Vapaa kuvaus

Aloituksia

1064

Kommenttia

10895

1. Suomen Exodus !! Varoitus kaikkille..

Suomen Exodus on ajankohtaisempi kuin koskaan aikaisemmin. Nyt jos haluaisin hyökätä Suomeen niin tekisin sen heti. Kun
    Helluntailaisuus
    73
    95
  2. Jeeuksen Veri löytyy Ristillä !!

Me heitämme Jeesuksen Veri koko Suomen päälle Jeesuksen Nimessä . Herra siuna Suomi sun kalliin Veren kautta !!! Tulkoo
    Luterilaisuus
    6
    95
  3. Miksi pelkäät tulla HYVÄ ??? Hyvä niinkuin Jumala ja Täydellinen niinkuin Hän ON. !!!

Pelko tulee saatanasta ja ei Hän halua missään tapauksessa että synti poistuu sinusta ! Synti joka on viemässä sut helve
    Helluntailaisuus
    2
    95
  4. Galluppi S. Niinkuin seurakuta

Tulisiko vain miehet johtaa Seurakunta . Niinkuin vanhemmiston tehtävä on,, vai tarviiko naisia myös?
    Helluntailaisuus
    5
    94
  5. Päivän Sana !!

No sattuippa osuva hyvä Sana mietittäväksi ! Päivän Sana Minä pidän Herran aina edessäni; kun hän on minun oikealla p
    Helluntailaisuus
    2
    94
  6. GALLUPPI Lutherilaisille !!!

Ja sitten otetaan taas Galluppi pitkästä aikaa. Siis rakastaako Lutherilaiset koko sydämessä Ristin kuolema joka ON Voit
    Luterilaisuus
    24
    94
  7. Mielenkiintoinen asia on että kirkko vertaa itseä seurakunnan ja Kristuksen kanssa.

Siis Oikea Seurakunta on Kristus. Ja Pyhä Raamattu kertoo ja osoittaa että Oikea Uskova on Kristuksessa ja niin kauan ku
    Luterilaisuus
    1
    94
  8. Ristinkuolema on ihmiskunnan ainoa mahdollisuus pelastua.

Otatko Jeesuksen Kristuksen kuolema vastaan niin että Uudestisynnyt kun olet tullut uskoon?? Voitto joka Hän lahjoittaa
    Helluntailaisuus
    62
    94
  9. Siis Jumala Jeesus Kristus on ainoa Hyvä maassa ja Taivassa !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Luuk 18 18 Ja eräs hallitusmies kysyi häneltä sanoen: "Hyvä opettaja, mitä minun pitää tekemän, että minä iankaikkisen
    Kristinusko
    19
    94
  10. Rukoillaan etteivät väärässä Hengessä joutuvat helvettiin !!!

Kun Pyhä Henki valatasi minut ajattelin kaikki uuskarismaattiset ja karismaattiset jossa minäkin olin ollut harhassa. Al
    Kristinusko
    20
    93
  11. Musta kaapu on järkyttävä mikä pappi käyttää !!

Rakkaat Luterilaiset !!! Vanhan Liiton pappeilla oli kaikki kauniin valoiiset väriset puvut päällä !! Kenen keximä on
    Luterilaisuus
    0
    93
  12. Kysykää Rukouksessa jos ette minua uskotte !!!!

Me tarvitsemme OIkea Herätys hinnalla millä hyvänsä.. Yhden Herätyksen kirjassa jonka aloin lukea,, oli kertomus v.1835
    Kristinusko
    0
    93
  13. Galluppi H. Niinkuin hylkää !

Kuka Jumala hylkää Mutta teidän, meidän kovuuden tähden Hän hylkkää ihminen niinkuin kävi erämaassa ! Totta vai tarua
    Helluntailaisuus
    4
    93
  14. Galluppi Rakkaille !!

Saako Uskova ostaa noidan käsikrja ? Joka on nyt tarjouksissa joulukuvastossa. Lapsille suunattu ! Kyllä vai ei ?
    Helluntailaisuus
    3
    93
  15. Onko väärin ???

Oliko Jeesus Kristus väärässä kun sanoi rakastakaa vihollinen ? Oliko Corrie Ten Boom väärässä kun antoi anteeksi kidu
    Helluntailaisuus
    31
    92
  16. Rakkaat !!! Halvan Lutherin valhe armossa eläminen on petollista !!

>>>Halvan Lutherin valhe armossa , ilman armoa , täysin huijattu , Lutherin valheopissa , joka hän lihassa kehi
    Helluntailaisuus
    0
    91
  17. Ei syntisissä Uskovissa loistaa muu , kuin synti. ! Vaikka hän yrittää puolustaa ja seli seli antaa.

Ja tukea , nosta , vahvistaa , lujittaa ja korottaa itse omiin voimiin loistamaan maailmassa maailman valolla. Ihme halv
    Helluntailaisuus
    53
    91
  18. Kuuleko Helluntailainen ??

Rakkaat kuulkaa Herrana Sana !!!! Luuk. 6 27 Mutta teille, jotka kuulette, minä sanon: rakastakaa vihollisianne, tehkä
    Helluntailaisuus
    14
    91
  19. Oikea Kaste tapahtui Hellubtaina kun Jeesus kastoi Hengellä ja Tulella !!!

Ap. t. 2 17 'Ja on tapahtuva viimeisinä päivinä, sanoo Jumala, että minä vuodatan Henkeni kaiken lihan päälle, ja teidä
    Helluntailaisuus
    51
    91
  20. Galuppi Yogasta.

Voiko Uskova olla Yogassa mukana ja selviä siitä ilman vaurioita ? Kyllä vai ei ?
    Helluntailaisuus
    6
    91