Valikko
Aloita keskustelu
Hae sivustolta
Kirjaudu sisään
Keskustelu
Viihde
Alennuskoodit
Black Friday 2024
Lainaa
Treffit
Säännöt
Chat
Keskustelu24
profiilit
Vanha_Vihtahousu
profiilit
Vanha_Vihtahousu
Vanha_Vihtahousu
Vapaa kuvaus
Aloituksia
10
Kommenttia
137
Uusimmat aloitukset
Suosituimmat aloitukset
Uusimmat kommentit
Meillä+on+täällä+uusi+saunaosasto+uskoville+ateisteille+ja+kreationisteille.+Saunaosastolla+on+kaikki+mukavuudet+ja+saunojat+pystyvät+itse+säätämään+saunan+lämpötilan.
Aina+kun+saunassa+puhutaan+totta+laskee+lämpötila+5+astetta,+kun+siellä+valehdellaan+nousee+lämpötila+5+astetta.
Jäätyykö+helvetti+vai+tuleeko+kuumat+paikat?
08.09.2019 18:25
Kymmenellä+käskyllä+ei+ole+mitää+painoarvoa+kristityn+elämässä+mitä+tappamiseen+ja+murhaamiseen+tulee.+
Kristitty+saa+ryöstää,+raiskata+ja+murhata+mielin+määrin+kunhan+vaan+muistaa+sanoa+täyttäneensä+jumalantahtoa+niin+tehdessään.+Jumalantahtoa+täytettäessä+kaikki+käy.
Sama+koskee+myös+juutalaisia+ja+islamilaisia.+Jahven+ja+Allahin+nimissä+saa+tehdä+mitä+vaan.
16.08.2019 19:29
Tulihelvettiin+päätyvät+vain+siihen+uskovat.+Aloittaja+itse+on+suurimmassa+vaarassa+päätyä+sinne.
14.08.2019 15:19
Kreationismi+on+niin+kaukana+parodiahorisontin+toisella+puolella+että+Poen+laki+iskee+siihen+koko+voimallaan.
https://fi.wikipedia.org/wiki/Poen_laki
14.08.2019 14:07
Tällä+puolella+näkyy+kaikki+kanavat+ja+ilmaiseksi.+Mikä+parasta+urheilulähetykset+tulevat+etuajassa.+Parhaillaan+katselen+juuri+Suomi+-+Ruotsi+matsia.+Jos+olisin+todella+ilkeä+kertoisin+miten+siinä+tulee+käymään.
23.05.2019 19:21
Meillä+järjestetään+keräyksiä+taivaaseen+joutuneille.+Pipoista,+villanutuista+ja+-sukista+on+siellä+huutava+pula.+Lämmitys+ei+siellä+pelaa+ja+joka+paikassa+vetää+kuin+verkkokassissa.
Pitkästyminen+on+siellä+myös+ongelma+ja+olemme+yrittäneet+saada+kerätyksi+mm.+lautapelejä+sinne+joutuneiden+iloksi.
Ikävä+myöntää+mutta+eräät+täällä+eivät+hyväksy+taivaaseen+suunnattua+humataarista+apua+vaan+monet+ovat+sitä+mieltä+että+sinne+joutuneet+ovat+saaneet+ansionsa+mukaan.+Lisäksi+kaikki+taivaaseen+joutuneet+ovat+alunperin+sinne+myös+halunneet.
Pakolaisia+sieltä+olisi+tulossa+vaikka+kuinka+paljon+mutta+nykyisen+sopimuksen+puitteissa+emme+voi+ottaa+vastaan+heitä.+Joudumme+valitetavasti+palauttamaan+kaikki+kiinni+saadut+pakolaiset.+Asia+ei+ole+meistä+kiinni+vaan+Jahve+ei+suostu+lievittämään+nykyistä+käytäntöään+taivaasta+poistumiseeen.
09.05.2019 21:00
Tämän+päivän+parhaat+naurut.+🤣
26.04.2019 15:35
Minä+tiedän+kuka+keksi+musiikin+mutta+vaatimattomuuteni+estää+minua+paljastamasta+häntä.
25.02.2019 18:49
Eipäs+nyt+mollata+Markia.+Hän+on+sentään+yksi+uskollisimmista+palvelijoistani+ROT:in+ja+Jyrbän+ohella.
20.02.2019 06:53
Ateisteilla+ei+ole+mitään+todistustaakkaa++jumalan+olemattomuudesta+niin+kauan+kuin+jumalan+olemassaolo+on+todistamatta.
Loput+tekstistäsi+on+pelkkää+kaanaankielistä+argumenttivirheissä+rypemistä.
17.02.2019 13:08
Eppu+oli+väärässä.+Hihhulien+perseitä+ei+tervata+taivaassa+sillä+heillä+ei+ole+sinne+pääsyä.
Täälläkin+olemme+luopuneet+ympäristösyistä+tervan+käytöstä+perseiden+tervaamisessa.+Käytämme+tervan+sijaan+kasvisöljypohjaisia+grillauskastikkeita+ja+liukuvoiteita.+Asiakkaatkin+ovat+olleet+vaihdokseen+tyytyväisiä+ja+kehuvat+niitä+käytössä+paljon+tervaa+miellyttävimmiksi.
23.01.2019 18:50
Puuseppähän+hän+on.+Kun+hänen+isänsä+oli+hylännyt+hänet+kuolemankieliin+otin+hänet+siipieni+suojiin+jatkamaan+ammattiaan.+Useamman+sata+vuotta+Jesse+teki+kirjahyllyjä+ja+kalusteita+vierashuoneisiin+täällä.+Sittemmin+halusi+lähteä+katsomaan+maailmaa+kuten+nuorilla+on+tapana.+Käy+kyllä+aina+välillä+moikkaamassa.+Viimeksi+kun+kuulin+hänestä+oli+jossain+päin+Skandinaviaa+auttamassa+puutteenalaisia+ja+helpottamassa+heidän+elämää+veistämällä+heille+puudildoja.
16.11.2018 18:21
"En+osaa+ottaa+kantaa+muiden+uskontojen+suhteen.+Itse+en+ole+muita+uskontoja+harjottanut.+Ehkä+monet+uskonnot+on+ihmisen+luontaista+hakeutumista+Jumalan+yhteyteen.+Vain+kristinusko+on+kuitenkin+se+oikea+tie+todellisen+Jumalan+luo"
Myönnät+ettet+tiedä+muista+uskonnoista+mitään+ja+väität+ette+ota+kantaa+niihin,+mutta+heti+seuraavaksi+tuomitset+ne+harhaopeiksi.+Aika+kaksinaamaista+peliä+sanon+minä.
Toisaalta+minä+tiedän+kokemuksesta+mihin+sinunlaiset+tekopyhät+päätyvät.+Arvaatko+mihin?
29.09.2018 00:55
Hyvin+harva+uskis+ymmärtää+oikeasti+uskonnollisten+vaatimustensa+seurauksia.
28.09.2018 18:04
Herranne+kertoi+minulle+että+teidän+kummankin+tulee+maksaa+minulle+sata+euroa.+Maksatteko+suosiolla+vai+kiellättekö+Jumalanne?
01.09.2018 19:50
Minulla+ei+ole+mitään+tekemistä+linjojesi+katkeamisen+kanssa.+Siitä+käsikäyttöisestä+puhelinkeskuksestasi+tuli+viraton+sen+jälkeen+kun+lankalinjat+kerittiin+tarpeettomina+takaisin+rullalle.
Sano+sille+tiedevastaiselle+ja+tekosairaina+sähköyliherkkyydestä+kärsivälle+asukaskunnallesi+että+nyt+loppuu+nillitys+ja+Taivaassakin+siirrytään+mobiiliaikaan.+Oma+päätöksesihän+sen+pitäisi+olla+muutenkin,+muista+että+olet+Jumala.
19.08.2018 09:45
"Minä+en+usko+sattumaan,+miksi+sinä+uskot?"
Väitätkö+ettei+elämäsi+ole+sattumaa+vaan+jumalan+käsi+ohjasi+juuri+sinun+siittiön+hedelmöittämään+munasolun+josta+sait+alkusi?
Asialle+on+tietysti+olemassa+myös+evolutiivisempi+selitys+jossa+voimakkain+siittiö+pääsi+ensimmäisenä+perille+mutta+siinäkin+sattumalla+on+sijansa+sillä+sen+voimakkaimmankin+siittiön+piti+olla+juuri+oikeassa+kohdassa+siemensyöksyä+päästääkseen+perille+ensimmäisenä.
Toisekseen+en+ole+vielä+tavannut+henkilöä+joka+kolmekymppisenä+tai+vanhempana+pystyy+naama+vakavana+sanomaan+että+hänen+koko+elämänsä+olisi+ollut+jumalan+johdatusta.+Jopa+uskovaiset+tuttavani+myöntävät+että+heidän+elämänsuuntansa+on+muodostunut+eteen+tulleista+tilanteista+joista+on+joutunut+tekemään+valinnan+sattuman+avulla.+Osa+on+jopa+valinnut+lopullisen+opiskelupaikkansa+kolikolla+kun+ovat+hyvillä+todistuksilla+olleet+tulleet+valituksi+kahteen+paikkaan+yhtäaikaa.+Kun+jumala+ei+ole+antanut+johdatusta+on+jouduttu+turvautumaan+muihin+keinoihin.
Tai+uskotko+että+jumala+itse+toimii+Lady+Fortunana.+Mitä+eroa+sillä+on+ihmisen+elämässä+jos+tärkeitä+asioita+tapahtuu+sattumalta+tai+jumalan+johdatuksesta+joka+kuitenkin+sitten+näyttäytyy+yhtä+sattumanvaraisena?
Itse+olin+aikanaan+uskossa+mutta+olen+sittemmin+siitä+luopunut.+Kun+arvioin+omaa+elämääni+niin+jos+se+on+jumalan+johdatusta+niin+joko+jumala+on+vittumainen+ja+ilkeä+tai+pelkästään+välinpitämätön+riippuen+siitä+mistä+kulmasta+asiaa+tarkastelee.+Itse+olen+päätynyt+siihen+että+häntä+ei+ole+olemassa+koska+muuten+jumala+on+idiootti+joka+ei+välitä+paskaakaan+ihmisistä.+
Vasta+irtauduttuani+kristinuskosta+ja+tutustuttuani+muihin+uskontoihin+aloin+tajuamaan+kuinka+kuvottava+kristinuskon+pelastusoppi+on.+Samaan+aikaan+kun+kristityt+kuvittelevat+olevansa+moraalisuuden+terävintä+kärkeä+he+todellisuudessa+ovat+moraalin+suhteen+alhaisinta+kastia,+jopa+tavallisten+nisäkkäiden+alapuolella.+Tarjotaan+pelastusta+kaikkein+kamalimpiinkin+rikoksiin+syyllistyneille+selittäen+että+tuomiovalta+on+jumalalla+mutta+samaan+aikaan+kristityt+itse+tuomitsevat+eriuskoiset+kadotukseen,+varastaen+siten+vielä+tuomiovallan+omalta+jumalaltaan.++Minun+silmissä+fundamentalistikristityt+ovat+alhaisinta+ihmiskunnan+kastia+eikä+asia+tule+siitä+muuttumaan+elleivät+he+itse+ole+valmiita+näkemään+oman+uskonsa+perustavaa+laatua+olevia+heikkouksia.
07.07.2018 06:09
Sinulle+näytetään+tyhjä+laatikko.+Sitten+näet+että+sinne+laitetaan+yksi+kerrallaan+kolme+omenaa+jonka+jälkeen+laatikko+suljetaan.+Uskotko+että+laatikossa+on+kolme+omenaa+avaamatta+laatikkoa+ja+syömättä+niitä+omenoita?+Vai+uskotteletko+itsellesi+että+jospa+jumala+olisi+tehnyt+niistä+sinulle+laatikon+sulkemisen+jälkeen+herkullisen+omenapiirakan+vaniljakiisselin+kera?+
Entä+sitten+radio?+Toimiiko+sekin+pelkkien+uskomusten+voimalla?+Kukaan+ei+ole+voinut+omin+silmin+nähdä+radiolähetysten+käyttämää+sähkömagneettista+säteilyä.+Jospa+radio+toimiikin+enkelivoimalla+niin+että+ne+kiitävät+kipinkapin+valonnopeudella+ja+kuljettavat+viestejä?
Koko+se+fysiikan+tutkimuksen+havaintojen+havaintosarja+ja+niiden+tulkintojen+matematiikka+joka+on+johtanut+Higgsin+bosonin+löytämiseen+ja+sen+energiatason+havaitsemiseen+on+kohta+kohdalta+käytävissä+läpi+aina+Isaac+Newtonin+ajoista+saakka,+osin+jopa+kauempaakin.+Tietysti+voit+uskosi+voimin+spekuloida+että+mitä+sitten+jos+havainnot+ja+tulkinnat+eivät+pidäkään+paikkaansa,+mutta+kaatamaan+et+niitä+pysty+sillä+perusteella+että+sinua+uskotuttaa+olla+ottamatta+niitä+todesta.
07.07.2018 05:10
Jos+yleistämisen+tielle+lähdetään+niin+kaikki+Raamatun+opit++tosissaan+ottavat+ovat+omahyväisiä+paskapäitä+jotka+ovat+tehneet+tietämättömyydestä,+typeryydestä,+suvaitsemattomuudesta+ja+toisten+tuomitsemisesta+hyveitä+itselleen.+Itse+näytät+hyvää+esimerkkiä+että+asia+on+juuri+niin.
Sama+turhanpäiväinen+omahyväisyys+tosin+koskee+kaikkia+niitä+ketkä+paskantärkeinä+julistavat+mitättömiä+ja+merkityksettömiä+jumaluskomuksiaan+ainoana+totuutena.+Eli+ei+pelkästään+kristittyjä+ja+aabrahamilaisia+uskontoja.
02.06.2018 21:28
Unitaari+yrittää+esiintyä+niin+rauhaa+rakastavana+ja+maailmaa+syleilevänä+mutta+kun+hieman+pintaa+kopauttaa+niin+sieltähän+se+pintaan+heti+nousee+ihan+aito+hihhuli.
Ihan+aito+hihhuli+eroaa+normiuskiksesta+siinä,+että+missä+ihan+aidon+hihhulin+mielestä+kaikki+eri+uskoiset+ovat+suoraviivaisesti+väärässä,+niin+normiuskis+sentään+kykenee+pohtimaan+jollain+älyllisellä+tasolla+syitä+siihen+miksi+suurin+osa+maailman+ihmisistä+on+erimieltä+uskon+asioista+hänen+kanssaan.
31.05.2018 18:49
3 / 7