun et kykene rakastamaan itseäsi ja elät muiden määrittämää elämää?

Minä en arvosta ihmisten titteleitä, minä arvostan ihmisiä jotka ovat voittaneet itsensä, on taisteluna ollut sitten maailman korkeimman vuoren valloittaminen tai masennuksen selättäminen.

• 14 + 13

Suutelin, harrastin seksiä ja aloin seurustella ensimmäisen kerran 24-vuotiaana, mikä lienee ainakin naiselle aika myöhäinen ikä. Ulkonäköni tuskin on ollut rajoittava tekijä, sillä painoindeksini on alle 20, kasvonpiirteeni eivät ole poikkeuksellisen epämiellyttävät, huolehdin hygieniastani, käytän meikkiä ja kiinnitän huomiota pukeutumiseeni.

Olen vain aina ollut introvertein ihminen jonka tiedän, ja tunnun saavan hyvin vähän iloa ihmisten kanssa oleilusta. Ainakin se vie minulta todella paljon energiaa. Perheenjäsenet ja muut lähimmät ihmiset ovat tästä poikkeus, mutta sellainen kevyt kaveeraus koulussa tai työpaikalla on aina tuntunut minusta turhalta ja väsyttävältä. Olen viihtynyt aina liian hyvin omissa oloissani, eikä minulla lapsena oikein ollut kavereita eikä myöhemmin nuorena seurustelusuhteita. Tunsin aina olevani ikätovereitani muutaman vuoden jäljessä, enkä esimerkiksi koskaan halunnut käyttää alkoholia, mikä osaltaan jätti ulkopuoliseksi.

Seurustelukumppaniini tutustuin netissä eräällä harrastefoorumilla. Hänkään ei ole aivan niin ihmisarka kuin minä, mutta riittävän introvertti ymmärtääkseen minua. Olen tukenut miestäni taloudellisestii kun minulla oli enemmän rahaa käytössäni opiskeluaikoinamme, joten en tunne olevani hänen kanssaan (taloudellisen) statuksen takia. Miehen pitää olla _hyvä_mies, mutta en vaadi sellaista hyvyyttä, jota en kykene vastavuoroisesti itse tarjoamaan.

• michelle2

Onko puolitoista vuotta sinkkuna ikisinkku? Ainakin minusta on alkanut tuntumaan, että minusta on kovalla vauhdilla jäämässä ikisinkku.

Miksikö? Hyvä kysymys. Ensinnäkin, en ole oikeastaan etsinyt, netissäkään en ole ollut ollenkaan. Olen kyllä tapaillut miehiä tänä aikana, ja kaikki ovat löytyneet baarista, luultavasti siksi että se on se ainoa paikka missä tutustuisin vastakkaiseen sukupuoleen omassa elämässäni.

Niistä jutuista ei vain ole syntynyt mitään... Kahdesta meinasi syntyä suhde, mutta kumpikin loppua tyssähti sitten kuitenkin. :/

Ja nyt kesällä oikein ihmettelin sitä, kun koko ajan se miehen etsiminen vaan jää enemmän ja enemmän. Siis edelleen sitä tutustuu pintapuolisesti miehiin, mutta minusta on jotenkin alkanut tuntumaan, etten tule löytämään sitä oikeaa. Olen jollain tasolla luovuttanut, ja toisaalta miehiä ja uusiakin miehiä pörrää ympärillä niin paljon, ettei oikein osaa johonkin yhteen keskittyäkään. Siihen vielä pahat traumat eksästä, joten voila!

Pelkään, että minusta on tulossa sitoutumiskammoinen nainen.

• 12+8

Lyhyesti tiivistettynä kaikkien "ikisinkku" naisien sinkkuus johtuu siitä että eivät edes halua tavata ketään. "En ole edes etsinyt ketään" ja jos jotenkin jää epäselväksi tämä haluttomuus, niin kysykääpä heiltä jotain emailia, tai vaikkapa tapaamista, niin 100% varmasti kieltäytyvät, tai eivät vastaa.

• Ikisinkku.

Miehen on 35 jälkeen ihan turha kuvitella että saa parisuhdetta enää jos ei ole mitään kokemuksia naisista.

• Ikisinkku.

Olen kai ihannormi näköinen, normi työssä ollut 14 vuotta, tienaan hyvin, kavereita muutama, harrastuksia on ollut paljon mutta koskaan en ole naiseen päässyt tutustumaan tai naiset ei ole halunneet tutustua minuun. En ole kyllä koskaan levitellyt rahojani paitsi kun ostin uuden auton niin kaikki kyyläsi kun jotain nähtävyyttä. En ole sillä autollakaan paljon ajanut siltin.

• Ai nyt olet ollut 14 vuotta työssä, vaikka yleensä esität olevasi pitkäaikaistyötön. Olet sinä kyllä näiden palstojen suurin valehtelija, "kiltti_mies"

• ei kelpaa

Olet sitten ruma.

• En ole ikisinkkunainen. Nyt tässä vuoden verran sinkkuilleena olen kyllä viihtynyt ihan hyvin. Treffailen miehiä, mutta varsinaisesti suhdetta en ole ollut valmis aloittamaan eikä oikein sellaista miestä ole kohdalle edes osunut.

Tykkään yksinolostakin, mutta kaipaan kyllä välillä miesseuraa ja sitä seksiäkin. Mutta selviän kyllä hyvin ilmankin.

• miehet liian nirsoja

Olen miltei 40vuotias nainen enkä ole koskaan kunnolla seurustellut kenenkään kanssa. Irtosuhteita en harrasta joten seksielämä on jäänyt myös kokematta. Useilla treffeillä olen elämäni varrella ollut muttei niistä jutuista mitään ole tullut. Miehillä on liian kiire, eivätkä he ole kiinnostuneita kunnollisista suhteista, miehet tahtovat vain vällyjen väliin ja pelailla. Minua ei moinen kiinnota. Joudun olemaan yksin koska en tahdo pelkkää seksiä, tahdon parisuhteen.

Enkä voi itse ajatella ottavani kenet tahansa kunhan minulla vain on joku. Se olisi petturuutta pahimmillaan. Monihan juuri harrastaa sitä että otetaan joku joka nyt sattuu olemaan saatavilla ja leikitään kotia ja esitetään ympäristölle onnellista. Se on se sosiaalinen paine joka jyllää. Minua kiinnostaa aidot tunteet ja aito kiintymys, mutta tässä elämässä sitä tuskin enää löydän.

Myönnän kyllä etten enää kunnolla mitään etsikään. Pettymykset on raskaampia ja menee enemmän aikaa päästä niiden yli näin kypsemmällä iällä. Miksi kiusata itseään turhilla yrityksillä? Kun ei nuorempanakaan kelvannut niin tuskin vanhempanakaan. Hassua etten ole edes ruma nainen. Miehille vaan ei kertakaikkiaan kelpaa suhteisiin kuin ne alta 25-vuotiaat hoikimmat, trendien perässä juoksevat einiinkovinfiksut kaunokaiset.

• rahalla ei väliä

Ei miehiä niinkään se seksi kiinnosta, naiset jotka ei halua seksiä ovat vaan tylsiä luonteeltaan.

• ed.
        rahalla ei väliä kirjoitti:

Ei miehiä niinkään se seksi kiinnosta, naiset jotka ei halua seksiä ovat vaan tylsiä luonteeltaan.

Miten ihmeessä haluta seksiä mieheltä, joka ei edes tahdo tutustua naiseen kunnolla?
        Eikö seksi kuulu parisuhteeseen?
        Missä ihmeessä kirjoitin etten halua seksiä?
        Ihan turhaan miehet vollottaa kunnollisten naisten perään kun oikeasti ainoastaan vapaamielisimmät naiset kelpaavat. Sitä saa mitä tilaa.
        Ihan oikein että villimmät naiset vievät teiltä järjen päästä ja siinä sivussa särkevät sydämemme, sitähän te kerjäätte.

Villimpiä naisia kiittäen, kiltti nainen.

• 15+9
        ed. kirjoitti:

Miten ihmeessä haluta seksiä mieheltä, joka ei edes tahdo tutustua naiseen kunnolla?
        Eikö seksi kuulu parisuhteeseen?
        Missä ihmeessä kirjoitin etten halua seksiä?
        Ihan turhaan miehet vollottaa kunnollisten naisten perään kun oikeasti ainoastaan vapaamielisimmät naiset kelpaavat. Sitä saa mitä tilaa.
        Ihan oikein että villimmät naiset vievät teiltä järjen päästä ja siinä sivussa särkevät sydämemme, sitähän te kerjäätte.

Villimpiä naisia kiittäen, kiltti nainen.

Miten se sun kiltteys ilmenee, josset ole ikinä ollut suhteessa, tai pitäny miestä hyvänä.

• 8+16
        15+9 kirjoitti:

Miten se sun kiltteys ilmenee, josset ole ikinä ollut suhteessa, tai pitäny miestä hyvänä.

Itsekäs ois parempi sana kuin kiltti.

• ed.
        15+9 kirjoitti:

Miten pitää miestä hyvänä jos mies ei edes halua tutustua vaan pitää kiirettä?
        Seksi=hyvänä pitämistä? Vaikka naisella ei olisi hyvä olla(liian nopeasti kun edetään) niin miestä pitää tyydyttää ja pitää hyvänä?

En tiennytkään että on itsekkyyttä olla seksuaalisissa asioissa hitaasti lämpiävä. En tiennyt että itsekästä on se että tahtoo tutustua ja tapailla rauhassa muiden aktiviteettien lomassa ennen seksin harrastamista.

Ehkä onkin ihan hyvä ettei miesjutuistani tullut mitään.

• 13+15
        ed. kirjoitti:

Miten pitää miestä hyvänä jos mies ei edes halua tutustua vaan pitää kiirettä?
        Seksi=hyvänä pitämistä? Vaikka naisella ei olisi hyvä olla(liian nopeasti kun edetään) niin miestä pitää tyydyttää ja pitää hyvänä?

En tiennytkään että on itsekkyyttä olla seksuaalisissa asioissa hitaasti lämpiävä. En tiennyt että itsekästä on se että tahtoo tutustua ja tapailla rauhassa muiden aktiviteettien lomassa ennen seksin harrastamista.

Ehkä onkin ihan hyvä ettei miesjutuistani tullut mitään.

No melko hidasta tosiaan jos alkaa 40vuotta jo olla kulunut. Monestiko olet tarjoutunut kiltiksi naiseksi palstan miehille?

• ed.
        13+15 kirjoitti:

No melko hidasta tosiaan jos alkaa 40vuotta jo olla kulunut. Monestiko olet tarjoutunut kiltiksi naiseksi palstan miehille?

No kiva että sait kettuilun aikaiseksi. Tuli varmaan hyvä mieli mollata kokematonta naista. Ei ihme, että ikisinkkunaiset ei edes yritä miesten suhteen enää mitään.
        Sori että halusin deittailla muutaman kuukauden ja halusin että minusta oikeasti pidetään ennen seksin harjoittamista.

Sen kun kimpassa kilpailette verissäpäin niistä nuorista ja seksikkäistä kaunottarista. Jatkan elämääni yksin.

• 19+5
        ed. kirjoitti:

No kiva että sait kettuilun aikaiseksi. Tuli varmaan hyvä mieli mollata kokematonta naista. Ei ihme, että ikisinkkunaiset ei edes yritä miesten suhteen enää mitään.
        Sori että halusin deittailla muutaman kuukauden ja halusin että minusta oikeasti pidetään ennen seksin harjoittamista.

Sen kun kimpassa kilpailette verissäpäin niistä nuorista ja seksikkäistä kaunottarista. Jatkan elämääni yksin.

Ongelma on siinä, että oot johonkin pelimiehiin yrittänyt tutustua, tai niihin jotka on pelkän seksin perässä. Miksi et yrittäis tutustua vastaavassa tilanteessa olevaan mieheen, tai sellaiseen joka on kanssa ollut tosi pitkään yksin.

• ed.
        19+5 kirjoitti:

Ongelma on siinä, että oot johonkin pelimiehiin yrittänyt tutustua, tai niihin jotka on pelkän seksin perässä. Miksi et yrittäis tutustua vastaavassa tilanteessa olevaan mieheen, tai sellaiseen joka on kanssa ollut tosi pitkään yksin.

He eivät kiinnostu ikäisistään naisista. Yksinkertaista.

• ,.,.,.
        19+5 kirjoitti:

Erakon on viakea tavata erakkoa.
        Introvertin on vaikea löytää introverttia.
        Kokemattoman on vaikea löytää kokematonta jne.

• 12+19
        ed. kirjoitti:

He eivät kiinnostu ikäisistään naisista. Yksinkertaista.

Monestiko sinut on torjuttu vähintään 5 vuotta yksin olleen miehen toimesta?

• ikävä tosiasia
        19+5 kirjoitti:

Tätä pelimiesjuttua täällä aina tarjotaan. Miksi on niin vaikeaa ymmärtää ettei tavimiehet ole kovin lääpällään tavisnaisiin? Vastapuolella ei tarvitse aina olla pelimiestä jos nainen tulee torjutuksi.

Ne naiset joihin mies on lääpällään ovat niitä naisia joihin jokainen mies on lääpällään. Siitä johtuu parisuhdemuodostuksen epäsuhdat.

Nainen on useammin valmis tinkimään vastapuolen ulkonäöstä vaikkei se mitään kivaa olisikaan.

• 11+11
        ed. kirjoitti:

No sori, ei ollu tarkoitus mollata, tai pahoittaa sun mieltä, mua vaan niin turhauttaa kun aina tullaan sanomaan ettei muka löydä miestä ja miehet haluu vaan seksiä ja sitten todellisuus on se ettei olla edes yritetty tutustua muihin kuin johonkin panomiehiin, vaikka kunnollisia miehiä olisi joka paikka täynnä.

Kuten tos alempana sanoin, että koita tutustua johonkin mieheen joka on tosi pitkään ollut yksin, tai ei ole itsekään mitenkään kaikkien muidenkin naisten tavoittelema mies.

• drrddrdrt
        ed. kirjoitti:

Sinun arvosi ovat hyvät, eli että harrastat seksiä vain arvostamasi miehen kanssa. Se on hyvä ja hyväksyttyä.

Ongelmasi on kuitenkin se että haluat deittailla muutaman kuukauden ja pistää mies todistelemaan että pitää sinusta, ennenkuin avaat jalkaksi _palkaksi_ siitä.

Tajuatko ettei tuo ole millään tasolla tasa-arvoista, vaan sinä pistät miehen temppuilemaan ja pidät häntä jatkuvassa epävarmuudessa ja sen jälkeen sinä sitten korvauksena annat seksiä ja parisuhteen. Tuo on ihan kenen tahansa alistamista. Ihan sama kuin antaisit jumalauta miehelle koepaperin eteen että täytä.

Et halua ystävystyä oikeasti, vaan haluat että sinua hännysteltäisiin ja todisteltaisiin että henkilö olisi arvoisesi.

Seksin pitäisi olla tasa-arvoista ja sitä pitäisi harjoittaa halusta, ei velvollisuudesta, eikä korvauksena.

Sinä et ole valmis tutustumaan mieheen, mutta käännät sen sellaiseksi että mies ei ole muka valmis tutustumaan sinuun, tai että mies haluaa pelkkää seksiä.

Sinä voit olla mielenkiintoinen keskustelukumppani, mutta naisena sinä et ole mielenkiintoinen vaan pelkkä aseksuaalinen haitake. Sinulle seksi on pelkkää suorittamista. Sellainen suoritus joka täytyy tehdä oikein. Ei sellainen ole hauskaa yhdessäoloa!

Sitä voisi verrata siihen että sinä menet ravintolaan vain koska haluat syödä veitsellä ja haarukalla koska muutkin tekevät niin, etkä nauttia ruuasta, ja kyseisen ravintolaillallisrituaalin haluat tarjota palvelijallesi jota sinä et tunne.

Eikö olekin niin että väität olevasi vapaamielinen, mutta todellisuudessa sinä et tiedä seksistä yhtään mitään ja kaikki tulisi suorittaa kuten pyhän messun. Masturboit ehkä kerran kuukaudessa, jos sitäkään, senkin teet suihkussa tai viidessä minuutissa ennen nukkumaanmenoa. Fantasioida et osaa, ja sinulle riittää kunhan saat orgasmin aikaiseksi. Pelkäät sitä hetkeä että mies ehdottaisi sängyssä jonkinlaista toista asentoa, leluja, tai vaikkapa peppuseksiä, koska oikeassa rakkaudessa ei harrasteta seksiä kuin lisääntymiseksi.

Olenko oikeassa?

• Ikäneitoa etsimässä

miehet ovat nirsoja

Toden totta. Olisit minulle muutoin täydellinen kumppaniehdokas, mutta valitettavasti vain liian nuori. Etsin siis vanhempaa naista. =)

• kiltti mies.

Jos mies ei ole heti pimpin perässä niin sitä haukutaan homoksi kavereiden kesken. Siksi minulla ei olekkaan niitä kavereita kun en jaksanut vit.tuilua kuunnella kun en ole koskaan pimppiä heti vonkannut.

• niinsevaaa

2,5 vuotta sinkkuna, ilman seksia, tarjouksia vaikka joka päivälle uusi mies, muttta ei kiinnosta. Harva mies omaa samankaltaista ajatusmaailmaa kuin minulla, harvalla on yht vahvat asenteet, periaatteet ja arvot. Panomiestä en kaipa. Mielummin yksin.

• lokki Joonatan

Tunnen erään naisen, joka oli 35-vuotiaaksi asti neitsyt eikä seurustelusuhteita ollut yhtään. Syynä tähän oli varmasti se, että hän ei juonut ollenkaan alkoholia eikä halunnut koskaan käydä pubeissa tai yökerhoissa. Työn ja harrastusten parissa hän ei kauheasti tavannut miehiä. Lopulta hän löysi tuttujen kautta itselleen miehen ja menivät lopulta naimisiin ja saivat lapsia. Kuitenkin ero tuli siksi, koska tämän naisen oli vaikea sopeutua elämään toisen aikuisen (miehensä) kanssa. Ulkonäöltään tämä nainen on tavallinen ja luonteeltaan mukava, mutta ei "jännänainen".

Kyllä seurustelemattomia naisia on ja neitsyitäkin, mutta mielestäni usein siihen liittyy erakkomaisuutta tai yksinkertaisesti sitä, että viihtyy turhan hyvin yksinäänkin.

• harvinaisuus

Sellaisen naisen kun löytäisin, niin pulloon pistäisin.

• Tämähän se suuri ongelma onkin. Eli jos pääsisikin suhteeseen, niin sen jatkumisella ei tosiaan ole kovin suuri todennäköisyys, jos mies olettaa minun olevan valmiiksi koulutettu vaimoihminen. Pikainen yhteenmuuttaminen voisi olla aika hasardia, varsinkin jos kämpässä ei olisi tarpeeksi tilaa olla välillä omassa rauhassa. Jos saisi sellaisen miehen josta pitää, niin eiköhän sitä ajan kanssa tottuisi yhdessä asumiseenkin, mutta vaikeampi minut varmastikin on parisuhteeseen kouluttaa tässä vaiheessa, kuin mitä olisi ollut silloin nuorempana. Eli syyttäkää nyt vain miehet itseänne (ja toisianne), mitäs ette ottaneet minua parisuhdeharjoitteluun hyvissä ajoin. :-l

• 9+5
        stellaria81 kirjoitti:

Tämähän se suuri ongelma onkin. Eli jos pääsisikin suhteeseen, niin sen jatkumisella ei tosiaan ole kovin suuri todennäköisyys, jos mies olettaa minun olevan valmiiksi koulutettu vaimoihminen. Pikainen yhteenmuuttaminen voisi olla aika hasardia, varsinkin jos kämpässä ei olisi tarpeeksi tilaa olla välillä omassa rauhassa. Jos saisi sellaisen miehen josta pitää, niin eiköhän sitä ajan kanssa tottuisi yhdessä asumiseenkin, mutta vaikeampi minut varmastikin on parisuhteeseen kouluttaa tässä vaiheessa, kuin mitä olisi ollut silloin nuorempana. Eli syyttäkää nyt vain miehet itseänne (ja toisianne), mitäs ette ottaneet minua parisuhdeharjoitteluun hyvissä ajoin. :-l

No eipä näkyny niitä stellarioita sillo 10vuotta sittenkään, mitäs oot piilossa.

• kiltti atm
        stellaria81 kirjoitti:

Tämähän se suuri ongelma onkin. Eli jos pääsisikin suhteeseen, niin sen jatkumisella ei tosiaan ole kovin suuri todennäköisyys, jos mies olettaa minun olevan valmiiksi koulutettu vaimoihminen. Pikainen yhteenmuuttaminen voisi olla aika hasardia, varsinkin jos kämpässä ei olisi tarpeeksi tilaa olla välillä omassa rauhassa. Jos saisi sellaisen miehen josta pitää, niin eiköhän sitä ajan kanssa tottuisi yhdessä asumiseenkin, mutta vaikeampi minut varmastikin on parisuhteeseen kouluttaa tässä vaiheessa, kuin mitä olisi ollut silloin nuorempana. Eli syyttäkää nyt vain miehet itseänne (ja toisianne), mitäs ette ottaneet minua parisuhdeharjoitteluun hyvissä ajoin. :-l

Jos mies alkaa latelee naiselle sääntöjä miten olla ja miten mennä niin mies on ihan väärä naiselle. Suhteessa pitää olla myös itsenäinen, omia harrastuksia ja omia menoja mutta myös yhteisiä juttuja. Jännämiehet on niitä jotka alkaa kouluttaa niitä naisia ja nainen ihan paniikissa tottelee kun ei osaa tai uskalla laittaa hantiin.

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mieleni harhailee sinussa

Uskon että tykkäät minusta. On vain yksi elämä. Silti jään paikoilleni ja odotan että jokin muuttuu. Menin palasiksi, ei
      Tunteet
      8
      1672
    2. Toivotko, että

hän tulisi juttelemaan sinulle, vai lähestytkö mieluummin itse?
      Ikävä
      89
      1165
    3. Jännitän sinua J mies

Ei tästä tulee mitään. Tuskin kaikki olis mennyt näin moneen solmuun, jos olis tarkoitettu meidät yhteen.
      Ikävä
      117
      1157
    4. Kuinka kauan kesti että ihastuit

Kaivattuusi? Jos lasketaan siitä hetkestä alkaen kun näit hänet ensi kerran. Oliko jokin tilanne tai tapahtuma, joka voi
      Ikävä
      51
      963
    5. Olen käyttäytynyt sinua kohtaan väärin toistuvasti

Puolustuksekseni täytyy sanoa, että ei ole ollut tahallista vaan seurausta harhaisista luuloista ja ajatuksista. Esimerk
      Ikävä
      63
      864
    6. Orpo suunnittelee palestiinalaislasten Suomeen siirtoa

"Sairaalahoitoa tarvitsevien lasten ottaminen Suomeen on lisäksi selvityksessä, Orpo sanoo. – Jos meillä on mahdolli
      Maailman menoa
      193
      796
    7. Tunneälyä testaamaan!

Testi pitää sisällään viisi osa-aluetta. Itse sain täydet tuosta ensimmäisestä eli 25/25. Kokonaispistemäärä oli 100/125
      Lesbot
      3
      746
    8. Vaikutat tosi mielenkiintoiselta ja

paksulta. 😂 m - n
      Ikävä
      81
      743
    9. solmussa solmussa

Tilanne solmussa. Umpisommussa🫢
      Ikävä
      35
      689
    10. Saanko mies tulla sun kainaloon nukkumaan?

En saa unta kun mietin sua❤️ Saako tulla sun viereen ja käpertyä sun kainaloon?
      Ikävä
      42
      653
    Aihe