Vapaa kuvaus

Aloituksia

78

Kommenttia

1332

1. Sielun pellit, uunipellit ja Raija Pelli. Dogasin eilen pelti kiinni niin Aimo veti pataan.
    Kiljutiinuun oli taas kustu ja tietysti Aimo epäili minua, koska olin aamulla maannut tiinun vieressä ja järsinyt Aimon varvas sukista varpaat. Yritin vitsailla että nyt sun turvonneet jalat mahtuu taas lapikkaisiin mutta Aimo huitaisi minua leipä lapiolla silleen että korvani soitti koko illan bobedaa ja toinen korva säkki pilliä.
  2. Itse+olen+kohtuullisen+vaatimaton+mieshenkilö,+jolla+on+vainUsean+danin+mustavyö+karatessa+ja+sensein+arvonimiJuomien+hankintatyö+ilmaiseksi+konsernin+ravintoloihinKassalippaiden+keräystyö+öisinRavintoloiden+ovien+sulkemistyö+sikari+ja+karies+hampaissaProsenttiliivijengi+joka+ei+ole+rikollisjengi+vaan+aito+thaimaalainen+amerikkalainenKonserni+ja+Viisi+ravintolaa+konsernilla,+kaikki+velattomissa+omistuskiinteistöissäKaikki+työntekijät+(15)+asuvat+heille+ostetuissa+omakotitaloissaKukkatarha+ja+kukkabisnes+ja+niin+on+numballakinTatuointiliike+omassa+velattomassa+kiinteistössäänHammaslääkärivaimon+klinikka+omassa+kiinteistössäänMopar+V8+mutta+en+kerro+siitä+enempääErikoisvalmisteiset+Harley+Davidsonit+2+kpl+yhteishintaan+80+000+euroaIndiana+moottoripyörä+Suomesta+ostettu+ja+lennätetty+Chiang+Maihin+(thaivaimo+ajaa+sillä+406+kiloisella+pyörällä+koska+on+taitava+kuski)Poika+ajaa+road+racingia+minun+ja+ystäväni+Valentino+Rossin+opastuksellaSuomen+ja+Abu+Dhabin+reissut+suoritettu+ja+tyttären+kultabisnekset+rahoitettuOma+salainen+moottorirata+rahoitettu+Chiang+Maihin+lisäasfaltillaVanha+huoltoasema+ostettu+johon+avataan+pian+Happy+Days+ravintolaAzimut+100+jalkainen+ökyjahti+hankittu+ja+vanha+ajettiin+KulosaareenChon+Burissa+loma-asunto.Phuketin+huvila+ja+Azi+jahti.Cha+amissa+miljoonatontti,+johon+tulee+ostoskeskusMeille+tulee+oma+kerros+siihen+hotelliinMercedes+Benz+harvinaisuus+hankittuna+Chiang+Maihin.+Väri+ruskeaUima-allas+kasvatettu+24+metristä+25+metriseksiKulosaaren+rantahuvilan+allasosastolle+tehtiin+pelisaliAutotallin+laajennus+valmis,+jotta+kaikki+moottoripyörät+mahtuu+kaikki+sisäänKaksi+uutta+super+vesijettiä+ja+virityssarjat+niihin+asennettu+(porpelit)Azimutiin+hommattu+uusi+plotteriPhuketin+huvilaa+emme+vuokraa+mutta+siellä+on+venefirma+vuokrallaOrpolapsen+synttärit+järjestetty+ja+rahoitettu+ja+maksoi+aika+paljonYläosattomat+sukellusopettajat+uivat+jahtia+ympäri+ja+opettaa+sukellustaAIDS+tutkimukseen+lahjoitettu+rahaa+(NumBall+lahjoittaa+myös+5000$+vuosittain)Sensein+tasapaino,+mielenrauha+ja+rauhanomaisuus+saavutettuKaratevalmennus+työ+vie+paljon+aikaaPuuhuvila+vuokrakäyttöön+vieraille+CM:ssä.+Hissi+toimii+norsullaSaimaalla+sijaitsee+ökyhuvila+ja+Targa+jahti,+jota+eräs+firma+vuokraaKaksi+uutta+supervespaa+ostettu+juuri+PhuketiinUusi+auto+PhuketiinEspanjassa+neljäs+huvila+jahteineen+ja+venepaikka+hommattuJomtienille+hommattiin+sijoitushuoneistoRuotsissa+asunto+ja+T-Rod+ostettu,+lähetetty+Chiang+MaihinLeasing-+jahti+EspanjassaTyttären+nimissä+on+oma+saari+Sundomissa+Vaasan+edustallaSuomeen+hommattu+yksi+jahti+lisää+1,9+milj.+(Yhteensä+niitä+on+kolme+pelkästään+Suomessa)Paraisissa+1,9+miljoonan+huvila+ja+samanhintainen+jahtiVaimoni+on+lentäjä+ja+etsimme+saarta+ostettavaksi+pienkoneellaMuutimme+Jaguarilla+Helsingistä+ParaisiinLennämme+usein+unelmasaarille+unelmavaimon+kanssaPhuketin+huvilalle+sain+lahjaksi+vuokralaisilta+sähköpolkuveneenSadan+tuuman+televisio+josta+näkyy+Netflix+sarjojaSyön+terveellisesti+nuudeleita+ja+makkaraa.+En+juopottele+mutta+olen+aina+kännissäMinulla+on+wifi+ja+älytabletti+kaikissa+ajoneuvoissa+ja+lentokoneissa+integroituna+ja+voin+olla+yhteydessä+suomikaksneloset+pattaya+palstaan+kaikkialta+maailmasta.Vaimo+löysi+saaren+ja+ostettiin+se+kiinteistöineen+kohtuumiljoonillaSinne+saareen+tuli+laiturin+nokkaan+uimahyppytorniTyttären+nimissä+on+saari+SundomissaKuliksen+rantahuvila+annettiin+tyttärella+ja+ajettiin+sille+jahti+PhuketistaUimahyppytorni+tehty+että+vaimo+pääsee+hyppimäänVaimo+soutaa+niin+kovaa+että+vene+nousee+plaaniinPoika+ajaa+niin+kovaa+road+racingia+ettei+kukaanPoika+työskentelee+7+vuotiaana+mäkkärissä+että+oppii+mitä+on+työKuvasin+kuksan+hesan+keskustassaKaskisaaren+huvilamme+on+myynnissäJomtienilla+meillä+on+sijoitusasuntoPuhun+Ranskää+ja+ThäitäTulee+rojalteja+VaisalastaPelastin+Nasan+avaruusohjelman+kihartamalla+kuitujaMinut+tunnetaan+Ranskassa+ja+USA:ssaTunnen+poliisipäälliköt+ja+suurlähettiläätLähden+lokakuussa+jahdilla+seilaamaan+ThaimaahanParaisten+miljoonahuvilan+miljoonasaareen+valmistumassa+miljoona+mammuttihirsihuvila.+Rolls+Royce+kohta+valmis+ja+maksan+sen+käteisellä+koska+pankkikortteja+ei+ole+olemassa+eikä+minulla+ole+luottokortteja+koska+minulla+on+käteistä+täällä+Thaimaassa.Nykyään+olen+Jyväskylän+Yliopiston+neljän+professorin+sairaseläkkeelle+suosittelema+huippuosaaja+jolla+on+saksalaiset+kiikarit+ja+120.000+markan+mikroskooppi+ja+erikoisvalmisteinen+pöytä+Jyväskylässä+jossa+on+pahvitötteröt+jalkoina+pikkasen+liian+keskellä+pöytää.Tällainen+ihan+tavallinen+vako+sametti+housuinen+thaimaalainen+mies+joka+elää+vaatimatonta+elämää+ilman+mitään+turhaa+kehunskelua.
  3. Numballa+on+ollut+hieno+peli+ja+puu+kuula+istuimista+sai+joogaa+selkään.+Nahka+ratti+antaa+tuntuman+jossa+vauhdin+hurmaa+voi+kokea+jo+kuudessa+kympissä+niin+että+tuuli+suhisee+korvissa+vaan.+Meidän+perheellä+oli+isolohko+lada+1500+koneella+ja+nokka+hihna+pyörällä+jossa+jäähdytys+porpeli.+Kesäisin+oli+kuuma+kuin+dropiikin+yö+mutta+talvella+oli+jopa+65+astetta+pakkasta+elokuusta+touko+kuun+loppuun.Silloin+oli+tärkeää+että+oli+luotettava+auto+lada+alla.+Siksi+meidän+perhe+ajoi+ladalla.Oli+meilläkin+päin+narsisseja,+jotka+ajeli+mersuilla+ja+foordeilla.+Niille+me+naurettiin+koska+ne+oli+kuitenkin+osa+maksulla.Minulla+ei+ole+osa+maksuja+ollut+koskaan.+Menin+kerran+Savonlinnan+kansallis+osake+pankkiin+ja+sanoin+että+haluan+autoon+rahaa+lainaksi+25.000+markkaa.+Pankinjohtaja+tutki+tietoni+ja+vastasi+jotenkin+oudosti+että+"Joo+ja+mä+haluan+Amerikan+kuninkaaksi".+Sitten+hän+talutti+minut+niskasta+kadulle+kuin+kissanpennun.+Lienee+sanomattakin+selvää+että+meinasin+tulla+hulluksi...Pankin+johtaja+varmaankin+huomasi+potentiaalisen+varakkuuteni+ja+aatteli+etten+tarvi+mitään+osa+maksu+autoja+kun+mulla+on+rahaakin.