Valikko
Aloita keskustelu
Hae sivustolta
Kirjaudu sisään
Keskustelu
Viihde
Alennuskoodit
Black Friday 2024
Lainaa
Treffit
Säännöt
Chat
Keskustelu24
profiilit
code_red
profiilit
code_red
code_red
Vapaa kuvaus
Aloituksia
26
Kommenttia
2674
Uusimmat aloitukset
Suosituimmat aloitukset
Uusimmat kommentit
"Tatuoinnit+ovat+eräs+oire+tästä.+Niissä+näkyy+pääkalloja,+käärmeitä,+lohikäärmeitä,+luurankoja,+pirunkuvia,+ja+muita+iljetyksiä."
Voi+pyhä+yksinkertaisuus!+:)+Keskiajalla+rutto+tappoi+kolmanneksen+euroopan+väestöstä+ja+sinä+näet+tatuoinneissa+lopun+aikoja!+Huhhuhhh+:D
15.03.2018 00:48
Tietenkin.
15.03.2018 00:13
""pseudotieteilevällä+tuossa+yhteydessä?"
No+ku+toi+"asdsf"+raukka+ei+ymmärrä+tieteestä+yhtään+mitään+niin+silloin+kaikki+tiede+vaikuttaa+mystiseltä+"pseudotieteeltä"+:)
14.03.2018 09:11
Älä+saivertele+vaan+vastaa+kysymykseen+miksi+täydellisen+hyvä+"jumalasi"+KATUI???
08.03.2018 10:43
No+miten+mark+tulkiset+sen:
"Kun+Herra+näki,+että+ihmisten+pahuus+lisääntyi+maan+päällä+ja+että+heidän+ajatuksensa+ja+pyrkimyksensä+olivat+kauttaaltaan+pahat,+HÄN+KATUI,+että+oli+tehnyt+ihmisen,+ja+murehti+sitä+sydämessään"
06.03.2018 23:02
"Ainoastaan+sellainen+henkilö,+joka+tunnustaa+Jumalan+olemassaolon+ja+alistuu+Hänen+auktoriteettinsa+alle,+voi+ottaa+kantaa+hyvään+ja+pahaan.+"
No+sähän+oot+juuri+sellainen+henkilö+joten+miksi+kiemurtelet+etkä+vasta+kysymyksiin?
"Miksi+sinusta+esimerkiksi+orjuus+tai+massamurhaaminen+eivät+ole+pahoja+asioita?"
06.03.2018 22:58
Joo+ei+oo+toteutunut+koska+tämä+ei+todellakaan+ole+mikään+pofetia+koska+jättää+äärettömän+paljon+tulkinnanvaaraa.+Jumalaasi+on+pilkattu+aina.+Tosin+hihhulit+laskee+myös+asiallisen+kritiikin+pilkaksi+koska+eivät+pysty+asiallisesti+vastaamaan+kritiikkiin.
04.03.2018 11:37
Onhan+niitä+hippejä+pyöriny++Suomessakin+jo+vuosikymmeniä!
02.03.2018 18:51
"Veneellä+ei+ole+suoraa+yhteyttä+Jeesukseen,+mutta+se+todistaa+että+Galilean+järvellä+harjoitettiin+kalastusta+jo+ensimmäisellä+vuosisadalla."
Eli+jos+löydetään+todisteita,+että+joskus+on+kalastettu+Hudsonin+joella,+niin+hämähäkkimies+on+varmasti+ollut+olemassa+ja+sillä+on+ollut+yliluonnollisia+kykyjä?+:)
02.03.2018 09:20
Mistä+helvetistä+sä+sen+wikin+nyt+tänne+vedit?+:)+Taisit+itse+käydä+wikistä+kurkkimassa+mitä+downshiftaus+tarkoittaa??+:D
02.03.2018 09:15
Ei+tietenkään!+Joko+sulla+on+luetun+ymmärtämisessä+vaikeuksia+tai+sitten+haluat+vaan+inttäillä+:)
02.03.2018 09:09
Joo+tietenkin.+En+ole+väittänytkään+että+vain+mark++kuulee+niitä.+Tapauskohtaistahan+se+on.
"Mutta+sen+osaa+myöskin+paha+henki+tehdä."
Ok,+eli+markkia+riivaa+"pahat+henget"?+:)+Nooh,++niistä+mielikuvitusjutuista+voitte+väitellä+ihan+keskenään+:)
02.03.2018 09:06
"Eli+hänestä+tulee+epäluotettavampi+tiedostaessaan+avun+tarpeensa?"
No+markin+viestien+perusteella+ei++hän+sitä+todennäköisesti+tiedosta.
Ja+yleensä+ihmisestä+tulee+epäluotettavampi,+jos+tietyt+lääkkeet+jää+ottamatta+:)
02.03.2018 09:03
"+Uskova+henkilö+kuulee+myös+Jumalan+äänen."
vihdoinkin+mark+on+myöntänyt+suoraan,+että+kuulee+"ääniä"+pään+sisällä+koska+muut+eivät+selvstäikään+kuule+niitä+:)+Kiitos+siitä!
02.03.2018 00:27
"Mistä+sinä+tiedät,+että+Jumalaa+ei+ole+olemassa?"
Mistä+sinä+tiedät+että+saunatonttuja+ei+ole+olemassa??+:)
"Minä+ainakin+tiedän,+että+Hän+on+olemassa+ja+siksi+en+voi+olla+uskomatta+siihen,+minkä+tiedän+olevan+olemassa."
Joo+et+tiedä+edelleenkään.+Pääsi+sisäiset+äänet+sen+sulle+kertovat.
02.03.2018 00:25
"Suomen+talvisodan+aikainen+presidentti+Kyösti+Kallio+oli+uskossa.+Hän+oli+siis+mielestäsi+harhoissaan+elävä+hullu."
Ei+mark.+harhainen+hullu+olet+sinä.+Tietämättä+hänen+uskonsa+fundamietalisuutta+veikkaan+että+hän+oli+ehkä+"järkevästi+harhainen"+siinä+mielessä,+että+kykeni+sentään+johtamaan+Suomen+valtiota.+En+kehtaa+ees+kuvitella+jos+sin+kaltainen+pääsis+valtion+puikkoihin..
02.03.2018 00:22
"Onks+sulla+joku+yliluonnollinen+kyky+tietää+tollasii+asioita?"
Ei+siihen+mitään+yliluonnollista+kykyä+tarvita.+Tilastot+ja+todennäköisyydet+riittää+vallan+mainiosti.
"Se+ettet+sä+oo+tavannu+sellasta+uskovaista+tai+kuullu+sellasesta+ei+tarkota+välttämättä+sitä+etteikö+sellasta+olis+olemassa."
Taas+samaa+saivertelua.+Oletko+muuten+tavannut+esim.+Putinin?+Jos+et+niin+voitko+olla+varma+että+hän+on+olemassa??+:)
"Milloin+te+avaatte+teidän+silmänne+näkemään?+Kerta+toisensa+jälkeen+te+ateistit+väitätte+että+teillä+on+yliluonnollisii+kykyi."
Huoh,+here+we+go+again!+Vain+uskovaiset+näkee+"totuuden"+ja+muut+ovat+"sokeita"+blaa+bla+blaa.+Ja+ei+väitä,+sinä+väität!!
27.02.2018 12:16
"Mikä+siinä+on+niin+naurettavaa?+Sä+siis+tosissas+väität+että+se+on+mahdotonta+että+joku+jättäis+jotain+kertomatta+siitä+syystä+ettei+haluu+kertoo?"
Ei+oo+mahdotonta+mutta+kuulostaa+samalta+ku+lapsi+ei+halua+antaa+leluaan+pois+:)
"Mä+en+sanonu+että+se+on+halusta+kiinni.+Mun+ajatus+oli+tämä:+"+On+mahdollista+että+se+on/oli+halusta+kiinni+".
Pilkun+n***imista,+ei+muuta.
"Ajattelet+sä+et+mä+haluisin+olla+tän+palstan+kuningas?+Mitä+mä+sellasella+kuninkuudella+tekisin?+Saisinks+mä+jonku+mitalin+kaulaan+siitä+hyvästä?+"
ei+näköjään+vertauskuvat+aukene?+:)+Jos+sulla+oikeasti+olisi+joku+OIKEA+todiste+jumalastasi+niin+olen+100%+varma+että+kertoisit+sen+koko+maailmalle.+ja+niin+ovat+varmaan+muutkin+tänne+kirjoittelevat.+Mutta+kun+sulla+ei+ole+:)
"Säki+totesit+mun+kirjotuksen+olevan+naurettava+mut+sä+et+kuitenkaan+kertonu/osottanu+mulle+et+mikä+siinä+on+naurettavaa.+Vaikka+se+mitä+mä+kirjotan+oliski+sun+silmissä+naurettavaa+ni+se+ei+tarkota+välttämätä+sitä+että+se+olis+Jumalan+silmissä+naurettavaa."
No+nyt+siihen+on+vastattu+ylempänä?+:)+Milloin+itse+aattelit+ruveta+todisteita+"jumalastasi"+esittämään?+:)
"Onhan+toi+tietysti+ihan+hyvä+keino+vältellä+kysymyksiin+vastaamista+että+totee+vaan+toisen+kirjotuksen+olevan+naurettaa."
Tiedätkö+mitä+tarkoittaa+projisointi?
27.02.2018 12:09
Joo+voin.+Se+on+mun+käsitys+nykytieteen+uusimistasaavutuksista+ja+se,+mitä+nykytieteen+terävin+kärki+on+selvittänyt+maailmankaikkeudesta,+fysiikasta,+kvanttitasolla+jne.+Oliko+muut??
26.02.2018 00:49
"Eihän+lääketiede+ole+kehittynyt+kuin+20-30v+täl+tasol+ja+koulut."
Eli+"jumalasi"+päätti+antaa+lääketieteen+"taidot"+vasta+nykyaikana+vaikka+on+ollut+olemassa+ikuisesti?
Okei.+Nyt+sitten+jumala+ei+ANTANUT+sitä+taitoa+ja+viisautta+vaan+MIELENKIINNON?+:D+
No,+katotaan+mitä+keksit+seuraavaksi...
26.02.2018 00:34
14 / 134