Vapaa kuvaus

Aloituksia

101

Kommenttia

1433

1. Se pistää miettimään

Joskus mietin mitä sitten, kun oon iso äitin poikanen, kun en vieläkään osaa laulaa enkä ole hyvännäköinen käykö minun n
    Pattaya
    2
    132
  2. Valkoinen kurittaja

Olen itsekin innokas raudan kurittaja ja varallisuus tasostani johtuen, kuritan sitä kellarissa. Väännän ja käännän raut
    Pattaya
    0
    129
  3. Korkeampi tietoisuuden taso ja laatu

Voin vakuuttaa kun ajoissa menee jo naimisiin Thaimaisen kanssa ja asuu jo täällä Thaimaassa monta vuotta saavuttaen sam
    Pattaya
    5
    125
  4. Pattayalla valtavia isoja ongelmia

Olin meri biologin kanssa sniffaamassa laine laudalla ja tutkittiin saasteen laatua samalla näytteitä, kun tsunamin muka
    Pattaya
    3
    122
  5. Aimon kanssa hesaan

Ollaan lähössä aimon kanssa hesoihin kattomaan espanjan matkailu autoa, kun tässä vois lähteä vähän ajelemaan alemmas ku
    Pattaya
    1
    118
  6. Kirjolohi tarjouksessa

Aimo näki ilmoituksen ilmais lehdessä. Kannelmäen K-Kaupassa kirjolohi 6,95€/kg. Kiireiseen kauppamatkaan osallistui myö
    Pattaya
    0
    111
  7. Terve täältä

Oon jo täällä. Thai aimo lähti ni oisko kellään tietoa miten jatketaan maleskelulupaa 14.000 euron vuosieläkkeellä? Rupe
    Pattaya
    5
    105
  8. Hiljasta kuin appelsiini tehtaalla

Rakkaat hiljaisina kuin aimon kieli pää. Taiska laulaa ihmisen ikävä toisen iho kosketusta kun ei ole elämänä watti kort
    Pattaya
    0
    105
  9. Täällä asumisen edut

Olen jo täällä. Kun on jo täällä, näkee Thaimaan itse ikkunasta, eikä wikibediasta. Kun annoin banaanille norsun, huomas
    Pattaya
    6
    104
  10. Haavematkan perusasiat

Resupetterit... ette hallitte oikeeta lomaa..... täydellistä unelma-etelänlomaa paratiisiin suunnitellessa siitä pitää i
    Pattaya
    61
    100
  11. Hyvää aimon päivää!

Aimon suuri pörrö pää, sohvan takaa pilkistää, mitähän se sieltä löytää? "Palpan pulloissa on pantti, tärkeä on jokainen
    Pattaya
    0
    98
  12. Kelapäivä hieman hymyilyttää

Kesä lomani alkoi 1992 laman aikoihin. Pyydettiin muualle. Pomo sanoi että voit maleksia muuallakin. Työ suhde muuttui s
    Pattaya
    2
    97
  13. Thai-aimon myrkkyhampaat

Onx muilla samanlaisii ongelmia thaiaimojen kanssa täällä thaimaassa? Joillaki ihmisillä voi olla myrkky hambaat oikeest
    Thaimaa
    1
    95
  14. Tekemiseen vinkkejä

Moi! Oon asunut nyt seitsemän vuotta Hin Lek Faissa omakotitalossa, josta on kahdeksaan lähimpään naapuriin 1,4 metriä m
    Hua Hin
    3
    92
  15. Vaimon hakumatkalla Thaimaassa

Säästettiin äiteen kanssa mulle lento lippuun rahaa. Olin silloin vasta 48 v. Äiti sanoi että haet siltä thaimaasta nain
    Pattaya
    10
    92
  16. Arvot, tasot ja ladut

Opin jo varhain arvo maailman ja temput joita elämässä tarvitaa. Olin sellainen viiskymppinen pojan koltiainen, asuin v
    Pattaya
    1
    86
  17. Rakkaustarinoita

Tähän kedjuun vain aitoja thaimaalaisia rakkaus tarinoita. Meikä-Jorma ja veli puolikuu oltiin silloin vielä nuoria ja
    Pattaya
    8
    80
  18. Aimo on tullut kotiin

Meidän Aimo lähti rehvakkaana tuossa 2015 paikkeilla Amerikkaan, että vaan bussin perävalot Hiekkaharjussa välähti, kun
    Pattaya
    0
    80
  19. Paraisilla kerran

Olin siihen aikaan vielä nuori, viisvitonen pojan koltiainen, kun joku ehdotti omena varkautta. Oltiin kyllästytty mautt
    Thaimaa
    1
    78
  20. Kuksia ja amuletteja

Terve petterit! Mulla oli lapsena kirma ja danny juliste suosikista leikattu. Olin toivonut ainaki viisi synttäriä peräk
    Pattaya
    3
    75