Mikäli vastasit myöntävästi, saatat olla demiseksuaali. https://www.voice.fi/suhteet/a-86243
Mielenkiintoni on herättänyt palstaromantikoiksi ristimäni ryhmä joka on hyvin voimakkaasti pyrkinyt ohjaamaan keskustelua seksuaalisuudesta ja seksin merkityksestä ihmissuhteissa. Keskustelu palstaromantikkojen kanssa on ollut ajoittain kuumaa, sillä vaikka ryhmän näkemykset eivät edusta kovinkaan suurta väestönosaa reaalimaailmassa, jostakin syystä sinkut-palsta on sitten onnistunut houkuttelemaan tänne koko poppoon ja meno on sen mukaista.
Valitsetko seksikumppanisi tarkoin
163
1717
Vastaukset
- Ha211
Mikäpä minä en olisi? Olen heteroseksuaali, cis, homofobi, transfobi, ja nyt vielä demiseksuaali. Tosi montaa määritelmää yhdelle miehelle. Mitä jos ihmiset yrittäisivät tutustua minuun eivätkä määrittelisi minua eri laatikoihin?
Tässä kohtaa on pakko sanoa, että herra on mennyt ihan itse sinne laatikkoonsa määritelmineen.
- erittäin.valikoiva
tarkoin valitsen kyllä naisen täytyy olla seksikäs ja jos nainen on seksikäs mutta ei kiva eikä mukava niin en halua seksiä hänen kanssaan ja jos haluan seksiä niin olen valmis suhteeseen eli silloin pidän naisesta
Monasti naiset arvostavat miehissä sellaista tarkuutta ja jämptiyttä. Naiset odottavat että mies on sellainen pilkuntarkka.
Demi tai mikälie, seksuaalinen joka tapauksessa.
Kenkiä ostamaan. 👍👟Jos he eivät tunne oloaan mukavaksi kanssasi, he eivät anna sinun koskaan nähdä seksuaalista puolta itsestään. Demiseksuaalit haluavat nähdä kumppaninsa ajatusmaailman, ennen kuin he haluavat nähdä heidän housujensa sisällön.
- Just näin.LadyZorro kirjoitti:
Jos he eivät tunne oloaan mukavaksi kanssasi, he eivät anna sinun koskaan nähdä seksuaalista puolta itsestään. Demiseksuaalit haluavat nähdä kumppaninsa ajatusmaailman, ennen kuin he haluavat nähdä heidän housujensa sisällön.
- Just näin.Meillä taviksilla menee just toisinpäin. Pitää ensin kurkata sinne alapäähän ja päästä tekemään koeajo ennenkuin kiinnostaa mitä päässä liikkuu.
- flowersreally
Ananias kirjoitti:
Meillä taviksilla menee just toisinpäin. Pitää ensin kurkata sinne alapäähän ja päästä tekemään koeajo ennenkuin kiinnostaa mitä päässä liikkuu.
Oletko sä joku standardi?
flowersreally kirjoitti:
Oletko sä joku standardi?
Kyllä kai jossain määrin valtavirtaa mitä tulee seksuaalisuuteen.
Tosin tykkään seksissä sellaisistakin jutuista jotka eivät edusta valtavirtaa.- a1s2
Ananias kirjoitti:
Meillä taviksilla menee just toisinpäin. Pitää ensin kurkata sinne alapäähän ja päästä tekemään koeajo ennenkuin kiinnostaa mitä päässä liikkuu.
Tuo on vissiinkin miesten tapa, ei kaikkien tavisihmisten.
Kun on tutkittu homojen ja lesbojen suhteita, niin homot käyttäytyivät juuri siten, kuin sinä sanot "tavisten" käyttäytyvän. Lesboilla taas kului valtavasti aikaa tutustumiseen ja henkisen yhteensopivuuden kartoittamiseen, ennen kuin siirryttiin seksileikkeihin.
Eiköhän se miesten ja naisten ero heteroillakin tuon suuntainen ole. a1s2 kirjoitti:
Tuo on vissiinkin miesten tapa, ei kaikkien tavisihmisten.
Kun on tutkittu homojen ja lesbojen suhteita, niin homot käyttäytyivät juuri siten, kuin sinä sanot "tavisten" käyttäytyvän. Lesboilla taas kului valtavasti aikaa tutustumiseen ja henkisen yhteensopivuuden kartoittamiseen, ennen kuin siirryttiin seksileikkeihin.
Eiköhän se miesten ja naisten ero heteroillakin tuon suuntainen ole.Tuo naisten erilainen seksikäyttäytyminen on ollut myytti, joka on kuitenkin kumoutunut.
Irtosuhteilu on mielestäni hyvä mittari osoittamaan sitä kuinka nuo jutut menee. Kyllä naiset hyppäävät yhtä herkästi vieraaseen petiin kuin miehet, ei siinä ole sukupuolieroja.- a1s2
Ananias kirjoitti:
Tuo naisten erilainen seksikäyttäytyminen on ollut myytti, joka on kuitenkin kumoutunut.
Irtosuhteilu on mielestäni hyvä mittari osoittamaan sitä kuinka nuo jutut menee. Kyllä naiset hyppäävät yhtä herkästi vieraaseen petiin kuin miehet, ei siinä ole sukupuolieroja.Voi olla. Naiset kuitenkin pääsääntöisesti tarvitsevat ihastumisen tunteen hypätäkseen vieraaseen sänkyyn. Mikäli olen oikein miesten kertomuksia tulkinnut, niin he (ainakin osa heistä) voivat harrastaa seksiä naisen kanssa, vaikka inhoaisivat tätä.
Tietysti nainenkin pystyy seksiin inhoamana miehen kanssa, jos käyttää liukkaria, mutta kiihottumista ei synny. Miehet ilmeisesti voivat kiihottua pelkästään naisen ulkonäöstä, vaikka muuten inhoaisivat tai halveksisivat kyseistä naista. a1s2 kirjoitti:
Voi olla. Naiset kuitenkin pääsääntöisesti tarvitsevat ihastumisen tunteen hypätäkseen vieraaseen sänkyyn. Mikäli olen oikein miesten kertomuksia tulkinnut, niin he (ainakin osa heistä) voivat harrastaa seksiä naisen kanssa, vaikka inhoaisivat tätä.
Tietysti nainenkin pystyy seksiin inhoamana miehen kanssa, jos käyttää liukkaria, mutta kiihottumista ei synny. Miehet ilmeisesti voivat kiihottua pelkästään naisen ulkonäöstä, vaikka muuten inhoaisivat tai halveksisivat kyseistä naista.Alkoholi ja tietoisuus siitä että pääsee purkautumaan naiseen, saavat miehen "ihastumaan" tuohon naiseen. Tunne päättyy siemensyöksyyn.
Minä luulen että ovulaation aikaan naisillakin käy sekä ylä- että alapäässä sellainen hormonimyrsky ettei järki pysy mukana. Tästä mulla on aika pitävää näyttöäkin, sillä joskus aikoinaan kävin ravintoloissa persemetsällä frendieni kanssa ja kuviot saattoivat toisinaan olla aika yllättäviä.
Joskus saatoin viettää iltaa omassa seurueessani johon liittyi bilettäviä naisia. Saatoin olla läheisemmissä tunnelmissa jonkun daamin kanssa, ja sitten ihan kalkkiviivoilla päätin että en halua edetä daamin kanssa pidemmälle ja ilmoitin daamille tahdikkaasti että tämä juttu ei toimi osaltani. Mitä kuumempana daami oli käynyt, sen todennäköisempää oli että hän päätyi jonkun vapaana olleen frendini petiin.
Kerran oli sellainenkin tapaus että naisella oli kuukautiset, ja lähtöä tehdessämme hän kysyi multa että haittaako asia minua. Sanoin että ehkä vähän, mutta mulla on frendi jolle sillä ei ole väliä. Työnsin muijan frendille ja sanoin pitäkää hauskaa. Kuulemma oli ollut hauskaa, mutta onneksi he päätyivät muijan kämpille.- väärässä.olet
a1s2 kirjoitti:
Voi olla. Naiset kuitenkin pääsääntöisesti tarvitsevat ihastumisen tunteen hypätäkseen vieraaseen sänkyyn. Mikäli olen oikein miesten kertomuksia tulkinnut, niin he (ainakin osa heistä) voivat harrastaa seksiä naisen kanssa, vaikka inhoaisivat tätä.
Tietysti nainenkin pystyy seksiin inhoamana miehen kanssa, jos käyttää liukkaria, mutta kiihottumista ei synny. Miehet ilmeisesti voivat kiihottua pelkästään naisen ulkonäöstä, vaikka muuten inhoaisivat tai halveksisivat kyseistä naista.olet väärässä eli jos mies inhoaa naista niin ei voi harrastaa seksiä ja jos nainen ei kiihotu niin ei mies halua väkisin seksiä raiskaajat on eri juttu ja jos mies ei kiihotu jos nainen on seksikäs mutta inhottava ja halveksittava eli mies haluaa seksiä jos pitää naisesta eli jos on seksikäs ja nainen onkin vielä kiltti a kiva niin mies haluaa seksiä ja rakastuu naiseen hyvään
- seksi.ja.rakkastuminen
Ananias kirjoitti:
Alkoholi ja tietoisuus siitä että pääsee purkautumaan naiseen, saavat miehen "ihastumaan" tuohon naiseen. Tunne päättyy siemensyöksyyn.
Minä luulen että ovulaation aikaan naisillakin käy sekä ylä- että alapäässä sellainen hormonimyrsky ettei järki pysy mukana. Tästä mulla on aika pitävää näyttöäkin, sillä joskus aikoinaan kävin ravintoloissa persemetsällä frendieni kanssa ja kuviot saattoivat toisinaan olla aika yllättäviä.
Joskus saatoin viettää iltaa omassa seurueessani johon liittyi bilettäviä naisia. Saatoin olla läheisemmissä tunnelmissa jonkun daamin kanssa, ja sitten ihan kalkkiviivoilla päätin että en halua edetä daamin kanssa pidemmälle ja ilmoitin daamille tahdikkaasti että tämä juttu ei toimi osaltani. Mitä kuumempana daami oli käynyt, sen todennäköisempää oli että hän päätyi jonkun vapaana olleen frendini petiin.
Kerran oli sellainenkin tapaus että naisella oli kuukautiset, ja lähtöä tehdessämme hän kysyi multa että haittaako asia minua. Sanoin että ehkä vähän, mutta mulla on frendi jolle sillä ei ole väliä. Työnsin muijan frendille ja sanoin pitäkää hauskaa. Kuulemma oli ollut hauskaa, mutta onneksi he päätyivät muijan kämpille.kyllä kun mies laukeaa niin haluaa olla naisen kanssa eli suhde sai alkunsa ja sitten haluaa taas seksiä eli pari on löytynyt eli seksi on viimeinen niitti rakastumiseen
seksi.ja.rakkastuminen kirjoitti:
kyllä kun mies laukeaa niin haluaa olla naisen kanssa eli suhde sai alkunsa ja sitten haluaa taas seksiä eli pari on löytynyt eli seksi on viimeinen niitti rakastumiseen
Ei se ihan noinkaan mene satunnaistuttavuuksien kanssa.
Jos on tunnetta olemassa jo, ja sitten jossakin illanvietossa pari drinkkiä vapauttaa estoista, niin tuo laukeaminen voi johtaa hääkellojen kumuun.Ananias kirjoitti:
Semmoset "tavikset" minä kiertäisin kaukaa. Mun ei tee yhtään pahaa ajatella, että muut tekee jotain, vaan jos itse tekisin jotakin luontoni vastaista.
Auta armias miten se kalvaisi reiän mun päähäni. Ja onkin joskus kuvainnollisesti kaivanutkin.
Tuo M184 on aika hyvä esimerkki millainen miehinen järjenjuoksu viehättää, jos nyt lonkalta jonkun kirjoitusta " analysoisin". Pelkän tekstin perusteella tyypillä on kapasiteettia olla hyvä mies.- hänet.ottaisin.viereeni
Ananias kirjoitti:
Ei se ihan noinkaan mene satunnaistuttavuuksien kanssa.
Jos on tunnetta olemassa jo, ja sitten jossakin illanvietossa pari drinkkiä vapauttaa estoista, niin tuo laukeaminen voi johtaa hääkellojen kumuun.ainakin itse pidän naisesta jos seksiä haluan hänen kanssaan ja jos en pidä naisesta niin en seksiäkään halua ja jos seksin jälkeen nainen on mukava ja kiva niin haluan sen naisen omakseni
LadyZorro kirjoitti:
Semmoset "tavikset" minä kiertäisin kaukaa. Mun ei tee yhtään pahaa ajatella, että muut tekee jotain, vaan jos itse tekisin jotakin luontoni vastaista.
Auta armias miten se kalvaisi reiän mun päähäni. Ja onkin joskus kuvainnollisesti kaivanutkin.
Tuo M184 on aika hyvä esimerkki millainen miehinen järjenjuoksu viehättää, jos nyt lonkalta jonkun kirjoitusta " analysoisin". Pelkän tekstin perusteella tyypillä on kapasiteettia olla hyvä mies.Älä huoli, minulla on aika hyvä taito osata katsoa yöseurakseni nainen joka hakee vain seksiä.
Yhden ainoan kerran olen erehtynyt naisesta ihan totaalisesti ja erotessamme tajusin että hän uskoi yön johtavan puhelinnumeroiden vaihtoon. Tilanne oli kieltämättä kiusallinen kun hän pyysi numeroani ja kieltäydyin antamasta. Silloin kai näin naisen katseesta että hän koki tulleensa kusetetuksi.hänet.ottaisin.viereeni kirjoitti:
ainakin itse pidän naisesta jos seksiä haluan hänen kanssaan ja jos en pidä naisesta niin en seksiäkään halua ja jos seksin jälkeen nainen on mukava ja kiva niin haluan sen naisen omakseni
Sinä olet demiseksuaali. Luulen että tällä palstalle teitä on enemmistö vaikka oikeassa elämässä olette pieni vähemmistö.
- yhden.naisen.mies
Ananias kirjoitti:
Sinä olet demiseksuaali. Luulen että tällä palstalle teitä on enemmistö vaikka oikeassa elämässä olette pieni vähemmistö.
minkäs sille sitten voi kun rakastuu naiseen eli esim menet baariin ja näet seksikkään naisen ja haet tanssimaan ja onkin kiva ja illalla rakastelee ja kumpikin rakastuu niin haluaa sen naisen omakseen ja menet seuraavana päivänä taas baariin niin onkin kurjaa ja naiset antaisi seksiä niin ei halua vaan ajattelee sitä yhtä ja ilostuu kun se nainen tulee viereen tai pakko päästä sen naisen luokse ja nainen sanoo tuu tänne hänen kotiin niin on onnellinen ja sinne kyllä jää ja jos nainen ei ihastu tai rakastu niin on surullinen ja nainen ei ollut se oikea vaan sitten täytyy etsiä sitä oikeaa
yhden.naisen.mies kirjoitti:
minkäs sille sitten voi kun rakastuu naiseen eli esim menet baariin ja näet seksikkään naisen ja haet tanssimaan ja onkin kiva ja illalla rakastelee ja kumpikin rakastuu niin haluaa sen naisen omakseen ja menet seuraavana päivänä taas baariin niin onkin kurjaa ja naiset antaisi seksiä niin ei halua vaan ajattelee sitä yhtä ja ilostuu kun se nainen tulee viereen tai pakko päästä sen naisen luokse ja nainen sanoo tuu tänne hänen kotiin niin on onnellinen ja sinne kyllä jää ja jos nainen ei ihastu tai rakastu niin on surullinen ja nainen ei ollut se oikea vaan sitten täytyy etsiä sitä oikeaa
Katos vain, sinähän kuulut näihin palstaromantikkoihin.
Ravintolapanot on kyllä yleensä ravintolapanoja eikä kukaan hae niistä suhdetta. Minä en ole montaa niistä edes pannut useammin kuin kerran, se ei ole tapana.- joskus.harvoin
Ananias kirjoitti:
Katos vain, sinähän kuulut näihin palstaromantikkoihin.
Ravintolapanot on kyllä yleensä ravintolapanoja eikä kukaan hae niistä suhdetta. Minä en ole montaa niistä edes pannut useammin kuin kerran, se ei ole tapana.no joo en itsekkään pahemmin ravintoloissa käy ja ei baareista kunnon kumppania löydy ja samat naamat niissä käy mutta joskus voi käydä ja toivoo jos joku kiva sinkkunainenkin olisi tullut käymään
joskus.harvoin kirjoitti:
no joo en itsekkään pahemmin ravintoloissa käy ja ei baareista kunnon kumppania löydy ja samat naamat niissä käy mutta joskus voi käydä ja toivoo jos joku kiva sinkkunainenkin olisi tullut käymään
Nuorena ravintoloista voi löytää parisuhteen, mutta yli kolmekymppiselle se on aika epätodennäköistä. Jos johonkin sortuu, niin petyt taatusti.
En kyllä etsisi netistäkään ketään pissistä joka on listannut kaikki ominaisuudet jotka kumppanilta pitäisi löytyä. Tapaaminen olisi varmasti yhtä mielenkiintoinen kuin amatöörijohdon luotsaamana yllättäen kasvaneen firman työpaikkahaastattelussa, jossa tiedät jokaisen kysymyksen kohdalla miten sinun odotetaan vastaavan kysymykseen.- puhut.asiaa
Ananias kirjoitti:
Nuorena ravintoloista voi löytää parisuhteen, mutta yli kolmekymppiselle se on aika epätodennäköistä. Jos johonkin sortuu, niin petyt taatusti.
En kyllä etsisi netistäkään ketään pissistä joka on listannut kaikki ominaisuudet jotka kumppanilta pitäisi löytyä. Tapaaminen olisi varmasti yhtä mielenkiintoinen kuin amatöörijohdon luotsaamana yllättäen kasvaneen firman työpaikkahaastattelussa, jossa tiedät jokaisen kysymyksen kohdalla miten sinun odotetaan vastaavan kysymykseen.joo ja netissä taitaa olla vielä huonommat naiset etsimässä mitä etsimässä eli baareissakin taitaa olla inan parempia naisia kuin neteissä eli neteissä ne naiset jotka livessä jää seinä ruusuiksi ja seksiseuralaisia joille kelpaa se joka heidät kelpuuttaa seksiin ja baareissa on ehkä paremman näköiset naiset kuin neteissä
puhut.asiaa kirjoitti:
joo ja netissä taitaa olla vielä huonommat naiset etsimässä mitä etsimässä eli baareissakin taitaa olla inan parempia naisia kuin neteissä eli neteissä ne naiset jotka livessä jää seinä ruusuiksi ja seksiseuralaisia joille kelpaa se joka heidät kelpuuttaa seksiin ja baareissa on ehkä paremman näköiset naiset kuin neteissä
Baareissa tapaa sosiaalisia ja itseensä tyytyväisiä naisia, jotka voivat lähteä mukaasi harjoittamaan yhden yön rakkautta jos onnistut saamaan heidät vakuuttumaan siitä että se on heidän näkökulmastaan kannattavaa.
Netissä on itkijänaiset jotka näpyttelevät ruudun takaa vaatimuslistojaan ja pyrkivät määrittelemään mitä he haluavat. Yleensä nuo eivät edes käsitä mitä on vuorovaikutus tai hymy.- a1s2
väärässä.olet kirjoitti:
olet väärässä eli jos mies inhoaa naista niin ei voi harrastaa seksiä ja jos nainen ei kiihotu niin ei mies halua väkisin seksiä raiskaajat on eri juttu ja jos mies ei kiihotu jos nainen on seksikäs mutta inhottava ja halveksittava eli mies haluaa seksiä jos pitää naisesta eli jos on seksikäs ja nainen onkin vielä kiltti a kiva niin mies haluaa seksiä ja rakastuu naiseen hyvään
Enhän mä väittänytkään, että kaikki miehet siihen pystyisi. Mutta ihan miesten omien kertomusten perusteella se joillekin miehille on täysin mahdollista.
Et sinäkään voi puhua kaikkien miesten suulla. Vaikka tuo ei sinulle olekaan mahdollista, niin monille muille on. - a1s2
Ananias kirjoitti:
Alkoholi ja tietoisuus siitä että pääsee purkautumaan naiseen, saavat miehen "ihastumaan" tuohon naiseen. Tunne päättyy siemensyöksyyn.
Kerran oli sellainenkin tapaus että naisella oli kuukautiset, ja lähtöä tehdessämme hän kysyi multa että haittaako asia minua. Sanoin että ehkä vähän, mutta mulla on frendi jolle sillä ei ole väliä. Työnsin muijan frendille ja sanoin pitäkää hauskaa. Kuulemma oli ollut hauskaa, mutta onneksi he päätyivät muijan kämpille.Siis sitaateissa "ihastumaan", joo uskon kyllä. Sitten selvinpäin inhotaan koko naista.
Muutenkin tuo sun tuttavapiiri, jossa te nuorina naiskentelitte ristiin rastiin jokainen kaikkien kanssa, ei oikein kuulosta tavisten normaalitouhula. Väittäisin kyllä, että teikäläiset kuuluvat vähemmistöön, eikä enemmistöön, kuten sinä uskot. a1s2 kirjoitti:
Siis sitaateissa "ihastumaan", joo uskon kyllä. Sitten selvinpäin inhotaan koko naista.
Muutenkin tuo sun tuttavapiiri, jossa te nuorina naiskentelitte ristiin rastiin jokainen kaikkien kanssa, ei oikein kuulosta tavisten normaalitouhula. Väittäisin kyllä, että teikäläiset kuuluvat vähemmistöön, eikä enemmistöön, kuten sinä uskot.Sitaatit siksi, että minä ainakin olen ollut tunteiden vietävänä aina kun olen mennyt naisen kanssa vuoteeseen. Se tunne ei ole täsmällisesti ihastumista vaan jotakin muuta. Se tunne päättyy laukeamiseen.
Varmasti seksikokemusten määrässä mitattuna kuulun vähemmistöön, mutta monessa muussa suhteessa olen aikalailla tavallinen. Luulisin että valtaosa miehistä olisi asemassani toiminut ihan samalla tavalla.- flowersreally
Ananias kirjoitti:
Kerran oli sellainenkin tapaus että naisella oli kuukautiset, ja lähtöä tehdessämme hän kysyi multa että haittaako asia minua. Sanoin että ehkä vähän, mutta mulla on frendi jolle sillä ei ole väliä. Työnsin muijan frendille ja sanoin pitäkää hauskaa. Kuulemma oli ollut hauskaa, mutta onneksi he päätyivät muijan kämpille.Aikamoisia pubiruusuja te standardimiehet sitten duunaatte.
flowersreally kirjoitti:
Aikamoisia pubiruusuja te standardimiehet sitten duunaatte.
Siitä on yli 20 vuotta kun minä kuljin miesporukassa baareissa naisten perässä.
Ei ne mitään pubiruusuja olleet, reilun parikymppisiä naisia, vanhimmat kolmissakymmenissä. Naisia parhaassa iässä.
- trollikka
Tämän demiseksualisuuteni olen tuonut julki täällä sen sata kertaa, usein silloin kun joku on tituleeranut munt liian nirsoksi. Ja silloinkin kun vein leffakaverini juhannukseksi Faijan mökille, nukuin itse sisarusteni mukulien kanssa tuvan lattialla siskonpedillä ja vieraani mun pienessä mökissä yksinään. Niin ei kuulemma tehdä aikuiselle miehelle! Hitto, mä en ollut luvannut hänelle muuta kuin ett voi viettää juhannuksen mun ja sukulaisieni seurassa mökillä... saunoen, kalastaen ja ruokaa kyllä on ihan talontapaan tarjolla.
Muuten hän olisi ollut yksin kaupungissa, joten hän otti tarjouksen vastaan... oikeesti ihan senkin vuoksi kutsuin hänet mökille, kun juhannus yksin melkein aavekaupungissa ei ole varmaan mukava.
Eikä mulla ollut edes lupaa viedä vierasta mukanani...Juhannus mökillä on sukujuhla, vieraita ei kutsuta silloin mukaan: se on ollut tavallaan sanatonsopimus jo lapsuudestani asti.
Ainoastaan se ett nukuin tuvassa herätti ehkä pientä hilpeyttä sisaruksissani, ett ..".älä nyt viitsi, kyllä sä voit mökissäsi nukkua, aikuinen nainen, kaveris kanssa; vaik ett kihlois edes ole!"
Mökkisänkyni on vain 120cm x 200cm, ei siihen lähes tuntematonta ystävää viereen oteta!
Sulhaseksi miestä kuvittelivat. Pöljät! En mennyt korjaamaan heidän erhettään, ett mies tosiaan on pelkästään mun ystäväni. Selitettävää olisi tullut varmasti paljon enemmän mulle silloin... keksivät asian vasta uutena vuotena, ett mulla oli täysin "luvaton vieras" silloin juhannuksena mukanani.
Tämä ei ole helppo asia kaikille ymmärtää; mun käytöstäni... enkä mä asialle voi mitään, enkä edes halua muuttua muuksi mikä mä olen. Tehkööt ja olkoot toiset mitä ovat... kunhan mä saan olla oma itseni ja munt hyväksytään tällaisella luonteellanikin. Kyllä mä olen miehilleni asian selittänyt... selittänyt senkin seikan ett, jos uskottomuudesta palaa: suhde on The End!
Ei auta lomamatkan lupaaminen Mauritiukselle, viekööt vaikka sen petoskappaleen mukanaan!- kiva.nainen.sinulle
eli suhteessa teillä ei ole seksiä ja kun mies ihastuu sinuun ja haluaisi rakastella kanssasi niin kieltäydyt ja sanot et halua rakastella hänen kanssaan nyt selittänee miksi olet sinkku vai haluatko rakastella naisen kanssa ehkä olet kaapissa ja naiset onkin sinun juttusi
Muistelisin että tämä demiseksuaalisuus oli mulle tuntematon termi ennenkuin sinä siitä kirjoitit, mutta enhän minä sitä sen kummemmin pohdiskellut. Ajattelin että v.ttu mikä pihtari...
Kaipa se demiseksuaalisuus sitten on olemassa oleva juttu. Onhan se aikä jännä juttu kun itse pyörin nuorena kuvioissa joissa kaikki panivat kaikkia, toki hetroperiaatteelle ettei mitään homostelua ollut, ja sitten on ihmisiä jotka on kaiken sen ulkopuolella ihan "omasta tahdostaan".
Voisiko demiseksuaali olla ihan taviksen kanssa jos tavis jaksaisi tutustua pihtariin huolella, vai onko nuo jutut SiipiVeikkojenOmiaJuttuja?kiva.nainen.sinulle kirjoitti:
eli suhteessa teillä ei ole seksiä ja kun mies ihastuu sinuun ja haluaisi rakastella kanssasi niin kieltäydyt ja sanot et halua rakastella hänen kanssaan nyt selittänee miksi olet sinkku vai haluatko rakastella naisen kanssa ehkä olet kaapissa ja naiset onkin sinun juttusi
Onhan jossakin ollut juttua että demiseksuaali voi olla nymfomaattinenkin kun löytyy se oikea.
Uskollinen nymfomaanimuija, ei se olisi paha yhtälö.- haluaa.sellaisen
Ananias kirjoitti:
Onhan jossakin ollut juttua että demiseksuaali voi olla nymfomaattinenkin kun löytyy se oikea.
Uskollinen nymfomaanimuija, ei se olisi paha yhtälö.täydellinen nainen olisikin
haluaa.sellaisen kirjoitti:
täydellinen nainen olisikin
Trollikka on vielä sellainen vanhanajan kotitalouskone, tekee kotitöitä laidasta laitaan.
Ei ollenkaan huono yksilö.- outoa
trollikka harrastatko edes masturbaatiota vai oletko tosiaan ilman mitän seksiä eli et ole vielä edes itsetyydyttänyt itseäsi ja ihmettelen miten ihminen pystyy olemaan koko ikänsä ilman seksiä kai tyydytät edes itseäsi
- kodin.hengetär
Ananias kirjoitti:
Trollikka on vielä sellainen vanhanajan kotitalouskone, tekee kotitöitä laidasta laitaan.
Ei ollenkaan huono yksilö.vanhanajan kotitalouskonekin tarvii seksiä ja paljon tarviikin ja sellaiselle seksiä haluaakin antaa
outoa kirjoitti:
trollikka harrastatko edes masturbaatiota vai oletko tosiaan ilman mitän seksiä eli et ole vielä edes itsetyydyttänyt itseäsi ja ihmettelen miten ihminen pystyy olemaan koko ikänsä ilman seksiä kai tyydytät edes itseäsi
Eihän tuommoisia kysellä tällaisella palstalla. Oli vastaus mitä tahansa, niin aina löytyy joku joka tekee siitä elämää suuremman uutisen.
Mutta NaisZorro joka kuuluu samaan ryhmään on sanonut ettei käytä dildoa, omat sormet paremmat,
Eiköhän demiseksuaali voi olla samanlainen runkkari kuin muutkin palstalaiset.kodin.hengetär kirjoitti:
vanhanajan kotitalouskonekin tarvii seksiä ja paljon tarviikin ja sellaiselle seksiä haluaakin antaa
Sinä olet muuttunut viime kuukausina, olet ruvennut puhumaan naisista nätimmin.
Mietin onko Pönttis saanut sinutkin lämpimäksi?- trollikka
Ananias kirjoitti:
Muistelisin että tämä demiseksuaalisuus oli mulle tuntematon termi ennenkuin sinä siitä kirjoitit, mutta enhän minä sitä sen kummemmin pohdiskellut. Ajattelin että v.ttu mikä pihtari...
Kaipa se demiseksuaalisuus sitten on olemassa oleva juttu. Onhan se aikä jännä juttu kun itse pyörin nuorena kuvioissa joissa kaikki panivat kaikkia, toki hetroperiaatteelle ettei mitään homostelua ollut, ja sitten on ihmisiä jotka on kaiken sen ulkopuolella ihan "omasta tahdostaan".
Voisiko demiseksuaali olla ihan taviksen kanssa jos tavis jaksaisi tutustua pihtariin huolella, vai onko nuo jutut SiipiVeikkojenOmiaJuttuja?No mietippä meneekö asia niin ett tutustun SiipiVeikkojenOmiinJuttuihin eli Joutseneen. Meinaatkos ett mä saisin Joutsenen muuttamaan luonnettaan niin ett alkaisi pettäjäksi?
Voihan ... kyllä mulla sitt ihan oikeesti ois ne sarventyngät päässäni ja häntäkin varmaan.
Mä olen oikeesti kuvitellut olevani ainoastaan pahasuinen akka suuttuessani.
Ja vielä yks toinenkin asia... mä en ole lesbo, vaikka en ensimmäisenä ole torttua tarjoamassa miehelle kuin miehelle!
Nyt mun seksuaalisuuteni selvittely loppui tähän, jotain intiimiä haluan säilyttää itsellänikin. trollikka kirjoitti:
No mietippä meneekö asia niin ett tutustun SiipiVeikkojenOmiinJuttuihin eli Joutseneen. Meinaatkos ett mä saisin Joutsenen muuttamaan luonnettaan niin ett alkaisi pettäjäksi?
Voihan ... kyllä mulla sitt ihan oikeesti ois ne sarventyngät päässäni ja häntäkin varmaan.
Ja vielä yks toinenkin asia... mä en ole lesbo, vaikka en ensimmäisenä ole torttua tarjoamassa miehelle kuin miehelle!
Nyt mun seksuaalisuuteni selvittely loppui tähän, jotain intiimiä haluan säilyttää itsellänikin.Oliko kysymykseni epäselvä?
Meinasin sitä, että onko demiseksuaalin ainoa toivo tutustua toiseen siipiveikkoon, vai voiko löytyä rakkaus tavisten keskuudesta?- ole.kiltti
trollikka kirjoitti:
No mietippä meneekö asia niin ett tutustun SiipiVeikkojenOmiinJuttuihin eli Joutseneen. Meinaatkos ett mä saisin Joutsenen muuttamaan luonnettaan niin ett alkaisi pettäjäksi?
Nyt mun seksuaalisuuteni selvittely loppui tähän, jotain intiimiä haluan säilyttää itsellänikin.ei miehille vaan sille oikealle ja sekin tyydyttää sinut ja miksi olet paha suustasi niin miksi täytyy olla ilkeä tulevalle miehellesi eihän sekään sinulle ole
- trollikalle.hyvä.mies
ole.kiltti kirjoitti:
ei miehille vaan sille oikealle ja sekin tyydyttää sinut ja miksi olet paha suustasi niin miksi täytyy olla ilkeä tulevalle miehellesi eihän sekään sinulle ole
ja trollikka kukaan ei halua olla sinulle ilkeä vaan toivomme että löydät hyvän miehen itsellesi ja hyvän suhteen ja saat häneltä nautinnollista ja hyvää seksiä eli nautitja olisit onnellinen
- trollikka
Ananias kirjoitti:
Oliko kysymykseni epäselvä?
Meinasin sitä, että onko demiseksuaalin ainoa toivo tutustua toiseen siipiveikkoon, vai voiko löytyä rakkaus tavisten keskuudesta?Siis ett ymmärtänyt mun vastaustani.... mä en tiedä! Tähän asti mä oon rakastunut ihan tavallisiin miehiin, jotka sitt ovat syystä tai toisesta olleet mulle pettymys... eli ovat kärähtäneet vieraissa käynnistä! Mä oikeastaan tulin suomi24 palstaan tutustuneeksi aivan alamaihin pudotessani.
Mä olin kihloissa ja opiskelin, elin miehen kanssa yhdessä... ja kävin keikka töissä siinä sivussa.
Yhtenä päivänä tulin kotiin luonaan jälkeen... olin sairas. Mieheni piti olla nukkumassa yövuoron jälkeen, joten tulin hyvin hiljaa etten herättisi toista unestaan. Otin saapikkaat jaloistani eteisessä ja takin yltäni ja jäin kuuntelemaan hiljaista musiikkia makkarista sekä toisenlaisiakin käheitä ääniä.
Jaa,ha... äijäni katsoo pornoa! Avasin makkarin oven... ja järkytyin! Mun mies ja naapurin ukko, meidän sängyssä... äijä poraamassa sitä ukkoa! Oksensin eteiseen ja kynnykselle sekä kynnyksen yli porrastasanteelle.... juoksin sukkasillani, ilman takkia alas pihalle. Ainoastaan olkalaukkuni olin napannut mukaani tai se oli ollut mun olallani... en tiedä, hiukan sekavia kuvia asiast tulee mieleeni.
Joka tapauksessa... mä en koskaan palannut siihen asuntoon enää. Mun Broidi haki mun vaatteeni ja henkilökohtaiset paperini, opiskeluuun liittyvät paperit ja kirjat... kaikki muut tavarat käskin veljen jättää sinne. Mä en halunnut mitään ylimääräistä siitä asunnosta muistuttamaan entisestä
ajasta tai ... no yritä ymmärtää... meille oli varattu hääkirkkokin jo ...oltiin tehty käsin kutsukortteja.
No, ne häät peruttiin... kun mä en suostunut ymmärtämään. Tiedoksi vaan; en ymmärrä tänä päivänäkään. Mies olis vienyt minut vihille... mä oisin ollut; kulissina hänelle ja hänen nykyiselle rekisteröidylle suhteelleen. Sellainen pieni episodi... ja mä olin sekaisin kuin seinä kello!
Ensin tuli mieleen ett haen kiväärin tai Faijan haulikon ja posautan kummatkin henkiltä!
Seuraavaks: Etten jumaklavita istu niiden takia 10vuotta linnassa!
Toinen ajatus oli; Ett koko kaupunki nauraa mulle... ja hetken kuluttua, eihän kukaan tiedä noiden touhuista, jos mä en kerro sivullisille mitään. Mutt häitä ei pidetä... miten mä selitän sen?
Ei mun tarvitse selittää kenellekään mitään, jos tapan itseni... jne. Odotin siis ett tulee pakkaset ja joet, järvet ja merikin jäätyy... vahingossa olisin muka kävellyt heikoille jäille.. vahikoja sattuu!
Aikaa kului ja mä jäin henkiin... elämä voitti, ilmeisesti rohkeuteni ei riittänyt silloin, onneksi!
Loppujen lopuksi... kaikesta pääsee ylitse, lopulta. Kyse siis oli mun miehistäni numero 2.
Pari pienempääkin pettymystä sen jälkeen ollut, mä pärjäilen kyllä siihen asti ett seuraavaksi saan turpiini... tai fiksusti pysyn kaukana äijistä! trollikka kirjoitti:
Siis ett ymmärtänyt mun vastaustani.... mä en tiedä! Tähän asti mä oon rakastunut ihan tavallisiin miehiin, jotka sitt ovat syystä tai toisesta olleet mulle pettymys... eli ovat kärähtäneet vieraissa käynnistä! Mä oikeastaan tulin suomi24 palstaan tutustuneeksi aivan alamaihin pudotessani.
Mä olin kihloissa ja opiskelin, elin miehen kanssa yhdessä... ja kävin keikka töissä siinä sivussa.
Yhtenä päivänä tulin kotiin luonaan jälkeen... olin sairas. Mieheni piti olla nukkumassa yövuoron jälkeen, joten tulin hyvin hiljaa etten herättisi toista unestaan. Otin saapikkaat jaloistani eteisessä ja takin yltäni ja jäin kuuntelemaan hiljaista musiikkia makkarista sekä toisenlaisiakin käheitä ääniä.
Jaa,ha... äijäni katsoo pornoa! Avasin makkarin oven... ja järkytyin! Mun mies ja naapurin ukko, meidän sängyssä... äijä poraamassa sitä ukkoa! Oksensin eteiseen ja kynnykselle sekä kynnyksen yli porrastasanteelle.... juoksin sukkasillani, ilman takkia alas pihalle. Ainoastaan olkalaukkuni olin napannut mukaani tai se oli ollut mun olallani... en tiedä, hiukan sekavia kuvia asiast tulee mieleeni.
Joka tapauksessa... mä en koskaan palannut siihen asuntoon enää. Mun Broidi haki mun vaatteeni ja henkilökohtaiset paperini, opiskeluuun liittyvät paperit ja kirjat... kaikki muut tavarat käskin veljen jättää sinne. Mä en halunnut mitään ylimääräistä siitä asunnosta muistuttamaan entisestä
ajasta tai ... no yritä ymmärtää... meille oli varattu hääkirkkokin jo ...oltiin tehty käsin kutsukortteja.
No, ne häät peruttiin... kun mä en suostunut ymmärtämään. Tiedoksi vaan; en ymmärrä tänä päivänäkään. Mies olis vienyt minut vihille... mä oisin ollut; kulissina hänelle ja hänen nykyiselle rekisteröidylle suhteelleen. Sellainen pieni episodi... ja mä olin sekaisin kuin seinä kello!
Ensin tuli mieleen ett haen kiväärin tai Faijan haulikon ja posautan kummatkin henkiltä!
Toinen ajatus oli; Ett koko kaupunki nauraa mulle... ja hetken kuluttua, eihän kukaan tiedä noiden touhuista, jos mä en kerro sivullisille mitään. Mutt häitä ei pidetä... miten mä selitän sen?
Ei mun tarvitse selittää kenellekään mitään, jos tapan itseni... jne. Odotin siis ett tulee pakkaset ja joet, järvet ja merikin jäätyy... vahingossa olisin muka kävellyt heikoille jäille.. vahikoja sattuu!
Aikaa kului ja mä jäin henkiin... elämä voitti, ilmeisesti rohkeuteni ei riittänyt silloin, onneksi!
Loppujen lopuksi... kaikesta pääsee ylitse, lopulta. Kyse siis oli mun miehistäni numero 2.
Pari pienempääkin pettymystä sen jälkeen ollut, mä pärjäilen kyllä siihen asti ett seuraavaksi saan turpiini... tai fiksusti pysyn kaukana äijistä!Onhan homot toki tavallisia miehiä, hengittävät samaa ilmaa kuin muutkin, mutta miksi h.lvetissä sellaisen kanssa suhteeseen?
Pakko kuitenkin sanoa, että en ymmärrä reaktiotasi. Jos minä olisi tavannut oman exäni naisen kanssa samasta sängystä, olisin varmaan ottanut itsekin palan piirakkaa enkä olisi kummeksunut hommaa.
Demiseksuaalisuus varmaan selittää reaktiosi.- sen.oikean.tarvitset
trollikka kirjoitti:
Siis ett ymmärtänyt mun vastaustani.... mä en tiedä! Tähän asti mä oon rakastunut ihan tavallisiin miehiin, jotka sitt ovat syystä tai toisesta olleet mulle pettymys... eli ovat kärähtäneet vieraissa käynnistä! Mä oikeastaan tulin suomi24 palstaan tutustuneeksi aivan alamaihin pudotessani.
Pari pienempääkin pettymystä sen jälkeen ollut, mä pärjäilen kyllä siihen asti ett seuraavaksi saan turpiini... tai fiksusti pysyn kaukana äijistä!joo ihan normaali reaktio mutta kun tapaat sen herra oikean niin kiität että se on sinun iki omasi ja häneen voit luottaa ja on uskollinen sinulle ja haluaa että olet onnellinen ja haluaa vain kanssasi seksiä ja mieskin on onnellinen sinusta ja kyllä normaalille ihmiselle tulisi mieleen että haen kirveen ihme miähiä tapaat mistä oikein löydäät tuollaisia miähiä kysyn vaan
- trollikka
Ananias kirjoitti:
Onhan homot toki tavallisia miehiä, hengittävät samaa ilmaa kuin muutkin, mutta miksi h.lvetissä sellaisen kanssa suhteeseen?
Pakko kuitenkin sanoa, että en ymmärrä reaktiotasi. Jos minä olisi tavannut oman exäni naisen kanssa samasta sängystä, olisin varmaan ottanut itsekin palan piirakkaa enkä olisi kummeksunut hommaa.
Demiseksuaalisuus varmaan selittää reaktiosi.VOI PYHÄ SYLVI, mä en tiennyt ett mies oli bi-mies. Ei mulle ollut tullut koskaan edes mieleen se mahdollisuus, eikä hän ollut koskaan maininnut asiasta. Syyn kyllä osaan arvata, mä oisin kadonnut saman tien... eli oikeastaan siinä suhteessa niitä petoksia oli useampiakin.
No ei sun olis tarvinnut mainita miten sinä olet asiat ratkaissut.... mä kyllä luin siitä yhdessä kohdassa sinkku palstaa kun asiaa valaisit. trollikka kirjoitti:
VOI PYHÄ SYLVI, mä en tiennyt ett mies oli bi-mies. Ei mulle ollut tullut koskaan edes mieleen se mahdollisuus, eikä hän ollut koskaan maininnut asiasta. Syyn kyllä osaan arvata, mä oisin kadonnut saman tien... eli oikeastaan siinä suhteessa niitä petoksia oli useampiakin.
No ei sun olis tarvinnut mainita miten sinä olet asiat ratkaissut.... mä kyllä luin siitä yhdessä kohdassa sinkku palstaa kun asiaa valaisit.Mies lie oikea ammattihuijari kun erehdytti sinut. Luulisi että demiseksuaali tunnistaa feikit kun joutuu tutustumaan kumppaniinsa tarkemmin kuin me muut..
Ananias kirjoitti:
Meinasin sitä, että onko demiseksuaalin ainoa toivo tutustua toiseen siipiveikkoon, vai voiko löytyä rakkaus tavisten keskuudesta?"Meinasin sitä, että onko demiseksuaalin ainoa toivo tutustua toiseen siipiveikkoon, vai voiko löytyä rakkaus tavisten keskuudesta?"
Minusta tässä asiassa on outoa ainoastaan se että joskus 50-luvulla trollikka olisi ollut se tavisnainen ja nykyistä 2000-luvun sukupuolikäyttäytymistä harjoittavat naiset niitä jotka joutuisi keksimään uusia kuvaavia sanoja käytökselleen. Se että jos ei kellyisty jonkun puolitutun alle vain siksi että viettää juhannusta samassa paikassa voi toki näin 2000-luvun bonobokulttuurissa tuntua oudolta mutta 50-luvulla varmaan useimmat naiset olisivat toimineet niin kuin trollikka.Harmaaritari kirjoitti:
"Meinasin sitä, että onko demiseksuaalin ainoa toivo tutustua toiseen siipiveikkoon, vai voiko löytyä rakkaus tavisten keskuudesta?"
Minusta tässä asiassa on outoa ainoastaan se että joskus 50-luvulla trollikka olisi ollut se tavisnainen ja nykyistä 2000-luvun sukupuolikäyttäytymistä harjoittavat naiset niitä jotka joutuisi keksimään uusia kuvaavia sanoja käytökselleen. Se että jos ei kellyisty jonkun puolitutun alle vain siksi että viettää juhannusta samassa paikassa voi toki näin 2000-luvun bonobokulttuurissa tuntua oudolta mutta 50-luvulla varmaan useimmat naiset olisivat toimineet niin kuin trollikka.50-luvulla naisen ei ollut mahdollista toteuttaa itseään vaan piti mukautua rooliin.
Ananias kirjoitti:
50-luvulla naisen ei ollut mahdollista toteuttaa itseään vaan piti mukautua rooliin.
Kyllä varmaan myös sieluiltaan olivat puhtaampia, siveellisiä kunnollisia naisia eivätkä mitään babylonin porttoja.
Ananias kirjoitti:
Meinasin sitä, että onko demiseksuaalin ainoa toivo tutustua toiseen siipiveikkoon, vai voiko löytyä rakkaus tavisten keskuudesta?Voipi rakastua " tavikseen", mutta helposti saattaa polttaa näppinsä, jos se 💓 kohde on sorttia yksi suhde ei riitä, on uskoton tai ristiriitainen luonne. Hämmentää ristiriitaisuudellaan demiä ja demin tunteet joutuu koetukselle on vai off.
Jos viestittää jojoillen välittämistään demille, mennään helpolla tilanteeseen että demi vetäytyy suhteesta pois. Näin ainakin mulla.LadyZorro kirjoitti:
Voipi rakastua " tavikseen", mutta helposti saattaa polttaa näppinsä, jos se 💓 kohde on sorttia yksi suhde ei riitä, on uskoton tai ristiriitainen luonne. Hämmentää ristiriitaisuudellaan demiä ja demin tunteet joutuu koetukselle on vai off.
Jos viestittää jojoillen välittämistään demille, mennään helpolla tilanteeseen että demi vetäytyy suhteesta pois. Näin ainakin mulla.Ja juuri nuo ristiriitaiset viestit voi aiheuttaa seksuaalisen haluttomuudenkin. Jos et tiedä onko tää kohde tosissaan vaiko vaan pelleilee sun kanssasi, niin aikalisä tai loppu, slut game over.
Harmaaritari kirjoitti:
Kyllä varmaan myös sieluiltaan olivat puhtaampia, siveellisiä kunnollisia naisia eivätkä mitään babylonin porttoja.
Luulen että olet aika hukassa. Naisten asema oli yhteiskunnallisesti heikko, ja heidän piti hyväksyä se roolinsa.
60-luku räjäytti pankin, silloin naiset päättivät alkaa nauttimaan seksuaalisuudestaan. En usko että naisrotu vaihtui, vaan asenteet mahdollistivat vapautumisen.
Sinäkin lienet demiseksuaali.LadyZorro kirjoitti:
Voipi rakastua " tavikseen", mutta helposti saattaa polttaa näppinsä, jos se 💓 kohde on sorttia yksi suhde ei riitä, on uskoton tai ristiriitainen luonne. Hämmentää ristiriitaisuudellaan demiä ja demin tunteet joutuu koetukselle on vai off.
Jos viestittää jojoillen välittämistään demille, mennään helpolla tilanteeseen että demi vetäytyy suhteesta pois. Näin ainakin mulla.Eikös demi vaadi pidemmän tutustumisen ennen seksiä?
- trollikka
Ananias kirjoitti:
Mies lie oikea ammattihuijari kun erehdytti sinut. Luulisi että demiseksuaali tunnistaa feikit kun joutuu tutustumaan kumppaniinsa tarkemmin kuin me muut..
En mä mikään asiantuntija siinä suhteessa ole... ja jotkut osaa peittää niitä huonoja puoliaan.
Epämääräinen määrä tapailuja ei riitä aina... ja yllätyksiä tulee eteen yhdessä asuessakin.
Kuulostaa varmaan tyhmältä, mutt onnellisena mä tein noille kahdelle; esim. kerrosleipiä suuren rasiallisen kun lähtivät kalaan merelle... ja olivat toista vrk:ta välistä reissussa.
Kalaa niiltä reissuilta aina tuli perattuna kotiin. Tulivat varmaan torin kautta, saahan sieltä tuoretta perattua kalaa ostaa, sanomalehteen käärittynä. (sen päällimmäisen paperin voi aina repäistä pois)
Olin onnellinen siitä ett miehelläni oli niin hyvä kaveri, yhdessä korjasivat autoa ja kävivät kalassa.
Ikinä en nähnyt tai kuullut mitään poikkeavaa heidän käytöksessään toisiaan kohtaan. Mulla meni aikaa opiskellessa, töissä ja kaikenlaisissa kotitöissä... lisäksi kävin juoksemassa, eikä mun mies tykännyt juosta katuja tai pururataa! Eli meillä oli eri harrastuksetkin ja mielenkiitoa eriasioihin. Muuten kyllä kuherreliin kun ehdittiin... tai silloin kun mies jaksoi, joskus oli niin huippu väsynyt töistään. Ei mulla ole ollut tapana vakoilla mitä toinen osapuoli tekee, kyllä ne asiat on tuleet muuten ilmi.
Kuten filminpätkällä Veeskun seikkailusta, jonka sain kännyyni... yks flikoista sen lähetti naistenhuoneesta!
Jälkeenpäin ajateltuna... on hän saattanut joitain öitäkin viettää tämän toisen miehen luona, ja joku toinen on ajanut hänen yövuoronsa... tai jättänyt autonsa jonnekin kauemmas kotoa. Taxi oli hänen omansa, joten siinä asiassa ei voinut oikein käryä käydä, jos auto ei ollut kotona, oli hän ajossa.
Hänen raha asioista en huolehtinut, joten sekään osuus ei koskaan pettänyt. trollikka kirjoitti:
En mä mikään asiantuntija siinä suhteessa ole... ja jotkut osaa peittää niitä huonoja puoliaan.
Epämääräinen määrä tapailuja ei riitä aina... ja yllätyksiä tulee eteen yhdessä asuessakin.
Kuulostaa varmaan tyhmältä, mutt onnellisena mä tein noille kahdelle; esim. kerrosleipiä suuren rasiallisen kun lähtivät kalaan merelle... ja olivat toista vrk:ta välistä reissussa.
Kalaa niiltä reissuilta aina tuli perattuna kotiin. Tulivat varmaan torin kautta, saahan sieltä tuoretta perattua kalaa ostaa, sanomalehteen käärittynä. (sen päällimmäisen paperin voi aina repäistä pois)
Olin onnellinen siitä ett miehelläni oli niin hyvä kaveri, yhdessä korjasivat autoa ja kävivät kalassa.
Ikinä en nähnyt tai kuullut mitään poikkeavaa heidän käytöksessään toisiaan kohtaan. Mulla meni aikaa opiskellessa, töissä ja kaikenlaisissa kotitöissä... lisäksi kävin juoksemassa, eikä mun mies tykännyt juosta katuja tai pururataa! Eli meillä oli eri harrastuksetkin ja mielenkiitoa eriasioihin. Muuten kyllä kuherreliin kun ehdittiin... tai silloin kun mies jaksoi, joskus oli niin huippu väsynyt töistään. Ei mulla ole ollut tapana vakoilla mitä toinen osapuoli tekee, kyllä ne asiat on tuleet muuten ilmi.
Kuten filminpätkällä Veeskun seikkailusta, jonka sain kännyyni... yks flikoista sen lähetti naistenhuoneesta!
Jälkeenpäin ajateltuna... on hän saattanut joitain öitäkin viettää tämän toisen miehen luona, ja joku toinen on ajanut hänen yövuoronsa... tai jättänyt autonsa jonnekin kauemmas kotoa. Taxi oli hänen omansa, joten siinä asiassa ei voinut oikein käryä käydä, jos auto ei ollut kotona, oli hän ajossa.
Hänen raha asioista en huolehtinut, joten sekään osuus ei koskaan pettänyt.Toisen naisen varmaan huomaisi helpommin kuin homosuhteen jos toinen pyörii siinä vielä "frendinä" nurkissa. Eikö tuo frendi ollut yhtään erikoinen kun puristelit miestäsi haaroista ja pussailit nähtensä?
Ananias kirjoitti:
Eikös demi vaadi pidemmän tutustumisen ennen seksiä?
Joo jos kuuntelee itseään. Eikä mene toisen pillin mukana. Toisen mieliksi suostuminen seksiin on myös semmoista omaan päähän reiän kairaamista.
Nuorempana friikkiys leima pelotti, enkä mä uskaltanut liikaa pihistellä ensimmäisissä suhteissani. Luulen, että itsevarmemmat, mitä minä olin nuorena naisena uskaltavat torjua liian aikaiset lähentelyt eikä suin surmin satuta itseään.
En minäkään enää sen jälkeen, kun rohkaistuin torjumaan sen mikä ei tunnu vielä oikealta.LadyZorro kirjoitti:
Joo jos kuuntelee itseään. Eikä mene toisen pillin mukana. Toisen mieliksi suostuminen seksiin on myös semmoista omaan päähän reiän kairaamista.
Nuorempana friikkiys leima pelotti, enkä mä uskaltanut liikaa pihistellä ensimmäisissä suhteissani. Luulen, että itsevarmemmat, mitä minä olin nuorena naisena uskaltavat torjua liian aikaiset lähentelyt eikä suin surmin satuta itseään.
En minäkään enää sen jälkeen, kun rohkaistuin torjumaan sen mikä ei tunnu vielä oikealta.Kuulostaa jotenkin surulliselta, seksinhän pitäisi olla iloinen asia.
Ananias kirjoitti:
Uskollinen nymfomaanimuija, ei se olisi paha yhtälö.Heh, mulle tuo nymfomanisuus ei toteudu seksissä, mutta tunteissa kyllä. Kun rakastan, en kyllästy ollenkaan siihen rakastamisen aiheuttamaan euforiaan. Mä oonkin sanonut, että melkein palvon toista ja nostan jalustalle, enkä saa kyllikseni siitä toista kohtaan tunteilusta.
Mieltäisin tuon niinnikään eräänlaiseksi tunnepuolen nymfomaanisuudeksi. Toiseen voi rakastua monta kertaa vähän väliä, ihan kuin olis vastarakastunut ja vaikka vuosia on liuta yhdessä takana.
Tunnepuolen kyltymättömyyttä. Ja kyllä seksikin silloin, kun siihin on hinku, sitä voi jatkaa ja jatkaa...luultavasti paikat hajoo ennen kun kyllästyy. Onneksi tuolleen viiraa harvemmin, ettei mikään riitä.Ananias kirjoitti:
Kuulostaa jotenkin surulliselta, seksinhän pitäisi olla iloinen asia.
Niin pitäisikin, siksi pitää löytää se kumppani joka tuo kokonaisuutena ja suhteessa osallisena suhteeseen sitä mikä tekee suhteestakin kivan. Silloin seksikin on kivaa.
Eli suomeksi ihminen jota rakastaa ihan oikeasti, ei leikisti. Eikä ehkä vaan kyllä ja aidosti.LadyZorro kirjoitti:
Niin pitäisikin, siksi pitää löytää se kumppani joka tuo kokonaisuutena ja suhteessa osallisena suhteeseen sitä mikä tekee suhteestakin kivan. Silloin seksikin on kivaa.
Eli suomeksi ihminen jota rakastaa ihan oikeasti, ei leikisti. Eikä ehkä vaan kyllä ja aidosti.Luenko tekstistäsi että kuvittelet että tässä kohtaa me poikkeamme demiseksuaalisista? Kyllähän parisuhteessa pitää olla tunnetta, ei se ole yksinomaan demiseksuaalisuutta,
Ero on pelkässä irtoseksissä, se ei sovi demille.- totta.sanot
LadyZorro kirjoitti:
Eli suomeksi ihminen jota rakastaa ihan oikeasti, ei leikisti. Eikä ehkä vaan kyllä ja aidosti.totta tyttöseni ja kyllä toisen haluaa tyydyttää omasta halusta ja jos ei itseä haluta niin voi silti tyydyttää toisen yksipuolisesti ja että toinen nauttii
LadyZorro kirjoitti:
Eli suomeksi ihminen jota rakastaa ihan oikeasti, ei leikisti. Eikä ehkä vaan kyllä ja aidosti.Tähän vois lisätä tämän taas. Tarvitsen sinua koska rakastan sinua. Eikä, rakastan sinua, koska tarvitsen sinua.
Ja haluan sinua, koska rakastan sinua. Eikä, rakastan sinua, koska haluan sinua.totta.sanot kirjoitti:
totta tyttöseni ja kyllä toisen haluaa tyydyttää omasta halusta ja jos ei itseä haluta niin voi silti tyydyttää toisen yksipuolisesti ja että toinen nauttii
Juu, rakasta haluaa miellyttää, mutta suhteessa pitää olla silloinkin harmonia. Ristiriidat ja epävarmuus heijastuu ainakin mulla aina seksuaalisuuteni kuoreen vetäytymiseen.
Se on kuin herkkä ja hajoava esine. Jos murjot minua, piilotan herkimpäni. Ja ei
ristiriitaisesti käyttäytyvää ihmistä helpolla tee mieli tyydyttää...tässäkin on oltava taas se tunne siitä, että välit on kunnossa. Turvallinen olo suhteessa ja tunteissa. ☺️LadyZorro kirjoitti:
Tähän vois lisätä tämän taas. Tarvitsen sinua koska rakastan sinua. Eikä, rakastan sinua, koska tarvitsen sinua.
Ja haluan sinua, koska rakastan sinua. Eikä, rakastan sinua, koska haluan sinua.Tuo nyt on aika selvää kaikissa parisuhteissa.
Ananias kirjoitti:
Luenko tekstistäsi että kuvittelet että tässä kohtaa me poikkeamme demiseksuaalisista? Kyllähän parisuhteessa pitää olla tunnetta, ei se ole yksinomaan demiseksuaalisuutta,
Ero on pelkässä irtoseksissä, se ei sovi demille.En luule, mutta tiedän että vähempi ei riitä. 😃
LadyZorro kirjoitti:
Juu, rakasta haluaa miellyttää, mutta suhteessa pitää olla silloinkin harmonia. Ristiriidat ja epävarmuus heijastuu ainakin mulla aina seksuaalisuuteni kuoreen vetäytymiseen.
Se on kuin herkkä ja hajoava esine. Jos murjot minua, piilotan herkimpäni. Ja ei
ristiriitaisesti käyttäytyvää ihmistä helpolla tee mieli tyydyttää...tässäkin on oltava taas se tunne siitä, että välit on kunnossa. Turvallinen olo suhteessa ja tunteissa. ☺️Voisiko olla vähän kompleksista?
Itse arvostan enemmän ihmistä jota pystyy lukemaan pelkän puheen perusteella, ei tarvitse lukea ilmeitä, eleitä tai äänenpainoja.Ananias kirjoitti:
Tuo nyt on aika selvää kaikissa parisuhteissa.
Ei ole kaikissa. Muuten ihmiset erois vähemmän. On menty tarpeiden perässä, eikä rakkauden.
LadyZorro kirjoitti:
En luule, mutta tiedän että vähempi ei riitä. 😃
Usko minua, ei kukaan muukaan pysy parisuhteessa jossa ei ole tunnetta ja sitoutuneisuutta.
Ananias kirjoitti:
Voisiko olla vähän kompleksista?
Itse arvostan enemmän ihmistä jota pystyy lukemaan pelkän puheen perusteella, ei tarvitse lukea ilmeitä, eleitä tai äänenpainoja.Öö, nyt tipahdin kärryiltä?
Ananias kirjoitti:
Usko minua, ei kukaan muukaan pysy parisuhteessa jossa ei ole tunnetta ja sitoutuneisuutta.
Ei pysy ei. Paitsi ihmiset joille raha tms on rakkautta tärkeämpää.
LadyZorro kirjoitti:
Ei ole kaikissa. Muuten ihmiset erois vähemmän. On menty tarpeiden perässä, eikä rakkauden.
Höpönlöpön.
Kyllä niitä virhearvioita sattuu demeillekin, ette te sentään mitään yli-ihmisiä ole. Parisuhteen peruspalikat on kaikille samat, demit vain eivät löydä kumppania helposti kun pitää olla ystävyys alla ennenkuin voi edes harkita suhdetta.Ananias kirjoitti:
Höpönlöpön.
Kyllä niitä virhearvioita sattuu demeillekin, ette te sentään mitään yli-ihmisiä ole. Parisuhteen peruspalikat on kaikille samat, demit vain eivät löydä kumppania helposti kun pitää olla ystävyys alla ennenkuin voi edes harkita suhdetta.Yhdistelen vähän asioita.
Tässä ketjussa on puhuttu siitä että demit on myös erityisherkkiä ja he aistivat asioita joita me "norsut" ei nähdä posliinikaupassa.
Mielestäni olisi aika hankala elää noin kompleksisen ihmisen kanssa, siksi korostinkin että minä haluan että naisen kanssa voi kommunikoida puhumalla.LadyZorro kirjoitti:
Ei pysy ei. Paitsi ihmiset joille raha tms on rakkautta tärkeämpää.
Pieni osa ihmisistä, eikä liity seksuaalisuuteen.
Ananias kirjoitti:
Höpönlöpön.
Kyllä niitä virhearvioita sattuu demeillekin, ette te sentään mitään yli-ihmisiä ole. Parisuhteen peruspalikat on kaikille samat, demit vain eivät löydä kumppania helposti kun pitää olla ystävyys alla ennenkuin voi edes harkita suhdetta.En mä sitä tarkoittanutkaan, vaan sitä että mitään suhdetta ei ole pakko olla jos se ei tunnetasolla ole kunnossa. Juurihan julistit että suhteessa olisi oltava seksiä, mutta jos suhde ei pelitä ei ole myöskään autonomista seksiä. Demit ei pane autonomisuudesta, vaan tunteista.
Ei silloin jäädä suhteeseen, vaikka menis omaisuuskin.Ananias kirjoitti:
Pieni osa ihmisistä, eikä liity seksuaalisuuteen.
Ei liity, muuten kuin niin että autonominen seksi loppuu ja ei auta rols roycekaan.
LadyZorro kirjoitti:
En mä sitä tarkoittanutkaan, vaan sitä että mitään suhdetta ei ole pakko olla jos se ei tunnetasolla ole kunnossa. Juurihan julistit että suhteessa olisi oltava seksiä, mutta jos suhde ei pelitä ei ole myöskään autonomista seksiä. Demit ei pane autonomisuudesta, vaan tunteista.
Ei silloin jäädä suhteeseen, vaikka menis omaisuuskin.Autonomisuudella tarkoitin sitä, että seksi ei ole vaihdon väline vaan oma erillinen sektorinsa parisuhteessa. On siis seksielämä jossa mennään seksuaalisuuden ehdoilla, flirtillä ja vietellen. On hellyyttä, halauksia ja spontaania nauttimista.
Jos käsitän sinut oikein, niin demi voi ristiä polvensa ihan mistä tahansa syystä selittelemättä asiaa. Se on aika v.tun raskasta kumppanille..LadyZorro kirjoitti:
Ei liity, muuten kuin niin että autonominen seksi loppuu ja ei auta rols roycekaan.
Trollailetko?
Autonomisella seksielämällä en tarkoittanut muuta kuin sitä, että seksiä ei käytetä vaihdon välineenä vaan siinä mennään seksuaalisen vireen mukana.LadyZorro kirjoitti:
Mä koen, että demiseksuaalisuus on lahjomatonta. Joku sanoisi ehdotonta.
Muut lahjomiset ei pelasta suhdetta, jos se tunne puuttuu. Kun se puuttuu se vaikuttaa kaikkeen ja seksuaalisuuteen herkimmin. Osa ihmisistä kituuttaa tunteettomassa suhteessa, koska saa jotain muuta " lahjusta", joka pitää hengissä ja vastineeksi voi antaa pimppaakin. Ilman tunteita.
Nää atm jutut status, raha yms. jutut on just niitä mihin mun kaltaiset tunnerakastujat ei mee mukaan. Ei niitä lahjota millään statuksella, rahalla tai tekohengityksellä...ne tunteet on oltava aitoja.
Siinäkin on ero...jos ei tunnetta ei mitään kulissisuhdettakaan. Aika ehdotonta touhua vai?Ananias kirjoitti:
Trollailetko?
Autonomisella seksielämällä en tarkoittanut muuta kuin sitä, että seksiä ei käytetä vaihdon välineenä vaan siinä mennään seksuaalisen vireen mukana.En trollaa. En voi kaikkien suulla puhua ja puolesta, mutta mä olen juuri noin hankala. Musta saa joko lojaalin, uskollisen rakastajan tai polvet yhteen liimatun hankalan kaverin.
Jos mun tunteet on kuoliossa on syytä ryhtyä neuvotteluun. Seksiä ei on turha odotella jos mulla on olo, että mua ei rakasteta tai arvosteta kumppanina.
Mä en suutu herkästi ja pikkujutuista, ees niistä mitä olen täällä puinut. Mutta vähättelystä mä otan nokkiini. Tai tunteiden kanssa leikkimisestä, mä en ole kenenkään lelu.LadyZorro kirjoitti:
Mä koen, että demiseksuaalisuus on lahjomatonta. Joku sanoisi ehdotonta.
Muut lahjomiset ei pelasta suhdetta, jos se tunne puuttuu. Kun se puuttuu se vaikuttaa kaikkeen ja seksuaalisuuteen herkimmin. Osa ihmisistä kituuttaa tunteettomassa suhteessa, koska saa jotain muuta " lahjusta", joka pitää hengissä ja vastineeksi voi antaa pimppaakin. Ilman tunteita.
Nää atm jutut status, raha yms. jutut on just niitä mihin mun kaltaiset tunnerakastujat ei mee mukaan. Ei niitä lahjota millään statuksella, rahalla tai tekohengityksellä...ne tunteet on oltava aitoja.
Siinäkin on ero...jos ei tunnetta ei mitään kulissisuhdettakaan. Aika ehdotonta touhua vai?Tietyllä tapaa on ehdotonta, mutta kuinka suuri osa kaikista suhteista on sisältäpäin kuolleita suhteita joissa ollaan yhdessä hyötynäkökohdista? On niitä, mutta minä luulen että ihmiset ovat ylipäänsä aika uskollisia omille tunteilleen.
En usko että demit ovat mitenkään erinomaisen poikkeavia uskollisuudessaan tunteilleen, ainakin lukemani perusteella sanoisin että ongelma on enempi oma kompleksisuus ja taipumus antaa omien fiilisten heijastua suhteen joka sektorille.
Se vaatimus "tunteen puhtaudesta" voi johtaa siihen että ilmaa puhdistetaan silloinkin kun se ei ole sakeana ruudinsavusta.LadyZorro kirjoitti:
En trollaa. En voi kaikkien suulla puhua ja puolesta, mutta mä olen juuri noin hankala. Musta saa joko lojaalin, uskollisen rakastajan tai polvet yhteen liimatun hankalan kaverin.
Jos mun tunteet on kuoliossa on syytä ryhtyä neuvotteluun. Seksiä ei on turha odotella jos mulla on olo, että mua ei rakasteta tai arvosteta kumppanina.
Mä en suutu herkästi ja pikkujutuista, ees niistä mitä olen täällä puinut. Mutta vähättelystä mä otan nokkiini. Tai tunteiden kanssa leikkimisestä, mä en ole kenenkään lelu.Kommenttisi oli irrallinen enkä pääse kiinni siihen mitä oikeasti ajoit takaa, mutta lähtökohtaisesti toisen negatiiviset subjektiiviset tuntemukset voivat syntyä myös väärinkäsityksistä.
Et ole välttämättä oikeutettu hyvitykseen millään tasolla jos olet itse vetäissyt mutkat suoriksi ja ylireagoinut.- trollikka
Ananias kirjoitti:
Toisen naisen varmaan huomaisi helpommin kuin homosuhteen jos toinen pyörii siinä vielä "frendinä" nurkissa. Eikö tuo frendi ollut yhtään erikoinen kun puristelit miestäsi haaroista ja pussailit nähtensä?
" Eikö tuo frendi ollut yhtään erikoinen kun puristelit miestäsi haaroista ja pussailit nähtensä?"
- Anna anteeks, mutt nyt mä nauroin jo ääneen... sulla ei ole edes aavistusta miten meikäläinen käyttäytyy, kun muitakin on läsnä.
Kyllä mä voin tanssia, rumbaa ja sambaa tutun parin kanssa ja eläytyä siihen tanssiin mukaan. Hivellä miehen käsivartta, niskaa, tai poskea. Takaa kaartaen ehkä toisen käden sormet hipoo miehen selkää... mutt se feelings kuuluu kilpatansiin ja latinalaisiin mukaan.
Sitä en tosiaankaan koskaan tee missään lavatansseissa tuntemattomien kanssa tanssiessani "vaihtoaskelilla humppaa." =))
En myöskään hiplaa edes omaa miestä kotioloissa, jos seurassa on myös muita... saati sitten ett puristelisin intiimialueilta ...ja kuule se on niin ja näin; ett mua edes pussataan julkisesti!
Mä en yksinkertaisesti tykkää sellaisesta... no poski suukot on ihan erijuttu, niitä mä saatan moiskauttaa joskus, ja sellainen ystävän halaus ...kun tapaan jonkun pitkästä aikaa, yllättäin!
Toisen naisen haistaa helpommin... vieraasta hajuvedestä varsinkin! trollikka kirjoitti:
" Eikö tuo frendi ollut yhtään erikoinen kun puristelit miestäsi haaroista ja pussailit nähtensä?"
- Anna anteeks, mutt nyt mä nauroin jo ääneen... sulla ei ole edes aavistusta miten meikäläinen käyttäytyy, kun muitakin on läsnä.
Kyllä mä voin tanssia, rumbaa ja sambaa tutun parin kanssa ja eläytyä siihen tanssiin mukaan. Hivellä miehen käsivartta, niskaa, tai poskea. Takaa kaartaen ehkä toisen käden sormet hipoo miehen selkää... mutt se feelings kuuluu kilpatansiin ja latinalaisiin mukaan.
Sitä en tosiaankaan koskaan tee missään lavatansseissa tuntemattomien kanssa tanssiessani "vaihtoaskelilla humppaa." =))
En myöskään hiplaa edes omaa miestä kotioloissa, jos seurassa on myös muita... saati sitten ett puristelisin intiimialueilta ...ja kuule se on niin ja näin; ett mua edes pussataan julkisesti!
Mä en yksinkertaisesti tykkää sellaisesta... no poski suukot on ihan erijuttu, niitä mä saatan moiskauttaa joskus, ja sellainen ystävän halaus ...kun tapaan jonkun pitkästä aikaa, yllättäin!
Toisen naisen haistaa helpommin... vieraasta hajuvedestä varsinkin!Miehet tykkää saada huomionosoituksia ja hellyyttä.
En sano että niiden puuttuminen tekisivät kenestäkään homoa, mutta kyllä tuo voi ajaa vieraan naisen syliin.- Ladyout
On tuokin mahdollista. Itse kumminkin olen niin tunteva tai tunteilija, että en pysty erottamaan seksuaalisuuttani erilleen tunteista.
Pienet erimielisyydet voin unohtaa, mutta en mä silloinkaan koe mitään imua toista kohtaan...joku sovintoseksi esimerkiksi on omituinen juttu.
Kiukkupäissään pannaa?! Ei, vasta kun sovittu ja saatu rauha maahan voidaan harkita, jos on tarvetta. 😋
Järki toki ohjailee tunteitakin ja asioita voi järkeistää, mutta lahjoa ei voi. Itseni sisällä on oltava tunne, että kaikki hyvin.
Kai se on joku " suojareagtio"? - Ladyout
Ladyout kirjoitti:
On tuokin mahdollista. Itse kumminkin olen niin tunteva tai tunteilija, että en pysty erottamaan seksuaalisuuttani erilleen tunteista.
Pienet erimielisyydet voin unohtaa, mutta en mä silloinkaan koe mitään imua toista kohtaan...joku sovintoseksi esimerkiksi on omituinen juttu.
Kiukkupäissään pannaa?! Ei, vasta kun sovittu ja saatu rauha maahan voidaan harkita, jos on tarvetta. 😋
Järki toki ohjailee tunteitakin ja asioita voi järkeistää, mutta lahjoa ei voi. Itseni sisällä on oltava tunne, että kaikki hyvin.
Kai se on joku " suojareagtio"?"Henkinen tunneshokki", seuraukset sen mukaiset. Mutta nyt illanjatkoja!!☺️
- joopa.joo
Harmaaritari kirjoitti:
Olihan ne 50-luvun miehetkin sielultaan puhtaampia, kuin nykyajan miehet, jotka pornolla ovat sielunsa mädättäneet. Sinäkin.
Ladyout kirjoitti:
"Henkinen tunneshokki", seuraukset sen mukaiset. Mutta nyt illanjatkoja!!☺️
Illanjatkoja.
- serotoniinishokki
Ladyout kirjoitti:
"Henkinen tunneshokki", seuraukset sen mukaiset. Mutta nyt illanjatkoja!!☺️
Elimistön liika serotoniinipitoisuus vähentää puolestaan seksuaalista halukkuutta ja kykyä seksuaaliseen nautintoon.
Šokki on traumaattisen psyykkisen kriisin ensimmäinen vaihe, joka alkaa heti laukaisevan tilanteen tapahduttua. Se on suojareaktio, joka auttaa suojautumaan yllättävältä ja järkyttävältä tiedolta, jota mieli ei sillä hetkellä pysty käsittelemään. Vaihe voi kestää jopa muutaman vuorokauden ajan. Šokissa ihminen ei pysty käsittämään tapahtunutta tai kieltää sen. Ihmisten reagointi tilanteeseen vaihtelee – moni lamaantuu ja näyttää ulospäin tyyneltä, osa (noin 10–20 % ihmisistä) taas joutuu sekavuustilaan, joka ilmenee esimerkiksi huutona ja itkuna. Jälkeenpäin monet eivät pysty muistamaan vaiheen tapahtumia, mutta usein tyypillistä šokille on, että onnettomuustilanteesta jää aivoihin vahva muistijälki pienimpiä yksityiskohtia myöten, jotka myöhemmin saattavat palautua mieleen takaumina. Tietoisuuden tasossa saattaa tapahtua muutoksia; esimerkiksi aika voi tuntua hidastuvan. Tunteet saattavat šokkitilanteessa kytkeytyä ”pois päältä”, jolloin ihminen kyllä havainnoi ympärillään tapahtuvat järkyttävätkin asiat mutta ne eivät aiheuta esimerkiksi surua tai kauhua. Olo voi tuntua epätodelliselta ja unenomaiselta.
Šokkivaiheen psyykkistä hoitamista on konkreettisen suojan ja turvan saaminen. Tällaisena toimii esimerkiksi kokemus siitä, että auttajat hallitsevat tilanteen ja käyttäytyvät asianmukaisesti. - jatkkuu
serotoniinishokki kirjoitti:
Elimistön liika serotoniinipitoisuus vähentää puolestaan seksuaalista halukkuutta ja kykyä seksuaaliseen nautintoon.
Šokki on traumaattisen psyykkisen kriisin ensimmäinen vaihe, joka alkaa heti laukaisevan tilanteen tapahduttua. Se on suojareaktio, joka auttaa suojautumaan yllättävältä ja järkyttävältä tiedolta, jota mieli ei sillä hetkellä pysty käsittelemään. Vaihe voi kestää jopa muutaman vuorokauden ajan. Šokissa ihminen ei pysty käsittämään tapahtunutta tai kieltää sen. Ihmisten reagointi tilanteeseen vaihtelee – moni lamaantuu ja näyttää ulospäin tyyneltä, osa (noin 10–20 % ihmisistä) taas joutuu sekavuustilaan, joka ilmenee esimerkiksi huutona ja itkuna. Jälkeenpäin monet eivät pysty muistamaan vaiheen tapahtumia, mutta usein tyypillistä šokille on, että onnettomuustilanteesta jää aivoihin vahva muistijälki pienimpiä yksityiskohtia myöten, jotka myöhemmin saattavat palautua mieleen takaumina. Tietoisuuden tasossa saattaa tapahtua muutoksia; esimerkiksi aika voi tuntua hidastuvan. Tunteet saattavat šokkitilanteessa kytkeytyä ”pois päältä”, jolloin ihminen kyllä havainnoi ympärillään tapahtuvat järkyttävätkin asiat mutta ne eivät aiheuta esimerkiksi surua tai kauhua. Olo voi tuntua epätodelliselta ja unenomaiselta.
Šokkivaiheen psyykkistä hoitamista on konkreettisen suojan ja turvan saaminen. Tällaisena toimii esimerkiksi kokemus siitä, että auttajat hallitsevat tilanteen ja käyttäytyvät asianmukaisesti.Valikko
Show notifications
Etusivu
Hyvällä mielellä ei voi olla ilman mielihyvähormoneita. Mutta niitä saa aina lisää, vaikka kosketuksesta, saunasta tai pururadalta. Kokeile, vaikutus voi muuttaa mielesi!
Mielihyvä on kemiaa. Mielihyvähormonit puuttuvat peliin aina kun meistä tuntuu mukavalta, jännittävältä tai taivaalliselta. Mutta jos pelkkä mielihyvä riittäisi tekemään meidät onnellisiksi, voisimme vain ottaa tupakan, panna palamaan ja olla onnellisia. Tupakka lisää dopamiinin määrää aivoissamme ja aiheuttaa mielihyvän tunteen – mutta tupakka ei tee onnelliseksi. Onnellisuuden tutkijat sanovat, että onni on muutakin kuin onnen tunnetta.
Mutta eivät mielihyvähormonitkaan tarjoa vain hetken viihdykettä, sillä pohjimmiltaan ne koettavat näyttää meille, mistä onnellisuus on tehty. Dopamiini ohjaa meitä kohti hyvää, serotoniin tasoittaa elämän myrskyjä ja oksitosiini liittää meidät muihin ihmisiin.
Nautintoa ja merkitystä
Aina kun teemme jotakin nautinnollista tai mieltä kiihottavaa, dopamiinihormoni on jollakin tavalla mukana. Kun ihmiset nykyään menevät konserttiin tai tanssimaan tai hyppäämään laskuvarjolla, he sanovat hakevansa vain dopamiiniannoksensa. Myös nautintoaineet tupakasta kokaiiniin vaikuttavat keskushermostoon dopamiinin kautta.
Viime vuosina on kuitenkin opittu, että dopamiini on paljon muutakin kuin mielihyvän tuottaja. Se on pikemminkin opettaja, joka näyttää mitä ihmisen kannattaa tehdä selviytyäkseen hengissä. Kun syömme tai rakastelemme, dopamiinitasomme nousevat ja tekevät näistä kokemuksista miellyttäviä. Kun koemme jotakin epämiellyttävää, dopamiini aktivoituu toisella tavalla, ja opimme välttämään näitä asioita.
Dopamiinin mielihyvää tuottava vaikutus ulottuu syvälle: koemme ensimmäisen dopamiinimyrskymme, kun katsomme vauvana äitimme hymyileviä kasvoja ja painaudumme vasten hänen lämmintä syliään.
Koska dopamiinin vaikutus lähtee syvältä, myös sen vaikutukset elämäämme voivat olla järisyttäviä. Se on aine, joka pitää meidät käynnissä. Kuorruttamalla hyvät asiat mielihyvällä, se suuntaa toimintaamme ja antaa niille merkityksen. Eläinkokeet vahvistavat tämän näkemyksen. Jos hiireltä tuhotaan dopamiinia tuhoavat aivosolut kokonaan, se menettää kiinnostuksensa kaikkeen. Se syö, jos sitä syötetään, mutta sillä ei ole motivaatiota syödä itse.
Dopamiini aktivoituu myös silloin, kun koemme jotakin uutta. Emme kiinnitä huomiota huoneessa lentävään kärpäseen, mutta jos se hehkuu sinistä valoa, dopamiinijärjestelmämme käynnistyy välittömästi. Se pakottaa meidät ottamaan selvää, mikä tuo outo otus on. Samalla meitä kihelmöi ja jännittää, koska emme ole aikaisemmin nähneet sellaista. Ei liene sattumaa, että dopamiini on myös raajojemme liikkeiden keskeinen säätelijä. Kun olimme vielä metsästäjä-keräilijöitä ja halusimme saada jotakin, meidän oli käveltävä sen luokse.
Tutkimuksissa on myös havaittu, että astrologiaan, ennustuksiin ja parapsykologiaan uskovilla on keskimäärin korkeammat dopamiinitasot kuin ei-uskovaisilla. Dopamiini on tavalla tai toisella aina mukana kun arvioimme ympäristössämme olevien asioiden ja ilmiöiden merkitystä. Jos dopamiinitasomme ovat valmiiksi korkeat, voimme kokea ympärillämme olevat asiat ehkä merkityksellisempinä kuin ne todellisuudessa ovat. Toisin sanoen, kun ”high-dopa” ihminen näkee tähdenlennon, hän ajattelee: ”Tuo oli merkki minulle.” Sen sijaan ”low-dopa” ihminen ajattelee vain, että ”kas, taivaalta tippui kivi”.
Ei pohjamutaa, ei huippuja
Parikymmentä vuotta sitten keskeisenä ”hyvän olon hormonina” pidettiin serotoniinia. Havaittiin että kun serotoniinin määrä aivoissa lisääntyi, masennus lieveni tai parani kokonaan. Syntyikin kokonaan uudenlainen masennuslääketyyppi mielialalääkkeet, jotka perustuvat juuri serotoniinihormonin pitoisuuden lisäämiseen aivoissa.
Nykyään tutkijat ovat kuitenkin melko yksimielisiä siitä, ettei serotoniinilla ole paljonkaan tekemistä varsinaisen mielihyvän kanssa. Päinvastoin kun mielihyvää tuottavat hermosolut esimerkiksi seksin aikana aktivoituvat, serotoniinin tuotanto lakkaa. Tämän vuoksi serotoniinin määrää lisäävät lääkkeet vaimentavat seksihaluja ja vaikeuttavat orgasmia.
Serotoniinilla on kuitenkin jotakin tekemistä onnellisuutemme kanssa. Sitä pidetään tasapainottavana välittäjäaineena: ”tyytyväisyyshormonina”. Serotoniini tasoittaa tunteidemme huippuja: aggressiota, pelkoa ja ahdistusta. Kun serotoniinin määrää lisätään esimerkiksi lääkkeillä, elämän laskut eivät tunnu niin syviltä, mistä on hyötyä masennuksen hoidossa. Haittapuolena on, etteivät nousutkaan ole silloin niin korkeita.
Serotoniini on stoalainen molekyyli: se valmistaa meitä ottamaan elämän vastaan sellaisena kuin se tulee. - trollikka
LadyZorro kirjoitti:
En mä sitä tarkoittanutkaan, vaan sitä että mitään suhdetta ei ole pakko olla jos se ei tunnetasolla ole kunnossa. Juurihan julistit että suhteessa olisi oltava seksiä, mutta jos suhde ei pelitä ei ole myöskään autonomista seksiä. Demit ei pane autonomisuudesta, vaan tunteista.
Ei silloin jäädä suhteeseen, vaikka menis omaisuuskin.Näin on. Eikä demi pystyisi edes kullankaivajaksi... luonto ei antaisi periksi! Siks mua ehkä henkilökohtaisesti loukkaa nuo kaikki naiset on...
Olenpa muutaman kerran ihan piruutani potkaissut pallon takaisin äijien puolelle... Nuuska sieltä pian löytyy herneenpalko nenässään... eikä useinkaan ole ollut se kohde.
Tunnustan vain yhden ainoan kerran, ja silloin olin ihan ositteena Nuuska.
Ei ollut ymmärtänyt LadyZorron ajatusta silloin... joka mulle oli ihan pläkki selvä, mistä hän puhui.
Oli muuten sun ketjusi muistaakseni... niin olit ulkona sinäkin kuin lintulauta ikään, miehet ne miehet, putkiaivoiset yksilöt! Mutt tässä kohtaa on myönnettävä ett miehet tajuavat toisiaan paremmin, kuin naisia ... ja sama juttu meillä akkojen puolella; helpompi tajuta toista naista... ainakin minun; kuin teknistä miestä!
Taidan joutua taas hiukan tekeen hommia, tämä keskustelu ollut vähän hitaan puoleista kun mun kotihommat on olleet ain tässä välissä häiritsemässä mun palstailua. Koira on tullut trimmattua vaikka ihan näyttelykuntoon. Näyttelyihin me ei kyllä osallistuta, mutt koiran hoito on silti tähdellinen juttu, ett pysyy piski kunnossa on ihoja turkki puhdas, eikä ole takkuja tai hot spoteja tulossa, punkki poistettu kuonokarvoista ja kynnet leikattu.
Aina välissä annoin sen levätä hetkisen ennen kuin tein seuraavan operaation. Poju ei tykkää näistä häneen kohdistuvista huoltohommista oikein, mutt kun työ on tehty...nauttii olostaan.
Taidan ymmärtää sitä jotenkin... sekin on äijä, luonnostaan siis hankala toisinaan. =))
Näkyilee vielä illanmittaan... enpä kerro mitä aion tehdä, ettei sulla verenpaine turhaan kohoa! - mielikuvitus_juttua
trollikka kirjoitti:
Pari pienempääkin pettymystä sen jälkeen ollut, mä pärjäilen kyllä siihen asti ett seuraavaksi saan turpiini... tai fiksusti pysyn kaukana äijistä!Ei jumalauta näitä satuja. Kuka tällasia sepittää. Onkohan elämässä mitään suhteellisuudentajua tai tosipohjaa. Tarina on niin lennokasta ettei kukaan usko.
- mielikuvitus_juttua
trollikka kirjoitti:
Näin on. Eikä demi pystyisi edes kullankaivajaksi... luonto ei antaisi periksi! Siks mua ehkä henkilökohtaisesti loukkaa nuo kaikki naiset on...
Olenpa muutaman kerran ihan piruutani potkaissut pallon takaisin äijien puolelle... Nuuska sieltä pian löytyy herneenpalko nenässään... eikä useinkaan ole ollut se kohde.
Ei ollut ymmärtänyt LadyZorron ajatusta silloin... joka mulle oli ihan pläkki selvä, mistä hän puhui.
Oli muuten sun ketjusi muistaakseni... niin olit ulkona sinäkin kuin lintulauta ikään, miehet ne miehet, putkiaivoiset yksilöt! Mutt tässä kohtaa on myönnettävä ett miehet tajuavat toisiaan paremmin, kuin naisia ... ja sama juttu meillä akkojen puolella; helpompi tajuta toista naista... ainakin minun; kuin teknistä miestä!
Taidan joutua taas hiukan tekeen hommia, tämä keskustelu ollut vähän hitaan puoleista kun mun kotihommat on olleet ain tässä välissä häiritsemässä mun palstailua. Koira on tullut trimmattua vaikka ihan näyttelykuntoon. Näyttelyihin me ei kyllä osallistuta, mutt koiran hoito on silti tähdellinen juttu, ett pysyy piski kunnossa on ihoja turkki puhdas, eikä ole takkuja tai hot spoteja tulossa, punkki poistettu kuonokarvoista ja kynnet leikattu.
Aina välissä annoin sen levätä hetkisen ennen kuin tein seuraavan operaation. Poju ei tykkää näistä häneen kohdistuvista huoltohommista oikein, mutt kun työ on tehty...nauttii olostaan.
Taidan ymmärtää sitä jotenkin... sekin on äijä, luonnostaan siis hankala toisinaan. =))
Näkyilee vielä illanmittaan... enpä kerro mitä aion tehdä, ettei sulla verenpaine turhaan kohoa!Lisäksi pidetään päiväkirjaa kesken asiakeskustelun? Tehkää tämmöisille oma ketjunne, ketä kiinnostaa koiran persekarvat.
- oikea_perhe
LadyZorro kirjoitti:
En trollaa. En voi kaikkien suulla puhua ja puolesta, mutta mä olen juuri noin hankala. Musta saa joko lojaalin, uskollisen rakastajan tai polvet yhteen liimatun hankalan kaverin.
Mä en suutu herkästi ja pikkujutuista, ees niistä mitä olen täällä puinut. Mutta vähättelystä mä otan nokkiini. Tai tunteiden kanssa leikkimisestä, mä en ole kenenkään lelu.Sä lässytät täällä päivästä toiseen samanlaista diipadaapaa. Tyhjänpäiväistä tarinaa. Keskity välillä perheeseesi. Palstalle heijastuu tekstien kautta perheensisäiset ogelmat.
- huomasitko
Ladyout kirjoitti:
Kai se on joku " suojareagtio"?Reaktio koolla.
- petraa_vähän
Ladyout kirjoitti:
Kai se on joku " suojareagtio"?Taas turhaa höpinää ilman ymmärrystä.
oikea_perhe kirjoitti:
Sä lässytät täällä päivästä toiseen samanlaista diipadaapaa. Tyhjänpäiväistä tarinaa. Keskity välillä perheeseesi. Palstalle heijastuu tekstien kautta perheensisäiset ogelmat.
Kuka sut on pakottanut lukemaan? Hyppää yli, jos noin kyrpii.
- jestas
Ananias kirjoitti:
Miehet tykkää saada huomionosoituksia ja hellyyttä.
En sano että niiden puuttuminen tekisivät kenestäkään homoa, mutta kyllä tuo voi ajaa vieraan naisen syliin.Ohoh!
Sutko tosiaankin voi ajaa vieraan naisen syliin se, ettei eukkos puristele ua haarovälistä muiden ihmisten silmien alla? Voi hyvä jysäys! Et kyllä todellakaan kuulu taviksiin ja suurimpaan osaan porukkaa, jos sun kanssa pitää julkisesti sekstailla. jestas kirjoitti:
Ohoh!
Sutko tosiaankin voi ajaa vieraan naisen syliin se, ettei eukkos puristele ua haarovälistä muiden ihmisten silmien alla? Voi hyvä jysäys! Et kyllä todellakaan kuulu taviksiin ja suurimpaan osaan porukkaa, jos sun kanssa pitää julkisesti sekstailla.Sain trollikan vastauksesta kuvan ettei hellyys ole muutenkaan etusijalla.
trollikka kirjoitti:
Näin on. Eikä demi pystyisi edes kullankaivajaksi... luonto ei antaisi periksi! Siks mua ehkä henkilökohtaisesti loukkaa nuo kaikki naiset on...
Näkyilee vielä illanmittaan... enpä kerro mitä aion tehdä, ettei sulla verenpaine turhaan kohoa!Luin kommentin, mutta jäin miettimään kirjoititko tämän oikeasti NaisZorralle vai MULLE?
Tiedän, olen hirveän itsekeskeinen, mutta silti...mitä sellaista olisit voinut tehdä mikä nostaisi Zorran verenpaineet koholle?- trollikka
Ananias kirjoitti:
Sain trollikan vastauksesta kuvan ettei hellyys ole muutenkaan etusijalla.
Kuules nyt neropatti... mitä mä puuhailen mieheni kanssa kahdestaan(kun sellainen on) on tiedätkös ns. intiimijuttu... eikä siitä ole naapureillekaan ollut pahemmin äänekästä haittaa!
Miks hiivatissa mun pitäisi sinut vakuuttaa siitä ett mistä mä tykkään... ei tipu tietoa!
Äijän kaikkia erikoisia haluja en kyllä kyllä toteuta... myönnän! Ja nyt voit alkaa jo surkuttelemaan mies parkaa... takaosan rappukäytävä on täysin kielletty portti, eikä kimppakivaa meillä harrasteta, vieraissa lammikoissa madon uitto-> tietää äijälle osoitteen muutosta, lukot on vaihdettu melkein samalla minuutilla, kun tieto mulle saapuu! Noista edellä mainituista asioista ei edes neuvotella.
Niin ett aika ankea muija tosiaan olen!
"Sain trollikan vastauksesta kuvan ettei hellyys ole muutenkaan etusijalla."
-Etkä perhana viekööt saanutkaan, et sä tyhmä ole, mutt mua sä ett tosiaan kyllä vedätä tämän enempää... alkaa olla jo liian henkilökohtaista! trollikka kirjoitti:
Kuules nyt neropatti... mitä mä puuhailen mieheni kanssa kahdestaan(kun sellainen on) on tiedätkös ns. intiimijuttu... eikä siitä ole naapureillekaan ollut pahemmin äänekästä haittaa!
Miks hiivatissa mun pitäisi sinut vakuuttaa siitä ett mistä mä tykkään... ei tipu tietoa!
Äijän kaikkia erikoisia haluja en kyllä kyllä toteuta... myönnän! Ja nyt voit alkaa jo surkuttelemaan mies parkaa... takaosan rappukäytävä on täysin kielletty portti, eikä kimppakivaa meillä harrasteta, vieraissa lammikoissa madon uitto-> tietää äijälle osoitteen muutosta, lukot on vaihdettu melkein samalla minuutilla, kun tieto mulle saapuu! Noista edellä mainituista asioista ei edes neuvotella.
Niin ett aika ankea muija tosiaan olen!
"Sain trollikan vastauksesta kuvan ettei hellyys ole muutenkaan etusijalla."
-Etkä perhana viekööt saanutkaan, et sä tyhmä ole, mutt mua sä ett tosiaan kyllä vedätä tämän enempää... alkaa olla jo liian henkilökohtaista!"Kuules nyt neropatti..."
-Tuosta nyt ei oikein huokunut sellainen vilpittömyys mikä kehuista usein paistaa läpi...
No, menikö vähän henkilökohtaiseksi? Vaikea tietää rajoja kun itse olet ollut nyt poikkeuksellisen avoin. Ajattelin että tämän verran uskaltaa analysoida...enkä mitään yksityiskohtia edes odota kuulevani (ellet nimenomaan halua avautua niistä purkaaksesi itseäsi).- trollikka
Ananias kirjoitti:
Luin kommentin, mutta jäin miettimään kirjoititko tämän oikeasti NaisZorralle vai MULLE?
Tiedän, olen hirveän itsekeskeinen, mutta silti...mitä sellaista olisit voinut tehdä mikä nostaisi Zorran verenpaineet koholle?Olet käsittänyt aika hyvin tuon asian, mä kommentoin sen alun Ladylle, mutt unohdin katkaista sen jutun pisteillä ja osoittaa sulle sen ..."Oli muuten sun ketjusi muistaakseni... niin olit ulkona sinäkin kuin lintulauta ikään, miehet ne miehet, putkiaivoiset yksilöt!...jne"tuo loppu oli kaikki tarkoitettu sulle... ollos hyvä!
No sun verenpaineen nostoon ei tarvita varmaan kuin leipätaikinan teosta maininta! Paistan sen tänään illalla... juuren kanssa leivottu leipä tarvitsee pitkän kohotusajan, vaan sitä pystyy myös melkein kaikki herkkävatsaiset syömään ilman vatsavaivoja! Äläkä kysy mihin se perustuu.. mä en tiedä... mutt näin se vaan käytännössä menee!
Mä viis veisaan syistä, jos homma käytännössä toimii... ja vanhuksetkin saavat aamupalalla leipää, eikä aina sitä kaurapuuroa, jota vatsa kyllä sietää. Juureen tehtyä kauraleipää teen ihan sen vuoksi.
"-Tuosta nyt ei oikein huokunut sellainen vilpittömyys mikä kehuista usein paistaa läpi..."
Ihan kiltisti sanottuna ja jopa ajateltuna; olet sä sellainen hiivatin "lenkoleuka"...
tais kyllä eilen tulla hiukan liikaakin avauduttua täällä... ja pihtarina sulkeudun omiin olihini.
Se on moro! trollikka kirjoitti:
Olet käsittänyt aika hyvin tuon asian, mä kommentoin sen alun Ladylle, mutt unohdin katkaista sen jutun pisteillä ja osoittaa sulle sen ..."Oli muuten sun ketjusi muistaakseni... niin olit ulkona sinäkin kuin lintulauta ikään, miehet ne miehet, putkiaivoiset yksilöt!...jne"tuo loppu oli kaikki tarkoitettu sulle... ollos hyvä!
No sun verenpaineen nostoon ei tarvita varmaan kuin leipätaikinan teosta maininta! Paistan sen tänään illalla... juuren kanssa leivottu leipä tarvitsee pitkän kohotusajan, vaan sitä pystyy myös melkein kaikki herkkävatsaiset syömään ilman vatsavaivoja! Äläkä kysy mihin se perustuu.. mä en tiedä... mutt näin se vaan käytännössä menee!
Mä viis veisaan syistä, jos homma käytännössä toimii... ja vanhuksetkin saavat aamupalalla leipää, eikä aina sitä kaurapuuroa, jota vatsa kyllä sietää. Juureen tehtyä kauraleipää teen ihan sen vuoksi.
"-Tuosta nyt ei oikein huokunut sellainen vilpittömyys mikä kehuista usein paistaa läpi..."
Ihan kiltisti sanottuna ja jopa ajateltuna; olet sä sellainen hiivatin "lenkoleuka"...
tais kyllä eilen tulla hiukan liikaakin avauduttua täällä... ja pihtarina sulkeudun omiin olihini.
Se on moro!Leipätaikina on ok, mutta makeat leivonnaiset saavat pulssin kiihtymään. Ei vaites, uskon että huolehdit monipuolisesta ruokavaliosta.
Mikä saakutin "lenkoleuka"? Et kai ole antamassa mulle hellittelynimiä?
- EdesUnissa
Olen donnaseksuaali. Seksikumppanin on ehdottomasti oltava nainen. Olen ollut vaativa seksikumppanin valinnassa, mutta jos paikalla ei ole kriteerit täyttävää niin olen joustavasti laskenut kriteereitä.
Seksissä ei valita tulevaisuutta, sen kai on tarkoitus olla hauskaa eikä vakavaa ?- EdesUnissa
Ananias kirjoitti:
Viittaatko donnadonatelloon (tai jotain sellaista)?
En. Ainoa valintakriteerini on vain sukupuoli. Sitten siitä paras joka tarjoutuu.
En ole koskaan ajatellut että minun tulisi ensin tutustua naisen ajatuksiin, ja vasta sitten kehoon. Jotenkin se menee luontevammin toisin päin, sillä nainen ei harrasta seksiä jos pelkää minua. Eli seksin jälkeen nainen on osoittanut luottamuksensa, ja sen jälkeen keskustelu hänen kanssaan ei ole turhaa itsesuojelevaa lässytystä, vaan siinä tapaa aidon ihmisen.
Mitä noita merkkejä tuosta linkistä katselin niin taipumusta on kyllä siihen suuntaan. En nyt osaa sanoa olenko semistidemiseksuaali mutta jos laitetaan kvarttaalidemiseksuaali niin voisi osua edes samoille hehtaareille.
Esimerkiksi Tinder ei ole minulle mikään kauhistus vaan se on vain yksi tapa etsiä kumppani; vaikka se nyt on kyllä selkeästi profiloitunut yhdenillan juttuihin, tai ainakin aluksi sellaisena markkinoitiin.
Itse en vaadi ennen petipuuhiin ryhtymistä toisen ihmisen läpikotaista tuntemista, mutta selkeä näkemys pitää olla ihmisen ajatusmailmasta. Millaisena näkee ihmiset (työkaverit, kaverit, sukulaiset yms), työnsä, harrastukset, huumorintaju, arvot ja myöskin sen millaisena näkee itsensä tulevaisuudessa ja mitkä ovat toiveet tulevasta.
En sitten tiedä mitä tarkoitti tuo linkissä ollut pitkä aika mutta kun ekat treffit menee jo säästä puhuessa ja työhaastattelua tehdessä niin kyllä oma toiveeni olisi että ainakin puolenkymmentä treffejä olisi takana ennen petihommia. Varmaan olen muutaman potentiaalisen parisuhteen möhlinytkin kun nainen on ollut jo muutamien treffien jälkeen polvet etäällä toisistaan kun minä vielä keskustelen meidän huumorintajujen yhteensopivuudesta.
En kyllä osaa eritellä onko pidemmän tutustumisen toiveessa kyse demiseksuaalista vai siitä että kun on hakemassa pysyvää parisuhdetta niin haluaa etukäteen nähdä että ensimmäisen yhteisen aamukahvin jälkeen jatkettaisiin yhdessä kohti auringonlaskua tai että siihen ainakin olisi edellytykset. Itse näen , vanhaa klisettä käyttäen, seksin kirsikkana kakun päällä. Se että lähtisin tuntemattoman kanssa vällyihin saman tein on kyllä vieras; aamulla huomaisin että olohuoneessa on Touko Aallon alttari tai jopa heräisi siihen että sanotaan "sinun täytyy nyt lähteä, alan tehdä muusia ja lihapullia miehelleni joka tulee iltapäivästä töistä". Kyllä kävisi mielessä nyt oli kirsikka upotettu kesäkeittoon eikä se jälkimaku mitenkään kutkuttaisi makuhermoja.
Siinä mielessä poikkean myös kaavasta että minulla ei kyllä ole tarvetta jatkuvaan puhumiseen tai kyselyyn. Arvostan kovasti kahdenkeskisiä hiljaisia hetkiä kuten rantakalliolla istumisia, leirinuotiolla oloa tai piknikkiä puistossa.
Se että onko demiseksuaalit oma rotunsa ja onko "taviksilla" mahdollisuus sanoisin että on mutta kärsivällisyyttä se vaatii. Tietysti myös sen ajatuksen että jatkossa elämä tulee olemaan sen odotuksen arvoinen jonka parisuhteelle asettaa.Irtosuhteiluissa on aina parasta mennä miehen asunnolle, minä en lähde nykyään juurikaan daamin asunnolle. Poikkeukseen pitää olla hyvät syyt, ja jos syy on lemmikkieläimet, niin se on sitten tack och adjö.
- HeteroM
Mitä täällä höpötetään. Hetero on hetero, homo on homo, lesbo on lesbo ja bi on bi. Ei ne naiset seksiä yleensä hae. Jos näyttää että vain seksi kiinnostaa ja nainen on sulle ikäänkuin seksiobjekti niin ei ole herunut eikä heru.
- Kaisanoasaa
Naiset valitsee tarkkaan sillä vain komea mies voi olla hyvä seksikumppani ja hyvä elämänkumppani.
- erilajia
"Voisiko demiseksuaali olla ihan taviksen kanssa jos tavis jaksaisi tutustua pihtariin huolella, vai onko nuo jutut SiipiVeikkojenOmiaJuttuja?"
Ongelma on, että kaltaisesi tapaavat olla sarvikuonoja posliinikaupassa, jotka ovat sokeita yksityiskohdille ja toisen tarpeille. Kun demiseksuaalisuus johtuu sympaattisen hermoston herkkyydestä, silloin lukee kokoajan toisia ihmisiä myös tahtomattaan. Suotavampaa olisi, että myös toinen osaisi vastavuoroisesti lukea kumppania jolloin molemmat kykenisivät myötäelämään toistensa tunteet ja tarpeet.
Pahimmoillaan vänkääjä kieltäisi uhkailemalla toiselta tunteet ja kokemukset, joita et itse kykene tuntemaan: "Et sinä voi kokea noin, koska en minäkään koe". Ja vaikka ns.normaali olisikaan mikään huumorilla toiseen naaman piereskelijä, ymmärtäisikö hän vaikka tarpeen olla yksin, kun toisen kovaäänisyys tms. ylittää stressirajan, mitä toinen ei välttämättä edes itse huomaisi.Ahaa, demiseksuaalisuuteen liittyy muitakin erityispiirteitä? Älä huoli, posliinikauppanne ei kiinnosta minua, mutta ilmiö tietenkin vähän.
Mitä kaikkea tuohon demiseksuaalisuuteen liittyy? Onko se eritysherkkyys?.. SiksiPä Siksi.. Muita VaihtoEhtoja ei oikeastaan ole, kuin ItsensäKaltainen Kumppani.. ;P
.. Mut joo.. Kuten Tierämme, niin ei niitä Kauniisti ErityisenHerkkiä DemiNaisia kauheasti ole, Varsinkaan sellaisia, jotka eivät ole Ehtineet itteään Särkemään&Rikkomaan ja Panemaan Peiskaks Kykynsä Vahvaan&Aitoon Rakkauteen jne.. Pannessaan Menemään.. ;PAnanias kirjoitti:
Ahaa, demiseksuaalisuuteen liittyy muitakin erityispiirteitä? Älä huoli, posliinikauppanne ei kiinnosta minua, mutta ilmiö tietenkin vähän.
Mitä kaikkea tuohon demiseksuaalisuuteen liittyy? Onko se eritysherkkyys?.. En Usko, että läheskään Kaikki Demit on HSP:eitä.. Mutta mitä Herkempi Demi, niin varmasti on sitä Myötä, myös Vahvemmin DemiSeksuaalinen.. ;P
NuuskaMuikkune kirjoitti:
.. SiksiPä Siksi.. Muita VaihtoEhtoja ei oikeastaan ole, kuin ItsensäKaltainen Kumppani.. ;P
.. Mut joo.. Kuten Tierämme, niin ei niitä Kauniisti ErityisenHerkkiä DemiNaisia kauheasti ole, Varsinkaan sellaisia, jotka eivät ole Ehtineet itteään Särkemään&Rikkomaan ja Panemaan Peiskaks Kykynsä Vahvaan&Aitoon Rakkauteen jne.. Pannessaan Menemään.. ;PSinähän olet myös MGTOW, niin onkos olemassa myös WGTOW?
NuuskaMuikkune kirjoitti:
.. En Usko, että läheskään Kaikki Demit on HSP:eitä.. Mutta mitä Herkempi Demi, niin varmasti on sitä Myötä, myös Vahvemmin DemiSeksuaalinen.. ;P
Onkohan poltergeist myös demiseksuaali ja HSP?
Luonteenpiirteet täsmäävät omiisi.- erilajia
Ananias kirjoitti:
Ahaa, demiseksuaalisuuteen liittyy muitakin erityispiirteitä? Älä huoli, posliinikauppanne ei kiinnosta minua, mutta ilmiö tietenkin vähän.
Mitä kaikkea tuohon demiseksuaalisuuteen liittyy? Onko se eritysherkkyys?Sinulle vastatessa tulee aina samanlainen tunne, mitä psykologit sanovat psykopaattinen parantamisesta, että "Terapian antaminen psykopaatille on turhaa, koska psykopaatti vain oppii uusia keinoja ja aseita manipuloida muita ihmisiä. Psykopatia on näin ollen parantumatonta."
Sinä olet parantumaton ja siksi kaikki dialogi kanssasi on turhaa. Keskustelu on sinulle vain keino manipuloida ja vahingoittaa toista osapuolta tehokkaammin.
En oleta kaikkien demiseksuaalien olevat erityisherkkiä, koska minulta puuttuu ihmisen seksuaalisuuden rautalankimalli. Mutta sympaattisen hermoston yliherkkyys vaikuttaa ihmisen kaikkiin puoliin kuten persoonallisuuteen ja myös seksuaalisuuteen. erilajia kirjoitti:
Sinulle vastatessa tulee aina samanlainen tunne, mitä psykologit sanovat psykopaattinen parantamisesta, että "Terapian antaminen psykopaatille on turhaa, koska psykopaatti vain oppii uusia keinoja ja aseita manipuloida muita ihmisiä. Psykopatia on näin ollen parantumatonta."
Sinä olet parantumaton ja siksi kaikki dialogi kanssasi on turhaa. Keskustelu on sinulle vain keino manipuloida ja vahingoittaa toista osapuolta tehokkaammin.
En oleta kaikkien demiseksuaalien olevat erityisherkkiä, koska minulta puuttuu ihmisen seksuaalisuuden rautalankimalli. Mutta sympaattisen hermoston yliherkkyys vaikuttaa ihmisen kaikkiin puoliin kuten persoonallisuuteen ja myös seksuaalisuuteen.Sanon suoraan, että en etsi netistä tuttavuuksia, mutta olen kiinnostunut tutustumaan ilmiöihin jotka on mulle entuudestaan tuntemattomia.
Minua ei pysty myöskään manipuloimaan tai ohjaamaan ajatteluani, jos se on psykopatiaa niin olkoon sitten.
En myöskään koe että minua tarvisi parantaa tai kaipaisin asennekasvatusta. Minä haluan vai oppia logiikan tasolla ymmärtämään ihmisten käytöstä.- sivukommentti
Ananias kirjoitti:
Sanon suoraan, että en etsi netistä tuttavuuksia, mutta olen kiinnostunut tutustumaan ilmiöihin jotka on mulle entuudestaan tuntemattomia.
Minua ei pysty myöskään manipuloimaan tai ohjaamaan ajatteluani, jos se on psykopatiaa niin olkoon sitten.
En myöskään koe että minua tarvisi parantaa tai kaipaisin asennekasvatusta. Minä haluan vai oppia logiikan tasolla ymmärtämään ihmisten käytöstä.Annat itsestäsi täällä sellaisen vaikutelman, että haluat oppia logiikan tasolla ymmärtämään ihmistenkäytöstä siksi, että pystyt paremmin lyttäämään herkkiä ihmisiä. Sen mitä itse olen kirjoituksiasi lukenut, olen saanut mielikuvan oikein kunnon riidanhaastajasta. En ole huomannut että pyrkisit ymmärtämään näitä itsesi kanssa erilaisia ihmisiä edes logiikan tasolla. Usein pyrit vain vääristelemään heidän sanomisiaan. Koska olet selvästi keskitasoa älykkäämpi henkilö, ei kyse ole väärnkäsityksistä, vaan vääritelysi on selkeästi ihan tahallista.
sivukommentti kirjoitti:
Annat itsestäsi täällä sellaisen vaikutelman, että haluat oppia logiikan tasolla ymmärtämään ihmistenkäytöstä siksi, että pystyt paremmin lyttäämään herkkiä ihmisiä. Sen mitä itse olen kirjoituksiasi lukenut, olen saanut mielikuvan oikein kunnon riidanhaastajasta. En ole huomannut että pyrkisit ymmärtämään näitä itsesi kanssa erilaisia ihmisiä edes logiikan tasolla. Usein pyrit vain vääristelemään heidän sanomisiaan. Koska olet selvästi keskitasoa älykkäämpi henkilö, ei kyse ole väärnkäsityksistä, vaan vääritelysi on selkeästi ihan tahallista.
En minä pyri ketään lyttäämään, pyrin pääsemään kiinni asioiden ytimeen. Minä tiedän että tapani esittää asioita vaikuttaa kylmäkiskoiselta, mutta jos haluaa päästä asian ytimeen, niin keskustelun ei pidä antaa poukkoilla vaan sitä pitää viedä johdonmukaisesti eteenpäin.
Tiedän myös sen, että tyylini ei ole kovinkaan pehmeä, vaan väliin jopa karkea. Joku voisi sanoa liian karkeaksi, mutta toisaalta sillä on selkeä tarkoitus; en halua jaaritella toisarvoisilla asioilla ja keskeytän tylysti sellaiset keskustelulinjat jotka eivät syvennä aihetta vaan hämärtävät faktoja tai menevät täysin ulalle.
Myönnän itsekin että käytän aika kyseenalaisia tehokeinoja keskustellessani, mutta toisaalta tyynnyttelen itseäni sillä että pyrin kuitenkin loppupelissä objektiivisuuteen ja suoruuteen.- tyhgdf
sivukommentti kirjoitti:
Annat itsestäsi täällä sellaisen vaikutelman, että haluat oppia logiikan tasolla ymmärtämään ihmistenkäytöstä siksi, että pystyt paremmin lyttäämään herkkiä ihmisiä. Sen mitä itse olen kirjoituksiasi lukenut, olen saanut mielikuvan oikein kunnon riidanhaastajasta. En ole huomannut että pyrkisit ymmärtämään näitä itsesi kanssa erilaisia ihmisiä edes logiikan tasolla. Usein pyrit vain vääristelemään heidän sanomisiaan. Koska olet selvästi keskitasoa älykkäämpi henkilö, ei kyse ole väärnkäsityksistä, vaan vääritelysi on selkeästi ihan tahallista.
Ei kannattaisi antaa kyseiselle narsistiselle psykopaatille ollenkaan huomiota. Siitä se elää ja hekumoi. Parempi olla vastaamatta huuteluihinsa lainkaan.
- 43-Sinkkumies
Nuorempana sitä mentiin yökerhoon ja pyydettiin ekaa tyttöä tanssimaan joka eteen tuli ja stiä sitten vonkattiin yön suhteeseen. Nuorempana se olikin helppoa kun naisilla ei ollut kriteerejä ja sai lähes jokaisen naisen jota yritti. Toista se on nykyään, enää ei mennä yökerhoon ja valita nainen tuosta vaan. On tinderit ja deitit josssa tarkkaan katsotaan naisten kuva ja millainen nainen on muuten ja sitten ehkä laitetaan viestiä.
Seksi ei ole mikään palkinto inhoan ihmisiä jotka demipäisyyttä herneenvetämällä nenää pihtaa.
- hmmmmmm
Niin, että sun mielestä kaikkien pitäisi vain naiskennella ympäriinsä kaikkien kanssa, ei mitään valikointia.
hmmmmmm kirjoitti:
Niin, että sun mielestä kaikkien pitäisi vain naiskennella ympäriinsä kaikkien kanssa, ei mitään valikointia.
Ei vaan omaa puolisoa eikä muita oli sit tunteita loukattu tai ei,
jos muita kohtaa nousee tunteet ne turrutetaan eikä demipäisyyttä naida.- trollikka
valtakunta kirjoitti:
Ei vaan omaa puolisoa eikä muita oli sit tunteita loukattu tai ei,
jos muita kohtaa nousee tunteet ne turrutetaan eikä demipäisyyttä naida.Viitsisitkö suomentaa mitä sä oikein tarkoitit?
Nyt mä en saanut selvää mitä sinä oikeastaan tarkoitit ...eikä demipäisyyttä naida?
Yleensä oon sua ymmärtänyt... mutt nyt on niin paljon mahdollisuuksia tulkita kirjoitustas, tavalla jos toisellakin. Me juteltiin Rose joskus aika paljonkin M-L palstalla, kohta kait viitisen vuotta sitten! Sitä saa vapaasti inhota. Kenenkään ei ole pakko suostua seksiin vastoin tahtoaan. Harvoinpa kukaan ilman hyvää syytä pihtaa. Eikä kyse ole kiusallaan panttaamisesta, vaan haluttomuudesta joka tulee tunnepuolesta.
Ne vittu kun halua kiusata sua, enkä piruuttani anna jos et hypi pillin mukaan on sitten oma lukunsa, ei liity nyt tähän.trollikka kirjoitti:
Viitsisitkö suomentaa mitä sä oikein tarkoitit?
Nyt mä en saanut selvää mitä sinä oikeastaan tarkoitit ...eikä demipäisyyttä naida?
Yleensä oon sua ymmärtänyt... mutt nyt on niin paljon mahdollisuuksia tulkita kirjoitustas, tavalla jos toisellakin. Me juteltiin Rose joskus aika paljonkin M-L palstalla, kohta kait viitisen vuotta sitten!En sinua muista mutta kerropa miten tulkitset?
- trolikka
valtakunta kirjoitti:
En sinua muista mutta kerropa miten tulkitset?
Mulla on sellainen muistikuva ett juttelit Mustin, Albatrossin kanssa... tulin joskus viis vuotta sitten palstalle Villiruusuna, trollien takia vaihdoin noita nikkejäni. Joko muistuu mieleen?
trolikka kirjoitti:
Mulla on sellainen muistikuva ett juttelit Mustin, Albatrossin kanssa... tulin joskus viis vuotta sitten palstalle Villiruusuna, trollien takia vaihdoin noita nikkejäni. Joko muistuu mieleen?
Minäkin vaihdoin nikkejö mutta sit tein nimimerkin kun halusin albarossin kanssa jutella kun ystävystyi syvemmin ja feikit kiusas.
- trollikka
valtakunta kirjoitti:
Minäkin vaihdoin nikkejö mutta sit tein nimimerkin kun halusin albarossin kanssa jutella kun ystävystyi syvemmin ja feikit kiusas.
No minä sen Albatrossiksi nimitin... suuri valkoinen lintu... Juha WatVainion kaunis haikea laulu. Albatrossi myös kaipasi siivilleen ja kauas pois... Kuubaan. Minä olin se siipirikko, jonka kanssa hän jaksoi jutella öisinkin... piti seurallaan pinnalla hukkuvaa, oli mun oljenkorsi silloin. Mä kun en halunnut nähdä ketään oikeesti. Mulla oli vaalennettut hiukset silloin, oikeesti olen punapää.
Ajoin myöhemmin karkeaksi katkeilevaisiksi menneet hiukseni 1-1½ cm siilitukaksi ja pidin myssyä, tai huivia kunnes punaiset hiukseni kasvoivat, lopulta ajatutin sen vaalean osankin pois, kampa kun ei oikein mennyt siitä läpi enää. Nyt mulla on harteiden ja lapaluiden väliin yltävät hiukset, ja kaikki nyt vaaleanruskeat, sävytetyt ja punainen heijastaa hieman läpi varsinkin auringon valossa. Kerro terveisiä hänelle, olen kiitollinen kun jaksoi niinkin pitkään jutella kanssani. Mulla on nykyisin asiat taas hyvin... itkuni olen itkenyt! trollikka kirjoitti:
No minä sen Albatrossiksi nimitin... suuri valkoinen lintu... Juha WatVainion kaunis haikea laulu. Albatrossi myös kaipasi siivilleen ja kauas pois... Kuubaan. Minä olin se siipirikko, jonka kanssa hän jaksoi jutella öisinkin... piti seurallaan pinnalla hukkuvaa, oli mun oljenkorsi silloin. Mä kun en halunnut nähdä ketään oikeesti. Mulla oli vaalennettut hiukset silloin, oikeesti olen punapää.
Ajoin myöhemmin karkeaksi katkeilevaisiksi menneet hiukseni 1-1½ cm siilitukaksi ja pidin myssyä, tai huivia kunnes punaiset hiukseni kasvoivat, lopulta ajatutin sen vaalean osankin pois, kampa kun ei oikein mennyt siitä läpi enää. Nyt mulla on harteiden ja lapaluiden väliin yltävät hiukset, ja kaikki nyt vaaleanruskeat, sävytetyt ja punainen heijastaa hieman läpi varsinkin auringon valossa. Kerro terveisiä hänelle, olen kiitollinen kun jaksoi niinkin pitkään jutella kanssani. Mulla on nykyisin asiat taas hyvin... itkuni olen itkenyt!Punapääkö sinä olit joka vein rossini.😧
trollikka kirjoitti:
Ajoin myöhemmin karkeaksi katkeilevaisiksi menneet hiukseni 1-1½ cm siilitukaksi ja pidin myssyä, tai huivia kunnes punaiset hiukseni kasvoivat, lopulta ajatutin sen vaalean osankin pois, kampa kun ei oikein mennyt siitä läpi enää. Nyt mulla on harteiden ja lapaluiden väliin yltävät hiukset, ja kaikki nyt vaaleanruskeat, sävytetyt ja punainen heijastaa hieman läpi varsinkin auringon valossa. Kerro terveisiä hänelle, olen kiitollinen kun jaksoi niinkin pitkään jutella kanssani. Mulla on nykyisin asiat taas hyvin... itkuni olen itkenyt!Kyllä rossini on vapaata riitaa se on vain omistus muoto kun pidän hänestä todella paljon, lupasi olla suojelijani mutta hänellä on näitä suojeltavia on enemmän näyttävästi.
- trollikka
valtakunta kirjoitti:
Punapääkö sinä olit joka vein rossini.😧
No en kyllä taatusti vienyt minnekään... palstalla keskusteltiin jonkin aikaa, mun elämäni surkeimman ajan kun olin ihan maassa. Koskaan en ole edes IRL:ssä tavannut... siitä kai kimmastuikin mulle ja löysi uuden punapään ymmärtääkseni. Sanoi viimeeks ett häivy, hänellä on kaunis venakko ihan oikeesti luonaan, joka on myös punapää! Mun juttu seura ei enää riitä!
Ei olla sen koomin kirjoiteltu... eikä kirjoitella, kyllä mä uskon jos tykätä niin ei tupata! trollikka kirjoitti:
No en kyllä taatusti vienyt minnekään... palstalla keskusteltiin jonkin aikaa, mun elämäni surkeimman ajan kun olin ihan maassa. Koskaan en ole edes IRL:ssä tavannut... siitä kai kimmastuikin mulle ja löysi uuden punapään ymmärtääkseni. Sanoi viimeeks ett häivy, hänellä on kaunis venakko ihan oikeesti luonaan, joka on myös punapää! Mun juttu seura ei enää riitä!
Ei olla sen koomin kirjoiteltu... eikä kirjoitella, kyllä mä uskon jos tykätä niin ei tupata!En minä ota tunteella petiini tai minulla olisi lauma miehiä pedissäni se on syy miksi pidän asiaa ihan vitsinä käskyllä minulla painaa moraalini haluni ja himoni asiassa ja myös ukkoani kohtaan tunteet ettet satuta sitä muiden lihan halulla.
Miksi pidän tätä ihan inhottavanajos minä menisin tunteilla hyppisin kukasta kukkaan mutta minulla painaa muutkin asiat kuin himo ja ukkoani en koskaa hänen ilkeydestä vähemmän rakasta ja otan hänet silti. Hänen onnelisuus on koko perheen onnellisuus.trollikka kirjoitti:
Ei olla sen koomin kirjoiteltu... eikä kirjoitella, kyllä mä uskon jos tykätä niin ei tupata!Lohdutan itseäni myös halulla mihin se rakkaus vähenee mihin. Kyllä se on rakas lähellä kuin kaukana. Voi sitä syyttää että teeskenteee tai syyttää niitä kukasta kukkaan menijöitä enemmän uskon kukasta kukkaan menijät lohduttavan himolla sieltä mistä tunteita saa tyydytykseen rakkautensa että heistä välitetää minä haen sen taa ukoltani likaisen himon kun taas ei halu kuulla suruani ja kokea olevansa huono sen vuoksi tarvitsen ystäviä.
valtakunta kirjoitti:
Lohdutan itseäni myös halulla mihin se rakkaus vähenee mihin. Kyllä se on rakas lähellä kuin kaukana. Voi sitä syyttää että teeskenteee tai syyttää niitä kukasta kukkaan menijöitä enemmän uskon kukasta kukkaan menijät lohduttavan himolla sieltä mistä tunteita saa tyydytykseen rakkautensa että heistä välitetää minä haen sen taa ukoltani likaisen himon kun taas ei halu kuulla suruani ja kokea olevansa huono sen vuoksi tarvitsen ystäviä.
LIhainen on likaisen taas tuo sanasyöppö
valtakunta kirjoitti:
LIhainen on likaisen taas tuo sanasyöppö
Siis likainen on lihainen miksi nyt tää vääntyy miten sattuu.🤔
- Panisin-mies
Kyllä valitsen sillä en halua mitään kymmenien miesten käyttämää naista jolla on seksitauteja.
Kyllä valitsen ja siinä mielessä varmaan voi sanoa kai sitten ainakin semiseksuaaliseksi käyttäytymiseksi sitä. Seksi ihmisen kanssa, joka ei aisti samoin kuin minä, on yhdentekevää ja aiheuttaa vaan hallaa, niinpä en sellaista halua. Tosin, eipä tarvitsekaan.
Palstalla on kaikenlaisia ihmisiä ja meno ihan sen mukaista. On täällä kaikenlaista hiihtäjää ja hyvä niin. Silloinhan keskustelukin on monipuolista.Minusta suurimmat suhteessa olevat ongelmat johtuu erilaisuudesta ja niiden ymmärtämisestä.
Seksuaalisuus on parisuhteen peruskivi se mitää molemmille maistua esittämiseltä saa vain aikaan kiusantekoa.
minusta toisen miellyttäminen vain, että saa seksiä kun tota toista pännii kun en tehnyt kuin piti niin en saa seksiä kuulostaa enemmänkin kaupan käynniltä.
En tykkää ehkä johtuu ikävälle mutta sellaisen ihmisen kanssa, en ikinä maailmassa seurustelisi en koskaan pystyisi.
Minusta sinun pitäisi käsittää tämä, jos toinen oikeasti rakastaisi hän ei valitsisi sellaista joka tarvitsee seksiä useammin vaan kummatkin loukkaantuu, siten vain yhteiselo toimii demiseksuaalisena. Muuten uskon ettei ole demiseksuaali vain pelkkä valehtelija.
Toivon hurmurini, että saat kunnon kyydit leidiltäsi ja sen sinä olet ansainnut monen vuoden tyhjennys pussit.
💕🌸💕🌸💕🌸valtakunta kirjoitti:
Seksuaalisuus on parisuhteen peruskivi se mitää molemmille maistua esittämiseltä saa vain aikaan kiusantekoa.
minusta toisen miellyttäminen vain, että saa seksiä kun tota toista pännii kun en tehnyt kuin piti niin en saa seksiä kuulostaa enemmänkin kaupan käynniltä.
En tykkää ehkä johtuu ikävälle mutta sellaisen ihmisen kanssa, en ikinä maailmassa seurustelisi en koskaan pystyisi.
Minusta sinun pitäisi käsittää tämä, jos toinen oikeasti rakastaisi hän ei valitsisi sellaista joka tarvitsee seksiä useammin vaan kummatkin loukkaantuu, siten vain yhteiselo toimii demiseksuaalisena. Muuten uskon ettei ole demiseksuaali vain pelkkä valehtelija.
Toivon hurmurini, että saat kunnon kyydit leidiltäsi ja sen sinä olet ansainnut monen vuoden tyhjennys pussit.
💕🌸💕🌸💕🌸Niin, siis ei demiseksuaali tarkoita pihtaavaa. Jos olet ymmärtänyt niin.
valtakunta kirjoitti:
Minusta suurimmat suhteessa olevat ongelmat johtuu erilaisuudesta ja niiden ymmärtämisestä.
Tuo on totta.
Dissident kirjoitti:
Niin, siis ei demiseksuaali tarkoita pihtaavaa. Jos olet ymmärtänyt niin.
Kyllä se on pihtaava jos ne on vain sidoksissa tunteeseen siten jos tunne puoli laskee syytä vihasuudesta ja toisesta kuin loukattu tunnetta sit tunteita loukattu niin ei ole tunnettaesta vaan pihtaamisesta jos itseään pitää demiseksuaalisena sellainen sit nai kaikkia joihin tunne side tulee ja valehtelee olevansa demiseksuaali
Kyllä se sairaalta kuulostaa kun tervettä on se että tressi laskee haluja ei ne tunteet laske suhteessa kuka tuollainenkin on keksinyt.
Tunteet laskee suhteessa.😱 ei minulla ainakaan vähene yhtään rakkaus.valtakunta kirjoitti:
Kyllä se on pihtaava jos ne on vain sidoksissa tunteeseen siten jos tunne puoli laskee syytä vihasuudesta ja toisesta kuin loukattu tunnetta sit tunteita loukattu niin ei ole tunnettaesta vaan pihtaamisesta jos itseään pitää demiseksuaalisena sellainen sit nai kaikkia joihin tunne side tulee ja valehtelee olevansa demiseksuaali
Kyllä se sairaalta kuulostaa kun tervettä on se että tressi laskee haluja ei ne tunteet laske suhteessa kuka tuollainenkin on keksinyt.
Tunteet laskee suhteessa.😱 ei minulla ainakaan vähene yhtään rakkaus.Siis demiseksuaalit valitsevat hyvinkin tarkasti sen kumppanin eikä se vahva tunne ja luottamus noin vain tule. Se on pidemmän tutustumisen takana eikä se oikeastaan edes tule vaan sitä rakennetaan keskusteluilla ja yhdessäololla. Vaikka voimakas side syntyisi toisaallekin niin se sitten on vielä ihmisen oma valinta pyörittääkö yhtä vai useampaa kumppania.
Ehkä se toisista voi näyttää pihtauksena mutta kyllä ainakin itse haluaisin mennä siinä järjestyksessä että ensin käsitellään pois nämä asiat jotka aiheuttavat vihan tai loukatuksi tulemisen tunteen ja sitten vasta lähdetään möyhimään kuin Sodoman viimeisinä päivinä.M184 kirjoitti:
Siis demiseksuaalit valitsevat hyvinkin tarkasti sen kumppanin eikä se vahva tunne ja luottamus noin vain tule. Se on pidemmän tutustumisen takana eikä se oikeastaan edes tule vaan sitä rakennetaan keskusteluilla ja yhdessäololla. Vaikka voimakas side syntyisi toisaallekin niin se sitten on vielä ihmisen oma valinta pyörittääkö yhtä vai useampaa kumppania.
Ehkä se toisista voi näyttää pihtauksena mutta kyllä ainakin itse haluaisin mennä siinä järjestyksessä että ensin käsitellään pois nämä asiat jotka aiheuttavat vihan tai loukatuksi tulemisen tunteen ja sitten vasta lähdetään möyhimään kuin Sodoman viimeisinä päivinä.Lienet demiseksuaali, niitä tuntuu olevan täällä aika paljon.
M184 kirjoitti:
Siis demiseksuaalit valitsevat hyvinkin tarkasti sen kumppanin eikä se vahva tunne ja luottamus noin vain tule. Se on pidemmän tutustumisen takana eikä se oikeastaan edes tule vaan sitä rakennetaan keskusteluilla ja yhdessäololla. Vaikka voimakas side syntyisi toisaallekin niin se sitten on vielä ihmisen oma valinta pyörittääkö yhtä vai useampaa kumppania.
Ehkä se toisista voi näyttää pihtauksena mutta kyllä ainakin itse haluaisin mennä siinä järjestyksessä että ensin käsitellään pois nämä asiat jotka aiheuttavat vihan tai loukatuksi tulemisen tunteen ja sitten vasta lähdetään möyhimään kuin Sodoman viimeisinä päivinä.Elämässä niitä tulee väkisin parisuhteessa.
valtakunta kirjoitti:
Tunteet laskee suhteessa.😱 ei minulla ainakaan vähene yhtään rakkaus.Demiseksuaalisuus liittyy seksikumppaniin lähinnä, ei niinkään mihinkään pihtailuun.
Mutta jos minun kumppani loukkaa minua, ei minun kyllä silloin tee mieli seksiäkään, että sikäli kai tuokin totta. Seksi onkin kai demiseksuaalille yhteenkuuluvuuden tunnetilan jakamista, eikä niinkään fyysisen himon hoitelemista ristiin.
Ehkä sellainen ihminen, jolle seksi on fyysisenä tärkeämpää, ei sovellu demiseksuaalin kanssa yhteen.Dissident kirjoitti:
Demiseksuaalisuus liittyy seksikumppaniin lähinnä, ei niinkään mihinkään pihtailuun.
Mutta jos minun kumppani loukkaa minua, ei minun kyllä silloin tee mieli seksiäkään, että sikäli kai tuokin totta. Seksi onkin kai demiseksuaalille yhteenkuuluvuuden tunnetilan jakamista, eikä niinkään fyysisen himon hoitelemista ristiin.
Ehkä sellainen ihminen, jolle seksi on fyysisenä tärkeämpää, ei sovellu demiseksuaalin kanssa yhteen.Oon kyllä samaa mieltä ettei sovi yhtään. Minä en kyllä halua että edes minua loukattuna pidetää alat ristissä kyllä minä haluan hellyyttä.
valtakunta kirjoitti:
Oon kyllä samaa mieltä ettei sovi yhtään. Minä en kyllä halua että edes minua loukattuna pidetää alat ristissä kyllä minä haluan hellyyttä.
No minun exä aikoinaan loukkasi minua monellatapaa. Suomeksi sanottuna mikään ei ollut hyvä. (eikä sille tunnu vieläkään olevan kaikki hyvin) Kävin töissä, hoisin taloa, pihaa, lämmitystä ja muksuja, vielä rakensin taloa paljon ja jatkuvasti oli tämä marisemassa, että mikä puuttuu ja et te sitä, etkä saa aikaiseksi tätä, sitten ois vielä pitänyt huomata hänet.... No ei enää pystynyt... Viimein kun alkoi sanoa, että pakkaa kamas ja häivy, niin sitten häivyin. No eipä sekään ollut hyvä... Puoli vuotta pariterapiaa päälle ja tulos oli silti ero.
En minä ainakaan voi antaa läheisyyttä ihmiselle, joka kiukkuilee jatkuvasti minulle ja tekee minun elämästä kehnoa. Ja kun hänestä minä tein liian vähän kaikkea, enkä osannut hänen mielestään mitään oikein, niin eikös ero tuollaisessa tapauksessa ole aika winwin-tilanne.?
- joustavahelpposeksuaali
Kaikenmoista. Minä en ole havainnut mitään erityistä kaavaa itsessäni. Joskus sitä on sekstattu tuosta noin vain sen kummoisemmin miettimättä, tosin se oli silloin tietysti mahdollista eikä muita tarpeita ihmistä kohtaan ollut; vain seikkailu ja kokeilu. Toisaalta olen pitkäänkin alustanut jotain suhdetta vain todetakseni heti, ennemmin tai myöhemmin, ettei juttu toimi. Vaikeasti tavoiteltavaa en ole koskaan jaksanut leikkiä, vaikka jollekin sellaisena olen ehkä joskus näyttäytynyt ollessani epävarma ja tuumatessani mitäköhän tulisi asialle tehdä. Helpoksi on sittemmin maineeni ilmeisesti vakiintunut jostain syystä. Varmaan kunnianarvoisia määrittelijöitä :)
- loru.qullihaukasta
Ennen niin herkkä ja hyvä
Nyt vain qullin himo pohjattoman syvä
Kun monet qullit pimpsaa qaivoi tuhosi se sielua ja aivoi
Kun qullihaukan silmät sä näät se kyllä kääntää pois pään
Kun qullin kiilto silmissä helottaa se kyllä kunnollista miestä pelottaa. Aika tarkkaan katselen tarjokasta.
- Anonyymi
Olen 41 vuotias sosiaalinen ja kauniksikin sanottu, huumorintajuinen nainen. Ja olen erittäin seksuaalinen jolle seksiseuran löytäminen esim. baarista ei olisi mikään ongelma mutta. En kokisi saavani siitä yhtään mitään.. koska YHTEYS puuttuu....
...seksi on usein mielessäni mutta miesten kanssa en ikinä saa siitä oikein mitään irti.
Mutta jos minulla on voimakas tunneside ihmiseen, saatan masturboida esim. 4kin krt päivässä. Naimisissa jo meljein 20 v. Ja mieheni kanssa en ole ikinä saanut orgasmia.
Aina siitä on puuttunut jotain, se tietty yhteys jonka haluaisin ja tarvisin.
Tuntuu että ei vaan ole tarpeeksi tunteita mukana että voisin seksistä nauttia tai se ei kiinnosta kun fiilikset enemmän kaveripohjalla.
Tykkäisin romanttisesta pitkästä seksistä, paljon suutelua ja muuta.
Olen romantyinen ja haluasin uskoa että minuakin vastaan vielä kävelee ihminen keneltä saan sen fiiliksen ja rakastun niin ettei mitään järkeä ja kenen kanssa seksikin tulee olemaan mieletöntä.
Onko minulla vaan ollut huonoja kokemuksia miehistä, ovat olleet liian nopeita ja itsekkäitä?
Onko täällä muita vastaavia?
Haluan kuulla ja jos öytyy samanfiiliksen omaavia niin erityisesti heidän kanssaan - Anonyymi
Ulkonäköhän sen kenet mies valitsee, ja JOS sitten kun meikit poistuu onkin jo huono poimmi ja kovin käytetty ei kelpaa.
- Anonyymi
Kiva kun saisi muilta lisää kommentteja vielä
- Anonyymi
En tiedä nyt sitten mihin kategoriaan minut luokiteltaisiin, mutta vissin varmaa on että ventovieraan kanssa en sänkyyn mene. Minkäänlaisia nettideittejä en ole harrastanut enkä tiedä miten joku tinderi tms toimii. Ihan aina olen kumppanini löytänyt ihan irl, ja se on minulle ainoa oikea tapa.
Haluan todellakin saada jonkinlaisen kuvan ihmisestä jonka kanssa alan syvempään tuttavuuteen, eikä se käy tuosta vaan kuin apteekin hyllyltä. Mitään kiirettä ei ole, haluan katsoa ensin kenen kanssa ollaan ja jos se ei toiselle sovi ei ole minun tyyppiäni ja joutaa mennäkin.
Miesystäviä on ollut muutama, mutta olen viettänyt pitempiäkin aikoja yksin koska en ole häneen törmännyt johon sitä tiettyä vetoa olisin tuntenut. Nyt tosin olen suhteessa joka on siirtynyt vakavalle pohjalle ja yhteistä tulevaisuutta suunnitellaan. En saa yhtään mitään sängystä ja tyypistä toiseen hyppelystä, ajanhukkaa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 831561
Nainen, huomasitko kun muutin sinua?
Niin lyhyessä ajassa niin paljon. Mutta jotain muuttui minussakin. :/88868- 8832
IS Viikonloppu 12.-13.7.2025
Viikonlopun ratoksi Skyttä ja Kärkkäinen ovat taiteilleet 3.0 arvoisen ristisanatehtävän ratkottavaksi. Kenenkään ratko56829- 53802
Tämä kesä ei ollut vielä meidän
Olisihan se ihana viettää kesäiltoja kanssasi ulkona. Ei kai ollut vielä oikea aika. Ehkä kohtaamme vielä sattumalta jos58763Poliisi losautti puukkohemmon hengiltä
Mitäs läks, heilumaan puukon kanssa eikä totellut käskytystä. https://www.is.fi/kotimaa/art-2000011361763.html188741Mitä jos vaan tapaisit sen jota mietit
Jos se yksi henkilö on sinun mielessäsi niin entäs jos vaan menisit tapaamaan sitä, heti, samantien, miettimättä mitään.80705Teet tämän niin
Helpoksi, mutta silti niin vaikeaksi. Vihaan omaa saamattomuuttani, vaikka kaikki olisi saatavilla. 🩷🌸41690Sofiaa ei kelpuutettu Martinan kaveriporukkaan
Ibizalla lomailee Martinan kanssa ihan muut naiset.170671