Onko teillä mitään ulkoisesti positiivisia ominaisuuksia?

onkopositiivista

Onko palstalaisilla mitään näkyviä positiivisia ominaisuuksia, enkä tarkoita oikeastaan ulkonäköä vaan myös esimerkiksi huumorintajua, värikkyyttä, aktiivisuutta, jotain mikä muille näkyy positiivisesti?

66

<50

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • wanhaämmä

No ei tietenkään. >:-[

• Mulla olis yks värikäs matto köökissä.

• Jos oli jotain, palstailu on vienyt vähäisimmätkin. Puhun itsestäni. :(

• JossainMuualla

Tiedätkö mikä ero on palstalla ja peruskoululla?

• JossainMuualla kirjoitti:

Tiedätkö mikä ero on palstalla ja peruskoululla?

Noh?

• Muilta kuultua irl ihmiskontakteissa, luotettava, toimelias, reipas, hymyilevä pirtsakka persoona, kunnollisella huumorintajulla varustettu ja piristävä positiivisuus tarttuu..

Niinpä ihan överi kehuja...näitä joskus vuolaasti jaellaan mun korviini.

• Olen ahkera, luotettava ja tunnollinen.

Oma kehu, parras kehu. Nällä mennään. :)

• 7ytieriewtyi

Vaikka ovatkin positiivisia ominaisuuksia niin eivät liiemmälti ulkoisesti muille näy.

• 7ytieriewtyi kirjoitti:

Vaikka ovatkin positiivisia ominaisuuksia niin eivät liiemmälti ulkoisesti muille näy.

Ehkä, vaikka ajan kanssa, joku ne joskus huomaisi ja antaisi positiivista palautetta, sekä palkankorotuksen. Sitä odotellessa....

• Kohteliaisuus ja huomaavaisuus.

Saatan myös keräillä kadulta roskia ja viedä roskiin.

• helmiä_sioille

Heh, ei ole... :D

• On sussa, sä oot hyvällä tapaa kumminkin herkkä vaikka piilottelet sitä ahkerasti. Niin se on.

• helmiä_sioille
        misspönttöuuni kirjoitti:

On sussa, sä oot hyvällä tapaa kumminkin herkkä vaikka piilottelet sitä ahkerasti. Niin se on.

Herkkyyteni on silmänlumetta. Ei kannata kaikkeen uskoa mitä palstalla näkee... :D

• En kyllä keksi mitään..

• Minusta on sanottu että olen yhtä luotettava kuin Arvi Lind.

• Juu juu sinähän olet Lindin ja Hannu Karpon risteytys.

• misspönttöuuni kirjoitti:

Juu juu sinähän olet Lindin ja Hannu Karpon risteytys.

Minusta nyt vain on sanottu että olen yhtä luotettava kuin Arvi Lind, se on totuus.

Hannu Karpoon ei ole verrattu, enkä kyllä näe meissä yhtäläisyyksiäkään. Olen kyllä jutellut Karpon kanssa.

• 3.14 kirjoitti:

Minusta nyt vain on sanottu että olen yhtä luotettava kuin Arvi Lind, se on totuus.

Hannu Karpoon ei ole verrattu, enkä kyllä näe meissä yhtäläisyyksiäkään. Olen kyllä jutellut Karpon kanssa.

No he elävät sitten sen tiedon varassa. Onnea ja karvahatun nosto.

No he elävät sitten sen tiedon varassa. Onnea ja karvahatun nosto.

Kyllä läheiseni tietävät asiat.

• 3.14 kirjoitti:

Kyllä läheiseni tietävät asiat.

Juu juu.

Juu juu.

Odotatko sinä nyt minulta anteeksipyyntöä valheestani?

• 3.14 kirjoitti:

Odotatko sinä nyt minulta anteeksipyyntöä valheestani?

Tässä on nyt isompi savotta ku tuommonen.

Tässä on nyt isompi savotta ku tuommonen.

Sanot kun tiedät miten asia voitaisiin sovitella.

• 3.14 kirjoitti:

Sanot kun tiedät miten asia voitaisiin sovitella.

Eikö sinusta tunnu yhtään pahalta, että surin sinua?

Ja sinä varmaan vaan nauroit..:(

Haluaisin vastauksen, ja siihenkin,
        että miksi teit niin, halusit valehdella?

• nimierkki
        misspönttöuuni kirjoitti:

Tuollahan se toisessa ketjussa sanoi, pitää palstalaisia juoksutettavina aaseina.

Emmehän me sillä tavoin edes tunne toisiamme, siis henkilökohtaisesti. Joku voi lopettaa palstailun ja kadota "elämästämme", ei sillä ole väliä kuoliko vai menikö naimisiin. Se vain poistui elämästämme.

En minä nauranut, mutta en kyllä koe että sinulla olisi ollut syytä huoleenkaan. Syövistä parannutaan nykyään hyvällä prosentilla.

Miksi trollasin? Pointtini oli lähinnä siinä, että ihmiset huomaisivat että palstalla on aika helppoa vedättää muita. On parempi että kaikki tiedostavat filungin mahdollisuuden.

• nimierkki kirjoitti:

Tuollahan se toisessa ketjussa sanoi, pitää palstalaisia juoksutettavina aaseina.

Pönttiksen kanssa on vähän toisin, väliin minäkin juoksen perässä.

• 3.14 kirjoitti:

Emmehän me sillä tavoin edes tunne toisiamme, siis henkilökohtaisesti. Joku voi lopettaa palstailun ja kadota "elämästämme", ei sillä ole väliä kuoliko vai menikö naimisiin. Se vain poistui elämästämme.

En minä nauranut, mutta en kyllä koe että sinulla olisi ollut syytä huoleenkaan. Syövistä parannutaan nykyään hyvällä prosentilla.

Miksi trollasin? Pointtini oli lähinnä siinä, että ihmiset huomaisivat että palstalla on aika helppoa vedättää muita. On parempi että kaikki tiedostavat filungin mahdollisuuden.

Emme tunne, en tiedä edes nimeäsikään, ikääsi enkä asuinpaikkaasi enkä mitään muutakaan. Totta.

Se, minkä teit, oli alhaisin trollaus, mitä hetkeen on nähty.

Noh tässähän se asia sitten ratkesikin, kuten itse sanoit. Ei ole mitään väliä jos katoaa palstailemasta.

Ehkä katson tarkemmin (jos palstailen) kenelle kommunikoin. Sinä et pidä minua kirjoittelijana missään arvossa.

Kiitos pölyyntyneiden kuvitteellisen linssien pyyhinnästä. Oppi on perillä.

• nimierkki kirjoitti:

Ai joo. No sekin,

Emme tunne, en tiedä edes nimeäsikään, ikääsi enkä asuinpaikkaasi enkä mitään muutakaan. Totta.

Se, minkä teit, oli alhaisin trollaus, mitä hetkeen on nähty.

Noh tässähän se asia sitten ratkesikin, kuten itse sanoit. Ei ole mitään väliä jos katoaa palstailemasta.

Ehkä katson tarkemmin (jos palstailen) kenelle kommunikoin. Sinä et pidä minua kirjoittelijana missään arvossa.

Kiitos pölyyntyneiden kuvitteellisen linssien pyyhinnästä. Oppi on perillä.

Höpötihöö.

Minä saan kertoa vaikka korvatulehduksestani, ei sen pitäisi liikuttaa sinua.

• 3.14 kirjoitti:

Höpötihöö.

Minä saan kertoa vaikka korvatulehduksestani, ei sen pitäisi liikuttaa sinua.

Selvä. Hyppään yli.

Selvä. Hyppään yli.

Hyppää syliin.

• Kyllä minä nyt viitsin, se olisi ihanata.

• Jöllikkäboy

Jorma 23cm.

• AsianVierestä

Olen antelias.

• Onhan niitä.

Haluaisin kuitenkin tässä yhteydessä mainita muutamia esimerkkejä muitsa palstalaisista:

- MissPönde - herttaisuus ja iloisuus. Vetää suun hymyyn vaikka väkisin
      - Mazy - toimelias, ahkera ja kertakaikkisen ihana ihminen
      - Wwwuun ja wanhanämmän huumorintaju
      - Ritarin jämptiys
      - trollikan terrierimäisyys, periksiantamattomuus
      - FHL:n ystävällisyys
      - Konnaketun flirttailutaito
      - Teknodonnan tekstit. Kaikki ei saa mua hyvälle tuulelle, mutta vaikuttavat aina. Puss
      - Akin mulkkumaisuutta tuskin voi pitää positiivisena ominaisuutena. Mutta onhan hänellä taito kuitenkin kerätä kirjoittajia
      - Valtakunnan lasten suojelevaisuudessa on jotain herkistävää
      - Muikkusen ja helmisian lahjomattomuus
      - Dissin ihmisyys
      - Flowerin älykkyys
      - välimerkittömn mielikuvitus
      - pahoittelen kun en mainitse kaikkia. Yleensä ottaen näen aina ihmisissä jotain hyvää. Se on useimmilla nähtävillä, kun viitsii vaan katsoa

• 01234543210

Nyt oli kuitenkin kyse fyysisesti ulospäin näkyvistä positiivisista ominaisuuksista.

• 01234543210 kirjoitti:

Nyt oli kuitenkin kyse fyysisesti ulospäin näkyvistä positiivisista ominaisuuksista.

"...fyysisesti ulospäin näkyvistä positiivisista ominaisuuksista"

Tässä yhteydessä pitäisi tietysti mainita ne kaikki, joiden kanssa olen ollut tekemisissä. En toimi niin, pidän yleensä omana tietonani yhteydenottoni. Mainitaan pari.

YB:n ulkonäkö ja miellyttävä luonne.
        Puolisostani ei ole muuta kuin hyvää sanottavaa.

• Sinäkin olet hyvin oikeuden mukainen ihminen.

Lapsien puolia ei monet pidä kun monet olettavat lapsien olevan aikuisia.

• valtakunta kirjoitti:

Sinäkin olet hyvin oikeuden mukainen ihminen.

Lapsien puolia ei monet pidä kun monet olettavat lapsien olevan aikuisia.

Siksi arvostankin sinua.

Ai, kiitoksia vaan :)

• nytkiinnostaa

Mill ä tavalla ritari on jämpti?

• nytkiinnostaa kirjoitti:

Mill ä tavalla ritari on jämpti?

Mielikuva. Uskon hänen hoitavan asiansa. Tekemään niinkuin on luvannut. Ei väistele vastuutaan.

• Oot sieki sellanen asiallinen tyyppi. :D

• sellainenmielikuva
        elisakettu kirjoitti:

Mielikuva. Uskon hänen hoitavan asiansa. Tekemään niinkuin on luvannut. Ei väistele vastuutaan.

Jaa enemmänkin tulee mielikuva sellaisesta kuka ei kestäisi vastuuta, vastoinkäymisistä alkaisi kiukuttelemaan, keksimään tekosyitä ja syyllistämään muita. Jos joku toinen tarjoaisi perusteltua ratkaisua itsepäisesti vain jankuttaisi omaa näkemystään.

• kumpikampi
        elisakettu kirjoitti:

"...fyysisesti ulospäin näkyvistä positiivisista ominaisuuksista"

Tässä yhteydessä pitäisi tietysti mainita ne kaikki, joiden kanssa olen ollut tekemisissä. En toimi niin, pidän yleensä omana tietonani yhteydenottoni. Mainitaan pari.

YB:n ulkonäkö ja miellyttävä luonne.
        Puolisostani ei ole muuta kuin hyvää sanottavaa.

Onko puoliso siis palstalainen? Sinkut- palstalta vai Miehen Logiikasta?

• sellainenmielikuva kirjoitti:

Jaa enemmänkin tulee mielikuva sellaisesta kuka ei kestäisi vastuuta, vastoinkäymisistä alkaisi kiukuttelemaan, keksimään tekosyitä ja syyllistämään muita. Jos joku toinen tarjoaisi perusteltua ratkaisua itsepäisesti vain jankuttaisi omaa näkemystään.

Kyllä Ritsku pstyy kuunteleman muitakin näkökulmia, jos ne ovat perusteltuja. Mutta mielikuvansa kullakin.

• kumpikampi kirjoitti:

Onko puoliso siis palstalainen? Sinkut- palstalta vai Miehen Logiikasta?

Käytän vapauttani olla täsmentämättä tätä tietoa.

• sellainenmielikuva
        elisakettu kirjoitti:

Kyllä Ritsku pstyy kuunteleman muitakin näkökulmia, jos ne ovat perusteltuja. Mutta mielikuvansa kullakin.

Eipä ole sellaista liiemmälti häneltä nähnyt, lähinnä mantran jankutusta suvakeista ja mamuista ilman mitään sen kummempia perusteluja mutua lukuunottamatta.

• Voehelevettilääne

Savolaisuus. Se pitää sisällään kaiken lupsakkuuden. Aamen.

• Olen ihmisjätettä.

• Et ole.

• valtakunta kirjoitti:

Et ole.

Kiitos. Joskus vaan tuntuu siltä. Vähän assburgerin vikaa veikkaisin.

• Saapasnaama kirjoitti:

Ihmisiä on hyvin erilaisia ja vain sellaista pidetään normaalina joka ei poikkea ja tuota Aspergerin pystyy kuntouttaa on vain itsestään kiinni haluaako harjoitella.

Kaikki asiat on harjoiteltavissa mitkä toimii heikosti. Se on hyvin työlästä.

• Saapasnaama kirjoitti:

Pitäisi itsensä tuntea, että tietää mitä harjoitella.

• valtakunta kirjoitti:

Ihmisiä on hyvin erilaisia ja vain sellaista pidetään normaalina joka ei poikkea ja tuota Aspergerin pystyy kuntouttaa on vain itsestään kiinni haluaako harjoitella.

Kaikki asiat on harjoiteltavissa mitkä toimii heikosti. Se on hyvin työlästä.

Tähän asti olen yrittänyt taistella vaivaa vastaan. Nyt iski kolmenkympin kriisi ja tajusin, että olen toiminut itseäni vastaan. Olen valinnut urani ja kaiken muunkin ihan väärin. Päätin aloittaa kaiken alusta. Tällä hetkellä opettelen tuntemaan itseäni ja yritän opetella suhtautumaan itseeni suopeammin.

• Saapasnaama kirjoitti:

Tähän asti olen yrittänyt taistella vaivaa vastaan. Nyt iski kolmenkympin kriisi ja tajusin, että olen toiminut itseäni vastaan. Olen valinnut urani ja kaiken muunkin ihan väärin. Päätin aloittaa kaiken alusta. Tällä hetkellä opettelen tuntemaan itseäni ja yritän opetella suhtautumaan itseeni suopeammin.

Itsensä tunteminen on hyvä mutta älä lannistu jos et heti keksi ratkaisua.

• Ei nyt itestään osaa sanoa, joku muu vois arvioida

• Pujis on järkimies, kun palsta sekoaa sie et, vaan sanot tyynesti, että nyt ois maidon ja viinerin paikka : )

Hyvä ominaisuus.

Pujis on järkimies, kun palsta sekoaa sie et, vaan sanot tyynesti, että nyt ois maidon ja viinerin paikka : )

Hyvä ominaisuus.

Olen samaa mieltä :D
        Sinussa on varmaan myös hyviä ulkoisia ominaisuuksia (henkiset toki tärkeämpiä)

• isomunainen

Minulla on iso kaunis mulkku. Naiset näkee sen positiivisena.

• Ehkä kaksi asiaa tulee mieleen. Oikeastaan pikku hiljaa kehittynyt ominaisuus eli kyky nauraa itselleen. Kyllähän sitä nuorenakin tuli itselleen hymähdeltyä ja pyöritettyä epäuskoisena päätään mutta nyt uskaltaa jo ääneenkin naureskella.

Yksi mikä on mulla ehkä aina ollut sellainen "sisäsyntyinen" ominaisuus on kyky kuunnella. Olen huomannut että harvemmin tarvii antaa ihmisille vastauksia asioihin vaan he itse tajuavat ne siinä vaiheessa kun asian ääneen kertovat.

• pihallatipunen

Me tehteen syksyllä työpaikalla meidän omassa työryhmässä sellainen juttu, että kaikki laittoivat nimettöminä paperille toisistaan positiivisia asioita, ja kyllä minustakin jotain positiivista ulospäin on näkynyt.

• Tuo on äärettömän hyvä juttu, meillä toimittiin samoin :)

Vaikkakin se tuntui vastaanottohetkellä hieman kiusalliselta, mutta kyllä siellä mielenkiintoisia havaintoja oli kun ulkopuolinen sanoo.

• äläolevaatimaton

Kerrohan siis mitä:)

• Semmostase

Ennen johdin salibandy seuraa ja pelasin itsekkin. Jotain 15 vuotta siihen meni sitten meidän joukkue hajosi ja lopetin pelaamisen itse samalla. Mieli tekisi takas salibandykentille mutta on huono kunto enkä jaksa juosta entiseen tapaan.

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mitä yhteistä on sulla ja kaivatulla?

Onko teillä samantyyppinen olemus tai luonne? Vai muistuttaako vartalonne toisiaan? Tai kasvot? Entä pukeutuminen? Onko
      Ikävä
      99
      1546
    2. Kerran oltiin mekin kahdestaan

Saanko sanoa, että minua kyllä vähän huvitti jälkeenpäin? Olit kuin vapiseva jänis ketun vieressä valmis loikkimaan paik
      Ikävä
      13
      1226
    3. Ozzy Osbourne on kuollut

Kevyet mullat ja R.I.P. Ei soi enää Paranoid.
      Maailman menoa
      231
      1220
    4. Persut yritti estää somalinaista väittelemästä lääketieteen tohtoriksi

Yrittivät saada hänet lähihoitajakouluun, vaikka pärjäsi hyvin koulussa. Nyt hän on yliopistossa väitellyt lääketieteen
      Maailman menoa
      267
      1098
    5. Oikeasti, voitais mennä kahville

ja jutella niin kuin normi-ihmiset. Kyllä toivon sitä. En pelkää kohdata enkä istua sun kanssa samassa pöydässä. Miten o
      Ikävä
      81
      999
    6. Jos nainen harrastaa seksiä

Useiden kanssa, miten se eroaa miesten mielestä siitä, jos miehellä on ollut useita s kumppaneita? Oletan että kaikki mi
      Ikävä
      179
      983
    7. Naiset, naiset

Älkää antako painonne nousta. Naisella ylipaino ei ole hyvä.💝
      Ikävä
      141
      980
    8. Pihlaja-puulle

Illat on mulle pahimpia. En tiiä miks se olis vaan parasta yöstä toiseen nukkua sun kanssa ja herätä sun kasvoihin. Jos
      Ikävä
      15
      969
    9. No mitä nyt

Ollaanko vaiko eikö olla? Miehelle.
      Ikävä
      74
      829
    10. Yritin keväällä unohtaa sinut nainen

mutta siinä kävi niin, että ikävä tuli korkoineen takaisin. Niin että mikä taikavoima sinulla on minuun, sitä joutuu mie
      Ikävä
      33
      822
    Aihe