Vapaa kuvaus

Aloituksia

133

Kommenttia

4798

  1. Tasoeroista parisuhteessa

    Tätä palstaa taikka keskusteluosiota pidempään seuranneena en ole voinut välttyä huomaamasta alati ympärikäyvää ja ajoit
    Sinkut
    24
    18
  2. eläinoikeusmies

    Eläinten oikeudet ja hyvinvointi ovat aina olleet lähellä sydäntäni. Voimme varmasti kaikki olla yhtä mieltä, että niide
    Laki
    2
    18
  3. tarina ja kokemus

    Lähdin Helsingistä ja tavoitteenani oli ajaa koko Skandinavian halki parisssa vuorokaudessa. Maisemat olivat syksyisiä k
    Rajatieto
    0
    18
  4. Hyvä isäntä

    Rakastan unia ja niiden tapaa esittää asioita. Todellisuudellakin on hyvät puolensa, mutta siinä ei ole sitä rehellisyyt
    Unien tulkinta
    1
    18
  5. Polttomoottoreiden kieltäminen

    Tämä aloitus oli tarkoitettu kommentiksi keskusteluun, mikä jostain syystä katosi kommenttia kirjoittaessani. Kommenttin
    Politiikka
    0
    17
  6. Suomen ja Viron symbioosi

    Otsikon mukaisesti Suomen ja Viron symbioosi toimii siten, että virolainen halpatyövoima polkee palkat Suomessa ja syrjä
    Yhteiskunta
    0
    17
  7. Syntyvyyden aleneminen

    Syntyvyyden aleneminen Suomessa on sinänsä mielenkiintoinen uutinen, mutta mielenkiintoisempaa olisi nähdä tilastoista,
    Maailman menoa
    0
    17
  8. EU ja hyvinvointi

    EU:n peruspilarina ovat pääomien, ihmisten ja tavaroiden vapaa liikkuvuus. Tämä tarkoittaa useassa tapauksessa, että pää
    Maailman menoa
    3
    16
  9. Yhteiskunta porton syleilyssä

    Sääliksi käy Irakilaispojat. Täällä heitä odottaa vain kiimaisten nyfmovalaiden kylttymättömät himot. Nämä sairaat seire
    Yhteiskunta
    1
    16
  10. Komeus ja häirintä

    Komeudesta voi joskus olla etua, mutta sen aiheuttamat haitat tekevät elämästä helposti sietämättömän. Hankaluuksia aihe
    Yhteiskunta
    0
    15
  11. Sinkkuus, syy vaiko seuraus?

    Olen aina pitänyt erämaista, retkeilystä ja vaeltamisesta erämaissa siinä määrin kuin se kotimaan kamaralla on ollut mah
    Sinkut
    2
    15
  12. Babylonin portto

    Sääliksi käy Irakilaispojat. Täällä heitä odottaa vain kiimaisten nyfmovalaiden kylttymättömät himot. Nämä sairaat seire
    Yhteiskunta
    0
    13
  13. Ihme juttuja

    Vituttaa varmaan. Minä en hiljentynyt. Olen vielä täällä. Seuraavaksi voitte tulla oven taakse ja poistaa minut henkilö
    Yhteiskunta
    0
    13