Ostin tänään ihanimmat alusvaatteet, mitä kuvitella saattaa. En yleensä suosi pinkkiä tms., mutta jostain syystä nyt rohkaistuin. Alusvaatesettini on hehkuvaa, purppuranpunaista lycraa, istuu täydellisen napakasti, on mukava ja kaunis ylläni. Päivettynyt, kiinteä vartaloni näyttää uusissa alusvaatteissani upealta, vaikka itse sanonkin :-)
Olen sinkkunainen. Kuulostaa ehkä hassulta, mutta minusta tuntuu, että kaunis alusvaatesettini menee hukkaan, kun minulla ei ole miestä, jolle sitä esitellä... Haluan, että mies ihailee minua, katselee minua, että olen hänen edessään uusissa alusvaatteissani ja mies sanoo niistä jotain.......... Ah...
Onko tämä nyt hyvä syy etsiä mies itselleen? :D Olenko ainoa, joka ajattelee näin? En halua viedä suhdetta suin päin intiimille, seksuaaliselle tasolle, vaan haluaisin vain, että joku ihana mies näkisi minut alusvaatteisillani, ja siinä se...
Ostin uudet alusvaatteet, nyt haluan miehen
20
273
Vastaukset
- simppeliä
No laita kuva, niin me sittenhän me miehet ne nähdään!
- 6+8
Et oo ainut joka ajattelee nuin.
http://www.youtube.com/watch?v=NAg4YvV0Ma0 - ätmi
Entä jos mies sanoo "paljonko noikin taas maksoi?"
- Näin on marjat
Katso jostain ulkomaalainen mies.
Ne vetoavat naisiin, sinuunkin.- NainenRuudunTakaa
Ulkkarit tosiaan osaa kehua naista paremmin kuin suomalaiset, että sikäli hyvä neuvo aloittajalle.
- Ikisinkku M
Näppääpäs tosiaan kuvat jonnekin palvelimelle ja linkitä osoite tänne niin ihan varmasti sanotaan jotain. Siitä on sekin hyöry että voit sitten tehdä tarvittaessa korjauksia ennen kuin livemiehelle esittelet niin ei mene sitten kiville. Palstan raati on kriittinen mutta reilu.
- at-ketminä kivaa
Omassa suhteessani on taas turha odottaa mitään seksikkäitä alusvaatteita. Olen pari kertaa nähnyt naiseni nuoruuden päivien stringejä, jotka ovat jääneet laatikon pohjalle ja onhan se vähän vituttanut, että joku on noitakin saanut aikoinaan käytössä nähdä ja varmaan riisuakin. Nyt vanhemmalla iällä voidaan sitten hyvillä mielin käyttää neutraaleja pikkareita.
Nämä on näitä ongelmia mihin mies törmää jos seksi- ja parisuhde-elämää ei aloita normaaliin ikään.Ehkäpä ne on jääneet sinne laatikon pohjalle siitä syystä että ovat melkoisia kidutusvälineitä päällä.
Pakko kyllä todeta, että minun mieheni joutusi tyytymään mummosloggien katseluun minun päälläni. Voipi toki niitä naisten stringejä ostella itselleen jos välttämättä niitä tarvitsee.- Hämärän rajoilta
stellaria81 kirjoitti:
Ehkäpä ne on jääneet sinne laatikon pohjalle siitä syystä että ovat melkoisia kidutusvälineitä päällä.
Pakko kyllä todeta, että minun mieheni joutusi tyytymään mummosloggien katseluun minun päälläni. Voipi toki niitä naisten stringejä ostella itselleen jos välttämättä niitä tarvitsee.Toisaalta kannattaa muistaa miesten seksuaalisuuden ja naisten alushousujen välisessä suhteessa vallitsevaan kummalliseen paradoksiin: mitä enemmän mies pitää naisensa alushousuista, sen nopeammin hän tahtoo ne riisuttavan.
Toisin sanoen tuskin niitä ikäviä pöksyjä tarvitsisi pitkiä aikoja käyttää. - at-ketminä kivaa
stellaria81 kirjoitti:
Ehkäpä ne on jääneet sinne laatikon pohjalle siitä syystä että ovat melkoisia kidutusvälineitä päällä.
Pakko kyllä todeta, että minun mieheni joutusi tyytymään mummosloggien katseluun minun päälläni. Voipi toki niitä naisten stringejä ostella itselleen jos välttämättä niitä tarvitsee.On sekin melkoista kidustusta miehelle jos myöhästyy suhdepeleistä nuorena ja kun vanhempana pääsee viimein mukaan, naiset ovat "oppineet virheistään", "juosseet juoksunsa" ja jättäneet kaikenlaiset nuoruuden hömpötykset, kuten seksikkäät alusvaatteet, taakseen.
- at-ketminä kivaa
stellaria81 kirjoitti:
Pakko kyllä todeta, että minun mieheni joutusi tyytymään mummosloggien katseluun minun päälläni. Voipi toki niitä naisten stringejä ostella itselleen jos välttämättä niitä tarvitsee.On sekin melkoista kidustusta miehelle jos myöhästyy suhdepeleistä nuorena ja kun vanhempana pääsee viimein mukaan, naiset ovat "oppineet virheistään", "juosseet juoksunsa" ja jättäneet kaikenlaiset nuoruuden hömpötykset, kuten seksikkäät alusvaatteet, taakseen.
- at-ketminä kivaa
stellaria81 kirjoitti:
Pakko kyllä todeta, että minun mieheni joutusi tyytymään mummosloggien katseluun minun päälläni. Voipi toki niitä naisten stringejä ostella itselleen jos välttämättä niitä tarvitsee.On sekin melkoista kidustusta miehelle jos myöhästyy suhdepeleistä nuorena ja kun vanhempana pääsee viimein mukaan, naiset ovat "oppineet virheistään", "juosseet juoksunsa" ja jättäneet kaikenlaiset nuoruuden hömpötykset, kuten seksikkäät alusvaatteet, taakseen
- at-ketminä kivaa
at-ketminä kivaa kirjoitti:
On sekin melkoista kidustusta miehelle jos myöhästyy suhdepeleistä nuorena ja kun vanhempana pääsee viimein mukaan, naiset ovat "oppineet virheistään", "juosseet juoksunsa" ja jättäneet kaikenlaiset nuoruuden hömpötykset, kuten seksikkäät alusvaatteet, taakseen
Jahas. Meni sitten jokainen yritys läpi vaikka tabletti pukkasia virheilmoitusta. Voi voi.
- kiltti atm
Haluan sinut ilman alusvaatteita. Ne on vaan tiellä kun panen sinua. Olis kyl romanttista jos minä saisin riisuu sinut.
- Booz talkin
My sweet 16 / barely 40 !
I am a filthy man.
But dats da way u want it. - Jii007
Itse en ole jaksanut hankkia uusia boksereita piiitkääään aikaan. Ihan sama millaisissa housuissa sitä pippeliään homehduttaa.
Ja kun ostan uudet Viivi ja Wagner bokserit niin ei ainakaan minulle tule ajatusta, että näitä pitää päästä heti esittelemään naisille. - Lepakko
Jos minulla olisi noin nätti nainen katsoisin pitkään ja sanoisin hänelle voinko ikuistaa ton näkymän taululle😚sitten katsoisin silmiin ja kantaisin hänet sänkyyni ja kiusaisin häntä hyvin pitkään. Olen mies!
@hehkuvaa purppuraa
Meillä ajantaju varmaan katoaisi tyystin jos mä olisin sun mies :/- ragpants.chocha
Neljä vuotta jo samat kalsarit?
Mahtaa olla jo melkoisen tunkkaine tuoxu- Dirty.mind
Kyllä minä aika monta kertaa olen ehtinyt net pesemään. Oliko sinulle uutta ja yllättävää, että kalsarit voi pestäkin?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Simula, rakkaus, Aittakumpu
Milloin tämä rakkaus on roihahtanut? Onko molemmat herätysliikkeen jäseniä - kristillisiä etnonationalisteja ?https://ww1131818Pormestari käräjille?
Ei mene Puolangalla häpösesti, rinnekeskus&hotelli suljettuna ja käräjäasiana, naudat tapetaan nälkään, poliisi tutkii j551277Yläkoulun seksiopas neuvoo harjoittelemaan
anaaliyhdyntää lämpöisellä ja pitkällä porkkanalla https://www.is.fi/kotimaa/art-2000010859818.html1501272- 49992
Joukko oppilaita terrorisoi koulua Helsingissä niin
että osa opettajista pelkää töihin tulemista https://www.hs.fi/helsinki/art-2000010857587.html126942Susta ei saisi nättiä vaikka miten paljon
meikkaisit. 😁 anna siis sen miehen olla rauhassa! Sivusta tutulta mieheltä75896- 52824
Voisimmeko seuraavan kerran kun
Nähdään tehdä toisille selväksi että kiinnostaa enemmän kuin kaveri mielessä. Jos keksit vielä keinon niin napakymppi36807Norjan tilaama koruton raportti mitä NATO-jäsenyys aiheuttaa Suomelle
Iltasanomat: "Miksi vaikenemme? Asiantuntijoiden mukaan Suomessa ei vieläkään ymmärretä, mitä Nato-jäsenyydestä seuraa62782- 56771