Vapaa kuvaus

Aloituksia

135

Kommenttia

5202

1. Helsingin Kaupunki ja hymyilevä työnhakija

Nauratti tässä alkuviikosta, siis syyskuun puolessa välissä, kun sähköpostiin kolahti ilmoitus Helsingin Kaupungin jolta
    Työn hakeminen
    0
    120
  2. Ei yhtään keskustelua?

Esiintyköhän samanlainen ilmoitus muillakin?
    Suomi24
    6
    116
  3. KELA ja pillerit

Kun itse asioin ensimmäisen kerran KELAssa. Otti minut vastaan ystävällisesti tervehtien tummahipiäinen ja lihaksikas KE
    Työttömyysturva
    2
    115
  4. Matador, osa 1

Odotin vuoroani pienen ja tyylikkään kahvilan jonossa. Edessäni olevalla naisella oli mitä ihastuttavimmat vaaleat hiuks
    Jatkonovellit
    1
    115
  5. Tarkkaavaisuushäiriöstä

Olen aina pitänyt tarkkaavaisuushäiriöitä, (kuten ADHD) outojen ja levottomien ihmisten ongelmana. Katselin kuitenkin ta
    4
    114
  6. Chat kaatunut?

Tiukkaa tekee taas tänään. Mahtoiko kaatua koko laitos?
    Suomi24
    0
    114
  7. Takapuolen pyyhkiminen Ottawan miinasopimuksella

Olisikohan korkea aika lopettaa hörhöily ja lämmittää vaikka saunaa henkilömiinat kieltävällä Ottawan sopimuksella. Suom
    Yhteiskunta
    0
    112
  8. Sinkku, ryhdy muusikoksi. Saat naisia.

Olen tässä aloitellessani soittotaidoltani vielä lapsenkengissä, mutta rakastan haasteita. Eivätköhän kielet ala pian ta
    Sinkut
    18
    107
  9. Keisarille oma palsta

Erästä huutokauppiasta varten pitäisi Suomi 24:lla perustaa oma palsta siksi, että kyseistä huutokauppiasta koskevat asi
    Uurainen
    1
    105
  10. Tiede, palovaroitin ja paranormaalit ilmiöt

Kävin aikoinaan Teknillisessä Korkeakoulussa kurssin: Interiööri ja sitä häiritsevät ilmiöt. Luennoilla ja kirjallises
    Uskonnot ja uskomukset
    2
    104
  11. Rendlesham

Heti alkuun on sanottava, etten suhtaudu kovinkaan suopeasti UFOihin saati sitten niiden lieveilmiöihin. Olen kuitenkin
    Ufot
    30
    104
  12. Työt seuraavat

Duunari ja filosofi ja asianajaja istuivat saman baaripöydän ääressä juopottelemassa. Duunari: "Juoppouteni on entisen
    Vitsit
    0
    103
  13. Sukupuolineutraali lemmentarina

Makasimme kallioisessa maastossa, mutta pehmeän ja kuivan sammalen peittämässä paikassa. Olimme metsän siimeksessä kahde
    Jatkonovellit
    0
    100
  14. Mies ja kalsarit

Miehellä on elämässään kolme syytä vaihtaa kalsarit. Äiti, vaimo ja vanhainkodin hoitaja.
    Vitsit
    2
    100
  15. Hiusalan ammattilainen

Ruotsalainen parturi pitää huolen hiuspohjastaan eikä ota ikinä suihin ilman kondomia. Muutoin voi saada mjällit hartioi
    Ruotsalaisvitsit
    0
    97
  16. Homomiesten tapaaminen

Miksi kutsutaan tilannetta, jossa homomiehet tapaavat toisiaan? Sodomiitiksi.
    Vitsit
    0
    96
  17. Mielipidetutkimus

Asioitko mieluimmin SS-marketissa vaiko KKK-kaupassa?
    Yhteiskunta
    0
    89
  18. Sinkkumiehen isänpäivä

Ajattelin tänään sunnuntaina nukkua isänpäivän kunniaksi oikein pitkään, sillä minulle ei ole siunaantunut sen enempää l
    Sinkut
    1
    87
  19. Ystävyys alkoholin kanssa

Kun kirjoittaa alkoholi-palstalle, kokee jotenkin tarpeelliseksi aloittaa sanomalla, ettei ole juonut asuntoa alta sen e
    Alkoholi
    22
    84
  20. Agentit Dana ja Fox, osa 1

Aurinko paistoi pitkästä aikaa. Oli kevään ensimmäinen lämmin päivä ja kävelin tyytyväisenä FBI:n Washington D.C: n toim
    Jatkonovellit
    0
    82