liittyviiä juttuja? Tuntuu että pääasiassa on vain provoilua, valitusta ja mamuttelua. Eikö yhdelläkään palstalaisella ole mitään positiivista kirjotettavaa vaikkapa joistain sinkkutapahtumista tms.?
Onko palstalla ikinä positiivisia sinkkuuteen
44
1062
Vastaukset
- loru.qullihaukasta
Ennen niin herkkä ja hyvä
Nyt vain qullin himo pohjattoman syvä
Kun monet qullit pimpsaa qaivoi tuhosi se sielua ja aivoi
Kun qullihaukan silmät sä näät se kyllä kääntää pois pään
Kun qullin kiilto silmissä helottaa se kyllä kunnollista miestä pelottaa. - raakaa.touhua
ei tinderiläisillä ole mitään hyvää kerrottavaa
Jutut on aika kökköisiä, mutta ei tästä porukasta löydy parempiakaan.
Tosiasia on se, että ei kukaan täysipäinen viihdy täällä pitämässä tasoa yllä, ja kantajengi ei reagoi muihin kuin provoihin. Kantajengi on jakaantunut kuppikuntiin joilla on oma agendansa, eikä näitä kuppikuntia saa aktivoitumaan kuin järjettömillä provoilla.
Noin 40 prosenttia jengistä on naisvihaisia miehiä (palstapuritanistit) jotka jauhavat tasoteorioita ja haukkuvat naisia, toinen 40 prosenttia on ällöromanttista skeidaa suoltavia palstaromantikkoja jotka jauhavat rakkaudesta päivät pääksytysten ja yrittävät parantaa palstapuritanisteja.
20 prosenttia jengistä olisi valmis oikeaan keskusteluun, mutta ellei ole provoavia aloituksia, ei tule keskustelua johon palstapuritanistit ja palstaromantikot lähtisivät mukaan.- hoh.hoijakkaa
Itse en ole palstan vakiokäyttäjä mutta silloin tällöin selaillut vuosia. Ainakin sen olen huomannut että nykyään täällä on tapauksia joiden agenda on tunkea rasistista möykkäämistä.
- JossainMuualla
Joo joo, monikulttuuri on sitä todellista rikkautta.
- ei.ole.ei
Ei ole, suuri osa käyttäjistä on vajaalla käyviä jankkaajia ja provoilijoita joiden paikka olisi aivan jollain muilla palstoilla. Olisihan se mukavaa välillä lukea jotain positiivisiakin juttuja jotka liittyvät oikeasti palstan aiheeseen.
- Feministi
Asioista kanssani eri mieltä olevat ovat vajaalla käyviä, jankkaajia ja provoilijoita. Ei ole positiivisuutta olla kanssani eri mieltä!
Jos olisin moderaattori, niin poistaisin kaikki sellaiset viestit ja estäisin niiden kirjoittajien pääsyn palstalle. Syy: vänkääminen. - fdfsfsdf
Feministi kirjoitti:
Asioista kanssani eri mieltä olevat ovat vajaalla käyviä, jankkaajia ja provoilijoita. Ei ole positiivisuutta olla kanssani eri mieltä!
Jos olisin moderaattori, niin poistaisin kaikki sellaiset viestit ja estäisin niiden kirjoittajien pääsyn palstalle. Syy: vänkääminen.Jankkaamista on se että tehdään samoista asioista jatkuvasti aloituksia, täällä on ainakin kaksisataa ketjua tietyistä aiheista. Eri mieltä voi olla mutta eiköhän kerta riitä.
- Feministi
fdfsfsdf kirjoitti:
Jankkaamista on se että tehdään samoista asioista jatkuvasti aloituksia, täällä on ainakin kaksisataa ketjua tietyistä aiheista. Eri mieltä voi olla mutta eiköhän kerta riitä.
Kanssani ei saa olla eri mieltä monta kertaa. Ei edes yhtä kertaa, koska jo se on jankkaamista ja lisäksi vihapuhetta!
- sofi_nisti
Feministi kirjoitti:
Kanssani ei saa olla eri mieltä monta kertaa. Ei edes yhtä kertaa, koska jo se on jankkaamista ja lisäksi vihapuhetta!
Älä nyt vaahtoa. On vaan vähän tylsää lukea näitä samoja aiheita, ikään kuin kiertäis kehää koko aika.
- Feministi
sofi_nisti kirjoitti:
Älä nyt vaahtoa. On vaan vähän tylsää lukea näitä samoja aiheita, ikään kuin kiertäis kehää koko aika.
Minä saan puhua mitä haluan ja muut ei mitään, koska olen feministi. Lisäksi olen aina oikeassa ja kaikki muut aina väärässä. Miehet on turhia ja pahoja!
No novellejakin, runoja tai sen tapaisia voisi kirjoittaa, mutta täällä on niin kova taso kriitikoissa, että on tullut rimakauhu.
Kirjoittaja pannaan sohvalle lampun alle selälleen ja aloitetaan kyselemään, mikä lapsuudessa meni pieleen.
(naurua)
On joutunut vähentämään.Minä tuossa reilu viikko sitten tein anan pyynnöstä positiivisen novellinalun, eihän se oikein amatööriltä onnistu......tuossa:
https://keskustelu.suomi24.fi/t/15354256/pajarinhovin-tanssit
Eikä nuo tuommoiset oikein kerää kommentteja niin kuin vähän provoammat.Harmaaritari kirjoitti:
Minä tuossa reilu viikko sitten tein anan pyynnöstä positiivisen novellinalun, eihän se oikein amatööriltä onnistu......tuossa:
Eikä nuo tuommoiset oikein kerää kommentteja niin kuin vähän provoammat.Harmis, mitä ihm....:'D
Pertti, Mirja ja Pajarinhovi? Ei hemmetti. :D
Seassa hitokseen tuttuja nyansseja. Mitä sä sitten kirjotat tuollasia kun en oo kattomassa!
Ois menny ohi jos et nyt laittanut.
Tuohon on pitänyt nähdä vaivaa. Anakin oli ja otti ihan cuulisti teoksesi. :D
Tee lisää...
Sussa on se hyvä puoli kyllä, että mä en pysty olla nauramatta. Kiitti, että ehdin lukea :D
Naamaan sattuu... :D Miks just Pajarinhovi.misspönttöuuni kirjoitti:
Harmis, mitä ihm....:'D
Seassa hitokseen tuttuja nyansseja. Mitä sä sitten kirjotat tuollasia kun en oo kattomassa!
Tee lisää...
Sussa on se hyvä puoli kyllä, että mä en pysty olla nauramatta. Kiitti, että ehdin lukea :D
Naamaan sattuu... :D Miks just Pajarinhovi.Ja kun pyydät, että jatkakaa, niin ei tuota uskalla jatkaa :D
Voishan siihen...mutta ei. Hahah...misspönttöuuni kirjoitti:
Harmis, mitä ihm....:'D
Tee lisää...
Naamaan sattuu... :D Miks just Pajarinhovi.No se oli oikeastaan siistimpi muunnos anan provoaloitukseen tehdystä vastineesta joka löytyy tuolta:
https://keskustelu.suomi24.fi/t/15352408/incelille-morsian
Kaikkii yhteydet todellisiin henkilöihin kielletään :D
Juu no ei se muuten kovin työläs paitsi että minun ongelma tuntuu olevan että jos jotain alan tuolleen vääntämään se homma vähän väkisin tahtoo venähtää, siks tykkäänkin enemmän komentoida ihan vaan "keskustellen".
Jatka vaan, tiedä mihin päätyyjkään :DHarmaaritari kirjoitti:
No se oli oikeastaan siistimpi muunnos anan provoaloitukseen tehdystä vastineesta joka löytyy tuolta:
Juu no ei se muuten kovin työläs paitsi että minun ongelma tuntuu olevan että jos jotain alan tuolleen vääntämään se homma vähän väkisin tahtoo venähtää, siks tykkäänkin enemmän komentoida ihan vaan "keskustellen".
Jatka vaan, tiedä mihin päätyyjkään :DSiis mitäh..
Tämähän muuttuu entistä mielenkiintoisemmaksi.
Senkin Runebergit :D
Ettäkö Ananias Armas kippuravarvaskin on sulkakynää heiluttanut :D
Vähän jännällä taustavireellä, pientä aggressioita siinä. Miehillä on ollut flow. :D
Mä en rupee enää ku...noi on parempia.
(kurinaa nurkassa)
:D
P.s. Näin yksi yö unta, että Ana oli siviilissä äidinkielenopettaja. Tai joku lehtori.
Oisko tästä hyvä puhua jonkun kanssa. Alkaa se mies aiheuttaa jo ongelmia.Harmaaritari kirjoitti:
No se oli oikeastaan siistimpi muunnos anan provoaloitukseen tehdystä vastineesta joka löytyy tuolta:
Jatka vaan, tiedä mihin päätyyjkään :DEi se venähtäminen mitään haittaa kun se on hauskaa alusta loppuun :D
Kirjoitustilaahan täällä on! :D Lissää, lissää, lissäääääämisspönttöuuni kirjoitti:
Siis mitäh..
Vähän jännällä taustavireellä, pientä aggressioita siinä. Miehillä on ollut flow. :D
(kurinaa nurkassa)
P.s. Näin yksi yö unta, että Ana oli siviilissä äidinkielenopettaja. Tai joku lehtori.
Oisko tästä hyvä puhua jonkun kanssa. Alkaa se mies aiheuttaa jo ongelmia.No anahan sen alotti mutta joo, ehkä ana oinkin trolli, väittää että tuskin peruskoulun käynyt ja oikeasti onkin joku hemmetin pedagogilehtori, purkaa täällä palstalla oppilaidsen aiheuttamia patotumia miehin vaittomiin sivullisiin :D Ei me ehkä ny ihan heti, tai saa ana vaikka jotain taas julkasta ensin :)
misspönttöuuni kirjoitti:
Siis mitäh..
(kurinaa nurkassa)
Oisko tästä hyvä puhua jonkun kanssa. Alkaa se mies aiheuttaa jo ongelmia.Kirjoittelu ei ole minun juttuni, tuo lähti ihan siitä kun minua rupesi ärsyttämään kyselyt siitä kuinka monen miehen käyttämä nainen kukakin on. Kysymys on idioottimainen ja päätin pilailla noiden kyselijöiden kanssa, tai oikeastaan näpäyttää. Moni loukkaantui jutusta, mutta se kertoo enemmän heistä kuin minusta.
misspönttöuuni kirjoitti:
Siis mitäh..
(kurinaa nurkassa)
Oisko tästä hyvä puhua jonkun kanssa. Alkaa se mies aiheuttaa jo ongelmia."P.s. Näin yksi yö unta, että Ana oli siviilissä äidinkielenopettaja. Tai joku lehtori.
Oisko tästä hyvä puhua jonkun kanssa. Alkaa se mies aiheuttaa jo ongelmia."
Voidaan joskus jutella asiasta, vetäiset vain hihasta kun haluat jutella tuosta.Ananias kirjoitti:
"P.s. Näin yksi yö unta, että Ana oli siviilissä äidinkielenopettaja. Tai joku lehtori.
Oisko tästä hyvä puhua jonkun kanssa. Alkaa se mies aiheuttaa jo ongelmia."
Voidaan joskus jutella asiasta, vetäiset vain hihasta kun haluat jutella tuosta.Jumankauta jos se on totta niin lähden ennustuslinjoille töihin.
Tänä iltana en uskalla kysyä äläkä vielä sanokaan mitään.
(tärinää)Ananias kirjoitti:
Kirjoittelu ei ole minun juttuni, tuo lähti ihan siitä kun minua rupesi ärsyttämään kyselyt siitä kuinka monen miehen käyttämä nainen kukakin on. Kysymys on idioottimainen ja päätin pilailla noiden kyselijöiden kanssa, tai oikeastaan näpäyttää. Moni loukkaantui jutusta, mutta se kertoo enemmän heistä kuin minusta.
Se oli hyvin koostettu. Miksi loukkaantumaan. Siinä oli niin erikoinen vire, että sitä jäi niinku miettimään :D
Tuolleenkin sitä keskustelua saa, niin.. Tekstissä pitää olla se juttu. Siis se, miksi se on kirjoitettu.misspönttöuuni kirjoitti:
Se oli hyvin koostettu. Miksi loukkaantumaan. Siinä oli niin erikoinen vire, että sitä jäi niinku miettimään :D
Tuolleenkin sitä keskustelua saa, niin.. Tekstissä pitää olla se juttu. Siis se, miksi se on kirjoitettu.Niin, kai se viesti on tärkeintä kommunikaatiossa. En minä mikään kirjoittaja ole, eikä minusta semmoista voisi kouliakaan.
Harmaaritari kirjoitti:
No anahan sen alotti mutta joo, ehkä ana oinkin trolli, väittää että tuskin peruskoulun käynyt ja oikeasti onkin joku hemmetin pedagogilehtori, purkaa täällä palstalla oppilaidsen aiheuttamia patotumia miehin vaittomiin sivullisiin :D Ei me ehkä ny ihan heti, tai saa ana vaikka jotain taas julkasta ensin :)
Välillä mulle on tullut tunne, että hän on opettaja (siitä kai unikin). Otteet on vähän semmosia.
Tai sitten tuli itelle kouluaikana liikaa rankkua/jälki-istuntoa, ja jotenkin se sitä muistuttaa.
(naurua)misspönttöuuni kirjoitti:
Välillä mulle on tullut tunne, että hän on opettaja (siitä kai unikin). Otteet on vähän semmosia.
Tai sitten tuli itelle kouluaikana liikaa rankkua/jälki-istuntoa, ja jotenkin se sitä muistuttaa.
(naurua)Joo, ana kun täällä palstalla ja varmaan sivbiilissäkin vetää "jämäkkää" linjaa ja toisinaan vähän saarnaakin niin siitä ehkä tulee semmoinen auktoriteettinen kuva joka sulla sitten unessa ilmentyy opettajana, ehkä jossain unessa on vielä ana dissident, ana heiluttaa karttakeppiä ja dissident palstajeesuksena leijailee ilmassa sädekähä pään päällä, kumpikin saarnaa sulle kaikista mahdolisista seksuaalisuuksista, tulee kuuma uni :D Mees ny nukkuu niin ko meinasit niin ehkä jo ens yönä saarnaavat, minäkin meen mutten mie noita viitti katella :)
Harmaaritari kirjoitti:
Joo, ana kun täällä palstalla ja varmaan sivbiilissäkin vetää "jämäkkää" linjaa ja toisinaan vähän saarnaakin niin siitä ehkä tulee semmoinen auktoriteettinen kuva joka sulla sitten unessa ilmentyy opettajana, ehkä jossain unessa on vielä ana dissident, ana heiluttaa karttakeppiä ja dissident palstajeesuksena leijailee ilmassa sädekähä pään päällä, kumpikin saarnaa sulle kaikista mahdolisista seksuaalisuuksista, tulee kuuma uni :D Mees ny nukkuu niin ko meinasit niin ehkä jo ens yönä saarnaavat, minäkin meen mutten mie noita viitti katella :)
Kerkesin lukea vielä tämän.
No voihan, haluatko sinä nyt sen nauruhalvauksen tähän.
Te hillutte kaikki mun unissa ja työterveys saa hoitaa näitä juttuja :'D
Toivotan levollista unta, (kerro, mitä itse näit, jos voit...kunniallisesti :)
(tuisk sänkyyn kops)misspönttöuuni kirjoitti:
Kerkesin lukea vielä tämän.
No voihan, haluatko sinä nyt sen nauruhalvauksen tähän.
Te hillutte kaikki mun unissa ja työterveys saa hoitaa näitä juttuja :'D
Toivotan levollista unta, (kerro, mitä itse näit, jos voit...kunniallisesti :)
(tuisk sänkyyn kops)Vai näet unia jotka järkyttävät sinua, surullista.
Minä olen nähnyt unia vain Pönttiksestä, mutta herrasmiehenä en tietenkään kerro julkisesti mitään yksityiskohdista. En ole pitänyt näitä unia ongelmana vaan olen nauttinut niistä.Harmaaritari kirjoitti:
Minä tuossa reilu viikko sitten tein anan pyynnöstä positiivisen novellinalun, eihän se oikein amatööriltä onnistu......tuossa:
Eikä nuo tuommoiset oikein kerää kommentteja niin kuin vähän provoammat.Ei hitto! Mieletön idea päsähti! Jatkisnovelli. Ensin yks kirjoittaa, sit seuraava ja aina tulee lisää lokeroita siihen, sen minkä toinen vaan kerkee kirjoittamaan.... Hupia, suuria tunteita ja kerrankin sais palstalaiset tehdä yhdessä jonkun jutun...tulishan siitä kirjava kuin tilkkutäkki, mutta vois olla siistiä... vielä kun siihen laittais jonkun sellaisen säännön, että miten sitä pitäis kirjoitella... vastauksena seuraavaan, vai omilla aloituksilla?
Oisko hyvä? Mä ainakin oon mukana... En vaan nähnyt tollaista...- jrtjtr
Dissident kirjoitti:
Ei hitto! Mieletön idea päsähti! Jatkisnovelli. Ensin yks kirjoittaa, sit seuraava ja aina tulee lisää lokeroita siihen, sen minkä toinen vaan kerkee kirjoittamaan.... Hupia, suuria tunteita ja kerrankin sais palstalaiset tehdä yhdessä jonkun jutun...tulishan siitä kirjava kuin tilkkutäkki, mutta vois olla siistiä... vielä kun siihen laittais jonkun sellaisen säännön, että miten sitä pitäis kirjoitella... vastauksena seuraavaan, vai omilla aloituksilla?
Oisko hyvä? Mä ainakin oon mukana... En vaan nähnyt tollaista...Tiedän yhden foorumin jossa on jo vuosia ollut tällainen "Jatka tarinaa" osio.
jrtjtr kirjoitti:
Tiedän yhden foorumin jossa on jo vuosia ollut tällainen "Jatka tarinaa" osio.
No täällä suomi24 palstalla oli ainakin joskus huuhaa osastolla eräs kahden kirjoittajan jatkiskertomus, joka elää omaa elämää...
https://keskustelu.suomi24.fi/t/15278178/ei-lannistaa-salis!
Ihan hauska tuokin...mikä olis hauskempaa, kuin kakka ja pierujutut...
Mutta jos sattuu kirjoituskemiat kohdalleen ja juttu pääsee versomaan, niin onhan se huikeaa...Harmaaritari kirjoitti:
Eikä nuo tuommoiset oikein kerää kommentteja niin kuin vähän provoammat.Oli muuten hienoa tekstiä. Oli mennyt multa ohi. Pistin sinne pienen pätkän jatkoa, saa nähdä jatkaako siitä joku.
M184 kirjoitti:
Oli muuten hienoa tekstiä. Oli mennyt multa ohi. Pistin sinne pienen pätkän jatkoa, saa nähdä jatkaako siitä joku.
Mä jatkoi ainakin jo. Toivottavasti muutkin jatkaa. Juttuja voi kivasti nivoa yhteen ja sotkee sekaisin. Pitää vaan antaa muillekin mahuja. Tällänen on hauskaa.
- tehkää.jotain
No olisihan täällä paljonkin positiivista, MUTTA, kun naiset ovat omaksuneet roolin MaMuPatjoina & Tuhannen Mulkun Maijoina sekä MälliRänneinä, niin ei suomi lutkista voi edes hyvällä tahdollakaan sanoa mitään hyvää. Kyllä se muutos lähtee naisista, ja niin kauan kuin naiset ei halua muuttua, niin nykymenokaan ei tule muuttumaan.
- 75ie6i57656ie5i
Vittu jus tollasta täällä on, että jonkun ätminkäisen pitää joka saatanan väliin tunkea mamutusta ja haukkumista, ihankuin se olisi kenenkään muun vika ettei itse saa.
- Kaisanoasaa
Missä sinkkutapahtumassa naiset haluaa tutustua rumiin miehiin? Ei sellaista olekkaan.
- Tämä-selvä
Jotkut kuvittelee liikaa että sinkkutapahtumiin otetaan rumia miehiä. Kyllä siellä on ihan naamaraja ja karsinta ettei rumat pääse sisään.
- poiiiiiiiiiiii
Onkohan kukaan palstalta käynyt vaikka näissä?
https://eurosinkut.net/tapahtumat/- lorttojen.hautausmaa
Kaikki naiset on niissä lorttoja :D
- Narttu_
lorttojen.hautausmaa kirjoitti:
Lorttojen kokoontumisajot?
No eikö sinne sitten kannattaisi mennä? - erg4hg34rwegsgweg
lorttojen.hautausmaa kirjoitti:
Taitaa olla kuitenkin mutua tuo mielipide, mutta jos ovat niin luulisi olevan helpompaa.
- vuosisadantyhminjuttu
Narttu_ kirjoitti:
Lorttojen kokoontumisajot?
No eikö sinne sitten kannattaisi mennä?Loppuunkulutettujen kurpsahtaneiden muumio lorttojen takia vai?
- runksrunks
vuosisadantyhminjuttu kirjoitti:
Loppuunkulutettujen kurpsahtaneiden muumio lorttojen takia vai?
Jos runkkaamisesta tykkää enemmän niin tietenkään sitten ei kannata.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 841672
Nainen, huomasitko kun muutin sinua?
Niin lyhyessä ajassa niin paljon. Mutta jotain muuttui minussakin. :/88898- 8862
- 54862
IS Viikonloppu 12.-13.7.2025
Viikonlopun ratoksi Skyttä ja Kärkkäinen ovat taiteilleet 3.0 arvoisen ristisanatehtävän ratkottavaksi. Kenenkään ratko56849Tämä kesä ei ollut vielä meidän
Olisihan se ihana viettää kesäiltoja kanssasi ulkona. Ei kai ollut vielä oikea aika. Ehkä kohtaamme vielä sattumalta jos58793Poliisi losautti puukkohemmon hengiltä
Mitäs läks, heilumaan puukon kanssa eikä totellut käskytystä. https://www.is.fi/kotimaa/art-2000011361763.html189779Mitä jos vaan tapaisit sen jota mietit
Jos se yksi henkilö on sinun mielessäsi niin entäs jos vaan menisit tapaamaan sitä, heti, samantien, miettimättä mitään.80735Teet tämän niin
Helpoksi, mutta silti niin vaikeaksi. Vihaan omaa saamattomuuttani, vaikka kaikki olisi saatavilla. 🩷🌸41730Sofiaa ei kelpuutettu Martinan kaveriporukkaan
Ibizalla lomailee Martinan kanssa ihan muut naiset.172720