Valikko
Aloita keskustelu
Hae sivustolta
Kirjaudu sisään
Keskustelu
Viihde
Alennuskoodit
Black Friday 2024
Lainaa
Treffit
Säännöt
Chat
Keskustelu24
profiilit
Haluaisintietää
profiilit
Haluaisintietää
Haluaisintietää
Vapaa kuvaus
Aloituksia
13
Kommenttia
124
Uusimmat aloitukset
Suosituimmat aloitukset
Uusimmat kommentit
Usein+sanotaan,+että+toinen+osapuoli+pelästyy,+jos+toinen+osoittaa+liian+aikaisin+kiinnostusta+yhteiseen+elämään.+Ehkä+siksi+olen+jotenkin+yrittänyt+"toimia+niin+kuin+kuuluisi"+(?),+vaikka+hän+tuntui+heti+alusta+alkaen+niin+oikealta,+että+olisin+oikeastaan+vain+voinut+tarttua+häntä+kädestä+ja+jatkaa+yhteiseloa+koko+loppuelämäni+ajan.+Hän+tuntui+niin+oikealta+ihan+heti.+Ehkä+sekin+on+tässä+hämmentänyt+asioita,+että+missään+vaiheessa+ei+ole+ollut+sellaista+"tuo+ihminen+voisi+ehkä+vaikuttaa+kiinnostavalta"+-tyyppistä+tilannetta,+joka+sitten+olisi+ajan+myötä+saattanut+johtaa+johonkin,+vaan+pikemminkin+hänen+luonaan+tuli+sellainen+olo,+että+siinähän+hän+nyt+on,+elämäni+rakkaus.+Kuin+tietyllä+tavalla+olisin+tuntenut+hänet+aina.+Ja+tämä+ei+tarkoita+ollenkaan+sitä,+että+olisin+pitänyt+tai+pitäisin+häntä+jotenkin+itsestäänselvyytenä,+ei+ollenkaan.+Jos+saisin+elää+hänen+kanssaan,+olisin+ikionnellinen+ja+kiitollinen+jokaisesta+hetkestä+hänen+kanssaan.+On+vain+sellainen+olo,+kuin+hän+olisi+toinen+puolikkaani.+Ja+on+oikeastaan+alusta+alkaen+ollut+pikemminkin+todella+vaikea+lähteä+hänen+luotaan+pois.+Kuin+pitäisi+aina+silloin+vastustaa+jotakin,+joka+muuten+vain+vetäisi+minut+hänen+luokseen.+Olisin+alusta+alkaen+vain+halunnut+jäädä+hänen+luokseen+ja+olen+koko+tuntemisemme+ajan+haaveillut+yhteisestä+elämästä,+sisältäen+mm.+kaikki+nuo+asiat,+joista+jo+aiemminkin+kirjoitin.
07.09.2018 18:11
En+ole+erikseen+maininnut+siitä,+että+pidän+myös+keskusteluista+hänen+kanssaan+ja+että+olisi+ihanaa,+jos+saisin+jutella+hänen+kanssaan+joka+päivä.+Jotenkin+olen+pitänyt+sitä+jollain+tavalla+niin+itsestäänselvyytenä+liittyen+siihen,+millaisesta+kokonaisvaltaisesta+yhteisestä+elämästä+hänen+kanssaan+olen+haaveillut,+etten+ole+tajunnut+sitä+erikseen+mainita.
Selvennykseksi+muuten,+että+en+ole+tuo+aloittaja,+enkä+siis+sama+kirjoittaja,+joka+kirjoittaa+nimimerkillä+"KehtaankoKertoa".
07.09.2018 16:48
Toivon+todella,+että+hänellä+ei+ole+käynyt+mielessäkään,+että+saattaisin+ajatella+jotain+tuollaista.+Ei+millään+pahalla+kenellekään,+mutta+ei+ikinä.
07.09.2018 14:20
Kysyit+mieheltä,+mutta+vastaan+silti,+vaikka+olen+nainen.+
En+ikinä+haluaisi+mitään+tuollaista.+Enkä+voisi+kuvitellakaan+tuollaista.+Kuten+edellinen+vastaaja+jo+vastasikin,+niin+oksettaa+jo+ajatuskin.
07.09.2018 14:06
Mietin+itse+asiassa+usein+kaupassa+käydessäni,+että+entäs+jos+hän+olisikin+siellä+kanssani.+Ja+rakastan+keskustella+hänen+kanssaan.+En+ole+sitä+ihan+hirveästi+saanut+tehdä,+varsinkaan+kahdestaan,+mutta+rakastan+ja+kaipaan+niitä+hetkiä,+jolloin+olemme+edes+hetken+saaneet+keskustella+jostakin.+Kaipaan+niitä+hetkiä+itse+asiassa+ihan+hirveästi.+Olisi+uskomatonta,+jos+ihan+oikeasti+saisin+keskustella+ja+jutella+hänen+kanssaan+joka+päivä.+Ei+vain+jotakin+ohikiitäviä+hetkiä.
07.09.2018 14:01
Olen+taas+paikassa,+jossa+en+pysty+kirjoittamaan+ajatuksiani+ehkä+täydellisesti,+mutta+vastaan+tähän+kirjoittamaasi+nyt+niin+hyvin+kuin+tähän+hetkeen+pystyn.+Kirjoitan+sitten+myöhemmin+lisää+tarvittaessa.
Minäkin+kaipaan+pitkiä+keskusteluja+hänen+kanssaan.+Ja+arjen+asioiden+jakamista+hänen+kanssaan,+ilojen+ja+surujen,+onnen+ja+murheiden+hetkien+jakamista,+jne.+kaikkea+sitä+mahdollista,+mitä+rakkauteen+ja+intohimoon+kuuluu.+Myös+tavallisia+arjen+asioita,+kaupassa+käymistä+yhdessä+jne.
Rakkauteni+häneen+ja+se+suuri+kaipuu,+mitä+häntä+kohtaan+tunnen,+ei+ole+mitään+kiiltokuvaa+tai+pinnallista,+vaan+kaikkea+sitä,+mitä+rakkauteen+kuuluu.+Se+pitää+sisällään+elämän,+kaikki+siihen+kuuluvat+arkisetkin+asiat.+Rakastan+häntä+myös+silloin,+kun/jos+hän+piereskelee+ja+röyhtäilee+tms.,+koska+silloinkin+hän+on+se+rakastamani+ihana+ihminen.+Ja+arkisetkin+asiat,+kuten+roskien+vieminen+kotoa+lähtiessä,+olisivat+ihania+hänen+kanssaan.
Haluaisin+jakaa+elämäni+hänen+kanssaan,+ja+olla+jakamassa+hänen+elämäänsä+niin+paljon,+kuin+hän+vain+itse+haluaisi+jakaa+sitä+kanssani.+Rehellisesti+sanottuna+minusta+olisi+ihanaa+esim.+käydä+hänen+kanssaan+katsastamassa+auto.
Kaipaan+kaikkea+sitä,+mitä+rakkauteen,+intohimoon+ja+elämään+kuuluu.
En+nyt+tiedä,+saiko+tästä+käsitystä,+mitä+yritin+sanoa.+Jäi+sellainen+olo,+etten+osannut+ilmaista+nyt+ajatuksiani+riittävän+hyvin,+mutta+toivottavasti+hän+ymmärtää,+mitä+ajoin+takaa.
07.09.2018 13:54
Vastaan+tähän+vielä+myös+hieman+pidemmin.
Jos+tässä+haettiin+jotain+vastausta+siihen,+mihin+asiaan+häneen+rakastuin,+niin+vastaus+on,+että+rakastuin+hänessä+häneen,+en+mihinkään+yksittäiseen+asiaan,+kuten+vaikkapa+ulkonäköön+tms.+Ihmisissä+voi+tykästyä+asioihin+ja+ihmisiin+voi+ihastua+vaikka+juuri+nyt+ulkonäön+tai+jonkun+muun+vastaavan+"osa-alueen"+perusteella,+mutta+siihen+se+sitten+saattaa+jäädäkin.+Juuri+tämä+erottaa+hänet+muista.+Rakastuin+hänessä+HÄNEEN.+Siihen+ihmiseen.+Siksi+hän,+eikä+kukaan+toinen,+koska+kukaan+toinen+ei+ole+hän.
06.09.2018 23:10
Sama+vastaus+minulta.
06.09.2018 22:42
Kenelle+tämä+viesti+on?
06.09.2018 21:25
Ja+jos+hän+ei+vielä+tiennyt,+niin+hän+on+elämäni+rakkaus,+se+ihminen,+jota+rakastan+niin+paljon,+ettei+millään+sanoilla+sitä+pysty+kuvaamaan.+Ja+jonka+jokaista+piirrettä+ja+jokaista+senttimetriä+hänessä+rakastan+enemmän+kuin+mitään,+vaikka+en+kaikkia+niitä+vielä+edes+tiedä.
Tässä+maailmankaikkeudessa+ei+ole+mitään+niin+ihanaa+ja+ihmeellistä+kuin+hän.
06.09.2018 19:02
Toivottavasti+viestini+alku+ei+kuulostanut+vihaiselta+tai+syyllistävältä!+Se+ei+ollut+tarkoitukseni.+En+vain+osannut+nyt+kirjoittaa+ajatuksiani+paremmin,+kun+en+pysty+juuri+nyt+keskittymään+sataprosenttisesti+vain+tähän.+:'(
06.09.2018 15:59
Etkö+ole+tiennyt,+kuinka+paljon+olen+rakastanut+sinua+kaikki+nämä+vuodet?+Ja+rakastan+varmaan+aina.+Mistä+ajattelit,+että+tunteissani+sinuun+on+kyse?
En+voi+omalla+kohdallani+edes+puhua+mistään+harmittamisesta,+vaan+pikemminkin+maailmanlopusta.+Maailmanlopusta,+joka+on+tullut+jo+niin+monta+kertaa+vuosien+aikana+ja+joka+näyttää+silti+tulevan+aina+vain+uudestaan.+Vaikea+kuvitella+loppuelämääni+ilman+sinua,+mitenköhän+sitä+pystyy+elämään,+kun+tietää,+että+oma+sydän+on+oikeasti+aina+jossain+muualla+kuin+siellä,+missä+se+milloinkin+on?
06.09.2018 15:47
Tässä+vieressäni+on+paikka,+joka+kuuluu+vain+hänelle/sinulle,+jos+olisit+hän.+Olisi+ihanaa,+jos+olisit+siinä.+Olen+niin+monta+kertaa+toivonut+ja+haaveillut,+että+olisit+siinä+ja+että+saisin+rakastaa+sinua.
05.09.2018 22:40
Mikä+oli+väärinkäsitystä?+Millä+tavalla+siis+väärinkäsitystä?+Tiedän,+että+väärinkäsityksiä+on+ollut+matkan+varrella+paljonkin,+mutta+mitä+sinä+tarkoitat+tällä?
05.09.2018 21:15
En+vastannut+aloitukseen,+vaan+täällä+olevaan+kommenttiin,+joka+voisi+täsmätä+minuun.
En+kai+liene+ainoa,+joka+näin+on+täällä+tehnyt?+On+minunkin+aloituksistani+tullut+muiden+ihmisten+keskusteluja,+kun+joku+on+kommentoinut+jotain,+joku+on+siihen+vastannut+ja+ovat+täyttäneet+aloituksen+keskustelullaan,+joka+ei+suoranaisesti+liity+siihen+varsinaiseen+aloitukseen+mitenkään.
05.09.2018 20:54
Näinhän+se+on.
05.09.2018 16:18
No,+en+tiedä,+kenelle+se+oli+tarkoitettu,+mutta+jos+oli+minulle,+niin+myös+minulle+voi+nyt+lähettää+sähköpostia,+samanlainen+osoite+kuin+poistetussa+viestissä,+ja+nimimerkkini+siis+ilman+ä:n+pisteitä.+Olisi+kiva+saada+selvyys+asioihin.
05.09.2018 15:21
Kenelle+tuo+viesti+oli,+jonka+ylläpito+on+poistanut+ja+jossa+oli+sähköposti?+Haluaako+hän+siis,+että+henkilö,+jolle+se+oli+tarkoitettu,+kirjoittaa+hänelle?
05.09.2018 13:57
Vielä+sen+verran,+että+en+ole+käynyt+katsomassa+kenenkään+kuvaa,+enkä+ajattele,+että+kukaan+olisi+käynyt+katsomassa+omaani.+Avasin+keskustelun+puhelua+odotellessani,+kun+se+sattui+olemaan+etusivulla.
05.09.2018 12:22
Olen+nainen...+Ja+kirjoitan+miehelle.
Ja+kuten+jo+kirjoitin,+en+tiennyt,+että+joku+muu+kirjoittaa+lähes+samanlaisella+nimimerkillä.+Kyseessä+ei+kuitenkaan+ole+sama+nimimerkki,+joten+mistään+nimimerkin+kaappauksesta+ei+voi+puhua.+Ei+ollut+tarkoitus+sotkea+kenenkään+muun+juttuja+eikä+kirjoittaa+kenenkään+muun+henkilön+nimellä,+ja+juuri+siksi+kirjoitinkin+heti,+kun+huomasin+tuon+toisen+nimimerkin,+että+emme+ole+sama+henkilö.
05.09.2018 12:00
6 / 7