Vapaa kuvaus

Aloituksia

105

Kommenttia

1466

1. Maa Jussille morsian

Lähti se thaimaan ämmä vaikka arvostin sitä ja sen pentukakaraa tosissaan paljon. Annoin heille joka toisen sunnuntainki
    Pattaya
    0
    182
  2. Korkeampi tietoisuuden taso ja laatu

Voin vakuuttaa kun ajoissa menee jo naimisiin Thaimaisen kanssa ja asuu jo täällä Thaimaassa monta vuotta saavuttaen sam
    Pattaya
    5
    171
  3. Ikäviä uutisia Suomesta, vai mitä Numba?

THL:n Salminen: ”Elämä palaa vanhoille raiteille” – lohduttava viesti suomalaisille THL:n johtaja Mika Salmisen mukaan e
    Aasia
    30
    169
  4. Se pistää miettimään

Joskus mietin mitä sitten, kun oon iso äitin poikanen, kun en vieläkään osaa laulaa enkä ole hyvännäköinen käykö minun n
    Pattaya
    2
    166
  5. Hyvää aimon päivää!

Aimon suuri pörrö pää, sohvan takaa pilkistää, mitähän se sieltä löytää? "Palpan pulloissa on pantti, tärkeä on jokainen
    Pattaya
    0
    164
  6. Valkoinen kurittaja

Olen itsekin innokas raudan kurittaja ja varallisuus tasostani johtuen, kuritan sitä kellarissa. Väännän ja käännän raut
    Pattaya
    0
    163
  7. Kuvia Thaimaasta ja matkatarinoita

Aina vinkutaan missä kuksa ja että asun Pasasen päässä ja ettei mulla ole yhtään omaa kuvaa eikä matkahistoriaa. Täältä
    Pattaya
    0
    162
  8. Tekemiseen vinkkejä

Moi! Oon asunut nyt seitsemän vuotta Hin Lek Faissa omakotitalossa, josta on kahdeksaan lähimpään naapuriin 1,4 metriä m
    Hua Hin
    3
    145
  9. Ajo asun merkitys täällä Thaimaassa

Pojan kanssa menossa tässä kokoontumisajoon Chiang Main parhaille mutka teiden frameille laatupyörillä potpottaa. Poika
    Pattaya
    3
    142
  10. Aimo on tullut kotiin

Meidän Aimo lähti rehvakkaana tuossa 2015 paikkeilla Amerikkaan, että vaan bussin perävalot Hiekkaharjussa välähti, kun
    Pattaya
    1
    141
  11. Pattayalla valtavia isoja ongelmia

Olin meri biologin kanssa sniffaamassa laine laudalla ja tutkittiin saasteen laatua samalla näytteitä, kun tsunamin muka
    Pattaya
    3
    137
  12. Täällä asumisen edut

Olen jo täällä. Kun on jo täällä, näkee Thaimaan itse ikkunasta, eikä wikibediasta. Kun annoin banaanille norsun, huomas
    Pattaya
    6
    134
  13. Hiljasta kuin appelsiini tehtaalla

Rakkaat hiljaisina kuin aimon kieli pää. Taiska laulaa ihmisen ikävä toisen iho kosketusta kun ei ole elämänä watti kort
    Pattaya
    0
    130
  14. Aimolle paukahtaa tänään sairaseläke

Aimo meinasi ensin että se ryyppää asumis tuen ja sähkö laskun, mutta sitten se näki tämän videon ja totesi että ilman v
    Pattaya
    1
    128
  15. Haavematkan perusasiat

Resupetterit... ette hallitte oikeeta lomaa..... täydellistä unelma-etelänlomaa paratiisiin suunnitellessa siitä pitää i
    Pattaya
    61
    122
  16. Aimon matkassa kohti aitoa Thaimaata

Vaikka Aimolla on lukihäiriö ja persoonallisuushäiriöt, kaihi, ikänäkö, karsastusta, likinäkö sekä hajataitto, hän on ka
    Pattaya
    2
    121
  17. Terve täältä

Oon jo täällä. Thai aimo lähti ni oisko kellään tietoa miten jatketaan maleskelulupaa 14.000 euron vuosieläkkeellä? Rupe
    Pattaya
    5
    120
  18. Vaimon hakumatkalla Thaimaassa

Säästettiin äiteen kanssa mulle lento lippuun rahaa. Olin silloin vasta 48 v. Äiti sanoi että haet siltä thaimaasta nain
    Pattaya
    10
    117
  19. Thai-aimon myrkkyhampaat

Onx muilla samanlaisii ongelmia thaiaimojen kanssa täällä thaimaassa? Joillaki ihmisillä voi olla myrkky hambaat oikeest
    Thaimaa
    1
    116
  20. Arvot, tasot ja ladut

Opin jo varhain arvo maailman ja temput joita elämässä tarvitaa. Olin sellainen viiskymppinen pojan koltiainen, asuin v
    Pattaya
    1
    115