roskapostirobotti1

Aloituksia
287
Kommenttia
686
Iha vaan kurjositeettina!
Ette te kaikkea tiedä! Ette puoliakaan! Tätäkään ette tiedä! Ennen tietyill' paikkakunnill', kuten esimerkiksi Myllykos7176Spion Kop ja Kis-Kis- kukkulat!
Tarunhohtoiset Kis-Kis- kukkulat Uhtualla sumuisena siintävivät. Oulun korkeudella, Venäjän puolella hiukan. Stalin vaih1176Olen feminismi! Enkä ole rasismi!
Katkokaapas, että kuinka huonoilla kiskoilla se juna Amariikassa kolistelee! Enpä olisi ikinä uskonut! Videon on kuvannu11172Kaiken ykseydestä!
Yksinkö yskiskelet yksiössäsi? Oletko kuitenkaan todellisuudessa koskaan yksin? Kannattaa mennä koronatestiin, jos ei ol7172Onko Riihimäen Cocks kokkien perustama, kun sillä on tuollainen nimi?
Jälkikäteiset Suomen mestaruudesta, vaikka itse Dickeniä vanitan! Hatsapurin maakunnan perusti Aleksanteri Suuri. Hän m8171Bill Hillyn hikikarpalot!
Kun maanantaina palaatte töistä, niin käykää Rautatientorin Metroaseman Karkkitorilla. Kassakoneista katsottuna vastakka3171Tämä on palstan mielenkiintoisin keskustelu!
Jos tähän ei tule yli viittäsataa vastausta, syön hatullisen nallekarkkeja! Pidätkö perinteisistä karjalalaisista piira2171Mrs. Miller
Löysin tämän artistin tänään, kun kuuntelin legendaarisen dj:n, Kenny Everettin listaa maailman huonoimmista levytyksist3170Nämä cover- hitit kalpenevat alkuperäiskappaleelle!
Muistatte varmaan Gustav Juttasbergin vuoden 2003 BB- talosta, jossa hän heilutti peittoa lusikka- haarukka- asennossa.2169Ei mulla mitään asiaa oo - muuten vaan kirjoittelen!
Kun kaikissa muissa monarkioissa kuningas ja kuningatar ovat naimisissa keskenään, niin miksi Britaniassa ei? Ruotsissak6169Vuoden turhake
Löytääkö joku hiljaisempaa aihealuetta Suomi24:stä kuin minä? Lasketaan vuoden 2013 aloitetut keskustelut manuaalisesti3169Huumorimusiikin huumorimusiikin visa
Tunnistatteko, että mistä kappaleesta nämä kappaleet on irroitettu. Kenre on suomalainen huumorimusiikki. Ei tarvitse ti11688 faktaa, jotka olet aina tietänyt väärin, ruo'asta ja eläimistä!
Katselin eilen uusimman Aavedatan jakson. Alko läppäri noin puolessavälissä sammuilemaan itsekseen - eka pariksi sekunni3168Arvostus tohtori Philliä kohtaan nousi kohisten!
Olen aina pitänyt kyseistä kaljupäätä vain ahneena ihmisten hyväksikäyttäjänä. Nyt tohtori Philli on pandemian johdosta26166Kaikkien aikojen lämpöennätys!
Nyt on jotain positiivistakin odotettavissa, koronatestien tulosten lisäksi! Nimittäin on mahdollisuus rikkoa Suomen kai4164Huuhaa Puuhaa, Huuhaa!!!!
Kaksi thai- naista varpaistelivat S- marketin ylähyllylle, jossa oli kahden desin kookosmaitopakkauksia. Elämä on rankka1163Suudi taidekeskustelu! (rajattu aihealue ja osallistujamäärä)
Onko Robin Hoodeilla? Olen närkästyneenä seurannut keskustelua patsaiden kaatamisesta ja vihdoinkin on mittani tullut t4162Ihminen on lihapulla!
Kaksi pientä solua törmää toisiinsa ja sulautuu yhteen. Lihapulla alkaa kasvaa itsestään. Sitten se alkaa tulla tietoise6160Keskustelu sisältää puolituhman sanan!
Jos Putous alkaa taas syksyllä, niin tässä pari hokemaa hahmoille: "Jori hei! Usko nyt, se EI oo sun autos!" Toinen olis0159Kaupunki - ja työkaluarvionnnissa vuorossa Hanko (hanko).
Viimeksi kävin paikkakunnalla 20 vuotta sitten. Ensimmäinen huomio oli, että Karjaan kaltaisesta kielitasapainoisesta ka8157