rytmimunat

Aloituksia
135
Kommenttia
5156
Matador, osa 1
Odotin vuoroani pienen ja tyylikkään kahvilan jonossa. Edessäni olevalla naisella oli mitä ihastuttavimmat vaaleat hiuks1108Kansakunta aisankannattajana
Aisankannattajalla tarkoitetaan aviomiestä, jonka puoliso pettää häntä. Mies ei pettämisestä kenties tiennyt, välittänyt3107Nostalginen sinkkumuisto
Näinä koulujen alkamisen aikoina veivät ajatukseni minut takaisin nuoruuteni kynnykselle kultaiselle 80-luvulle. Aikaan,16104Ujon miehen unelmanainen
Nuorempana minulla ei ollut oikein muuta mahdollisuutta naisten tapaamiseen kuin työpaikalla. Siellä olikin eräs Marjut,6102Tiede, palovaroitin ja paranormaalit ilmiöt
Kävin aikoinaan Teknillisessä Korkeakoulussa kurssin: Interiööri ja sitä häiritsevät ilmiöt. Luennoilla ja kirjallises2100Keskustelu Ukrainasta ilman kiihkoilua
Olisiko jo aika lähteä laajentamaan juupas-eipäs-väittelyä ja siirtyä vähitellen lastenmurha-argumentteja rakentavimpiin3699Rendlesham
Heti alkuun on sanottava, etten suhtaudu kovinkaan suopeasti UFOihin saati sitten niiden lieveilmiöihin. Olen kuitenkin3097Sukupuolineutraali lemmentarina
Makasimme kallioisessa maastossa, mutta pehmeän ja kuivan sammalen peittämässä paikassa. Olimme metsän siimeksessä kahde096Työt seuraavat
Duunari ja filosofi ja asianajaja istuivat saman baaripöydän ääressä juopottelemassa. Duunari: "Juoppouteni on entisen096Keisarille oma palsta
Erästä huutokauppiasta varten pitäisi Suomi 24:lla perustaa oma palsta siksi, että kyseistä huutokauppiasta koskevat asi194Mies ja kalsarit
Miehellä on elämässään kolme syytä vaihtaa kalsarit. Äiti, vaimo ja vanhainkodin hoitaja.293Hiusalan ammattilainen
Ruotsalainen parturi pitää huolen hiuspohjastaan eikä ota ikinä suihin ilman kondomia. Muutoin voi saada mjällit hartioi092Homomiesten tapaaminen
Miksi kutsutaan tilannetta, jossa homomiehet tapaavat toisiaan? Sodomiitiksi.092Helsingin Kaupunki ja hymyilevä työnhakija
Nauratti tässä alkuviikosta, siis syyskuun puolessa välissä, kun sähköpostiin kolahti ilmoitus Helsingin Kaupungin jolta089Sinkkumiehen isänpäivä
Ajattelin tänään sunnuntaina nukkua isänpäivän kunniaksi oikein pitkään, sillä minulle ei ole siunaantunut sen enempää l186Takapuolen pyyhkiminen Ottawan miinasopimuksella
Olisikohan korkea aika lopettaa hörhöily ja lämmittää vaikka saunaa henkilömiinat kieltävällä Ottawan sopimuksella. Suom084Sinkku, ryhdy muusikoksi. Saat naisia.
Olen tässä aloitellessani soittotaidoltani vielä lapsenkengissä, mutta rakastan haasteita. Eivätköhän kielet ala pian ta1877Agentit Dana ja Fox, osa 1
Aurinko paistoi pitkästä aikaa. Oli kevään ensimmäinen lämmin päivä ja kävelin tyytyväisenä FBI:n Washington D.C: n toim077Moosecow ja Viiltäjä-Jack, osa 3
Pitkään juostuaan Grace kuvitteli karistaneensa minut kannoiltaan. Seurasin kuitenkin häntä vähän etäämmältä. Näin hänen076Moosecow ja Viiltäjä-Jack, osa 1
Jäin vaunujen kyydistä Gayton Cressin ja Willow Roadin kulmassa melko uuden talon edessä. Viime aikoina tänne Hampsteadi076