Vapaa kuvaus

Aloituksia

105

Kommenttia

1477

  1. Lisää aihe peräisiä matkatarinoita.. oltiin siis matkalla ja ostettiin kala torilta sushia ja lauantai makkaraa. wasabista ja sushista olenkin jo tehnyt useita uusia kopioita joten ei niistä sen enempää. Piti keittää siihen kylkeen 12 litraa riisipuuroa kun oli kauhia nälkä. Etin sitä kattilaa kaikkialta turhaan aimon kanssa. Onkopoika vannoi ettei ole nähnyt sitä eikä se ollut kenenkään punkankaan alla.
    Ovelta kuului rabinaa ja numba tuli sieltä sisään 12 litran puurokattila päässä. Sanoi käyneensä tupakilla ja kakkasella metsän laidassa. Kysyttiin siltä siitä kattilasta eikä se tiennyt aiheesta mitään. Syötiin sushit siinä sitten lauantaimakkaralla ja jäi kauhia nälkä vieläkin. Ylihuomenna aimo tajusi että kattila on numban päässä.... lienee selvää että meinattiin tulla hulluksi kaikki...
  2. Raikas tuore salaatti maistuu parhaalta kun sen laittaa pakastimeen ja sitten lämmittää mikrossa muutaman kerran uudelleen. Näin viime yönä unta että oon Viktoria Begham. Kieli taidottomille tiedoksi niin sukunimi tarkoittaa "kerjää kinkkua". David oli siinä kellohameessa ja tanssi polkkaa. Taustalla soi humu pekka.
    https://www.youtube.com/watch?v=EFdGzGImEps