Vapaa kuvaus

Aloituksia

1

Kommenttia

3983

1. Eihän+nyt+kenenkään+hiuksiaan+pidä+hävetä+tai+anteeksi+pyydellä+mutta+jos+nyt+mielipiteitä+kyselet+niin+itse+vähän+vanhanaikaisena+pidän+siitä+että+naisella+olisi+pidemmät+hiukset+kuin+miehellä.+Toki+on+myönnettävä+että+joskus+on++vähän+ajatuksen+särmiä+joutunut+hiomaan+kun+kaduilla+kävelee.+Varsinkin+leveäharteinen+mies+jolla+on+pidemmät+hiukset+on+kyllä+vaikuttava+näky+mutta+jos+on+kovin+hintelä+kaveri+ja+pitkät+hiukset+niin+vähän+vaikuttaa+sellaiselta+loukuilla+pyydettävän+oloiselta.Ehkä+tällaiselle+romantiikkaan+taipuvaiselle+miehelle+yksi+visuaalisesti+kauneinpia+hetkiä+on+kun+pidempään+ollaan+oltu+lähekkäin+ja+suudeltu+ja+nainen+istahtaa+tai+nousee+seisomaan+ja+vapauttaa+hiuksensa.+Siinä+tulee+heti+mieleen+että+nyt+tuo+nainen+kirjainmelisesti+avautuu+minulle+ja+minun+pitää+olla+sen+kaiken+luottamuksen+ja+rakkauden+arvoinen.+Toki+sitten+äkkiä+palataan+reaalimailmaan+kun+pitää+yrittää+vapauttaa+nainen+liiveistään.+Melko+tuskaisia+nuo+taistelut+erilaisia+hakasarmeijoita+vastaan.Iso+peukku+toki+tuolle+että+pyrkii+väriaineista+eroon.+Itsekin+olen+joskus+luetuttanut+tytöilläni+väriaineiden+kemikaaliluettelon+ja+kertonut+miten+paljon+kampaajia+jää+pois+työelämästä+kemikaalialtistusten+vuoksi.
  2. Jotenkin+vähän+tuppaa+ihmisillä+unohtumaan+että+seksi+ei+aina+ole+se+autuaaksi+tekevä+asia,+miehilläkään.Ehkä+mies+aamulla+ensimmäisen+kokouksen+jälkeen+hoitelee+sihteerikkönsä+ja+jatkaa+pari+tuntia+sen+jälkeen+töiden+merkeissä.+Iltapäivästä+lähtee+pitkälle+lounaalle+päiväkahvittelemaan+aloittajan+kanssa.+Töissä+sitten+vielä+palaveri+josta+saliharrastuksen+pariin.+Salilla+sitten+kaadetaan+fitnesskissa+kolmijakoisella+"treeniohjelmalla"+sillä+lukeehan+salikortissa+personal+trainer.+Kotona+kohdataan+vielä+vaimo+joka+odottaa+ruuan+päälle+saavansa+kunnon+hekumat+jälkiruuaksi.Tämän+jälkeen+en+yhtään+ihmettele+jos+illalla+saunassa+tattiaan+vatkatessa+käy+mielessä+että+voisi+sitä+elämässä+muutakin+olla.+Mielessä+vilahtavat+nuoruuden+haaveet+purjehtimisesta+välimerellä,+parin+vuoden+reppureissut+tai+erämaamökkiin+asettuminen+kirjoittamista+varten.Mies+vielä+laskee+että+onko+hänellä+rahaa+vaikka+tietää+että+summat+olivat+säästössä+jo+kolme+vuotta+sitten,+pelko+päätöksestä+vain+on+kytenyt.+Nyt+on+joko+vene+ostettu,+rinkka+pakattu+tai+novellin+alut+pakattu+pahvilaatikkoon+odottamaan+postitusta+tiettömien+taipaleiden+taakse.+Aikajanalla+asetutaan+tilanteeseen+jossa+salasuhde+lopetettiin,+salikortti+päättyy+kuun+lopussa+ja+töissä+käydään+enää+tämä+irtisanomisaika.+Irtisanomisajan+jälkeen+on+se+kovin+paikka+eli+vaimolle+pitää+todeta+että+"tämä+ei+johdu+sinusta+vaan+minusta+mutta+meillä+ei+enää+ole+kemiaa;+lähden+etsimään+itseäni."Ehkä+on+hyvä+joskus+olla+siinäkin+ajatuksessa+että+onnellisuutta+voi+olla+myös+hetket+joloin+veri+kiertää+myös+ylhäällä.
  3. Pituus+ei+kyllä+merkkaa+kunhan+jalat+ylettyy+maahan+asti;+vaikka+ei+ne+aina+tarvi+ylettyäkään.Koulutus,+työ+ja+tulot+kyllä+merkkaavat.+Se+minkä+tasoinen+koulutus+on+tai+mitä+työtä+tekee+ja+paljonko+verokalenterissa+lukee+eivät+itsessään+ole+minulle+positiivinen+tai+negatiivinen+asia.+Paljon+tärkeämpi+on+se+miten+hän+tuo+asiat+ilmi.+Minua+kiinnostaa+esimerkiksi+miksi+on+jollekin+alalle+kouluttautunut;+onko+kiinnostunut+alasta,+vai+riittikö+tulevan+ammatin+arvostus,+palkka+tai+työpaikkojen+määrä;+vai+kenties+se+että+pääsee+käskyttämään+alaisia..+Jos+on+töissä+niin+pitääkö+työstään,+miten+suhtautuu+työkavereihin+yms.+Tuloista+sitten+tietysti+miten+rahansa+käyttää.+Parisuhdemielessä+sitten+pitäisi+tietysti+arvioida+voisiko+nämä+olla+asioita+jotka+tulisivat+pitkällä+aikavälillä+kaatamaan+suhteen+jos+ajatusmailmamme+tässä+poikkeaa+kovasti.