Vapaa kuvaus

Aloituksia

78

Kommenttia

1332

1. Hyvää isänpäivää täältä Thaimaasta

Kaikille isille. Tänä aamuna huoneeni oveen koputettiin. Nuori mies siellä hymyili ja toivotti hyvää isänpäivää. Liikutu
    Matkakohteet
    71
    795
  2. Minua naurattaa ja hauskuuttaa seuraavat asiat

Mua naurattaa ja mulla aina hauskaa ollen kun: Pattayapoika kun matkustaa kahden viikon lomalle ja on innossaan matkast
    Pattaya
    26
    651
  3. On säästön aika, vajakit

On se aika säästöistä, kun odotetaan seuraavaa elägettä, vajakit. Taas jää kivasti säästöön kun säästää tässäkin kuussa.
    Pattaya
    15
    353
  4. Silloin se myrkyn lykkäs kesällä kerran

Kerran oltiin aimon kanssa menossa siihen espanjan rajalla thaimaisiin battajalle. Jääräborgilta ostettiin matka liput.
    Pattaya
    6
    335
  5. Ydinsodan kestävä auto mopiili

Hyvä ystäväni ja mentorini Numba kertoi resu pekoille vähän asian tynkää autoista sota ajalla ja ladoista tulee miljooni
    Pattaya
    8
    312
  6. Sano ei elvistelylle - Aidot Pasasmatkat nyt saatavilla

Thaimaa ja koko muu maailma ovat saaneet ihan tarpeekseen suomalaisista Elviksistä, jotka saapuvat Elviksinä elvistelemä
    Pattaya
    13
    302
  7. Anna mun rakastaa

Hurjasti olen rakastunut, rajusti öisin suudellut, olo on kuin ois lyöty pölkyllä päähän, aivot on menneet täysin jäähän
    Pattaya
    3
    282
  8. Alavieskan rajalla

Oltiin aimon kanssa silloin sellaisia viisvitosia pojanhupakoita uskonnollisesta perheestä, kun päätettiin tempasta ja l
    Pattaya
    5
    279
  9. Tapsan säästö loma Kampot - Pattaya

Varasin itelleni eläkeläisen unelma loman hesasta Kampottiin ja sieltä voi sitten mennä Pattayalle helposti katsomaan se
    Pattaya
    5
    265
  10. Jäi taas kivasti

Tässä kuussa jäi kivasti täällä, jäikö siellä buuhaa? Ensin jäin valta tielle keskelle katselemaan kurkea ja jäin auton
    Pattaya
    5
    249
  11. Oho Eläke meni.

Yritin syys kuussa hukuttaa murheeni... mutta ei suostunut aimo tulemaan edes veneeseen. Pelasi velaksi hetelmä peliä pa
    Pattaya
    3
    245
  12. Kun kuntoa mitattiin Bandogissa

Voin toki kertoa siitä lääkäri käynnistä, jossa lääkäri kehui kuntoani. Matkalla sairaalaan pysähdyin kuvaamaan mopo on
    Pattaya
    6
    212
  13. Possoilua täällä Thaimaassa

Oltiin majurin kanssa etsimässä Thaimaan parasta ravintolaa kävellen kotti kärryillä. Toinen työnsi aina toista 10 metri
    Pattaya
    4
    210
  14. Kansain välinen lehdistö

En tiiä onko tää uutinen ollut esillä siellä junttilassa, mutta täällä Thaimaassa kansain välinen lehdistö on noteerannu
    Pattaya
    12
    206
  15. Vinkit pentujen kasvattamiseen

Täällä on epäselvyyksiä rakkailla näköjään miten kakaroita kasvatellaan. Minä olen kasvatellut useita ja ihan hyvin ovat
    Pattaya
    11
    192
  16. Kohtuumiljoonasaari

Löytyi tällainen saari kohtuumiljoonilla https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/d194c9ae-8771-4dd1-97c6-3663eab035fc Laiteta
    Pattaya
    2
    174
  17. Korkeampi tietoisuuden taso ja laatu

Voin vakuuttaa kun ajoissa menee jo naimisiin Thaimaisen kanssa ja asuu jo täällä Thaimaassa monta vuotta saavuttaen sam
    Pattaya
    2
    142
  18. Kulta tuu jo

Tiedän etten ole mikään kuningas lohi mutta... Sä tupakkaako muka lähdit ostamaan? Ja kolme vuotta saat sä siihen kulum
    Pattaya
    2
    140
  19. Maa Jussille morsian

Lähti se thaimaan ämmä vaikka arvostin sitä ja sen pentukakaraa tosissaan paljon. Annoin heille joka toisen sunnuntainki
    Pattaya
    0
    127
  20. Se pistää miettimään

Joskus mietin mitä sitten, kun oon iso äitin poikanen, kun en vieläkään osaa laulaa enkä ole hyvännäköinen käykö minun n
    Pattaya
    2
    121