Liittovaltio
Vapaa kuvaus
Aloituksia
287
Kommenttia
1511
Puhutaan selkokielellä, mitä sä voit tehdä ?
Se on ihan turha huutaa mistään suomalaisesta tai muusta porukasta jos sinä et voi siihen vaikuttaa. . . Kerro ihmeessä1274EU:n mukaan suomessa on köyhiä ja suomi on saanut
Suomi on saanut Nootin tai suomi on saanut Nootit ! Suomi on saanut Nootin sosiaaliturvan alhaisesta tasosta ja asia on15270USA ja Britannia on kaksi kuolevaa valtioa !
USA:n taloutta pidetään yllä suurella velalla ja sillä ei ole kauppasodassa muuta, kuin hävittävää. Sen pitää pyrkiä saa19266Tiedoksi ! EU ei voi mennä konkurssiin.
Tiedoksi, että euroopan unioni ei voi mennä konkurssiin. Maailman kaikki valuutat nojaavat USA:n ja Euroopan unionin tal21261Kerron yksinkertaisesti mitä Euroopan unioni on.
Puhutaan vaikka näin aluksi. Kaikki muistaa, kun venäläisille haluttiin maan ja kiinteistöjen ostokieltoa. (Tämä on käyt18260Ha ha hahaaaa.... Juntti on Tyhmä, ääl** ? ( Lento
Varmasti kommunisti Persu siellä niska limasena huutelee, että EU on huono ja Lentoliikennettä pitää verottaa. . . Inte15258Miten Persu-kommunisti lisääntyy ?
Olen miettinyt ja havahduin, että tämä suomalainen ja suomalainen kulttuuri ja rodun ja ihonvärin ja tavan ja tyylin säi9255Tulevaisuus Trump ja Euroopan unioni.
Täytyy aloittaa sillä vitsillä, mikä tuli mieleen, että laihialaiset isä ja poika meni amerikkaan 1800 luvun lopulla ja8254Mikä EU:ssa on väärää ?
Olen katsonut tätä palstaa jo pitkään ja en ole löytänyt yhtään todellista asiaa EU:n huonoudesta ja olen sanonut ja yri33246EU:sta ero ja Persut ja Väyryset oli siinä
Eu.on.paska 18.7.2018 16:23 UUSI Tässä nähdään hyvin millainen EU on.Britit äänesti brexitin puolesta ja sillä selvä,mu13241Heiko Maas ... Haluaa EU:n LIITTOVALTION !
Saksan ulkoministeri haluaa voimakkaan Itsenäisen Euroopan unionin. Lainaus DW: " Ulkopolitiikkamme päätavoitteena on si18241Suomi alunperin jo Saksaan 1918
Suomesta oli alun perin tarkoitus tulla Saksalainen valtio. Karl Friedrich " Väinö I ". Suomi ei ole rodullisesti edes16239Taitaa tulla Lähtö Briteille EU:sta katselemaan ni
Britit pääsee katselemaan niitä parempia vesiä Ha HA Hi hi ho hhoooo ! Mitäs läks, Mitäs Läks... Kovasti oli Hajottamass15229Yksityinen omistus on kaiken ratkaisu ! Aivan kaik
Yksityinen omistus on aivan kaiken ratkaisu ! Se ratkaisee sodat ja arvot ja arvomaailman. Yksityinen omistus ja vapaa2227Miksi Putin kävi suomessa ja Pence. . . .
Miksi Putin kävi suomessa ja Pence kävi nyt Virossa ym ym. Olen yrittänyt lukea keskustelupalstoja ja saada asiaan ymmär17223Vastaus: Kristinusko ja Euroopan unioni !
Kirjoitan EU-vihaajien kritiikistä Kristinuskoon ja sitä kautta vihaan Euroopan unionia kohtaan. On esitetty väitteitä,11216Persujen ja Rajat kiinni ohjelma. EU-ero FIXIT
Eihän pojat haittaa, että saimme nyt sen Persujen ja Rajat kiinni porukan EU-ero ja Fixit ja suomalaisen ohjelman. Jos4215Miksi Persu-kommunsti ei kuuntele vanhoja suomalai
Miksi Persu-kommunsti ei kuuntele vanhoja suomalaisia kappaeleita, kuten Sellainen oli Viipuri ja Hei Karjalasta mä hei4210Pakko laittaa uusi aloitus !
Ymmärtääkö Persu-kommunisti edes näin vaikean sanan ? " EU alistaa kansallisvaltiot liittovaltioksi " Ymmärtääkö Persu-9207Suomalainen kulttuuri oli taas Helsingin sanomissa
Euroopassa oli tehty tutkimus Muslimien hyväksymisetä ja puhuttiin suomalaisesta kulttuurista ja suomalaisesta elämäntav11206