Monet+uskovat.
Olen+eri+mieltä+kanssasi+siitä,+että+palstasta+tekisi+mielenkiintoisen+se,+että+jollekin+kirjoittajalle+syydetään+vihaviestejä.+Minusta+sellainen+tekee+palstasta+todella+tympeän.+En+itse+ymmärrä+toisten+haukkumista+ja+hyvin+ikävää+seurattavaa+se+on,+kuten+kiusaamisen+katseleminen+aina+on.En+tiedä+mikä+teidän+historianne+on,+siis+teidän,+jotka+olette+ilmeisesti+jo+jonkun+aikaa+harrastaneet+tätä+nälvimistä,+kuitenkin+toivoisi+tällaisen+loppuvan+ja+antavan+tilaa+rakentavammalle+keskustelulle.Näyttää+olevan+niin,+että+jo+pidempään+kirjoitelleet+ovat+luoneet+keskustelukulttuurin+ja+siihen+uusi+joko+solahtaa+tai+jos+ei+pidä+kulttuurista,+jatkaa+matkaansa.+On+ikävä,+että+vaikka+tästä+ateismipalstasta+on+tullut+kuppikunta,+jossa+viihtyvät+he,+jotka+haluavat+nälviä+ja+kirjoitella+törkykommentteja.+Niin+se+näyttää+olevan+muutamalla+muullakin+palstalla,+jossa+olen+poikennut.+Ilmeisesti+ihmiset+tarvitsevat+kaatopaikan+myös+mielensä+"+paskalle"+ja+pitävät+tätä+suomi24:+sta+sellaisena.+Turhaan+ei+alusta+ole+lempinimeään+saanut.
Ei+ole+käynyt.