Vapaa kuvaus

Aloituksia

105

Kommenttia

1468

1. Aimo sanoi että olen henkisesti aivan saatanan vahva. Kuntoutuksessa rakennettiin puusepän tunnilla lintu pönttöjä. Mun pönttöihin kun meni lintu, se ei tullut sieltä koskaan pois. Ope sanoi että olen henkinyt sinne pönttöön rakennus vaiheessa ja linnut menehtyy ien tulehdukseen ja häkä myrkytykseen.
    Pääsin tuholais firmaan työ harjoittelijaksi Turkuun. Jos on kärpäsiä ja muurahilaisia talossa niin minut viedään sinne tunniksi henkimään niin ne kaikki koolee.
    Sen jälkeen tuuletetaan ja avaruus pukuiset miehet tapetoi ja panee plastiikki matot.

Kerran kävi vahinko kun perheen kissa oli unohtunut asuntoon sängyn alle. Se sitten hauvattiin talon taakse. Halusin lausua pari sanaa, mutta perheen nuorimmat pyörtyi ja sai silmä tulehduksen jo kun kysyin Ladan ikkunasta heiltä että minne parkkeeraan kuningas auton. Meinasin tulla hulluksi..
  2. Rakas sanoo ettei mulla ole historiaa.. HAH! Kaikenlaista on ollut tähän 63 vee ikään mennessä. Kerran voitin pingossa kinkun, tai se saattoi olla kalkkunakin tai nakkipaketti. Meillä on lasten kanssa hyvät välit olleet aina. Nytkin on yli 300 kilsaa, minä Paraisissa ja viimeksi kun kuulin heistä niin olivat Kuopijossa.
    Silloin oli Marja Halonen bresidenttinä. Muistan oikein hyvin kun heistä olin ylpeä kun Jarmo oppi kahdeksan vanhana sanomaan "pappa" aina kun katseli paskaa potassa.
    Toisen tytön nimi oli Jaana, voin vakuuttaa, tai saattoi se olla Juusokin?
    Poikien vaatteet sillä oli sen muistan aina hyvin, vai oliko ne sitten Jarmolla?

Meille tuli suomi vaimon kanssa pikku preikki siinä 1988 paikkeilla, kun se yllätti mut sovittamassa Jarmolle kellohametta. Vaimo keräsi aluhousuni ja sukat muovipussiin ja retuutti portaille, antoi bussi rahat kirkolle ja lupasi tehdä mulle leivonnaisia jos tulen takaisin. Huusi perään että leipoo pullaa vai mitä turpaa se oli en kuullut tarkkaan kun roska-auto kolisi siinä vieressä.
    Nyt ei olla reiluun 34 vuoteen nähty.