Valikko
Aloita keskustelu
Hae sivustolta
Kirjaudu sisään
Keskustelu
Viihde
Alennuskoodit
Black Friday 2024
Lainaa
Treffit
Säännöt
Chat
Keskustelu24
profiilit
SenssuChlangMai
profiilit
SenssuChlangMai
SenssuChlangMai
Vapaa kuvaus
Aloituksia
78
Kommenttia
1332
Uusimmat aloitukset
Suosituimmat aloitukset
Uusimmat kommentit
Minä ja aimo mentiin netsille avaamaan pankki tili ja saatiin sieltä nets kortit joilla voi ostella kaikenlaista. Aimo osti neljä metriä raakalautaa ja teki harakan pelottimen sekä ison kasan hammas tikkuja. Minun entiset tarjoilijat teki jalo puun purku yhtiössä puisia lusikka haarukoita ja soppa kauhan yli jääneistä materi aaleista.
21.05.2023 12:52
Aimolla alkaa tulokset näkyä jo pikku hiljaa https://ibb.co/wLFdcCP
(kuvassa yxpackki)
21.05.2023 08:45
Aamulla iski hirveä narsismi kohtaus päälle ja ryntäsin aimon kanssa aamu lenkille narsimi tossuissa. Vauhti kiihtyi ja kiihtyi, lopussa meni enää muutama rollaattori ja lastenvaunut ohi. Lopuksi käymittiin uimassa. Aimo ui vaan käsi pohjaa ni se ei voinu tulla ku vettä oli 90 senttiä eli minuakin leukaan saakka.
Tein vielä kotona hallitun kyykyn kun en jaksanut enää seisoskella jääkaapin edessä.
Onneksi pakkasessa oli kolmeen kertaan pakastettu ja sulatettu kanan kreisi koipi.
Aimo tuli siihen mahoineen ja nielaisi sen jäisenä kerralla ja pieraisi niin että luu tuli pierun mukana pellolle saman tien ja osui samantha foksin julisteeseen, joka on keitto komeron seinällä. Meinasin tulla hulluksi.
21.05.2023 08:43
Amalian nimipäivä tänään! Kellohametanssiaiset Pasasen residenssissä Pikku Kakkosen aikaan. Possotarjoilu, otathan omat possot mukaan!
19.05.2023 09:43
Kerran olin täällä thaimaassa aivan finaalissa aimon kanssa kun jouduttiin kuntouttavaan työllistämis kokeiluun kesken kesä loman joka oli jatkunut saumattomasti vuodesta 1989 - 2022. Meinattiin tulla molemmat hulluiksi.
19.05.2023 09:11
Aina kun minä matkusteloin pattajalla niin teen asiat aimon kanssa ite. Hotellilla meillä on sellainen peli, että toinen menee kaappiin ja toinen koittaa arvata kumpi siellä on!
Me mennään söimään hotellilta jopa 35 metrin päähän silleen että näköyhteys hotelliin säilyy kuin makkara kirjahyllyssä. Sit ku näkyy ihmisiä jonossa, me mennään perässä kattomaan mitä ne syö. Taulukosta katotaan hinta ettei se ylitä 60 paateroa.
Kun tuo kielipuoli on jäänyt vähän heikolle niin yleensä elehdin käsillä tai osoitan sormella että otan samaa kuin tuo lihava nainen tuossa viereisessä pöydässä.
Kerran tarjoilija ei ymmärtänyt kun osoitin sormella lihavaa mummua. Halusin muusia spagetilla niin menin ja työnsin sormen sen mummon muusiin ja sanoin selvällä thaimaan kielellä että "muussia". Se oli ihan sika kuumaa se muussi niin työnsin sormeni sen mummon vesilasiin jäähtymään. Mummeli vetäisi minua kyynär sauvalla etu raivon seutuvilla niin että molemmat silmän valkuaiset täyttyi veren punaisiksi. Meinasin tulla hulluksi...
15.05.2023 13:00
Aimo oli siihen aikaan vielä 59 vuotias pojan hupakko, kun hän innostui valo kuvauksesta. Hän rakasti taide kuvia ja usein minä olin mallina.
"Omena suussa ja banaani perseessä" on yksi hänen mestari teoksistaan. Hän itse sanoi niin, vaikka yksikään galleria ei sitä esille huolinut.
Aimo ei tästä lannistunut, vaan seuraava taide elämys oli "lenkkimakkara suussa ja kurpitsa perseessä" Alkoi käymään kivuliaaksi tuo mannakiinin ura putki.
Aimon teoksessa "Vastavalo", jouduin istumaan muurahais pesässä kuusi tuntia kun Aimo tuhersi jotakin ruutupaperille.
Abstraktissa teoksessa "Lanttu perssilmässä" oli oma hommansa saada se pois.
Otin loppu tilin, mutta aimo halusi vielä yhden mestari teoksen kanssani, nimittäin "Pimeä 80 luku", jossa minun hanukkaan laitettiin VHS-videot niin että vain sähköjohto jäi ulkopuolelle.
Seuraavana yönä koitin saada Aimon nukahtamaan kloroformi drinkillä, jotta hän saisi nauttia kodin lämmöstä palavassa talossa, mutta nukahdin itse kun ihmettelin sitä miten rätti voikaan haista niin paljon kloroformilta.
09.05.2023 20:53
Sain kerran auringon pistoksen täällä chiang maissa kun juoksittiin marantoonia kuupperin testissä. Jouduin keskeyttämään 110 metrin aitojen kohdalla kuin juili niin vimmatusti ja jouduin yli kuntoon. Onneksi siinä oli vesihauta aidan vieressä ja menin siihen lillumaan. Vesi oli viileää koska kisa oli agadissä ränskässä.
Ei siinä mitään mutta meinasin tulla hulluksi kun 3000 metrin aidat alkoi... äijät talloi päältäni kuin olisin ollut joku ponnaHus lauta... Hussiin ja siitä tuli lähtö ja löysivät 285 piikkarin jälkeä kehostani ja varsinkin naaman alueelta.
02.05.2023 10:15
Ien tulehdus on hyvinkin tuttu juttu. Sairastin sen jo nuorempana ja se oli parhaimpia asioita mitä on elämässä tapahtunut. Velliruoka on halpaa ja hampaat ei enää ole hapen tiellä kun aiemmin oli uni apnea, nyt ei henkivingu enää hampaiden raosta. Pierua tulee enemmän joka kertoo siitä kuinka aineen vaihdunta on lisääntyillyt.
01.05.2023 13:12
Kannattaa kokeilla korjata bepsodentillä, se ei vaurioita kiillettä. Aimon hampaista tuli viiden käyttö kerran jälkeen kauniin kiiltävät sinapin väriset. Kummastakin.
01.05.2023 10:16
Aimon teko hampaat räjähti, kun se näykkäsi juuri pakkasesta otettua tahma riisiä...
Meni vappu vituiksi... kyllä mä sitä ripitin niin että tuntuu ja saa resu nukkua ensi yön puuseen takana jäisellä hetekalla ilman peittoa.... https://aijaa.com/qvDXjG
30.04.2023 18:59
Kerro kerro kuvastin, ken on maassa kaunehin vai aimo? Numba on 62, meitsi on 64 ja aimo on kuuskytkuus. Get joor kiks, on ruut sikstisiks! Aimo veti just ison geen esille kassistaan... on juhlan aika! ei me mitään sbugeja silti olla vaikka maksan siirto jonossa ollaankin.
30.04.2023 13:22
Hitto mikä sboge.. aina simat mielessä.. me ravintoloitsijat osataan ammattimme vuoksi tehdä bontikkaa..
30.04.2023 10:32
Aimo syntyi 25.11. 1960 Kotkan Possolassa keskosena. Kätilö nosti lapsen äidin syliin ja sanoi: "Onneksi olkoon, saitte viisikiloisen hilloposson"
Vuonna 1972 hän lopetti kehityksensä, kun hän oli vasta 138 kiloinen pojannulikka.
Kaksitoistavuotiaan tasolle hän myös jäi ja maitohampaat lähti suusta vasta viiskymppisenä, eikä uusia tullut tilalle. Karvoitus alakertaan tuli vasta kuuskymppisenä ja sitä hän tykkäsi esitellä kaikille, joka johti ongelmiin ja erakoitumiseen. Meille tuli tekniikan maailma vielä 28 vuotta sitten ja niistä kyllä näkee mikä kehittyy ja mikä ei. Meidän suhde on kehittynyt juna-asteelle. Minä olen veturi ja Aimo on hiilivaunu.
30.04.2023 10:20
Ilmoittakaa välittömästi minulle, ketä teillä on tulossa vappuna kylään ja ketä ei tule.
Vaadin kuulla myös että miksi joku tulee ja joku ei, onko erilainen arvomaailma tai vaimo? Lähden radalle vapuksi, menee muutamat tuhannet eurot jos aimo innostuu.
Ihan ekaksi haetaan salesta alekokkia ja atrillia.
30.04.2023 10:04
Ei se ole synti eikä häpeä olla invalidi eikä homoseksuaali. Homostelu on ollut muodissa jo vuosia. Kummallekaan asialle en voi mitään ja siksi tunnet kellohameen kutsun riettaat ajatukset mielessä että mitä siellä hameen alla heiluu.. Itse olen kaapissa vaan vittumaisuuttani... Kyllä temput vielä sujuu vanhalta konstalta... lempi asentoni on dokki stail... viistäköön siipeni maata kun Uffe ja Palle laittaa meikä majurin vartaaseen... me keppi hevoset ollaan älyggäitä ja sensu ellejä verrattuna herodes sukuisiin liha makkaran pureskelijoihin.
Mensan testissä havaittiin kesken että olen yli älykäs ja minun OÄ mitattiin kuumemittarilla testi paikan aulassa. 39,2 oli tulos. Kuulema tosi paljon verrattuna valta väestöön.
28.04.2023 14:59
Thai vaimon ja pojan passi puuttuu koska ne putosi uumajan lossilla kun ajettiin Helkama mobedilla toista sataa kilometriä tunnissa. Samalla hukkui kaksi valtavan kokoista lohta, jotka kalastin päivemmällä virpelillä jossa oli kuha lippa.
28.04.2023 14:42
Resupetteri.. jos ymmärtäisit jotakin autoiluista, niin huomaisit että Teslassa on vähemmän osia, vaikka kutsut sitä kehittyneeksi kuin lada 1200. Ladassa on ilman putsari, pako sarja, tulppa järjestelmä ja puola. Poltto aine pumpun syöttö järjestelmä otto moottorilla ja keula porpeli jäniksen kesyttimen takana. Teslassa ei ole letku systeemiä laisinkaan eikä garbu raattoria. Ladan sähkö impulssi järjestelmä on merkitty selkeästi eri värisinä johtoina.
Ladan huomattavan suuren moottorin etuna on valtaisa teho kabasiteetti.
Koe ajoin teslan ja en tykännyt. Liian vähän perus tekniikkaa. Meinasin tulla hulluksi kun ei kuulunut pakosarjan välistä suhinaa ja pärinää.
24.04.2023 18:09
Rakkaat väittää usein että haukun Thaimaata vaikka olen ollut täällä jo kauan.. kauan...
ja naimisissa kauan... kauan... tiedän mitä on olla olla... olla pitkään.. siinä ollessa oppii olemaan ja huomaa mitä on olla olla, kun on vaan. Onhan thaimaa ihan hirveä haiseva kehitys maa jota ei ole ihmisille tarkoitettu, eikä heidän puhettakaan ymmärrä kukaan koska se on uskomatonta mongerrusta.. johtuu huonosta koulutuksesta.
On täällä paljon hyvääkin.. nyt kun ajattelen ja mietin ja muistelen oikein. Täällä on satamassa eräs kioski jossa myydään aivan uskomattoman hyviä possoja... hillolla ja sokerilla niin että ne vievät kielet mennessään.. uppopaistettuja ja huurrettu sokerilla.. sisällä hillova... Hintaa alle kaks euroa. Eiku ne oliki kotkan satamassa eikä thaimaassa...
16.04.2023 11:43
resu.. kerran uppo paistoin satokauden avajaisissa riisi vaimon kanssa maailman parhaaksi valitun tasokkaan kanan ja pullon jaffaa... vaimoni oli silloin kahdeksan vuotias sairas eläkeläinen joka oli ollut riisi pellolla töissä jo kuusitoista vuotta... Vietettiin siinä samalla meidän 20 vuotta kestänyttä hää päivää. Akka juo vettä.. nappasin rasva keittimestä muumi mukiin jaffaa jota thaimaalaiset juo 130 asteisena... minun ikenet paloi niin että kuljin kaksi viikkoa suu auki ja pystyin sanomaan vaan että käh, muu, ööö, uu uu haa ja hooo.
Siitä vaimo tiesi aina laittaa mulle Pirkka mehujään suuhuhun.
Lienee melko selvää että meinasin tulla hulluksi.
10.04.2023 09:13
4 / 67