rytmimunat

Aloituksia
135
Kommenttia
5202
Helsingin Kaupunki ja hymyilevä työnhakija
Nauratti tässä alkuviikosta, siis syyskuun puolessa välissä, kun sähköpostiin kolahti ilmoitus Helsingin Kaupungin jolta0120- 6116
KELA ja pillerit
Kun itse asioin ensimmäisen kerran KELAssa. Otti minut vastaan ystävällisesti tervehtien tummahipiäinen ja lihaksikas KE2115Matador, osa 1
Odotin vuoroani pienen ja tyylikkään kahvilan jonossa. Edessäni olevalla naisella oli mitä ihastuttavimmat vaaleat hiuks1115Tarkkaavaisuushäiriöstä
Olen aina pitänyt tarkkaavaisuushäiriöitä, (kuten ADHD) outojen ja levottomien ihmisten ongelmana. Katselin kuitenkin ta4114- 0114
Takapuolen pyyhkiminen Ottawan miinasopimuksella
Olisikohan korkea aika lopettaa hörhöily ja lämmittää vaikka saunaa henkilömiinat kieltävällä Ottawan sopimuksella. Suom0112Sinkku, ryhdy muusikoksi. Saat naisia.
Olen tässä aloitellessani soittotaidoltani vielä lapsenkengissä, mutta rakastan haasteita. Eivätköhän kielet ala pian ta18107Keisarille oma palsta
Erästä huutokauppiasta varten pitäisi Suomi 24:lla perustaa oma palsta siksi, että kyseistä huutokauppiasta koskevat asi1105Tiede, palovaroitin ja paranormaalit ilmiöt
Kävin aikoinaan Teknillisessä Korkeakoulussa kurssin: Interiööri ja sitä häiritsevät ilmiöt. Luennoilla ja kirjallises2104Rendlesham
Heti alkuun on sanottava, etten suhtaudu kovinkaan suopeasti UFOihin saati sitten niiden lieveilmiöihin. Olen kuitenkin30104Työt seuraavat
Duunari ja filosofi ja asianajaja istuivat saman baaripöydän ääressä juopottelemassa. Duunari: "Juoppouteni on entisen0103Sukupuolineutraali lemmentarina
Makasimme kallioisessa maastossa, mutta pehmeän ja kuivan sammalen peittämässä paikassa. Olimme metsän siimeksessä kahde0100Mies ja kalsarit
Miehellä on elämässään kolme syytä vaihtaa kalsarit. Äiti, vaimo ja vanhainkodin hoitaja.2100Hiusalan ammattilainen
Ruotsalainen parturi pitää huolen hiuspohjastaan eikä ota ikinä suihin ilman kondomia. Muutoin voi saada mjällit hartioi097Homomiesten tapaaminen
Miksi kutsutaan tilannetta, jossa homomiehet tapaavat toisiaan? Sodomiitiksi.096- 089
Sinkkumiehen isänpäivä
Ajattelin tänään sunnuntaina nukkua isänpäivän kunniaksi oikein pitkään, sillä minulle ei ole siunaantunut sen enempää l187Ystävyys alkoholin kanssa
Kun kirjoittaa alkoholi-palstalle, kokee jotenkin tarpeelliseksi aloittaa sanomalla, ettei ole juonut asuntoa alta sen e2284Agentit Dana ja Fox, osa 1
Aurinko paistoi pitkästä aikaa. Oli kevään ensimmäinen lämmin päivä ja kävelin tyytyväisenä FBI:n Washington D.C: n toim082