Valikko
Aloita keskustelu
Hae sivustolta
Kirjaudu sisään
Keskustelu
Viihde
Alennuskoodit
Black Friday 2024
Lainaa
Treffit
Säännöt
Chat
Keskustelu24
profiilit
SenssuChlangMai
profiilit
SenssuChlangMai
SenssuChlangMai
Vapaa kuvaus
Aloituksia
78
Kommenttia
1332
Uusimmat aloitukset
Suosituimmat aloitukset
Uusimmat kommentit
Sielun pellit, uunipellit ja Raija Pelli. Dogasin eilen pelti kiinni niin Aimo veti pataan.
Kiljutiinuun oli taas kustu ja tietysti Aimo epäili minua, koska olin aamulla maannut tiinun vieressä ja järsinyt Aimon varvas sukista varpaat. Yritin vitsailla että nyt sun turvonneet jalat mahtuu taas lapikkaisiin mutta Aimo huitaisi minua leipä lapiolla silleen että korvani soitti koko illan bobedaa ja toinen korva säkki pilliä.
25.09.2022 12:53
Kokeilin kerran tuota silavafiilistä. Sormet jäykistyi, niska jäykistyi, polvet jäykistyi ja selkä, en pystynyt puhumaan mitää ja silmät vaan seisoi päässä, mutta munasta meni tunto kokonaan ja pidätyskyky. Aimo ajoi minut ladalla kuopion terveys keskukseen pillit päällä vaikka oli pakkasta. Se huusi ikkunasta pii paa piipaa kala puikko viikset huurussa. Siinä autossa saatoit tuntea vaaran ja vauhdin hurman jo viidessä kympissä.
23.09.2022 16:47
Eikös tuo ole Sisko Ala talon laulu mörri möykyn kolo? Aimo lauloi tuota aina mulle kun roplasi hanukkaani vaikka mökötin piilossa pää sivusta täytettävässä pesu koneessa.
23.09.2022 16:41
Mulla oli yks matkailu tarina joka on mun oma kokemusperäinen matka kokema.
Olin liikkeellä muistaakseni aimon kanssa. Samalla matkalla taisi olla aimo mukana jos en väärin muistele. Tultiin sitten sieltä aimon kanssa ja oltiin molemmat sitä mieltä että oli kyllä kaikkien aikojen matka. Oli tuliaisia ja aimolla oli dullattavaakin kun se pidätettiin Pärnussa vaikka se koetti juosten pakoon.
23.09.2022 16:37
Huomaa ettei rakkailla ole omaa aitoa thaimaan koiraa, siis perus koiraa. Perus koira on sakea karvaine kippura häntä. Aimo tuli kerran kotiin jotakin sylissään ja huusi jo kaukaa että nyt tulee noutaja. Säikähdin kamalasti, otin kaikki korona rokotteet ja muut lääkkeet olka nahka laukkuun ja pakenin kesanto peltoon josta piti tulla gookos puisto orvoille goukou tytöille.
Olin siellä mahallani piileskelemässä ja huusin paha pois paha pois kun yhtäkkiä naamaani nuoli söpöin koiran pentu mitä olen ikinä nähnyt. Aimo sanoi että se on aito ridge forrester backin noutaja. Lienee sanomattakin selvää että meinasin tulla hulluksi.. kukapa ei tulisi.. eka oma doppari!
23.09.2022 16:30
Aina kun vaimo lähtee niin ei se mitään. Tilalle tulee eläke päivänä kaksi ghanalaista iloista naista, mutta ei ne mitään huoria ole kuitenkaan.
22.09.2022 18:03
Se oli jo suht nuorena kun tapasin rakkaani Kaisan. Alkuun siinä oli sulattelemista että Kaisa olikin Raimo jota me poikien kesken alettuun kutsua Aimoksi.. https://aijaa.com/EO0fXz Ekoilla treffeillä sain jo niin paljon että luulin olevani spermapankki..
lienee selvää että meinasin tulla hulluksi täällä Chiang Maissa kymmenen maissa täynnä Kaisaa..
19.09.2022 19:18
Kerran hesassa meinasin tulla hulluksi kun juntit oli sankoin joukoin tulleet prismaan ostamaan alennuksessa olevaa juhla mokkaa niin että en meinannut mahtua kauppaan ollenkaan. Olisin ostanut tarjouksesta juhla mokkaa. Mulla oli tasa raha kin kolme ysi viis. Meinasin tulla hulluksi mutta sitten menin käärimään sätkää junttilan taka pihalle.
18.09.2022 04:07
Kuka+kertoi?+Todellakin+meinasin+tulla+hulluksi!+Aimo+levitti+päähäni+Pasimysiiniä+pensselillä+kun+siinä+oli+niin+paljon+tikkejä+että+se+näytti+muurahaispesältä+heinäkuisena+aamu+päivänä.
Minua+kysyttiin+elokuvaan+näyttelemään+Texasin+moottori+saha+murhaajan+uhria,+mutta+unohdin+jatkuvasti+vuoro+sanat.+Myöhemmin+kuulin+että+ei+siinä+mitään+vuoro+sanoja+ollutkaan,+mutta+he+kyllästyi+ottamaan+uusia+otoksia+koko+ajan+kun+kyselin+aina+vaan+että+mitä+mun+piti+sanoa..
15.09.2022 15:27
Kun+laittaa+kielen+aimon+kello+hameen+alle+niin+siinä+saa+samalla+kassit+silmilleen+rektuumia+lipittäessään.+Siinä+tulee+sellainen+fiilis+että+on+kokenut+tän+ennenkin+ja+muistaa+lapsuuden+ja+sen+isällisen+läsnä+olon.
13.09.2022 22:17
Kerran+kun+oltiin+taltoilla+purkamassa+yhtä+jalo+puu+taloa+tarjoilijoiden+Pal,+Jon,+Nain+sekä+kokki+Jor+Man+kanssa,+niin+meinasin+tulla+hulluksi+kun+puoli+välissä+huomattiin+että+oltiin+väärässä+osoitteessa.+Ennenkuin+sain+solifer+susukin+käyntiin+ja+ehin+pakoon+niin+talon+omistaja+perheineen+tuli+pellolta+kotiin+ja+hakkasivat+minua+niin+paljon+että+pääni+ei+mahtunut+ambulanciin+eikä+vuoteen+kypärään.+Aimo+sanoi+kun+menin+kotiin+kolmen+kuukauden+keino+tekoisen+kooman+jälkeen+että+taivas+varjele+mikä+sieltä+tulee.
13.09.2022 21:26
On+vielä+mainittava+että+käytän+pojan+kasvatuksessa+lähi+ja+läsnä+olo+kasvatus+metodia,+enkä+poistu+kotoa+laisinkaan.+Pojalle+ei+pidä+puhua,+mutta+pelottava+tuijotus+on+hyväksi+niin+siitä+ei+tule+kuritonta+kakarata.
13.09.2022 09:57
Itse+olen+kohtuullisen+vaatimaton+mieshenkilö,+jolla+on+vain
Usean+danin+mustavyö+karatessa+ja+sensein+arvonimi
Juomien+hankintatyö+ilmaiseksi+konsernin+ravintoloihin
Kassalippaiden+keräystyö+öisin
Ravintoloiden+ovien+sulkemistyö+sikari+ja+karies+hampaissa
Prosenttiliivijengi+joka+ei+ole+rikollisjengi+vaan+aito+thaimaalainen+amerikkalainen
Konserni+ja+Viisi+ravintolaa+konsernilla,+kaikki+velattomissa+omistuskiinteistöissä
Kaikki+työntekijät+(15)+asuvat+heille+ostetuissa+omakotitaloissa
Kukkatarha+ja+kukkabisnes+ja+niin+on+numballakin
Tatuointiliike+omassa+velattomassa+kiinteistössään
Hammaslääkärivaimon+klinikka+omassa+kiinteistössään
Mopar+V8+mutta+en+kerro+siitä+enempää
Erikoisvalmisteiset+Harley+Davidsonit+2+kpl+yhteishintaan+80+000+euroa
Indiana+moottoripyörä+Suomesta+ostettu+ja+lennätetty+Chiang+Maihin+(thaivaimo+ajaa+sillä+406+kiloisella+pyörällä+koska+on+taitava+kuski)
Poika+ajaa+road+racingia+minun+ja+ystäväni+Valentino+Rossin+opastuksella
Suomen+ja+Abu+Dhabin+reissut+suoritettu+ja+tyttären+kultabisnekset+rahoitettu
Oma+salainen+moottorirata+rahoitettu+Chiang+Maihin+lisäasfaltilla
Vanha+huoltoasema+ostettu+johon+avataan+pian+Happy+Days+ravintola
Azimut+100+jalkainen+ökyjahti+hankittu+ja+vanha+ajettiin+Kulosaareen
Chon+Burissa+loma-asunto.
Phuketin+huvila+ja+Azi+jahti.
Cha+amissa+miljoonatontti,+johon+tulee+ostoskeskus
Meille+tulee+oma+kerros+siihen+hotelliin
Mercedes+Benz+harvinaisuus+hankittuna+Chiang+Maihin.+Väri+ruskea
Uima-allas+kasvatettu+24+metristä+25+metriseksi
Kulosaaren+rantahuvilan+allasosastolle+tehtiin+pelisali
Autotallin+laajennus+valmis,+jotta+kaikki+moottoripyörät+mahtuu+kaikki+sisään
Kaksi+uutta+super+vesijettiä+ja+virityssarjat+niihin+asennettu+(porpelit)
Azimutiin+hommattu+uusi+plotteri
Phuketin+huvilaa+emme+vuokraa+mutta+siellä+on+venefirma+vuokralla
Orpolapsen+synttärit+järjestetty+ja+rahoitettu+ja+maksoi+aika+paljon
Yläosattomat+sukellusopettajat+uivat+jahtia+ympäri+ja+opettaa+sukellusta
AIDS+tutkimukseen+lahjoitettu+rahaa+(NumBall+lahjoittaa+myös+5000$+vuosittain)
Sensein+tasapaino,+mielenrauha+ja+rauhanomaisuus+saavutettu
Karatevalmennus+työ+vie+paljon+aikaa
Puuhuvila+vuokrakäyttöön+vieraille+CM:ssä.+Hissi+toimii+norsulla
Saimaalla+sijaitsee+ökyhuvila+ja+Targa+jahti,+jota+eräs+firma+vuokraa
Kaksi+uutta+supervespaa+ostettu+juuri+Phuketiin
Uusi+auto+Phuketiin
Espanjassa+neljäs+huvila+jahteineen+ja+venepaikka+hommattu
Jomtienille+hommattiin+sijoitushuoneisto
Ruotsissa+asunto+ja+T-Rod+ostettu,+lähetetty+Chiang+Maihin
Leasing-+jahti+Espanjassa
Tyttären+nimissä+on+oma+saari+Sundomissa+Vaasan+edustalla
Suomeen+hommattu+yksi+jahti+lisää+1,9+milj.+(Yhteensä+niitä+on+kolme+pelkästään+Suomessa)
Paraisissa+1,9+miljoonan+huvila+ja+samanhintainen+jahti
Vaimoni+on+lentäjä+ja+etsimme+saarta+ostettavaksi+pienkoneella
Muutimme+Jaguarilla+Helsingistä+Paraisiin
Lennämme+usein+unelmasaarille+unelmavaimon+kanssa
Phuketin+huvilalle+sain+lahjaksi+vuokralaisilta+sähköpolkuveneen
Sadan+tuuman+televisio+josta+näkyy+Netflix+sarjoja
Syön+terveellisesti+nuudeleita+ja+makkaraa.+En+juopottele+mutta+olen+aina+kännissä
Minulla+on+wifi+ja+älytabletti+kaikissa+ajoneuvoissa+ja+lentokoneissa+integroituna+ja+voin+olla+yhteydessä+suomikaksneloset+pattaya+palstaan+kaikkialta+maailmasta.
Vaimo+löysi+saaren+ja+ostettiin+se+kiinteistöineen+kohtuumiljoonilla
Sinne+saareen+tuli+laiturin+nokkaan+uimahyppytorni
Tyttären+nimissä+on+saari+Sundomissa
Kuliksen+rantahuvila+annettiin+tyttärella+ja+ajettiin+sille+jahti+Phuketista
Uimahyppytorni+tehty+että+vaimo+pääsee+hyppimään
Vaimo+soutaa+niin+kovaa+että+vene+nousee+plaaniin
Poika+ajaa+niin+kovaa+road+racingia+ettei+kukaan
Poika+työskentelee+7+vuotiaana+mäkkärissä+että+oppii+mitä+on+työ
Kuvasin+kuksan+hesan+keskustassa
Kaskisaaren+huvilamme+on+myynnissä
Jomtienilla+meillä+on+sijoitusasunto
Puhun+Ranskää+ja+Thäitä
Tulee+rojalteja+Vaisalasta
Pelastin+Nasan+avaruusohjelman+kihartamalla+kuituja
Minut+tunnetaan+Ranskassa+ja+USA:ssa
Tunnen+poliisipäälliköt+ja+suurlähettiläät
Lähden+lokakuussa+jahdilla+seilaamaan+Thaimaahan
Paraisten+miljoonahuvilan+miljoonasaareen+valmistumassa+miljoona+mammuttihirsihuvila.+
Rolls+Royce+kohta+valmis+ja+maksan+sen+käteisellä+koska+pankkikortteja+ei+ole+olemassa+eikä+minulla+ole+luottokortteja+koska+minulla+on+käteistä+täällä+Thaimaassa.
Nykyään+olen+Jyväskylän+Yliopiston+neljän+professorin+sairaseläkkeelle+suosittelema+huippuosaaja+jolla+on+saksalaiset+kiikarit+ja+120.000+markan+mikroskooppi+ja+erikoisvalmisteinen+pöytä+Jyväskylässä+jossa+on+pahvitötteröt+jalkoina+pikkasen+liian+keskellä+pöytää.
Tällainen+ihan+tavallinen+vako+sametti+housuinen+thaimaalainen+mies+joka+elää+vaatimatonta+elämää+ilman+mitään+turhaa+kehunskelua.
13.09.2022 09:53
Numballa+on+ollut+hieno+peli+ja+puu+kuula+istuimista+sai+joogaa+selkään.+Nahka+ratti+antaa+tuntuman+jossa+vauhdin+hurmaa+voi+kokea+jo+kuudessa+kympissä+niin+että+tuuli+suhisee+korvissa+vaan.+Meidän+perheellä+oli+isolohko+lada+1500+koneella+ja+nokka+hihna+pyörällä+jossa+jäähdytys+porpeli.+Kesäisin+oli+kuuma+kuin+dropiikin+yö+mutta+talvella+oli+jopa+65+astetta+pakkasta+elokuusta+touko+kuun+loppuun.
Silloin+oli+tärkeää+että+oli+luotettava+auto+lada+alla.+Siksi+meidän+perhe+ajoi+ladalla.
Oli+meilläkin+päin+narsisseja,+jotka+ajeli+mersuilla+ja+foordeilla.+Niille+me+naurettiin+koska+ne+oli+kuitenkin+osa+maksulla.
Minulla+ei+ole+osa+maksuja+ollut+koskaan.+Menin+kerran+Savonlinnan+kansallis+osake+pankkiin+ja+sanoin+että+haluan+autoon+rahaa+lainaksi+25.000+markkaa.+
Pankinjohtaja+tutki+tietoni+ja+vastasi+jotenkin+oudosti+että+"Joo+ja+mä+haluan+Amerikan+kuninkaaksi".+Sitten+hän+talutti+minut+niskasta+kadulle+kuin+kissanpennun.+Lienee+sanomattakin+selvää+että+meinasin+tulla+hulluksi...
Pankin+johtaja+varmaankin+huomasi+potentiaalisen+varakkuuteni+ja+aatteli+etten+tarvi+mitään+osa+maksu+autoja+kun+mulla+on+rahaakin.
13.09.2022 09:29
Vaikka+numba+kummioittaa+korkeaa+ikääni+niin+kyllä+minä+arvostan+häntää+myös.
Numban+sivistyksen+taso+on+suorastaan+prutaalia+perus+tallaajan+rinnalla.+Hältä+sujuu+genetiikka,+matikka,+matematiikka,+tards+tikka,+mökkitikka+biologiikka+ja+patikka+reiteillä+jotka+soveltuu+myös+yli+55+vuotiaille+kova+kuntoisille.+
Minullekin+tuli+yllätyksenä+ettei+äidit+synnytä+veli+ja+siskopuolia+vaan+vain+isät+synnyttää+täys+veliä.+Aimo+lähti+kaks+ja+puol+vuotta+sitte+tiistaina+kutemaan+verkkoja,+eikä+oo+vielä+tullu+takasin.+Nyt+siltä+tuli+tekstari+että+oli+juuttunut+dulliin+ja+ei+pääse+sieltä+pois+jos+en+ohjaa+mun+sairas+eläkettä+sen+tilille.+Sit+siinä+viestissä+oli+pusihalit+hymiö+ja+gif+kuva+missä+hän+vääntää+torttua+surullisen+näköisenä+keskus+puistossa+ja+sanoo+"pliis"
11.09.2022 17:10
Tuli+aimon+kanssa+gränää+tossa+ku+katottiin+vain+elämää+ja+mä+oisin+halunnut+katsoa+tohtori+paisetta.+Lauloin+tahallaan+kaikkien+laulujen+päälle+vanhoja+ralleja+vaikken+muistanut+sanojakaan.+Aimo+sanoi+että+jos+tuo+lehmän+kiusaamiselta+kuulostava+mölinä+ei+lopu,+se+tekee+mun+päästä+pongo+rummun.
11.09.2022 10:32
Minun+vaimo+lähti+katsomaan+katiskat+helmikuussa+2020...+kun+se+petteri+tulee+takas+kohta+ni+paukautan+vastaukset+tiskiin+ja+siivoan+tatamin+savolaisista+jouto+hunsvoteista...
04.09.2022 13:31
Yli+vertainen+älyni+näkyi+jo+peruskoulun+vitosluokalla.+Ratkaisin+pala+pelin+kuudessa+kuukaudessa,+vaikka+pakkauksessa+luki+3+-+6+v.+Olin+silloin+vasta+neli+kymppinen+pojan+hupakko,+joka+vielä+etsi+seksuaalisuuttaan+poikien+vessoissa+väli+tunneilla+meditoiden.
01.09.2022 17:47
Voin+vakuuttaa+että+se+on+aivan+varmaa,+niitä+peukaloita+ei+meikäläiseen+työnnetä+ennen+kuin+kynsi+vallit+on+viilattu+fiiniksi+ja+pesty+mänty+suovalla!
01.09.2022 08:09
Hua+Hinin+Numban+ylenpalttinen+terveys+ja+kova+kunto+perustuu+resut+rokote+sarjaan,+joita+on+hankittu+Jyväskylästä+Abu+Dhabin+kautta+Hua+Hinin+Chiang+Maihin+saakka.+
Tunnettujen+rokotteiden+lisäksi+numballa+on+apinan+aivokuume-tehoste,+sianmain+vuorirokko-rokotesarja,+Hua+Hinin+hinkuyskä,+Turun+tuberkuloosi+ja+Kotkan+strepto+kokki+kahdella+hepatiitilla.+Kun+korona+tuli,+toverini+sai+maailman+parhaat+rokotteet+ystävältään+yli+lääkäriltä,+joka+mainitsi+kunnon+olevan+sairaan+kova.
Samalla+käynnillä+laitettiin+bakteereja+vastustava+rokote+sarja+antigeenisesti+ulosteen+vaihdon+yhteydessä.+Perunanenärokko+rokotteet+oli+kivuliaita+mutta+perä+rokko+sarjasta+oppi+kahdeksannen+piikin+kohdalla+jo+nauttimaan.
Gandalfin+täplä+kuume+setti+otettiin+suun+kautta+ja+loput+muun+kautta.
Minulta+otettiin+sormen+päästä+veri+koe+kun+mitattiin+maksa+arvoa.+Pyörryin+kolme+kertaa+ja+lopulta+se+tehtiin+nukutuksessa.+Näin+nukutuksen+aikana+unta+että+olin+puudelina+eedenissä+jota+käärmeet+ajoivat+takaa...+lienee+sanomattakin+selvää+että+meinasin+tulla+hulluksi...
01.09.2022 08:03
10 / 67