SenssuChlangMai

Aloituksia
101
Kommenttia
1433
Se pistää miettimään
Joskus mietin mitä sitten, kun oon iso äitin poikanen, kun en vieläkään osaa laulaa enkä ole hyvännäköinen käykö minun n2132Valkoinen kurittaja
Olen itsekin innokas raudan kurittaja ja varallisuus tasostani johtuen, kuritan sitä kellarissa. Väännän ja käännän raut0129Korkeampi tietoisuuden taso ja laatu
Voin vakuuttaa kun ajoissa menee jo naimisiin Thaimaisen kanssa ja asuu jo täällä Thaimaassa monta vuotta saavuttaen sam5125Pattayalla valtavia isoja ongelmia
Olin meri biologin kanssa sniffaamassa laine laudalla ja tutkittiin saasteen laatua samalla näytteitä, kun tsunamin muka3122Aimon kanssa hesaan
Ollaan lähössä aimon kanssa hesoihin kattomaan espanjan matkailu autoa, kun tässä vois lähteä vähän ajelemaan alemmas ku1118Kirjolohi tarjouksessa
Aimo näki ilmoituksen ilmais lehdessä. Kannelmäen K-Kaupassa kirjolohi 6,95€/kg. Kiireiseen kauppamatkaan osallistui myö0111Terve täältä
Oon jo täällä. Thai aimo lähti ni oisko kellään tietoa miten jatketaan maleskelulupaa 14.000 euron vuosieläkkeellä? Rupe5105Hiljasta kuin appelsiini tehtaalla
Rakkaat hiljaisina kuin aimon kieli pää. Taiska laulaa ihmisen ikävä toisen iho kosketusta kun ei ole elämänä watti kort0105Täällä asumisen edut
Olen jo täällä. Kun on jo täällä, näkee Thaimaan itse ikkunasta, eikä wikibediasta. Kun annoin banaanille norsun, huomas6104Haavematkan perusasiat
Resupetterit... ette hallitte oikeeta lomaa..... täydellistä unelma-etelänlomaa paratiisiin suunnitellessa siitä pitää i61100Hyvää aimon päivää!
Aimon suuri pörrö pää, sohvan takaa pilkistää, mitähän se sieltä löytää? "Palpan pulloissa on pantti, tärkeä on jokainen098Kelapäivä hieman hymyilyttää
Kesä lomani alkoi 1992 laman aikoihin. Pyydettiin muualle. Pomo sanoi että voit maleksia muuallakin. Työ suhde muuttui s297Thai-aimon myrkkyhampaat
Onx muilla samanlaisii ongelmia thaiaimojen kanssa täällä thaimaassa? Joillaki ihmisillä voi olla myrkky hambaat oikeest195Tekemiseen vinkkejä
Moi! Oon asunut nyt seitsemän vuotta Hin Lek Faissa omakotitalossa, josta on kahdeksaan lähimpään naapuriin 1,4 metriä m392Vaimon hakumatkalla Thaimaassa
Säästettiin äiteen kanssa mulle lento lippuun rahaa. Olin silloin vasta 48 v. Äiti sanoi että haet siltä thaimaasta nain1092Arvot, tasot ja ladut
Opin jo varhain arvo maailman ja temput joita elämässä tarvitaa. Olin sellainen viiskymppinen pojan koltiainen, asuin v186Rakkaustarinoita
Tähän kedjuun vain aitoja thaimaalaisia rakkaus tarinoita. Meikä-Jorma ja veli puolikuu oltiin silloin vielä nuoria ja880Aimo on tullut kotiin
Meidän Aimo lähti rehvakkaana tuossa 2015 paikkeilla Amerikkaan, että vaan bussin perävalot Hiekkaharjussa välähti, kun080Paraisilla kerran
Olin siihen aikaan vielä nuori, viisvitonen pojan koltiainen, kun joku ehdotti omena varkautta. Oltiin kyllästytty mautt178Kuksia ja amuletteja
Terve petterit! Mulla oli lapsena kirma ja danny juliste suosikista leikattu. Olin toivonut ainaki viisi synttäriä peräk375