Mies ei lainaa autoa vaimolle

https://www.voice.fi/viihde/a-173021?utm_source=ampparit&utm_medium=rss&utm_campaign=rss

Itsekin tunnen yhden tyypin joka ei varmaan ikinä anna vaimon ajaa omalla autollaan. Miten palstalaisilla, olisiko ongelma lainata "omaa" autoa kumppanille? Mulle ei ainakaan olisi, sehän on vaan peltiä ja muovia ja aina korjattavissa jos haavereita sattuu, sitä varten on myös vakuutukset olemassa että saa tarvittaessa korjattua jos kolhiintuu.

37

616

1Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Kuljettakoon tuo mies sitten niitä lapsia.

• Ei puolisolle ole vaikeuksia.

• Juu ei, tätä ei miehille anneta.

(kiillottaa säämiskällä tähteä)

Onhan se mamman oma mussu... :D

• Olen jotenkin kiintynyt tuohon autoon. Huolestuttavalla tavalla.

Pitäisi käydä tosi pitkät neuvottelut. Lopussa suostuisin ostamaan jopa mieluummin jonkun Smartin miehelle ennemmin kuin...

Juu ei missään nimessä ajatella semmoista, että voi nukkua rauhassa.

Monella miehellä on sellainen röytävä ajotapa. Haluan, että tuota käsitellään hellävaraisesti ja huomioiden.

• misspönttöuuni kirjoitti:

Olen jotenkin kiintynyt tuohon autoon. Huolestuttavalla tavalla.

Pitäisi käydä tosi pitkät neuvottelut. Lopussa suostuisin ostamaan jopa mieluummin jonkun Smartin miehelle ennemmin kuin...

Juu ei missään nimessä ajatella semmoista, että voi nukkua rauhassa.

Monella miehellä on sellainen röytävä ajotapa. Haluan, että tuota käsitellään hellävaraisesti ja huomioiden.

Jaa, mulla oli vähän semmoinen käsitys että sulla on se röytävä ajotapa :D No se on vaan auto, kasa peltiä niin eihän siinä pitäis olla mitään ongelmaa lainata, ei teietenkään ihan tomppelille mutta k&k miehelle joka osaa hellästi käsitellä rakkaansa omaisuutta.

• Harmaaritari kirjoitti:

Jaa, mulla oli vähän semmoinen käsitys että sulla on se röytävä ajotapa :D No se on vaan auto, kasa peltiä niin eihän siinä pitäis olla mitään ongelmaa lainata, ei teietenkään ihan tomppelille mutta k&k miehelle joka osaa hellästi käsitellä rakkaansa omaisuutta.

Kas..kasa peltiä. Julmetun tärkeä "kasa peltiä"!

Siinä on aurauskulmat heti vituralleen ja sitten syö rengasta, miesten jäljiltä. Miehet eivät kierrä reikiä tiessä, mutkissa tehdään äkkinäisiä vaihteen vaihtoja, liikennevaloissa reivataan koko ajan pakkoneuroottisesti vaihdekeppiä ja rampeilla revitellään 5000 kierroksille, että pakoputki on punainen.

Se! Se jos mikä on röytävää!

Olisin hermoheikkona huolesta vaikka mies olisi K & K, mutta kun auto on M & B.

Että ymmärrän miks uutisen juippi ei luovu autostaan.

• miehen.autolla.mennään
        Harmaaritari kirjoitti:

mutta lainaako mies vai ajaako se omallaan ehkä sitten voi miettiä lainaako vaimoltaan tai vaimo kuskiksi jos oma auto rikki mutta muuten ajetaan miehen autolla

Lisäksi miespuoliset parkkeeravat esim. kauppojen pihassa autot liian liki toisiaan. Miksi?

Siinä tulee kolhuja ja sormenjälkiä, ja jonkun per.e tyrkkää kumminkin automaattipeilit vinoon.

• miehen.autolla.mennään kirjoitti:

mutta lainaako mies vai ajaako se omallaan ehkä sitten voi miettiä lainaako vaimoltaan tai vaimo kuskiksi jos oma auto rikki mutta muuten ajetaan miehen autolla

Siis eihän mies mihinkään ajakaan.

Jos sellainen on minä ajan, mies kakkoskuskin paikalle.

Johan se nyt on itsestään selvää.

Sulle sopis varmaan juoppo mies, semmonen joka ei oo ikinä ajokunnossa niin ei tulis riitaa kuka ajaa, saisit kuskata sitä aina sitten markettiin kaljanhakuun :D

Sulle sopis varmaan juoppo mies, semmonen joka ei oo ikinä ajokunnossa niin ei tulis riitaa kuka ajaa, saisit kuskata sitä aina sitten markettiin kaljanhakuun :D

Oletko nyt pikku ilkimys?...

• siitä.en.tingi
        misspönttöuuni kirjoitti:

niin autossani kaikki muu yhteistä mutta kuskin penkki on minun

Yritän nyt vaan sanoa, että ajotapoihin kannattaa kiinnittää huomiota.

Monella on tosi ärsyttäviä piirteitä. Väsyttää kun joutuu neuvomaan.

No minä en oikein ymmärrä, en oikein ikinä ole ymmärtänyt sitä että peltiläjä voi olla niin tunteita herättävä juttu kuin se monille on.

• siitä.en.tingi kirjoitti:

niin autossani kaikki muu yhteistä mutta kuskin penkki on minun

No pie sie penkkis, voin mie ajjaa lattialtakii...

Yritän nyt vaan sanoa, että ajotapoihin kannattaa kiinnittää huomiota.

Monella on tosi ärsyttäviä piirteitä. Väsyttää kun joutuu neuvomaan.

Niin, no kyllä se "neuvominenkin" voi olla ärsyttävää , ainakin jos se on lakkaamatonta "papapapappapappapa" :D

• kuskia.täytyy.pussailla

No pie sie penkkis, voin mie ajjaa lattialtakii...

ei kuskin viereinen penkki on sinun

No minä en oikein ymmärrä, en oikein ikinä ole ymmärtänyt sitä että peltiläjä voi olla niin tunteita herättävä juttu kuin se monille on.

Auto on ihmisen toinen olemus, se kuvastaa sisintä ja siitä tulee pitää huoli (ettei kaikki pääse rassaamaan; katsastusasemat pahimpia painajaisia ja se yletön rynkytys).

Se on vähän sama asia kuin sinä antaisit jännäjennan nykiä sinua ja kiihdytellä miten sattuu. Nyt kun tarkemmin mietit, mies. Eikö ajatus ole puistattava?

Nyt voit samaistua. Joskus on pitänyt sanoa aika tiukka sana katsastusukolle (jarrutesterissä).

• kuskia.täytyy.pussailla kirjoitti:

ei kuskin viereinen penkki on sinun

Höpöhöpö. Mene takakonttiin pulisemaan.

• avioeron.paikka

Höpöhöpö. Mene takakonttiin pulisemaan.

täytyy miettiä onkohan nainen se oikea ja täytyykö lähteä eri teille ja ottaa kamansa ja nostaa kytkintä ja etsiä se oikea

Niin, no kyllä se "neuvominenkin" voi olla ärsyttävää , ainakin jos se on lakkaamatonta "papapapappapappapa" :D

Tapana on täräyttää kertalaakilla ettei sitten loppumatkasta puhutakaan enää mitään. Eikä seuraavaan kahteen viikkoon :D

Outoa mykkäkoulua ukoilta sellainen.

• avioeron.paikka kirjoitti:

täytyy miettiä onkohan nainen se oikea ja täytyykö lähteä eri teille ja ottaa kamansa ja nostaa kytkintä ja etsiä se oikea

No vieköön penkin ja kytkimen. Kyllä ne pajalla uudet laittaa.

Auto on ihmisen toinen olemus, se kuvastaa sisintä ja siitä tulee pitää huoli (ettei kaikki pääse rassaamaan; katsastusasemat pahimpia painajaisia ja se yletön rynkytys).

Se on vähän sama asia kuin sinä antaisit jännäjennan nykiä sinua ja kiihdytellä miten sattuu. Nyt kun tarkemmin mietit, mies. Eikö ajatus ole puistattava?

Nyt voit samaistua. Joskus on pitänyt sanoa aika tiukka sana katsastusukolle (jarrutesterissä).

Niin mutta onhan se nyt eria asia kuitenkin jos oamlle kumpopanille lainaa. Pitää valita kumppaniksi semmmoinen rauhallinen joka ei muutenkaan revi ja temmo niin ruskin se autonkaan kanssa sitten.

Tapana on täräyttää kertalaakilla ettei sitten loppumatkasta puhutakaan enää mitään. Eikä seuraavaan kahteen viikkoon :D

Outoa mykkäkoulua ukoilta sellainen.

Jaa :D Minä taas olen huomannut että osaan aika hyvin sulkea korvat turhalta informaatiolta, tavallaan muka kuuntelen mutta en oikeasti, sanat menee toisesta korvasta sisään ja toisesta suoraan ulos niin etten käsittele sitä dataa sitten ollenkaan :D Mut joo, ny pitää mennä nukkumaan, hyviä öitä misspönttikselle :)

Niin mutta onhan se nyt eria asia kuitenkin jos oamlle kumpopanille lainaa. Pitää valita kumppaniksi semmmoinen rauhallinen joka ei muutenkaan revi ja temmo niin ruskin se autonkaan kanssa sitten.

Noo...pitää tarkkailla hetki sitä kumppania (noin niin kuin muuten kuin se käyttäytyy).

Jos kävelee rauhallisesti marketissa, ei temmo ostoskärryjä
        eikä ryyni ja etuile jonoissa
        ei hakkaa nyrkillä postin pakettiautomaattia tai parkkimittaria,
        eikä ärjähtele urheilulähetyksiä katsoessaan niin...

• jäät.koukkuun

No vieköön penkin ja kytkimen. Kyllä ne pajalla uudet laittaa.

vaikka kuskia täytyy pussailla 5 minuutin välein että jaksaa ajella niin jäät koukuun ja haluaisit pussailla minuutin välein tai koko ajan niin onko sen arvoista että haluat menettää sen

Jaa :D Minä taas olen huomannut että osaan aika hyvin sulkea korvat turhalta informaatiolta, tavallaan muka kuuntelen mutta en oikeasti, sanat menee toisesta korvasta sisään ja toisesta suoraan ulos niin etten käsittele sitä dataa sitten ollenkaan :D Mut joo, ny pitää mennä nukkumaan, hyviä öitä misspönttikselle :)

Jaahas. Nyt tämä soundaa siltä, että katopas uudestaan se Jutan ja Juhan video.
        Luppakorva, sä pistät tahalles korvat kiinni.

Hyvää yötä herra Harmaaritari :D

Noo...pitää tarkkailla hetki sitä kumppania (noin niin kuin muuten kuin se käyttäytyy).

Jos kävelee rauhallisesti marketissa, ei temmo ostoskärryjä
        eikä ryyni ja etuile jonoissa
        ei hakkaa nyrkillä postin pakettiautomaattia tai parkkimittaria,
        eikä ärjähtele urheilulähetyksiä katsoessaan niin...

Nuo on oikein hyviä merkkejä tosiaan lukea ihmisestä, semmoinen rauhaton höntyily tosiaan voi kertoa siitä ettei osaa autoakaan käsitellä. No nyt meen sit oikesti nukkumaan, öitä.

• jäät.koukkuun kirjoitti:

vaikka kuskia täytyy pussailla 5 minuutin välein että jaksaa ajella niin jäät koukuun ja haluaisit pussailla minuutin välein tai koko ajan niin onko sen arvoista että haluat menettää sen

Tässä puhutaan nyt raakaa faktaa autoista.

Ei pussailla.

• hyvää.yötä

Tässä puhutaan nyt raakaa faktaa autoista.

Ei pussailla.

pussailut kuuluu autoiluun ja auton ohjekirjassa sanotaan kuskia on pussailtava usein max 5 minuutin välein useamminkin on suositeltavaa että kuski jaksaa ajaa mutta harmis puhui asiaa nyt on mentävä nukkumaan öitä kaikille

• hyvää.yötä kirjoitti:

pussailut kuuluu autoiluun ja auton ohjekirjassa sanotaan kuskia on pussailtava usein max 5 minuutin välein useamminkin on suositeltavaa että kuski jaksaa ajaa mutta harmis puhui asiaa nyt on mentävä nukkumaan öitä kaikille

Hyvää yötä, penkki & ratti myötä. Ja turvavyö ettet putoa sängystä : )

• Tämä-selvä

Ei kannata lainata jos vaimo on vähän sählä. Kohtahan se auto on sitten ojassa kun vaimo puhuu puhelimeen autoa ajaessa.

• ainoa.aarre

niin niin niin ja niin no jos olis kaksi autoa niin vaimo saisi vaikka sen uuden auton ja minulla vanha auto mutta kaiken jaan mutta en autoani niin en halua että autollani ajaa kukaan muu kuin minä niin autoni yytiin pääsee mutta ei ajamaan niin kaikesta muusta joustan ja sovin mutta auto asia on erijuttu ja kyllä kuskiksi lähden perheen jäsenille mutta autoani en anna hätä tapauksissa vaimoni saisi ajaa mutta lapset heille omat autot

• nplus50

Lainasin automaattivaihteisen rakkaan autoni miehelleni ... auto meni lunastukseen.

Myöhemmin mieskin " lunastettiin".

• olet.raakalainen

eli helpommalla pääsee kun ajetaan miehen autolla

• Saattaisi ollakin; riippuu niin tilantesta. Tuossa linkissä oli muuten mielenkiintoinen oletus että pitää ajaa uudella koska se on turvallisempi. Jos uudempi ja isompi on vaikka mallia 2016 ja vanhempi vaikka mallia 2014 niin kyllä pidän tuota viimeisimpää turvallisempana jos siinä on uudet nastat kuin uudempaa jos siinä on vaikka kuluneet kitkat.

Riippuu niin monesta asiasta, jos olen lähdössä vaikka pidemmälle työreissulle niin lähden omalla ja nainen saa mennä omalla jos ajelee vain siinä kauppa ja kuljetusreissuja lähellä. Hyvin tapauskohtaista.

Minulla ei nyt niin välttämätöntä ole ajaa eli kyllä muutkin istumet kelpaavat, enemmän huolestuttaa se jaksaako nainen kuunnella yle puhetta yli neljää tuntia yhteen soittoon.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mitä yhteistä on sulla ja kaivatulla?

Onko teillä samantyyppinen olemus tai luonne? Vai muistuttaako vartalonne toisiaan? Tai kasvot? Entä pukeutuminen? Onko
      Ikävä
      99
      1546
    2. Kerran oltiin mekin kahdestaan

Saanko sanoa, että minua kyllä vähän huvitti jälkeenpäin? Olit kuin vapiseva jänis ketun vieressä valmis loikkimaan paik
      Ikävä
      13
      1236
    3. Ozzy Osbourne on kuollut

Kevyet mullat ja R.I.P. Ei soi enää Paranoid.
      Maailman menoa
      232
      1226
    4. Persut yritti estää somalinaista väittelemästä lääketieteen tohtoriksi

Yrittivät saada hänet lähihoitajakouluun, vaikka pärjäsi hyvin koulussa. Nyt hän on yliopistossa väitellyt lääketieteen
      Maailman menoa
      267
      1098
    5. Oikeasti, voitais mennä kahville

ja jutella niin kuin normi-ihmiset. Kyllä toivon sitä. En pelkää kohdata enkä istua sun kanssa samassa pöydässä. Miten o
      Ikävä
      81
      999
    6. Naiset, naiset

Älkää antako painonne nousta. Naisella ylipaino ei ole hyvä.💝
      Ikävä
      141
      990
    7. Jos nainen harrastaa seksiä

Useiden kanssa, miten se eroaa miesten mielestä siitä, jos miehellä on ollut useita s kumppaneita? Oletan että kaikki mi
      Ikävä
      179
      983
    8. Pihlaja-puulle

Illat on mulle pahimpia. En tiiä miks se olis vaan parasta yöstä toiseen nukkua sun kanssa ja herätä sun kasvoihin. Jos
      Ikävä
      15
      979
    9. Yritin keväällä unohtaa sinut nainen

mutta siinä kävi niin, että ikävä tuli korkoineen takaisin. Niin että mikä taikavoima sinulla on minuun, sitä joutuu mie
      Ikävä
      33
      832
    10. No mitä nyt

Ollaanko vaiko eikö olla? Miehelle.
      Ikävä
      74
      829
    Aihe