Yksi_usko

![]()
Aloituksia
303
Kommenttia
6089
Baruch Korman opettaa Raamattua TV7:lla!
V i h d o i n k i n!!! Kiitos TV7 💖 Suosittelen kaikkia kuuntelemaan Baruch Kormanin opetusta.14203Kauanko kestää, ennenkuin evolutionistit tajuavat?
Tähän veikkauksia siitä, kuinka kauan kestää, ennen kuin evoluutio-uskossa olevat tajuavat tulleensa huijatuiksi? a) 114202- 8199
Pitäisikö meidänkin päättää sapatti Havdalalla?
Jos haluamme päästä täydellisesti eroon kaikista valheista, joita kirkko on meille tuputtanut, niin olisiko syytä tarkem17198Ilmestyskirjan pedon merkistä - Mark Finley
Mukava nähdä kun Mark Finley saarnaa. On ollut minulle tuntematon suuruus.1198Voiko uskovan rukous vaikuttaa Jumalan päätökseen?
Mitä mieltä olette, muuttaako kaikkivaltias Jumala mieltään, jos tosiuskova rukoilee Häntä muuttamaan mielensä?16194Adventtikirkon kuoroja afrikasta!!! Kaunista, kaunista, kaunista....
Tässä sapatin kunniaksi kaunista musiikkia Kampalasta, Afrikasta. https://www.youtube.com/watch?v=Z3uV0COekQg Siunatt11193Miten antaa anteeksi?
Millä keinoin voitte antaa anteeksi niille, jotka teitä loukkaavat? Vai kiristelettkö hampaita pitkän aikaa tai märehd10189SDA:n musiikkia ympäri maailmaa. Nauttikaa!!!
Tässä on kauniita adventistien lauluja ympäri maailmaa. https://www.youtube.com/watch?v=bbxFBYy0jVM&list=PLkkyg-aI5188Mikä päivä on Ilmestyskirjan Herran päivä?
Ilm. 1:10 Minä (Johannes) olin hengessä Herran päivänä... Onko tämä tuomion päivä vai sunnuntai, koska Jeesus nousi sun46187Jeshua Messiaan paluun merkkejä.
Jeshua Messia palaa pian. Paluun merkkejä on mm. 1) Kymmenen käskyn poistaminen yhteiskunnasta (Matt. 24:12; 2 Tess. 2:8186Derek Princen harmitus: Adventistit
On uskomatonta, miten erittäin tunnettu kristitty evankelista mollaa adventistit täydellisesti. Tällä kertaa hänen hampa13186Israel, Islam ja lopun aika.
Tuleeko ennen Jeesus - Jeshuan tuloa kulttuurien sota? Mitä mieltä olette?10184Pahimmat maat kristityille
Näihin maihin ei kannata kristittyjen mennä. Pahimmat maat kristityille ovat: 1) Pohjois-Korea 2) Somalia 3) Irak 4) Sy6183Haaste unitaari-nimimerkille
Kauanko pystyt kirjoittelemaan Islam-palstalla, ennen kuin nimimerkkisi naulitaan etkä voi esittää ainuttakaan kommentti10173Maskit käyttöön - tee itse -malli!
Maskeja voi tehdä itsekin. Ei kaiken tarvitse olla kaupasta ostettua. Kaksi kangasta päällekäin ja nauhat, jolla sidotaa99173Oletko kristitty, pakana vai juutalainen?
Entä oletko pakanakristitty vai juutalaiskristitty? Vai oletko oikea juutalainen vai valhejuutalainen? Entä sitten oksas17172Hanukka, mitä merkitsee kristitylle?
Mitä tiedät hanukasta? Vietätkö? Onko sinulla 9- vai 7-haarainen kynttelikkö (=Minora) hanukkana?10170Miksi Johanthan Cahn käyttää Raamatullisessa Aaronin siunauksessa...
Kabbalan käsimerkkejä? Siis kädet ovat kolmen ryhmässä (peukalo erillään, etu- ja keskisormi ovat yhdessä ja nimetön ja12170Jeesus - Jeshua ja nanoteknologia
Juutalaisia tiedemiehiä kääntyy Jeshuaan uskoviksi. He todistavat voimalla ja viisaudella Jeshuasta.12167