Valikko
Aloita keskustelu
Hae sivustolta
Kirjaudu sisään
Keskustelu
Viihde
Alennuskoodit
Black Friday 2024
Lainaa
Treffit
Säännöt
Chat
Keskustelu24
profiilit
eppu2
profiilit
eppu2
eppu2
Vapaa kuvaus
Aloituksia
40
Kommenttia
3813
Uusimmat aloitukset
Suosituimmat aloitukset
Uusimmat kommentit
Mikä+siitä+rekkautumisesta+tekee+aikuista.
Höpö-höpö.
Eikö+keskustelupalstan+pääasia+pitäisi+olla+asiat,+eikä+se+miten+täällä+kukin+on.
Tuo+mustanikki-sininennikki+höpötys+on+lapsellista+jankutusta.
Samoin+on+lapsellista,+jos+joku+on+pitkään+käyttänyt+samaa+mustaa+ja+sen+sitten+joku+ottaa+sen+vaan+ilkeilläkseen.
09.10.2017 19:15
Minä+Sinun+myllystäsi+viis+veisaan,+vielä+vähemmän+nokkaannun.
Huvittaa+vain.
08.10.2017 23:53
En+kerro,+saisit+vaan+vettä+myllyysi,+joka+tuntuu+jo+jauhavan+ilmankin.
08.10.2017 23:11
Olin+tuossa+hetken+poissa+ja+kun+sitten+tulin+palstalle,+piti+oikein+tarkistaa,+että+avasinko+väärän+osion.
08.10.2017 21:49
Jos+ajattelen+tuota+omaa+mieslaumaa,+niin+farkut+ja+verkkarit+ovat+arjen+asut.
Sensijaan+häät+ja+hautajaiset+saavat+hekin+kaivamaan+ns.+puvun.
Vanhemmassa+ikäpolvessa+kyllä+näkee+näitä+suoria+housuja,+lienee+tottumuksen+voima.
Kaikenkaikkiaan+kait+on+niin,+missä+itse+viihtyy+ja+tilanteen+mukaan.
08.10.2017 19:03
Taivas+varjelkoon.+enää+nääkään+mitään,+kun+nauran+niin+veet+silmissä.+Hyvä+henrjii!
08.10.2017 15:03
Satiaiset+olivat+menossa+huvipuistoon,+sanoivat+toisilleen,+mennään+sitten+kaikkiin+vehkeisiin.
(vain+pelkkä+vitsi)
08.10.2017 13:51
Ei+mikään+ole+mahdotonta.+Joskus+oli+juttua+70-vuotiaasta+synnyttäjästä,+liekö+puppua+vai+totta,+en+tiedä.
Tuossa+mtv3+tekstitv:ssä+näkyy+otsikko,+mies+raskaana+Suomessa.
08.10.2017 13:06
Minun+eppu,+oli+alkuun+musta,+jota+kerran+sitten+eräs+käytti+mielestäni+törkeästi+(luulen,+että+sama,+kun+sinunkin).
Sitten+käytin+jonkin+aikaa+rekattuani+sinistä,+joka+oli+koko+ajan+päällä.+Kunnes+sitten+erään+kerran+kaikki+oli+hävinnyt,+enkä+muistanut+salasanaani,+en+ollut+laittanut+mihinkään+ylös.
Niinpä+sitten+rekkasin+epun+siniseksi.
Se+on+hyvä+senkin+takia,+ettei+tarvitse+noitten+kuvien+kanssa+pelata,+ennenkuin+voi+lähettää.
Tottahan+mustaa+voi+käyttää+kuka+vaan,+mutta+jos+joku+on+jotain+käyttänyt+pitkään+tietyllä+palstalla,+on+ihan+silkkaa+pahansuopaisuutta+sitä+toisen+käyttää.
Itse+en+tekisi+niin.
08.10.2017 12:53
Mennyt+on+mennyttä,+eikä+se+palaa.+Päätökset+tehdään+aina+kulloisenkin+tilanteen+ja+oman+käsityskyvyn+mukaan.
Yleensä+asioiden+ymmärrys+kasvaa+vuosien+myötä,+tilanteetkin+näemme+eri+tavoin,+ikäänkuin+kokonaisvaltaisemmin.
Menneestä+voi+vain+ottaa+opiskeen,+ei+raahata+sitä+mukanaan.
Jokainen+päivä+on+mahdollisuus+tulla+paremmaksi+ihmiseksi.
08.10.2017 11:43
Kyllä+sitä+pällisteltiin,+muistan+sen+hyvin.
Isä+toi+Neuvostoliiton+matkaltaan,+pienen+pienoismallin+sputnikista,+jonnekin+on+hävinnyt+sekin.
08.10.2017 11:31
Ei+oo+näkynyt+syysmyrskyjä,+vielä.
Kumisaappaat+peekel+on+aina+rikki,+kun+eivät+enää+osaa+niitäkään+tehdä.
Kissa+kyllä+on+kiltti,+mutta+nuo+koirat,+ne+vasta+epeleitä+ovat+välillä.
Epulla+riittää+kyllä+virtaa,+kun+vaan+välillä+käyttää+päätä+tyynyllä.
06.10.2017 16:35
Minua+ärsyttää+nuo+´´lasten+hyväksikäyttömainokset.´´+Pikkulapsetkin+pannaan+toistamaan+jotain,+mitä+eivät+ymmärrä.
Yleensä+teen+jotain+muuta+mainosten+aikaan,+usein+kryptoja.+tai+tiskaan,+haen+puita+ja+kaikennäköistä+puuhaa.
06.10.2017 16:20
Tuohon+katsomoon+kirjauduin,+kovin+kiittelivät+sähköpostilla,+vaan+kun+ei+videot+toimi.
Areenassa+ei+ole+mitään+obgelmia,+siellä+saa+hetkessä+videot+päälle.
Nyt+nuo+jälkeläiset+sai+hööpötettyä+minutkin+siihen+älykännykkään,+poika+tilasi+sen+kortin,+saa+pojanpoika+sen+jossain+vaiheessa++laittaa+kuntoon,
Puolukoita+oon+haeskellut,+vaan+harmittaa+tuo+aronia,+ennen+on+aina+saanut+jo+elokuun+puolenvälin+tienoilta+alkaen+noukkia+pois.+Nyt+ei+näytä+kypsyvän+ollenkaan.
Poika+ja+koira+lähti+eilen,+viikon+päästä+suurinpiirtein+aattelin+muuttaa+kaupunkiasuntoon,+kissa+kainalossa+tietenkin.
En+tiedä+vieläkö+tänne+joitakuita+porhaltaa+ennen+sitä.
06.10.2017 15:51
Katsastuksesta+on+mennyt+läpi,+joten+kai+riittävästi.+Nehän+niitä+testejä+teklee.
22.09.2017 23:01
Sas+muuta.
Munkin+tuolla+vanhalla+diesel-pakulla+on+tahkottu+jo+puolmiljoonaa+kilometriä+(poika+sanoi)+ja+aina+vaan+moottori+käy.
22.09.2017 13:10
Pohjois-Korea+se+hinkuaa+sotaa,+eikä+tarvitse+olla+edes+mikään+asiantuntija,+kun+sen+tajuaa,+että+jos+nuo+sodan+pystyyn+laittavat+se+vaikuttaa+koko+palloon.
Joten+tiedä+mitä+onkimatoja+sitä+vielä+hengen+pitimiksi+pureskellaan.
22.09.2017 11:29
Kasvimaan+antimet+jäivät+laihoiksi.+Tälle+paikalle+on+tiensä+löytänyt+vissiin+jokainen+sade,+mikä+Suomeen+on+yleensä+yltänyt.
Sipulitkin+jäi+aika+pieneksi.
Aroniat++viime+vuonna+jo+keräsin+elokuun+puolessa+välissä,+nyt+eivät+ole+kypsät+vieläkään.
Puolukkamehua+on++tullut+tehtyä.
Joskus+vuosia+sitten+olen+tehnyt+pihlajanmarjoista+hyytelöä.
22.09.2017 11:22
Kun+olen+liikkeellä+vanhalla+pakullani,+jossa+on+80+lätkä+(typeräsrä+säännöstä+vissiin+päästään+ensi+vuonna)+niin+usein+ajan+bussipysäkille+ja+päästän+taakse+kertyneen+jonon+menemään.
Yksittäisiä+päästelen+sopivassa+kohtaa+hiljentämällä+ja+siirtymällä+reunaan.
22.09.2017 11:13
Jaa-a+empä+tiedä+tuosta+erittelystäsi.+Vaan,+entä+jos+tulee+se+päivä,+ettei+ole+mitään,+mitä+olet+tottunut+syömään+ja+eloonjäämisestä+olisi+kyse.
Tämän+hetken+elämässä+olen+kanssasi+samaa+mieltä,+en+pistäisi+suuhuni+mitään+heinäsirkkaa.
,+mutta+jos+elämä+muuttuisi+eloonjääämistaisteluksi???
21.09.2017 23:50
173 / 191