Valikko
Aloita keskustelu
Hae sivustolta
Kirjaudu sisään
Keskustelu
Viihde
Alennuskoodit
Black Friday 2024
Lainaa
Treffit
Säännöt
Chat
Keskustelu24
profiilit
M184
profiilit
M184
M184
Vapaa kuvaus
Aloituksia
1
Kommenttia
4064
Uusimmat aloitukset
Suosituimmat aloitukset
Uusimmat kommentit
Harmaaritari+nyt+tulee+pois+sieltä+mun+liinavaatekaapista.+Ei+ole+nättiä+katsottavaa+kun+50-lukua+ihannoiva+mies+tulee+kaapista+ulos;+tai+en+tiedä,+voi+se+olla+suloistakin.+Olen+vähän+arka+muita+neuvomaan+mutta+mieti+sitten+kun+(ja+paino+sanalla+kun)+sulla+on+se+prinsessa+niin+eikö+se+olisi+paljon+mukavampi+kantaa+nainen+yhdessä+silitettyihin+lakanoihin+kuin+ostetuihin?+Onhan+itseviljellyt+vihanneksetkin+parempia+kuin+kaupasta+ostetut.++Sitä+paitsi+yhdessä+tekeminen+tuo+sen+yhteenkuuluvuuden+tunteen.+Nykyään+on+joka+arkihommaan+koneita+ja+laitteita+tuomaan+helpotusta+ja+silti+tuntuu+että+parisuhteet+menee+yhä+vaikeammiksi.+Kohta+ei+tehdä+mitään+yhdessä+vaan+illalla+pistetään+sähkökynttilä+taustalle,+kumpikin+katsoo+omalta+näytöltä+aikuinviihdettä+ja+vartin+jälkeen+kysytään+että+joko+sait.+Kun+molemmat+onsaaneet+niin+päivitystä+someen.+"ihanan+romanttista+laatuaikaa+rakkaan+kanssa".+
Itse+kysymykseen+niin+minä+2018+luvun+junttina+vaihtaisin+renkaat+itse.+Vaikka+miten+se+emäntä+siinä+vinkuisi+niin+minä+perustelisin+asian+turvallisuudella.+Todennäköisesti+ottaisin+emännän+syleilyyn+ja+toteaisin+silmiin+katsoen+että+"+sinä+olet+minulle+niin+rakas+että+minä+vaihdan+renkaat,+olit+sinä+mitä+mieltä+tahansa.+Kyse+on+turvallisuudesta.+Jos+haluat+asiasta+nostaa+riidan+se+sopii+mutta+se+tehdään+vasta+sen+jälkeen+kun+olen+renkaat+vaihtanut"+sitten+suudelma+ja+renkaita+vaihtamaan.+Sisälle+tullessa+sitten+on+vastassa+joko+aikuinen+nainen+kiitollisena+tai+riidanhaluinen+paha+noita+mutta+kyllä+mulla+on+keinot+sovun+löytämiseksi.
04.07.2018 22:21
Eli+torstaina+jo+kauppaan.+Nytkin+menee+kaupassa+enemmän+aikaa+kun+käytävät+on+täynä+näitä+hormoonimyrskyn+runtelemia+pariskuntia.+Siinä+se+seisoo+käsikkäin+pasta+ja+säilykehyllyn+välissä+ja+katsovat+toisiaan+silmiin+miettiessään+otetaanko+ananas+renkaina+tai+palana.+Ei+siitä+mitenkään+ohi+pääse+kun+ne+elää+ihan+eri+mailmassa+kun+tällaiset+joilla+verenkierto+on+vielä+normaalilla+tasolla.+Nyt+kun+ne+vielä+rupeavat+imuttamaan+toisiaan+siellä+käytävillä+niin+kaaos+alkaa+olla+melkolailla+valmis.+
Rakkaus+on+ihan+kannatettavaa,+toivottavaa+ja+suotavaa+mutta+eikö+sitä+nyt+voisi+osoittaa+jossakin+laiturin+alla+tai+kiven+koloissa+eikä+tuolla+tavalla+esiinnytä+kuin+erotiikka-addiktoituineiden+kesäpäivillä.
03.07.2018 22:12
Kyllä+minulla+välillä+on+sinkkunaisia+käynyt+kylässä+eikä+minulla+kyllä+ole+käynyt+seksin+mahdollisuus+mielessäkään.+Viimeisellä+kerralla+yhden+pitä+päästä+oikein+näkemään+paikan+päälle+että+minulla+oikeasti+on+Vallilan+verhot.+Sitä+ennen+toinen+tuli+kahville+koeponnistamaan+uudet+puutarhakalusteet.
Kyllähän+nuo+naisetkin+on+välillä+käskeneet+käymään+yksi+katsomaan+koiranpentuja+ja+toinen+juuri+remontoitua+taloaan.+Enkä+minä+nyt+usko+että+niilläkään+ollut+seksi+mielessä.
03.07.2018 16:48
Kokeellisen+huuomorin+pintaan+nostama+vahva+kärjistys.+Mutta+kyllä+minä+olen+tuon+arjen+ystävyyden+vahva+puolestapuhuja.+Jos+arki+ei+vaan+toimi+ja+varsinkin+jos+kummallakaan+ei+ole+kiinnostusta+kompromisseihin+niin+vaikea+kuvitella+että+kiinnostuisin+sellaisesta+ihmisestä+myöskään+lakanoiden+välissä.+Ei+se+ihminen+siitä+muutu+että+siirtyy+huoneesta+toiseen.
En+minä+seksiä+myöskään+vähättele+mutta+minusta+seksi+josta+molemmat+nauttivat+ja+saavat+tyydytystä+on+painoarvoltaan+20%+suhteen+kiinnipitävästä+voimasta.
Toisaalta+jos+seksi+on+pakkopullaa+eikä+toinen+tai+kumpikaan+koe+siitä+mitään+saavansa+niin+sen+suhdetta+repivä+vaikutus+voi+olla+80%.+Jos+kuitenkin+on+se+keskinäinen+luottamus+sekä+rakkaus+ja+katse+yhteiseen+tulevaisuuteen+niin+uskalletaan+ottaa+tämä+kipukohta+esille+ja+miettiä+miten+siitä+saadaan+enenmmän+irti.+
Toisinpäin+ajatellen+vaikka+miten+seksi+olisi+tajunnan+räjäyttävää+niin+koska+toisen+ihmisen+muuttaminen+ei+tahdo+onnistua+niin+se+arjen+pitkät+hetket+tekevät+aikanaan+ihmisistä+onnettomia.
03.07.2018 16:08
Mankelointi+ja+yya-sopimus.
Mankeloinnin+vaikutuksesta+on+jo+keskusteltu+muualla+joten+tuohon+toiseen+kohtaan.
Viikossa+on+168+tuntia+ja+jos+siitä+poistaa+romantiikan+ja+fyysisen+rakkauden+kontaktoinnin+niin+kysymys+kuuluu;+miten+jaksetaan+se+loppu+167+tuntia+ja+48+minuuuttia?+Siitä+tässä+on+mielestäni+kysymys;+arjessa+elämisestä+ja+miten+arjesta+tehdään+mahdollisimman+helppoa+ja+joskus+sellaista+että+saattaa+tuntua+jopa+juhlalta.
Ystävyys+on+syvempää+kuin+kaveruus+ja+se+on+muuta+kuin+kaveripiiri.+Ystävä+on+sellainen+jonka+puoleen+uskaltaa+kääntyä+ja+tietää+että+hän+ei+hylkää+tiukoissakaan+paikoissa.+Nämä+toisiaan+rakastavat+ystävät+yhdessä+ovat+suurempi+kuin+yksittäisten+osiensa+summa.
Yhteistyö+tarkoittaa+kaikessa+yksinkertaisuudessaan+juuri+sitä+mitä+siinä+lukee.+Yhdessä+työskennellään+kohti+yhteistä+päämäärää.+Aina+siinä+panokset+eivät+menee+tasan+mutta+ymmärretään+että+kumpikin+tekee+parhaansa+niillä+kyvyillä+ja+resursseilla+jotka+hänellä+on.+Tärkeää+on+ajatella+että+nämä+panokset+ovat+yhteisiä+ja+siten+arvokkaita+kun+kävellään+yhdessä+käsikkäin+kohti+auringonlaskua+eikä+mitään+ammuksia+tai+keihäitä+joita+voi+käyttää+toista+vastaan+silloin+kun+tulee+vastoinkäymisiä+ja+vaikeita+aikoja.
Avunanto+on+käden+ojennus,+henkinen+tai+fyysinen.+Siinä+painotus+on+sanalla+anto;+molemmat+ovat+valmiita+tukemaan+toista+omista+resursseistaan+jotta+matka+kohti+tulevaisuutta+voi+jatkua.
Parisuhdeoppaita+on+pilvin+pimein+ja+parisuhdeterapiaa+on+tarjolla+ovista+ja+ikkunoista.
Minusta+parisuhde+muodostuu+neljästä+perussanasta.
Rakastan+sinua
Kiitos
Anteeksi.
02.07.2018 23:35
Mankelointi+ja+yya-sopimus.
Mankeloinnin+vaikutuksesta+on+jo+keskusteltu+muualla+joten+tuohon+toiseen+kohtaan.
Viikossa+on+168+tuntia+ja+jos+siitä+poistaa+romantiikan+ja+fyysisen+rakkauden+kontaktoinnin+niin+kysymys+kuuluu;+miten+jaksetaan+se+loppu+167+tuntia+ja+48+minuuuttia?+Siitä+tässä+on+mielestäni+kysymys;+arjessa+elämisestä+ja+miten+arjesta+tehdään+mahdollisimman+helppoa+ja+joskus+sellaista+että+saattaa+tuntua+jopa+juhlalta.
Ystävyys+on+syvempää+kuin+kaveruus+ja+se+on+muuta+kuin+kaveripiiri.+Ystävä+on+sellainen+jonka+puoleen+uskaltaa+kääntyä+ja+tietää+että+hän+ei+hylkää+tiukoissakaan+paikoissa.+Nämä+toisiaan+rakastavat+ystävät+yhdessä+ovat+suurempi+kuin+yksittäisten+osiensa+summa.
Yhteistyö+tarkoittaa+kaikessa+yksinkertaisuudessaan+juuri+sitä+mitä+siinä+lukee.+Yhdessä+työskennellään+kohti+yhteistä+päämäärää.+Aina+siinä+panokset+eivät+menee+tasan+mutta+ymmärretään+että+kumpikin+tekee+parhaansa+niillä+kyvyillä+ja+resursseilla+jotka+hänellä+on.+Tärkeää+on+ajatella+että+nämä+panokset+ovat+yhteisiä+ja+siten+arvokkaita+kun+kävellään+yhdessä+käsikkäin+kohti+auringonlaskua+eikä+mitään+ammuksia+tai+keihäitä+joita+voi+käyttää+toista+vastaan+silloin+kun+tulee+vastoinkäymisiä+ja+vaikeita+aikoja.
Avunanto+on+käden+ojennus,+henkinen+tai+fyysinen.+Siinä+painotus+on+sanalla+anto;+molemmat+ovat+valmiita+tukemaan+toista+omista+resursseistaan+jotta+matka+kohti+tulevaisuutta+voi+jatkua.
Parisuhdeoppaita+on+pilvin+pimein+ja+parisuhdeterapiaa+on+tarjolla+ovista+ja+ikkunoista.
Minusta+parisuhde+muodostuu+neljästä+perussanasta.
Rakastan+sinua
Kiitos
Anteeksi.
02.07.2018 23:33
Enpä+äkkiseltään+muista+näin+käyneen.+Itse+kun+en+kovin+tarkoin+ole+speksannut+naisihannettani+niin+eipä+siitä+sitten+oikein+poiketakkaan.+Osasyy+tähän+on+varmasti+se+että+en+ole+sellainen+sarjaankytkettävä+kaveri+jolla+nainen+säväyttää+kuin+korkeajännitys.+Enempi+olen+sellainen+rinnankytkentä+tyyppiä+että+kun+naiseen+tutustuu+ja+keskustelee+niin+se+sitten+minulle+naisen+fyysinen+olemus+silottuu+tai+rypistyy+sitä+vasten.
02.07.2018 22:31
Jos+nainen+vastaa+kysymykseen+"mistä+haluaisit+että+sinua+hautajaisissasi+rehellisesti+muistetaan?"+samansuuntaisesti+kuin+minä+niin+sanoisin+että+luonteenpiirteissä+ollaan+samoilla+linjoilla.+En+minä+siis+tuota+ole+kysynyt+mutta+kun+on+hetken+tutustunut+niin+voi+miettiä+mitä+vastaisi.+
Jos+ensitreffeille+mennään+niin+ulkonäössä+kiinnittyy+ensin+huomio+asuun;+jos+tulee+jakkupuku+tai+leikkaussalin+essu+päällä+niin+kyllä+helposti+tulee+mieleen+että+haluaa+korostaa+koulutusta+tai+varallisuutta+joten+aika+epäileväinen+olen+jatkon+suhteen+jos+ihmisellä+ei+oikein+työ+ja+vapaa-aika+selkeästi+erotu.+
Mitä+fyysiseen+ulkonäköön+tulee+niin+olen+käyttänyt+termiä+liikunnallinen,+Voi+olla+kuivan+kesän+maratoonari+tai+massakauden+voimanostaja+mutta+uskoisin+että+liikunnallisen+naisen+kanssa+elämänarvot+ja+tulevaisuuden+suunnitelmat+ovat+paremmin+kohdallaan.
02.07.2018 16:50
Tässä+iässä+puuman+haku+voisi+olla+ihan+mielenkiintoista.+Ne+alkaa+olla+jo+siinä+iässä+että+aina+tulevat+uudestaan+ensitreffeille.
01.07.2018 22:16
Onko+tuo+paikka+jonkun+pesukoneen+päällä+ihan+tarkoituksella?
01.07.2018 22:14
Venäjältä+kyllä+ihan+nappisuoritus.+Tykkään+kyllä+tuosta+Venäjän+valmentajasta;+yrittää+kovasti+olla+viilipyttyä+ja+pitää+pokkansa+peruslukemilla+mutta+välillä+sitten+lipsahtaa+ihon+alle.
Mukavia+yllätyksiä+ovat+kisat+kyllä+tarjoilleet.
01.07.2018 22:07
Eihän+siinä+mitään+väärää+ole.+Jokainen+hakee+sellaisen+kumppanin+kuin+haluaa+ja+omakseen+tuntee.+Jäin+vain+tuossa+aloituksesta+miettimään+että+jos+omanikäiset+eivät+kiinnosta+ja+nuoremmat+nähdään+innokkaina+ja+viriileinä+jotka+arvostavat+naista+eivätkä+ole+elämäänsä+kyllästyneitä+niin+mitä+meille+miehille+tapahtuu+noin+yleisellä+tasolla+ikävuosina+noin+40-47+että+emme+enää+ikäisiämme+naisia+kiinnosta?+Tekeekö+työelämä+sen,+harrastamattomuus+vai+kenties+ikänäkö?+Omat+hampaat+nyt+kuitenkin+molemmilla+ikäryhmillä+taitaa+olla.
Toki+voihan+se+useimmilla+sitten+olla+tuo+ulkonäkökysymys+kuten+aloittaja+mainitsi+mutta+itse+olen+ollut+aiemmin+siinä+uskossa+että+kun+puhutaan+pysyvästä+parisuhteesta+niin+silloin+tuo+sisäinen+kauneus+olisi+merkittävämpi.
01.07.2018 18:47
Oman+elämäni+jollakin+tasolla+tuntien+ja+talon+historian+tietäen+voin+sanoa+että+tässä+talossa+on+varmasti+itketty+niin+onnesta+kuin+ilosta+sekä+pettymyksen+ja+surun+hetkinä,+Ei+varmasti+ketään+haittaa+jos+siihen+samaan+vapautuvien+tunteiden+kuohuvaan+koskeen+tulee+muutama+desi+vielä+lisää+avattujen+kyynelkanavien+tuotoksia.
Pidetään+mielessä+sillä+hyvä+pulla+parempi+mieli.
01.07.2018 18:07
Ei+minua+tuo+liukkaus+häiritse+vaan+se+pelko+että+joutuu+hankaamaan+patonkia+hiekkapaperiin.+Jos+joutuu+keinotekoisia+väliaineita+käyttämään+niin+ottaa+miehiselle+itsetunnolle+kun+joutuu+miettimään+mitä+teen+väärin.
Mitä+tautivaaraan+tulee+niin+sitä+yllättävän+äkkiä+kalenterista+kääntyy+sivut+aikaan+jolloin+aamulla+kolotus+ei+ole+merkki+vaivasta+vaan+siitä+että+on+elossa.+Jos+naisen+dosetti+ei+nyt+montaa+neliötä+lattiasta+peitä+eikä+ihan+hirveästi+penisilliinipohjaisia+lääkkeitä+ole+niin+enpä+niin+huolissani+ole.+Ja+jos+minusta+haaveilee+niin+eiköhän+ole+niin+rehellinen+että+on+lekurikierrokset+tullut+tehtyä.
No+jos+se+jännä+vankilasta+vapautuu+niin+se+tulee+sitten+vonkaamaan+entistä+takaisin+tai+sitten+ei.+Jos+jännillä+on+varaa+valita+niin+sitten+se+hakee+uuden+tai+sitten+tämä+nainen+on+ollut+tosi+ainutkertainen.+Toki+jos+on+ollut+ainutkertainen+niin+miksi+otti+riskin+ja+joutui+vankilaan+kun+olisi+voinut+olla+naisensa+kanssa.+
Jos+nyt+kuitenkin+tulee+kyynelsilmin+vielä+yrittämään+sillä+on+tehnyt+parannuksen+niin+se+on+sitten+naisen+päätös+kumman+kanssa+hän+uskoo+olevansa+onnellisempi.+Kolmas+mahdollisuus+on+tietysti+se+että+oven+jännälle+avaankin+minä+ja+totean+että+tulit+vuoden+liian+myöhään.+Nainen+löysi+nuoremman,+komeemman,+huumorintajuisemman,+rikkaamman+jne+ja+lähti+sen+matkaan.+Käsken+sitten+sitten+sisälle+kahville+ja+siinä+pitkoa+syödessä+haukutaan+miehekkäästi+tämä+nainen+jonka+jälkeen+sitten+kaikki+naiset+vaikka+sisimmässään+tiedetään+että+edessä+oleva+yksinäisyys+on+vielä+tuskaisampaa+ja+kunhan+on+saatu+taas+palaset+kohdalleen+yritetään+vielä+etsiä+tulevista+ex-naisystävistä+sitä+viimeistä+pysyväää+rakkautta.
Lähtiessä+sitten+kätellään+silmiin+katsoen+ja+toivotetaan+hyvät+jatkot.+Keittiöön+palatessa+pysähdyn+ikkunan+suuntaan+jo+totean+että+jännä+saattaa+kyllä+oikeassa.+Vaaleat+aurajokisarjan+verhot+toisivat+näin+keväällä+raikkautta+ja+valoa+keittiöön.
01.07.2018 14:59
Itse+yritän+perustella+tuolla+sitä+että+vaikka+en+ole+vanha+niin+syntymästä+on+jo+pidempi+aika.+Meilläkin+on+isän+luona+vielä+tietosanakirjat.+Pitäisi+varmaan+joskus+katsastaa,+siellä+kun+on+maitakin+joita+ei+enää+ole+ollut+pitkään+aikaan.
01.07.2018 13:54
Tuossa+talvella+vein+tyttöä+kouluun+ja+ihmettelin+miksi+kaikki+kulkevat+nilkat+paljaina.+Kuulemma+on+ihan+normaalia+ja+mitä+nyt+kävin+ostoskeskuksessa+niin+pipot+näyttävät+olevan+normi+sisälläkin.+En+nyt+osaa+sanoa+kumpi+on+normaalimpaa+pitää+pipoa+läpi+vuoden++tai+se+meidän+aikojen+tapa+jolloin+ei+pipoa+pidetty+koskaan.+Eli+ajat+muuttuu+ja+"normaalius"+sen+mukana.
Toinen+asia+on+sitten+se+että+lippistäkin+pidetään+koko+ajan+päässä+mutta+kun+meidän+talon+kynnyksen+yli+tullaan+niin+lakkia+ei+pidetä+päässä+vaikka+se+muualla+on+normi.
Tästä+muotikatsauksesta+sitten+seksuaalisuuden+normistoon.+Itsekkin+kuulun+tähän+paljon+parjattuun+keski-ikäisten+heteromiesten+koulukuntaan+joka+on+totuttu+tunnistamaan+ei+niin+nopeista+reagoinneista.+Täytyy+kyllä+rehellisesti+tunnustaa+että+jos+mies+tulisi+minua+iskemään+niin+vastaus+olisi+kyllä+sama+mutta+se+olisi+puettu+erilaiseen+pakettiin.+Nuorena+kaveri+olisi+lähtenyt+melko+liukkaasti+voimasanojen+saattelemana+mutta+nykyään+kyllä+pyrkisin+hoitamaan+tilanteen+niin+että+kaverille+jäisi+yrityksestä+edes+hyvä+mieli.++Hetero,+homous+tai+bi-seksuaalisuus+on+jo+mielestäni+sen+verran+kauan+olleet+normeja+että+vähän+ihmettelen+mihin+noita+kulkueita+enää+tarvitaan.+Halutaanko+lietsoa+vastakkainasettelua,+korostaa+uhrin+asemaa+vai+onko+se+vain+tilaisuuus+jossa+silmäätekevät+keräävät+sympatiaa+ja+irtopisteitä.
Mitä+tuohon+linkin+esimerkkitapaukseen+tulee+niin+jos+pari+sai+siitä+virikkeita+ja+vaihtelua+omaan+elämäänsä+niin+sehän+on+ihan+hieno+juttu.+Jos+mies+haluaa+katsella+kun+miesten+käsipallojoukkue+höyläää+emäntää+niin+siitä+vaan+kiertelemään+ja+etsimään+joukkuetta.+Sen+verran+katsokoon+kuitenkin+että+kyseessä+on+miesten+joukkue+eikä+mikään+f-junnut.+Lakia+pitää+aina+kunnioittaa.
Se+mikä+myös+näyttää+olevan+jo+normi+on+agressiivinen+hyökkäys+kommentteihin+jotka+kritisoivat+tai+arvostelevat+vähemmistöjä+(Tervon+henkilöhyökkäys+Räsäseen)+tai+avoimempaan+syyttelyyn+epämääräistä+miesjoukkoa+kohtaan+(Veikka+Lahtisen+teksti).
01.07.2018 13:49
Kannattaa+tavata+ja+ihastua.+Se+tunne+kun+nainen+katsoo+sinua+pitkään+ja+ihaillen+huomatessaan+että+kaikkien+niiden+paskojen+jälkeen+hän+on+saanut+käsiinsä+timantin.+Silloin+tiedät+että+olet+kerrankin+ollut+oikeassa+paikassa+oikeaan+aikaan+oikealle+ihmiselle.
01.07.2018 12:45
Toivottavasti+ovat+onnellisia.+Ei+se+rakkaus+käyttämällä+kulu+vaikka+on+syntynyt+aikana+jolloin+maa+oli+vielä+litteä.
01.07.2018 11:25
Itselläni+nyt+ei+ole+kovin+laajaa+kokemusta+ura-+tai+korkeasti+koulutetuista+naisista+mutta+omat+huomiot+eivät+ihan+olleet+yhteneväiset+tuon+linkin+kanssa.
Herrasmieskäytösestä+saa+ehkä+irtopisteitä+mutta+kyllä+sellainen+peruskohtelias+ja+huomaavainen+riittää.+Mitä+noihin+tarjoiluihin+tulee+niin+minulla+kokemukset+on+ihan+päinvastaiset.+Mitä+korkeammin+koulutettu+nainen+on+kyseessä+sen+hanakammin+treffeillä+tuntuu+puolustavan+oikeuttaan+maksaa+oma+kahvi+ja+viineri.+Se+että+jos+maksan+molempien+kahvin+tunnun+samalla+vievän+naiselta+äänioikeuden,+äitiyspakkauksen+sekä+ajokortin.+Usein+kuitenkin+olen+perustellut+asian+niin+että+kun+minä+kutsuin+treffeille+niin+minä+maksan.+Jos+nainen+kutsuu+niin+olen+pyytänyt+anteeksi+vanhanaikaisuuttani+ja+maksanut.
Noista+teknisistä+laitteista+sen+verran+että+uskon+molemmilla+sukupuolilla+olevan+jo+aika+yhtenäinen+käsitys+siitä+että+nykyään+tekniikka+on+aika+pitkälle+kertakäyttökamaa+jota+ei+ole+tarkoitettu+korjattavaksi.+Lisäksi+isompiin+kokonaisuuksiin+kuten+autoon+niin+parempi+viedä+huoltoon+tai+korjaamoon.+
Jos+tuossa+esimerkissä+Mikko+olisi+mies+hän+olisi+yhdessä+viikannut+naisensa+kanssa+lakanat+ja+jättänyt+silittämisen+väliin.+Mikko+olisi+kertonut+naiselle+miten+lakanat+taitellaan+ja+vedetään+ja+ruvennut+sitten+mankeloimaan.
Tosta+egoilusta+en+tiedä+mutta+tuntuu+aika+kylmäävältä+sellainen+ajatus+että+koulutus+tekisi+naisista+sellaisia+persoonia+jotka+arvostavat+miehen+statusta+molemminpuolista+rakkautta+enemmän.+Mitä+seksiin+niin+jos+tuntuu+että+nainen+on+etulyöntiasemassa+niin+uskomattomalta+kuin+kuulostaa+niin+asialle+voi+tehdä+jotakin.++Esimerkiksi+jos+nainen+on+vaikka+laittamassa+astioita+kaappiin+mene+taakse+ja+pistä+kädet+ympärille+ja+ala+suudella+niskaa+ja+kaulaa,+samalla+paina+hellästi+päytää+tai+seinää+vasten+ja+kuuntele+miten+hengityksen+rytmi+muuttuu+ja+aavistelet+miten+silmät+alkavat+sulkeutua.+Jatkat+siinä+naisen+hehkuttamista+hetken+ja+sanaa+sanomatta+saattelet+hänet+makuukammariin.+Kaikki+ylimääräinen+leikki+pois+ja+suoraan+asiaan;+pienet+ja+pikaiset.+Ei+sellaista+naista+olekkaan+joka+ei+silloin+tällöin+tehtävää+yksinkertaista+panoa+arvosta.+Jos+tuntuu+että+seksissäkin+jää+alakynteen+niin+sanoisin+että+tuomarin+kautta+ositus+kuntoon+ja+mökistä+ulos+etsimään+onnea.
Tuon+kolmoskohdan+arvaisin+pitävän+paikkansa.+Jos+nainen+luo+uraa+niin+työpäivät+täyttyvät+projekteista+ja+tehtävistä;+on+teknistä+johtamista+sekä+ihmisten+johtamista.+Ison+palkan+lisäksi+annetaan+valtaa+mutta+kun+molempia+annetaan+niin+myös+kolikon+toinnen+puoli+kasvaa+eli+vastuu.+Välttämättä+näitä+samoja+juttuja+ei+työpäivän+jälkeen+enää+kotona+tekisi.+Voisin+kuvitella+että+kotia+tullessa+mies+antaa+pusun+käskee+mennä+ottamaan+kupin+kahvia+sillä+perunat+on+valmiina+kymmenen+minuutin+päästä.+Hänkin+tulee+koht+syömään+kunhan+pistää+pyykit+narulle.+Ruokaillessa+jutellaan+työpäivän+kuulumiset+ja+mietitään+mitä+tehdään+viikonloppuna.+Ruuan+jälkeen+mies+leikkaa+nurmikon+samalla+kun+nainen+harventaa+kukkapenkkejä.+Illalla+mies+lähtee+jalkapallotreeneihin+eikä+naiselle+tulisi+mieleenkään+napista+siitä+koska+tietää+että+myös+miehellä+pitää+olla+oma+elämä.
Illalla+kymppiuutisten+jäkeen+mennään+nukkuman+ja+nainen+nukahtaa+miehen+kainaloon+onnellisena+että+hänellä+on+jännittävä+mies.
Hiukan+kyllä+nimimerkin+DoubtofOrder_;n+tekstistä+nousi+sellainen+kysymys+mieleen+kun+oli+maininta+että+"mies+ei+siedä+alivoimaisuuttaan"+että+onko+se+sitten+tahtotila+johon+naiset+haluavat+pyrkiä+nyt+ja+varsinkin+tulevaisuudessa?+Ennen+pyrittiin+tasa-arvoon+mutta+koska+miehet+on+ennen+hallinneet+niin+se+ei+enää+riitäkkään.+Vähän+kuin+ennen+normaalipainoinen+on+normi+mutta+nyt+ylipaino+on+normi.
Eli+onko+koulutus+ja+varallisuus+kohta+valjastettu+lyömäaseeksi+parisuhdemarkkinoilla.
30.06.2018 17:29
Itse+meinasin+tulla+ja+tulinkin+kirjoittamaan+että+Pohjois-Pohjanmaalainen.+Aika+vähän+tuntuu+enää+olevan+vapaana+eli+ovat+jo+suhteessa+tai+sitten+ovat+ilman+ennemmin+kuin+suhteessa.
Kaverit+kyllä+kovin+vannovat+tuonne+Varsinais-Suomen+suuntaan.+Kauneudessa+kuulemma+ylivertaisia+mutta+vaikeasti+lähestyttäviä.+Tosin+jos+pääsee+sinuiksi+niin+ihan+valloittavia.+Kavereille+olen+yrittänyt+sanoa+että+kauneus+on+katsojan+silmälaseissa+mutta+ihan+toivotonta+niille+on+mitään+puhua+kun+aina+vetävät+Lola+Odusoga+kortin+ja+jos+ei+riitä+niin+Jenni+Dahlman.
Keski-Suomalaisten+ja+pääkaupunkiseutulaisten+kanssa+lähestyisin+hitaasti+kiiruhtaen.+Sinne+on+niin+paljon+muualta+muuttaneita+että+siellä+naiset+ovat+sekä+mahdollisuus+että+uhka.+Se+että+nainen+tuntee+olevansa+identiteetiltään+Hesalainen+asuttuaan+neljä+kuukautta+viiden+kilometrin+päässä+Kallion+kaupunginosasta+pitäisi+pistää+miettimään.+Toisaalta+jos+siellä+sekoittuu+kaikki+naiseuden+hyvät+puolet+niin+onhan+se+sellainen+rakkauden+aarreaitta+että+löytyy+kyllä+Vallilaa+ja+mankeloitua+pyykkiä.
Lappi+ja+Kainuu+on+vähän+sellaista+arvoituksellista+naiseuden+erämaata.+Vaikea+sanoa+mitään+jos+ahmoja+ja+susia+on+enemmän+kuin+naisia+niin+voipi+olla+että+enemmän+haluavat+olla+rauhoitettuja+kuin+liikkeessä.+Ei+oikein+ole+kokemusta+eikä+kaveritkaan+ole+saunailloissa+nuorena+kertoilleet.
Mitä+itse+olen+retkeillyt+niin+tuo+Pohjois-Karjala/Karjalan+seutu+on+kyllä+sellaista+naiseuden+sulosointua+että+sitä+kuuntelee+ihan+mielellään.+Helposti+lähestyttäviä+ja+lähestyvät+helposti;+itselle+toivoo+vaan+sitä+nuottikorvaa+erottaa+seireenit+pahoista+haltijoista.
28.06.2018 23:21
182 / 204