Vapaa kuvaus

Aloituksia

70

Kommenttia

238

1. Niin,+minä+aloitin+tämän+sen+vuoksi,+että+kerron,+että+isot+miehet+ei+pelkääPattayaa...+vaikka+siellä+Thaimaassa+on+käärmeitä+ja+hämähäkkejä+ja+ties+mitä.+Yritin+kertoa,+että+Thaimaassa+ja+Pattayalla+on+paljon+tyttöjä.+Ja+jos+siellä+siro+tyttö+on+myös+ja+hätääkin+vielä+kärsimässä,+niin+kyllä+miehen+kuuluu+auttaa.Niin+ei+sitä+aina+tarvitse+seksiä+pyytää+palkaksi+ja+onhan+se+kiva+punastella+ja+pitää+kädestäkin+kiinni+?
  2. 11.9.2018+12:49Jokainen+joka+on+käynyt+Pattayalla+palaa+sinne+ja+niin+Palaa+Jari+myös.On+aivan+turha+väittää+KELA,+Läski,+Rupi,+Ihra+ihan+mitä+nimiä+vain....+Sevain+kertoo+siitä,+että+sinä+et+jostakin+syystä+sinne+pääse.+Vanhemmille+ja+keski-ikäisille+se+on+oikeastaan+ainut+paikka+maailmassamissä+on+paljon+tämän+ikäluokan+ihmisiä.+Viihde+ja+palvelut+on+ohjattu+myösjuuri+tälle+ikäluokalle.+Jos+menette+vaikka+Helsinkiin,+niin+montako+baaria+siellä+on+viisikymppisille+?+Se+sama+ongelma+on+euroopassa+myös+ja+niitä+paikkoja+saa+hakemalla+hakea+ja+sitten+ne+on+monesti+niitä+baareja.+Pattaya+on+tässä+suhteessa+se+todellinen+valinta+ja+siellä+viihtyy.+Musiikki+on+Baareissa+sitä+1950+-+1980+luvun+hittejä.+Ne+jotka+tämän+tietää,+niin+on+turha+yrittää+räkättää+yhtää+mitään...+Ainoa+paha+on+niille,+jotka+etsivät+uutta+elämää+ja+eivät+ole+käyneet+Pattayalla.+Moni+menee+tyhjään+Baariin+suomessa+ja+pelaa+rahansa+automaattiin+ja+johonkin+valtion+omistamaan+rulettiin.+Maksaa+hirveää+hintaa+oluesta+ja+makaa+seuraavan+päivän+krapulassa+ja+morkkiksessa.+Pattayalla+olut+maksaa+noin+1+-+2+euroa+ja+niitä+voi+juoda+ja+lämmin+ilma+pitää+olon+ja+fiiliksen+hyvänä+ja+ei+tule+esim.+Krapulaa+tai+morkkista+rahoista.On+aivan+järjenvastaista+laittaa+Johonkin+Vit***+suomen+kuppilaan+yli+300+euroa+illasta+ja+mennä+taas+viikoksi+töihin+ja+tehdä+sama+taas+Hei+haloo..Vaihtoehtoja+on+muuta+elämä+ja+tule+Pattayalle+ja+ryhdy+elämään.Jatka+ja+valaisen+sinua.Minä+olen+ainakin+saanut+tähän+ikään+sitä+P:tä+ihan+tarpeeksi+ja+on+jälikasvuamyös+runsaasti.+Pattayalla+on+kiva+olla+ja+kyllä+siellä+on+törkyllä+näitä+tyttöjä+ja+naisia+ja+ei+siinä+mitään+ihmeellistä+ole.+Naisia+on+tyrkyllä+joka+maassa+ja+joka+kaupungissa+ja+eihän+muuten+ihmiskunta+lisäänny.+Luuletko,+että+naistenmeikkejä+ja+varusteita+ja+kauneusleikkauksia+tehdään+huvinvuoksi+?Eikö+MOT+kertonut,+että+Ei+tarvitse+lähteä+Pattayalle+sen+vuoksi,+ainakin+hyvinvoivoteltiin+ja+valitettiin+tapauksesta.+Katso+hyvä+mies+vaikka+AsianDating+tai+Thaicupidon+sivuja+ja+ihmettele+sitä+ja+katso+kuvia+ja+katso+painoa+ja+kokoa.
  3. Minulla+on+sama+paino,+mutta+pituutta+185+ja+olen+myös+nyt+jo+siirtynyt+rasvattomiin+ruokiin.+Salaattia+ja+kalaa+ja+sillä+lailla.+Paras+paino+on+ollut+Pattayan+vaa'alla+92+kiloa.++Huom.+pituutta+185.Alle+100+kiloa+on+saatava+ennen+matkaa+ja+siinä+sitten+kuntoillen+liki90+on+varmaan+se+ihannepaino.