Vapaa kuvaus

Aloituksia

287

Kommenttia

686

1. Iha vaan kurjositeettina!

Ette te kaikkea tiedä! Ette puoliakaan! Tätäkään ette tiedä! Ennen tietyill' paikkakunnill', kuten esimerkiksi Myllykos
    Huuhaa
    7
    176
  2. Spion Kop ja Kis-Kis- kukkulat!

Tarunhohtoiset Kis-Kis- kukkulat Uhtualla sumuisena siintävivät. Oulun korkeudella, Venäjän puolella hiukan. Stalin vaih
    Huuhaa
    1
    176
  3. Olen feminismi! Enkä ole rasismi!

Katkokaapas, että kuinka huonoilla kiskoilla se juna Amariikassa kolistelee! Enpä olisi ikinä uskonut! Videon on kuvannu
    Huuhaa
    11
    172
  4. Kaiken ykseydestä!

Yksinkö yskiskelet yksiössäsi? Oletko kuitenkaan todellisuudessa koskaan yksin? Kannattaa mennä koronatestiin, jos ei ol
    Huuhaa
    7
    172
  5. Onko Riihimäen Cocks kokkien perustama, kun sillä on tuollainen nimi?

Jälkikäteiset Suomen mestaruudesta, vaikka itse Dickeniä vanitan! Hatsapurin maakunnan perusti Aleksanteri Suuri. Hän m
    Huuhaa
    8
    171
  6. Bill Hillyn hikikarpalot!

Kun maanantaina palaatte töistä, niin käykää Rautatientorin Metroaseman Karkkitorilla. Kassakoneista katsottuna vastakka
    Huuhaa
    3
    171
  7. Tämä on palstan mielenkiintoisin keskustelu!

Jos tähän ei tule yli viittäsataa vastausta, syön hatullisen nallekarkkeja! Pidätkö perinteisistä karjalalaisista piira
    Huuhaa
    2
    171
  8. Mrs. Miller

Löysin tämän artistin tänään, kun kuuntelin legendaarisen dj:n, Kenny Everettin listaa maailman huonoimmista levytyksist
    Huuhaa
    3
    170
  9. Nämä cover- hitit kalpenevat alkuperäiskappaleelle!

Muistatte varmaan Gustav Juttasbergin vuoden 2003 BB- talosta, jossa hän heilutti peittoa lusikka- haarukka- asennossa.
    Huuhaa
    2
    169
  10. Ei mulla mitään asiaa oo - muuten vaan kirjoittelen!

Kun kaikissa muissa monarkioissa kuningas ja kuningatar ovat naimisissa keskenään, niin miksi Britaniassa ei? Ruotsissak
    Huuhaa
    6
    169
  11. Vuoden turhake

Löytääkö joku hiljaisempaa aihealuetta Suomi24:stä kuin minä? Lasketaan vuoden 2013 aloitetut keskustelut manuaalisesti
    Tietovisa
    3
    169
  12. Huumorimusiikin huumorimusiikin visa

Tunnistatteko, että mistä kappaleesta nämä kappaleet on irroitettu. Kenre on suomalainen huumorimusiikki. Ei tarvitse ti
    Tietovisa
    1
    168
  13. 8 faktaa, jotka olet aina tietänyt väärin, ruo'asta ja eläimistä!

Katselin eilen uusimman Aavedatan jakson. Alko läppäri noin puolessavälissä sammuilemaan itsekseen - eka pariksi sekunni
    Huuhaa
    3
    168
  14. Arvostus tohtori Philliä kohtaan nousi kohisten!

Olen aina pitänyt kyseistä kaljupäätä vain ahneena ihmisten hyväksikäyttäjänä. Nyt tohtori Philli on pandemian johdosta
    Huuhaa
    26
    166
  15. Kaikkien aikojen lämpöennätys!

Nyt on jotain positiivistakin odotettavissa, koronatestien tulosten lisäksi! Nimittäin on mahdollisuus rikkoa Suomen kai
    Elämän ilot
    4
    164
  16. Huuhaa Puuhaa, Huuhaa!!!!

Kaksi thai- naista varpaistelivat S- marketin ylähyllylle, jossa oli kahden desin kookosmaitopakkauksia. Elämä on rankka
    Huuhaa
    1
    163
  17. Suudi taidekeskustelu! (rajattu aihealue ja osallistujamäärä)

Onko Robin Hoodeilla? Olen närkästyneenä seurannut keskustelua patsaiden kaatamisesta ja vihdoinkin on mittani tullut t
    Huuhaa
    4
    162
  18. Ihminen on lihapulla!

Kaksi pientä solua törmää toisiinsa ja sulautuu yhteen. Lihapulla alkaa kasvaa itsestään. Sitten se alkaa tulla tietoise
    Huuhaa
    6
    160
  19. Keskustelu sisältää puolituhman sanan!

Jos Putous alkaa taas syksyllä, niin tässä pari hokemaa hahmoille: "Jori hei! Usko nyt, se EI oo sun autos!" Toinen olis
    Huuhaa
    0
    159
  20. Kaupunki - ja työkaluarvionnnissa vuorossa Hanko (hanko).

Viimeksi kävin paikkakunnalla 20 vuotta sitten. Ensimmäinen huomio oli, että Karjaan kaltaisesta kielitasapainoisesta ka
    Huuhaa
    8
    157