Savis
![]()
Aloituksia
1064
Kommenttia
10895
Oletteko Jeeuksen Rakkaat ystävät ???
Ei !!! Et ole jos et tee Hänen Tahtoa !!! Ei syntinen tekee Jumalan Tahtoa vaan Hänen Ystät . Joh. 15:14 Te olette m0106Miksi Lauri kirjoittaa ilmeisesti ? Mikä tekee tästä ilmeisesti ???
Lauri Pohjola 1 pv · https://www.youtube.com/watch?v=e7iQfVAXanM Ilmeiseti jotain herätystä siellä on.....Onko tuosta m2106Ihminen on aina petturi. Se on aina lähtökohta. Mutta Jumala luottavainen jA USKOLLINEN.
LOPPUUN ASTI. Jer. 17 4 Sinun on luovuttava perintöosastasi, jonka minä olen sinulle antanut; ja minä saatan sinut vih3105Mielenkiintoinen asia on että kirkko vertaa itseä seurakunnan ja Kristuksen kanssa.
Siis Oikea Seurakunta on Kristus. Ja Pyhä Raamattu kertoo ja osoittaa että Oikea Uskova on Kristuksessa ja niin kauan ku1105No oletko Uskovainen tässä sanotaan mitä silloin sä teet !!!
Joh. 14 12 Totisesti, totisesti minä sanon teille: joka uskoo minuun, myös hän on tekevä niitä tekoja, joita minä teen,15105Päivän Sana !!
Päivän Sana Joka vaimon löysi, se onnen löysi, sai Herralta mielisuosion. Sananl. 18:22 (KR33/384105GALLUPPI Lutherilaisille !!!
Ja sitten otetaan taas Galluppi pitkästä aikaa. Siis rakastaako Lutherilaiset koko sydämessä Ristin kuolema joka ON Voit24105Suomen Exodus !! Varoitus kaikkille..
Suomen Exodus on ajankohtaisempi kuin koskaan aikaisemmin. Nyt jos haluaisin hyökätä Suomeen niin tekisin sen heti. Kun73105Jeeuksen Veri löytyy Ristillä !!
Me heitämme Jeesuksen Veri koko Suomen päälle Jeesuksen Nimessä . Herra siuna Suomi sun kalliin Veren kautta !!! Tulkoo6105Juudas ei pyytänyt Jeesukselta anteeksi !!
Matt.27 3 Kun Juudas, hänen kavaltajansa, näki, että hänet oli tuomittu, silloin hän katui ja toi takaisin ne kolmekymme8104Ei syntisissä Uskovissa loistaa muu , kuin synti. ! Vaikka hän yrittää puolustaa ja seli seli antaa.
Ja tukea , nosta , vahvistaa , lujittaa ja korottaa itse omiin voimiin loistamaan maailmassa maailman valolla. Ihme halv53104Jokos olette päässeet synnistä??
Oletteko ottaneet jo vastaan Syntienpoista Jeesus Kristus ?? Että olette valmiita vietäväksi Taivaaseen johon ei syntin15104Sauli Niinistö soitti Putinille ja pyysi anteeksi Marinin puolesta ?
No ei !! Silloin olisi maailmasta tullut paratiisi jos sellaista sattuisi ja meidän Pressa nöyrtyisi ja pyytäisi anteeks7103Kuka etsii täydellinen Puhdistus synneitä?
Toinen vaihtoehto on ratsastaa syntien päällä helvettiin. Koska synnin palkka on kuolema. No sä ehkä sanot että armon j15103Pläyäys uuskarismaattisuus !!
UUskarismaattisuus on aivan hirveä ja lisäntyy maassamme ja pohjoismaissa Nuoret uskovat haaveilee tulevan yhtä riivattu18103Rakas Putin ! Voitko ikinä anna anteeksi meille kun päättäjät !!
On sotkentuneet Venäjän sisäisiä asioita ?? Armahdathan meitä muutamat ja meidän kansa ? Niinkuin Jumalakin meitä muut6103Suomi tyhjenee ja omat varat siirtyy Ukrainaan
Hienoa että me Rakastamme ja näytämme sen maailmalle. Mutta pelkään ettei jää omalle kansalle enää jäljelle mitään raivo1103Ristinkuolema on ihmiskunnan ainoa mahdollisuus pelastua.
Otatko Jeesuksen Kristuksen kuolema vastaan niin että Uudestisynnyt kun olet tullut uskoon?? Voitto joka Hän lahjoittaa62102Siis Jumala Jeesus Kristus on ainoa Hyvä maassa ja Taivassa !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Luuk 18 18 Ja eräs hallitusmies kysyi häneltä sanoen: "Hyvä opettaja, mitä minun pitää tekemän, että minä iankaikkisen19102Pahin sairaus maapallolla ???????
Mikä pahempi tauti kuin korona ja tappaa iankaikisesti ihminen ??? No tottakai synninsairautta !!!! Miljardeja menehtyy0102