Vapaa kuvaus

Aloituksia

72

Kommenttia

3090

  1. Mihin et suostuisi edes rahasta?

    Mikä on sellainen asia, joka saisi sinut kieltäytymään, vaikka luvattaisiin kuinka paljon tahansa.
    60 plus
    136
    50
  2. Yksi kuva kertoo enemmän kuin tuhat sanaa

    Otatko mieluummin selfien kuin annat toisen kuvata itsesi?
    60 plus
    77
    50
  3. Huomio huomio!

    Minun mielestäni ei ole tiedotustilaisuuden arvoista se, että naisministeri kertoo ettei ole raskaana: https://www.is.f
    60 plus
    87
    46
  4. Kilpailu koronarokotteesta

    Suomalaiset ovat tunnetusti innokkaita noudattamaan kaikkia määräyksiä, joten miten mahtaa käydä riskiryhmään kuuluvien
    60 plus
    60
    42
  5. Hirvee tapaus!

    Minulla on ollut ajokortti yli 40 vuotta ja olen aina ajanut omalla autollani. Eilen aamulla törmäsin hirveen ensimmäist
    Ikäryhmät
    35
    39
  6. Elämästä selviäminen

    Vaikka olen introvertti, se ei tarkoita että eläisin yksin kymmenen kissani kanssa. Pidän itsenäisestä toiminnasta enemm
    60 plus
    90
    37
  7. Nuutuneen ja harmaan näköiset vanhukset

    Olen ihmetellyt jo jonkun aikaa miksi vanhukset, varsinkin miehet kulkevat niin harmaan ja nuutuneen näköisinä kaupungil
    60 plus
    260
    34
  8. Onko USA:ssa menossa vallankumous?

    Monissa kaupungeissa on levottomuuksia ja mielenosoituksia. Mitä presidentti tekee kansalaisten rauhoittamiseksi?
    60 plus
    210
    33
  9. Oletko ollut tossun alla?

    Tiedätkö miltä tuntuu, kun on niin sanotusti tossun alla? Mielestäni kun nainen saa määrätä kaikesta, niin se on miehel
    60 plus
    146
    32
  10. Ehkä seuraava presidentti on perussuomalainen?

    Ex-pääministeri Rinne ja pääministeri Marin eivät halua perussuomalaisia hallitukseen, vaikka eduskuntavaalien jälkeen p
    60 plus
    118
    31
  11. Oletko soittanut ilmakitaraa?

    Oletko koskaan harrastanut ilmakitaransoittoa? Olin itse nuoruudessani kova poika ilmakitaransoitossa, mutta laji jäi j
    60 plus
    37
    21
  12. Paras etuus yhteiskunnalta?

    Mikä on mielestäsi paras tai on ollut parhain etuus, jota olet saanut yhteiskunnalta? Itse arvostan ilmaisen koulutukse
    60 plus
    121
    20