Vapaa kuvaus

Aloituksia

1064

Kommenttia

10895

1. Oletteko Jeeuksen Rakkaat ystävät ???

Ei !!! Et ole jos et tee Hänen Tahtoa !!! Ei syntinen tekee Jumalan Tahtoa vaan Hänen Ystät . Joh. 15:14  Te olette m
    Helluntailaisuus
    0
    106
  2. Miksi Lauri kirjoittaa ilmeisesti ? Mikä tekee tästä ilmeisesti ???

Lauri Pohjola 1 pv · https://www.youtube.com/watch?v=e7iQfVAXanM Ilmeiseti jotain herätystä siellä on.....Onko tuosta m
    Helluntailaisuus
    2
    106
  3. Ihminen on aina petturi. Se on aina lähtökohta. Mutta Jumala luottavainen jA USKOLLINEN.

LOPPUUN ASTI. Jer. 17 4 Sinun on luovuttava perintöosastasi, jonka minä olen sinulle antanut; ja minä saatan sinut vih
    Helluntailaisuus
    3
    105
  4. Mielenkiintoinen asia on että kirkko vertaa itseä seurakunnan ja Kristuksen kanssa.

Siis Oikea Seurakunta on Kristus. Ja Pyhä Raamattu kertoo ja osoittaa että Oikea Uskova on Kristuksessa ja niin kauan ku
    Luterilaisuus
    1
    105
  5. No oletko Uskovainen tässä sanotaan mitä silloin sä teet !!!

Joh. 14 12 Totisesti, totisesti minä sanon teille: joka uskoo minuun, myös hän on tekevä niitä tekoja, joita minä teen,
    Helluntailaisuus
    15
    105
  6. Päivän Sana !!

Päivän Sana Joka vaimon löysi, se onnen löysi, sai Herralta mielisuosion. Sananl. 18:22 (KR33/38
    Helluntailaisuus
    4
    105
  7. GALLUPPI Lutherilaisille !!!

Ja sitten otetaan taas Galluppi pitkästä aikaa. Siis rakastaako Lutherilaiset koko sydämessä Ristin kuolema joka ON Voit
    Luterilaisuus
    24
    105
  8. Suomen Exodus !! Varoitus kaikkille..

Suomen Exodus on ajankohtaisempi kuin koskaan aikaisemmin. Nyt jos haluaisin hyökätä Suomeen niin tekisin sen heti. Kun
    Helluntailaisuus
    73
    105
  9. Jeeuksen Veri löytyy Ristillä !!

Me heitämme Jeesuksen Veri koko Suomen päälle Jeesuksen Nimessä . Herra siuna Suomi sun kalliin Veren kautta !!! Tulkoo
    Luterilaisuus
    6
    105
  10. Juudas ei pyytänyt Jeesukselta anteeksi !!

Matt.27 3 Kun Juudas, hänen kavaltajansa, näki, että hänet oli tuomittu, silloin hän katui ja toi takaisin ne kolmekymme
    Helluntailaisuus
    8
    104
  11. Ei syntisissä Uskovissa loistaa muu , kuin synti. ! Vaikka hän yrittää puolustaa ja seli seli antaa.

Ja tukea , nosta , vahvistaa , lujittaa ja korottaa itse omiin voimiin loistamaan maailmassa maailman valolla. Ihme halv
    Helluntailaisuus
    53
    104
  12. Jokos olette päässeet synnistä??

Oletteko ottaneet jo vastaan Syntienpoista Jeesus Kristus ?? Että olette valmiita vietäväksi Taivaaseen johon ei syntin
    Luterilaisuus
    15
    104
  13. Sauli Niinistö soitti Putinille ja pyysi anteeksi Marinin puolesta ?

No ei !! Silloin olisi maailmasta tullut paratiisi jos sellaista sattuisi ja meidän Pressa nöyrtyisi ja pyytäisi anteeks
    Maailman menoa
    7
    103
  14. Kuka etsii täydellinen Puhdistus synneitä?

Toinen vaihtoehto on ratsastaa syntien päällä helvettiin. Koska synnin palkka on kuolema. No sä ehkä sanot että armon j
    Kristinusko
    15
    103
  15. Pläyäys uuskarismaattisuus !!

UUskarismaattisuus on aivan hirveä ja lisäntyy maassamme ja pohjoismaissa Nuoret uskovat haaveilee tulevan yhtä riivattu
    Helluntailaisuus
    18
    103
  16. Rakas Putin ! Voitko ikinä anna anteeksi meille kun päättäjät !!

On sotkentuneet Venäjän sisäisiä asioita ?? Armahdathan meitä muutamat ja meidän kansa ? Niinkuin Jumalakin meitä muut
    Maailman menoa
    6
    103
  17. Suomi tyhjenee ja omat varat siirtyy Ukrainaan

Hienoa että me Rakastamme ja näytämme sen maailmalle. Mutta pelkään ettei jää omalle kansalle enää jäljelle mitään raivo
    Maailman menoa
    1
    103
  18. Ristinkuolema on ihmiskunnan ainoa mahdollisuus pelastua.

Otatko Jeesuksen Kristuksen kuolema vastaan niin että Uudestisynnyt kun olet tullut uskoon?? Voitto joka Hän lahjoittaa
    Helluntailaisuus
    62
    102
  19. Siis Jumala Jeesus Kristus on ainoa Hyvä maassa ja Taivassa !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Luuk 18 18 Ja eräs hallitusmies kysyi häneltä sanoen: "Hyvä opettaja, mitä minun pitää tekemän, että minä iankaikkisen
    Kristinusko
    19
    102
  20. Pahin sairaus maapallolla ???????

Mikä pahempi tauti kuin korona ja tappaa iankaikisesti ihminen ??? No tottakai synninsairautta !!!! Miljardeja menehtyy
    Luterilaisuus
    0
    102