Vapaa kuvaus

Aloituksia

101

Kommenttia

1440

1. Aimo syntyi 25.11. 1960 Kotkan Possolassa keskosena. Kätilö nosti lapsen äidin syliin ja sanoi: "Onneksi olkoon, saitte viisikiloisen hilloposson"
    Vuonna 1972 hän lopetti kehityksensä, kun hän oli vasta 138 kiloinen pojannulikka.
    Kaksitoistavuotiaan tasolle hän myös jäi ja maitohampaat lähti suusta vasta viiskymppisenä, eikä uusia tullut tilalle. Karvoitus alakertaan tuli vasta kuuskymppisenä ja sitä hän tykkäsi esitellä kaikille, joka johti ongelmiin ja erakoitumiseen. Meille tuli tekniikan maailma vielä 28 vuotta sitten ja niistä kyllä näkee mikä kehittyy ja mikä ei. Meidän suhde on kehittynyt juna-asteelle. Minä olen veturi ja Aimo on hiilivaunu.
  2. Kerran olin amerikassa ja aimo oli kanssa. Olin meno matkalla päätä pidempi aimoa, mutta kun mentiin samaa matkaa aamu puurolle Las Velkasissa,
    niin huomasin olevani aimoa päätä lyhyempi. Meinasin tulla hulluksi... Aimo kysyi leikkisästi että mitäs se pätkä ottaa puuron sekaan?
    Heitin sen naamaan paistetun kanan munan suoraan pannulta, aimo kirkui vähän aikaa, nappasi minua niskasta kiinni ja painoi poskeni kiinni hehkuvaan parilaan.
    Mylvin kuin sika teuraalla mutta sain käteeni veden keittimen, josta kaadoin kiehuvaa vettä aimon sarka housujen etumukseen... aimo hädissään riisui housut siinä ruoka jonossa jolloin minä heitin suolaa ja tapaskoa hänen palo vammoihin.

Aimo väänsi ison tortun käteensä ja iski sen otsaani jolloin en nähnyt mitään. Kun pyyhin mämmiä pois silmistäni niin aimo oli hakenut halo sammuttimen ja suihkutti sitä kasvoilleni ja nenän reijästä.... aivoni ei saaneet happea 20 minuuttiin ja olin koomassa vartin verran. Olin vihainen kun peijooni kun heräsin ja etsin aimon käsiini. Sauna jakkaralla kopautin häntä taka raivoon niin että teko hampaat lensi kiukaalle. Aimo työnsi minut puu kiukaalle paistumaan jolloin sain sauna kiven käteeni.... aimon korva löydettiin myöhemmin lauteiden alta ja saatiin kohtuu hyvin ommeltua takaisin paraisten pien elin klinikalla.

Riita sovittiin siten kuin se vain nyt poikien kesken yleensä sovitaan, eli karhumaisella painiskelulla peti kammarin puolella.