https://fi.newsner.com/uutiset/tutkimuksen-yllattava-tulos-kaljamahan-omaavat-miehet-elavat-pidempaan-ja-saavat-kauniimmat-puolisot/
Kaljamahainen mies on miehekäs nallekarhu
Kaljamahat saavat kauneimmat naiset!!
38
630
Vastaukset
- Glmooria
No ei kyllä todellisessa elämässä.. Kauniilla julkkisnaisilla on komeat ja timmit puolisot.. Onhan noita esimerkkejä vaikka kuinka.. Tietysti, joku pallomaha tehnyt tuonkin tutkimuksen..
- Naisasialooser11
Ne"komeat"ja"timmit"ovat julkkiksia itsekin. Todellisessa elämässä eli tavisten elämässä kaljamahat saavat kauneimmat naiset, kaljamahainen mies on miehekäs, timmi mies on hinttari.
- Naisasialooser11
Naisasialooser11 kirjoitti:
Ne"komeat"ja"timmit"ovat julkkiksia itsekin. Todellisessa elämässä eli tavisten elämässä kaljamahat saavat kauneimmat naiset, kaljamahainen mies on miehekäs, timmi mies on hinttari.
P.S. Yli 30v julkkisnainen ei ole enää kaunis.
P.S. Yli 30v julkkisnainen ei ole enää kaunis.
Jennifer Lopez, Salma Hayek, Monica Bellucci..
Aina ilo kattella. :D- Naisasialooser11
Kaikki ovat kuin varjo siitä mitä olivat huippuvuosinaan, Bellucci varsinkin
Ainakin itänaiset suosivat miehiä joilla on elintasokumpu, se kielii varallisuudesta.
Ehkäpä kyse on myös ruokakulttuurin eroista, länsimaissahan ylipaino on enemmän alempien sosiaaliluokkien ongelma, joten mitään hirveitä fläsäreitä tuskin suositaan.Aikamoista itsensä pettämistä..
- Naisasialooser11
Mitä höpiset? Kerrohan tarkemmin? Väität siis, että joku sikspäkkiä höyläävä homo on enemmän naisten mieleen kuin oikea mies? No sinun ikäistäsi naista ei halua kumpikaan.
- ddaaav
Aloittajalla on siis kaljamaha, älä usko humpuukijuttuja, lopeta kaljoittelu niin voit ehkä saada naista.
- Mies41-
Niinhän minä olen saanutkin. Veljeni myös saanut kauniita naisia, seurustelee hoikan kauniin naisen kanssa , suhde kestänyt 10 vuotta ja lapsiakin on. Veljeni ei ole harrastanut mitään urheilua 20 vuoteen painaa 115kg. Minä tosin painoin 114 kg mutta laihdutin 25 kg
- Karvamuna-
Olen aina ihmetellyt miksi saan suht helposti naisen iskettyä. Johtuukohan se mun kaljamahasta. Ennen olin kyllä 20 kg isompi kaljmaha mutta ei se nyttenkään niin pieni ole mutta painan kuitenkin alle 100 kg. Kaljaa juon kuitenkin aika harvoin että enemmänkin ruoka lihottaa. Tunnen myös muita miehiä joilla on kaljamaha, yks tyyppi painaa varmaan 130 kg ja sillä on kaunis vaimo 3 kakaraa
- Naisasialooser11
Eli aloitus pitää täysin paikkansa, kaljamahat saavat kauneimmat naiset ja muut joutuvat tyytymään kaltaisiisi.
- jeeeee
Eli aloitus pitää täysin paikkansa, kaljamahat saavat kauneimmat naiset ja muut joutuvat tyytymään kaltaisiisi.
Naiset ei siis olekaan hypergamisia.
Mielenkiintoinen johtopäätös toimittajalta jos puhuu kaljamahan puolesta kun taas tutkimus kertoo miehen suosiosta jos hänellä on hieman vatsaa eikä liian treenattua kroppaa. Tietysti miten asian nyt haluaa nähdä mutta ainakin itselle kaljamaha ja hieman vatsaa eivät ole synonyymi.
"Tutkimusten tulosten kerrotaan pitävän paikkansa etenkin silloin, jos mies on hieman vanhempi ja hänellä on jo lapsia." Nyt alkaa kuulostamaan hyvältä vaikka itse kyllä etsin ensisijaisesti naista joka rakastaisi minua; kauneus tulee sitten sen mukana.- rrrro
"eivätkä he alitajuisesti halua lähteä jahtaamaan toisia naisia."
Tätähän mustis naiset pelkäävät, että sixpack kiinnostaa liikaa muitakin naisia joten varman päälle kun pelaa niin ottaa vatsakkaan miehen, sellaista ei vieras nainen edes vilkaise. (naiset pelailevat sitten salaa pelejä sixpackien kanssa)
En luovu sixpackistäni tälläisten lehtijuttujen takia mutta varatut naiset voitte tulla silittelemään mun sixpackia salaa silläaikaa kun kaljamahanne ryystää kotona kaljaa.- Treenattu
Oikeaa puhetta ja kyllä treenattu kroppa kiinnostaa enemmän, kun pallomaha.. Kas, kun olen nähnyt kauniilla naisilla vain treenattuja miehiä.. On vaan itsensä pettämistä luulla, että kaljamaha jotenkin sexy.. Hyiii
- kuvottavaa
Treenattu kirjoitti:
Oikeaa puhetta ja kyllä treenattu kroppa kiinnostaa enemmän, kun pallomaha.. Kas, kun olen nähnyt kauniilla naisilla vain treenattuja miehiä.. On vaan itsensä pettämistä luulla, että kaljamaha jotenkin sexy.. Hyiii
Sama juttu naisten selluliitin, läskien ja roikkuvien paikkojen kanssa.. Hyiii
- Naisasialooser11
Treenattu kirjoitti:
Treenattu mies on neitimäinen homo. Kaljamaha on miehekäs ja seksikäs. Sikspäkkiä haluavat silitellä vain toiset homot.
- fsfdfsd
Treenattu mies on neitimäinen homo. Kaljamaha on miehekäs ja seksikäs. Sikspäkkiä haluavat silitellä vain toiset homot.
Ja naiset.
- 24d
Kaljamahainen mies on ällöttävä plösö.
- Anonyymi
24d kirjoitti:
Kaljamahainen mies on ällöttävä plösö.
Kaljamahan läskit tutisee kuin marmelaardi, ja haisee inhottavalle vakohielle. Luonnollisesti kaljamahat ovat myös rumia ja laiskuuden merkkejä!
- Viinamies
Tottakai saa. Baarissa viinaa vuovat saa aina iskettyä ne kauneimmat naiset.
- 567347376373736
Ei ihmisen normaali, tai metabolisesti paras, olotila ole mikään pyykkilautavatsa. Ensinnäkin suuren lihaserottuvuuden saadakseen tarvitsee olla aivan liian alhainen rasvaprosentti, mikä mm. huonontaa elimistön puolustuskykyä yms.. Joten on aivan ymmärrettävää että naisten biologia laittaa hakemaan terveitä yksilöitä, kun taas median luoma huuhaa pyykkilautavatsoineen voi olla viihdykettä.
- fsdfsdfsf
No ei se ole kyllä kaljamahakan se paras....
- 567347376373736
fsdfsdfsf kirjoitti:
No ei se ole kyllä kaljamahakan se paras....
Ei siellä alunperin puhutakaan kaljamahasta vaan ns. dad bodystä.
- samamillä
567347376373736 kirjoitti:
Ei siellä alunperin puhutakaan kaljamahasta vaan ns. dad bodystä.
Dad bodyyn kuuluu iso maha. Sama millä nimellä sitä kutsuu.
- Naisasialooser11
Totta ja se neitimäinen ruokavalio myös tappaa seksihalut, joten sikspäkin höylääjästä ei myöskään sängyssä ole mihinkään. Paras rakastaja on hyvin syönyt ja hyvin levännyt mies.
- fsdfsdfds
Totta ja se neitimäinen ruokavalio myös tappaa seksihalut, joten sikspäkin höylääjästä ei myöskään sängyssä ole mihinkään. Paras rakastaja on hyvin syönyt ja hyvin levännyt mies.
Oikeaoppinen ruokavalio ja liikkuminen nostaa seksihaluja, laiskoilta roskaruoan ja rasvaisen lihan mättäjiltä vähenee seksihalut.
- läskimahaeikuulu
samamillä kirjoitti:
Dad bodyyn kuuluu iso maha. Sama millä nimellä sitä kutsuu.
Ei kuulu vaan sellainen pieni pehmeys kuuluu.
- fsfdsfsdfs
Ei se iskävartalokaan ole mikään ihanne, kattele luonnonkansoja, ne on tosi vähärasvaisia ja jänteviä.Sellaisia meidän kuuluisi olla.
- omia.puhut
fsfdsfsdfs kirjoitti:
Ei se iskävartalokaan ole mikään ihanne, kattele luonnonkansoja, ne on tosi vähärasvaisia ja jänteviä.Sellaisia meidän kuuluisi olla.
Ei ole. Eikä kuulu.
- 675i356353k3k
fsfdsfsdfs kirjoitti:
Jos teikän ihanne on joutua kaiket päivät etsimään sapuskaa niin siitä vaan alat elelemään jollain mustikoilla tms..
- sixpack
Kaljamaha naisten mielestä ykkönen
https://www.google.com/search?q=kuvahaku kaljamaha&client=firefox-b-ab&source=lnms&tbm=isch&sa=X&ved=0ahUKEwj3xYXhsNbcAhUMxaYKHY8KA-IQ_AUICigB&biw=1352&bih=623#imgdii=T9aP6VObzEte7M:&imgrc=C4JypIRlyAI0QM:
Sixpack ei.
https://www.google.com/search?q=kuvahaku sixpack&client=firefox-b-ab&tbm=isch&source=iu&ictx=1&fir=B7ymszgex5NfgM:,B2HkF2x64TJvPM,_&usg=AFrqEzeZtR6AA_kmKxM3VPFbqP4e_rxcbw&sa=X&ved=2ahUKEwigkNrCsNbcAhUDYZoKHcboCRQQ9QEwAnoECAYQCA#imgrc=oTrzlzsW7ieGnM: - sixpack
Tässä ratkaisu kaljamahoille.
https://www.google.com/search?q=kuvahaku sixpack&client=firefox-b-ab&tbm=isch&source=iu&ictx=1&fir=B7ymszgex5NfgM:,B2HkF2x64TJvPM,_&usg=AFrqEzeZtR6AA_kmKxM3VPFbqP4e_rxcbw&sa=X&ved=2ahUKEwigkNrCsNbcAhUDYZoKHcboCRQQ9QEwAnoECAYQCA#imgrc=MaSBfZ8O4rbMYM:- 1111111
...
https://www.google.com/search?q=kuvahaku sixpack&client=firefox-b-ab&tbm=isch&source=iu&ictx=1&fir=B7ymszgex5NfgM:,B2HkF2x64TJvPM,_&usg=AFrqEzeZtR6AA_kmKxM3VPFbqP4e_rxcbw&sa=X&ved=2ahUKEwigkNrCsNbcAhUDYZoKHcboCRQQ9QEwAnoECAYQCA#imgrc=MaSBfZ8O4rbMYM: - Anonyymi
1111111 kirjoitti:
...
https://www.google.com/search?q=kuvahaku sixpack&client=firefox-b-ab&tbm=isch&source=iu&ictx=1&fir=B7ymszgex5NfgM:,B2HkF2x64TJvPM,_&usg=AFrqEzeZtR6AA_kmKxM3VPFbqP4e_rxcbw&sa=X&ved=2ahUKEwigkNrCsNbcAhUDYZoKHcboCRQQ9QEwAnoECAYQCA#imgrc=MaSBfZ8O4rbMYM:Paskamahat on ammuttava ennen aamunkoittoa .
Vetelyys riittää jo!
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 192261
Nainen rakkaus sinua kohtaan ei kuole koskaan
Ihastunut olen moniin vuosien varrella mutta vain sinä jäit sydämeen enkä vaan osaa unohtaa. Olit silloin parasta elämäs561864- 1781513
- 821493
- 211479
Jättimäärä alokkaita keskeyttää asepalveluksen melkein heti "En pystynyt olemaan siellä enää"
Jättimäärä alokkaita keskeyttää asepalveluksen melkein heti – "En pystynyt olemaan siellä enää" Ennen sotaväki oli3101431Martina Aitolehti poseeraa Ibizalla
Ihanaa! Ibiza on ihan paras paikka lomailla hengaillen, viinistä ja iltamenoista nauttien. Säpinää riittää. Aitolehti1011061Ollaanko me tyhmiä mies?
Miten ihmeessä me onnistuttiin saamaan tästä näin pitkällinen ja masokistinen kuvio. Miten? Jos toisesta tykkää, näinhä631027Unelmoin päivästä, jolloin voimme olla yhdessä.
Niin pieni kuin sydän onkin, sä oot siellä ja ne mun isot tunteet sua kohtaan ❤️Sydämeni sykähtää joka kerta kun sut nää341005- 349894