Savis
![]()
Aloituksia
1064
Kommenttia
10895
Suomen Exodus !! Varoitus kaikkille..
Suomen Exodus on ajankohtaisempi kuin koskaan aikaisemmin. Nyt jos haluaisin hyökätä Suomeen niin tekisin sen heti. Kun7395Jeeuksen Veri löytyy Ristillä !!
Me heitämme Jeesuksen Veri koko Suomen päälle Jeesuksen Nimessä . Herra siuna Suomi sun kalliin Veren kautta !!! Tulkoo695Miksi pelkäät tulla HYVÄ ??? Hyvä niinkuin Jumala ja Täydellinen niinkuin Hän ON. !!!
Pelko tulee saatanasta ja ei Hän halua missään tapauksessa että synti poistuu sinusta ! Synti joka on viemässä sut helve295Galluppi S. Niinkuin seurakuta
Tulisiko vain miehet johtaa Seurakunta . Niinkuin vanhemmiston tehtävä on,, vai tarviiko naisia myös?594Päivän Sana !!
No sattuippa osuva hyvä Sana mietittäväksi ! Päivän Sana Minä pidän Herran aina edessäni; kun hän on minun oikealla p294GALLUPPI Lutherilaisille !!!
Ja sitten otetaan taas Galluppi pitkästä aikaa. Siis rakastaako Lutherilaiset koko sydämessä Ristin kuolema joka ON Voit2494Mielenkiintoinen asia on että kirkko vertaa itseä seurakunnan ja Kristuksen kanssa.
Siis Oikea Seurakunta on Kristus. Ja Pyhä Raamattu kertoo ja osoittaa että Oikea Uskova on Kristuksessa ja niin kauan ku194Ristinkuolema on ihmiskunnan ainoa mahdollisuus pelastua.
Otatko Jeesuksen Kristuksen kuolema vastaan niin että Uudestisynnyt kun olet tullut uskoon?? Voitto joka Hän lahjoittaa6294Siis Jumala Jeesus Kristus on ainoa Hyvä maassa ja Taivassa !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Luuk 18 18 Ja eräs hallitusmies kysyi häneltä sanoen: "Hyvä opettaja, mitä minun pitää tekemän, että minä iankaikkisen1994Rukoillaan etteivät väärässä Hengessä joutuvat helvettiin !!!
Kun Pyhä Henki valatasi minut ajattelin kaikki uuskarismaattiset ja karismaattiset jossa minäkin olin ollut harhassa. Al2093Musta kaapu on järkyttävä mikä pappi käyttää !!
Rakkaat Luterilaiset !!! Vanhan Liiton pappeilla oli kaikki kauniin valoiiset väriset puvut päällä !! Kenen keximä on093Kysykää Rukouksessa jos ette minua uskotte !!!!
Me tarvitsemme OIkea Herätys hinnalla millä hyvänsä.. Yhden Herätyksen kirjassa jonka aloin lukea,, oli kertomus v.1835093Galluppi H. Niinkuin hylkää !
Kuka Jumala hylkää Mutta teidän, meidän kovuuden tähden Hän hylkkää ihminen niinkuin kävi erämaassa ! Totta vai tarua493Galluppi Rakkaille !!
Saako Uskova ostaa noidan käsikrja ? Joka on nyt tarjouksissa joulukuvastossa. Lapsille suunattu ! Kyllä vai ei ?393Onko väärin ???
Oliko Jeesus Kristus väärässä kun sanoi rakastakaa vihollinen ? Oliko Corrie Ten Boom väärässä kun antoi anteeksi kidu3192Rakkaat !!! Halvan Lutherin valhe armossa eläminen on petollista !!
>>>Halvan Lutherin valhe armossa , ilman armoa , täysin huijattu , Lutherin valheopissa , joka hän lihassa kehi091Ei syntisissä Uskovissa loistaa muu , kuin synti. ! Vaikka hän yrittää puolustaa ja seli seli antaa.
Ja tukea , nosta , vahvistaa , lujittaa ja korottaa itse omiin voimiin loistamaan maailmassa maailman valolla. Ihme halv5391Kuuleko Helluntailainen ??
Rakkaat kuulkaa Herrana Sana !!!! Luuk. 6 27 Mutta teille, jotka kuulette, minä sanon: rakastakaa vihollisianne, tehkä1491Oikea Kaste tapahtui Hellubtaina kun Jeesus kastoi Hengellä ja Tulella !!!
Ap. t. 2 17 'Ja on tapahtuva viimeisinä päivinä, sanoo Jumala, että minä vuodatan Henkeni kaiken lihan päälle, ja teidä5191Galuppi Yogasta.
Voiko Uskova olla Yogassa mukana ja selviä siitä ilman vaurioita ? Kyllä vai ei ?691