Valikko
Aloita keskustelu
Hae sivustolta
Kirjaudu sisään
Keskustelu
Viihde
Alennuskoodit
Black Friday 2024
Lainaa
Treffit
Säännöt
Chat
Keskustelu24
profiilit
Lahti66
profiilit
Lahti66
Lahti66
Vapaa kuvaus
Aloituksia
0
Kommenttia
79
Uusimmat aloitukset
Suosituimmat aloitukset
Uusimmat kommentit
Tehdään+niin+että+ensin+tutustut+minuun+sittan+toiseen+niin+nautit+kummastakin+
r.sexii69+ät+gmail.com
03.04.2021 18:15
Minulle+käy+toi+järjestely+myös.+Pariskunnan+ehdoillahan+siinä+mennään.+Voi+kun+löytyis+kivaa+seuraa+50++heteromies
03.04.2021 10:39
Ota+osoitteeni+talteen+palataan+asiaan+myöhemmin+kun+tilanne+rauhoittuu.+Itselläni+on+jo+jonkinlainen+suoja+koronnaan+mutta+eihän+1oo%.n+ole.
r.sexii69+ät+gmail.com
03.04.2021 10:19
Olisko+kiinostusta+3.n+kimppaan+jos+hommaisin+naisen+nuolemaan+ja+mukaan+touhuihin?+Kaikki+tietysti+salaisesti.+Voisin+yhtä+bi+naista+kysellä.+Sähköposti+tuolla+olikin
01.04.2021 17:30
Niin+oltiin+puhuttu+fantasioista+netissä.+Nainen+tulkkas+fantasian+näin+ja+tykkäs+suihin+otosta.+Sääli+kun+ei+saatu+toista+naista+kimppaa.+Oli+tulossa+mutta+ei+sitten+uskaltanut.+Bi+nainen+olisi+saanut+ottaa+suuihin+tältä+toiselta+naiselta.+Tämä+iso+tissinen+oli+kokeilun+haluinen+vaikka+ei+ollut+sillee+naisiin+päin+kallellaan.+Nainen+kuulemma+osaa+paremmin+antaa+toiselle+naiselle+suu+hoitoa?!+Noi+noi+bi+naiset+väittävät.
01.04.2021 11:49
Suorituspaineita,+siks+ei+ole+itsellä+ollut+yhden+illan+juttuja.+Toiseen+kun+on+tutustunut++niin+pääsee+paineista.+Ei+tartte+"leikkiä"+sitä+pano+konetta.+Sitten+miettiä+mitkäköhän+pisteet+naineen+antais+suorituksesta.+Itse+tykkään+vakioseksi+suhteista+kun+en+seurustele.+Ei+tartte+elää+puutteessa+ja+oppii+tietämään+mitä+toinen+haluaa.+Seksistä+puhutaan+avoimesti+sekä+fantasioista.
Olen+2+kertaa+ollut+kimppakivassa+2M+1+N.+viimeksi+oli+oikein+rento+tunnelma.+Olin+jutellut+ja+ollut+naisen+kanssa+ennen+yhdynnässä.+Nainen+osas+heittäytyä.+Ekalla+kerralla+tuli+noin+vaan+Lahteen+äkki+varoituksella.+Otti+minut+minut+kyytiin.+Ajoi+sivutielle.+Lähdettiin+kävelemään+kuntopolkua+pitkin.+Sitten+toi+tutustui+minuun+lähemmin.+Otti+kaluni+esiin+ja+otti+syrjemmällä+suihin.+Naislenkkeiliöitä+meni+ohi.+Kyllä+ne+varmaan+jotain+huomas+kun+ukolla+on+housut+kintuissa+ja+nainen+polvistuneena+etteen?!+Perhana+oli+jännittävä+tilanne+mutta+tavallaan+kiihottava+samalla.+(oli+kyllä+härski+nainen+joka+yllätti)++Naisella+oli+isot+tissit+esillä+joita+puristelin+kun+kaluni+oli+käsittelyssä.+Tyynesti+nainen+otti+poskeen+ja+nieli+spermat.+Sitten+heitti+minut+samaan+paikkaan+mistä+otti+kyytiinkin+ja+jatkoi+matkaa+kaverillensa.+Sanoi+että+ens+kerralla+sitten+pannaan+ja+niin+pantiinkin.+Sitten+oltiin+jo+3+kimpassa.+Voi+kun+tollasiin+naisiin+törmäis.
01.04.2021 11:36
Jos+salaa+tulisit+nuoletuttamaan.+Jos+meinaisit+jäädä+kiinni+niin+sanoisit+ettet+ole+ollut+kenenkään+kanssa+panemassa.+Silloinhan+et+valehtelisikaan.+Tietysti+tuntuis+hyvältä++jos+runkkasit+samalla+kun+nuolen.+Se+se+vasta+kiihottaa+kun+nainen+alkaa+pysistelemään++kun+on+saamassa.+Silloin+otan+vaan+vahvan+otteen+lantiosta+että+klitoris+pysyy+imussa.+
r.sexii69+at+gmail.com
01.04.2021 11:02
Jos+asuntoautolla+liikutte+joskus+täälläpäin+niin+minäkin+olisin+kiinostunut+tapaamaan+sinut+51v+nainen.+Niin+ja+mistä+sitä+tietää+vaikka+voisin+tedät+majoittaakkin+kun+pillua+olis+tarjolla.+Iso+kämppä.+r.sexii69+at+hotmail.com
01.04.2021 10:53
Kotirouvia+varmasti+on+puutteessa+kun+äijät+rassaa+mielummin+autoja+kun+niitä.+Odotan+yhteydenottoja+luottamuksella
31.03.2021 14:36
...niin+ja+voidaan+ottaa+toi+ulkomaalainen+mukaan+niin+saa+naisesi+kunnolla+3M++1N
r.sexii69+ät+gmail.com
31.03.2021 13:37
Täällä+olis+50+++hetero+mies.+Olisin+kiinostunnut+kimppa+kivasta.+2+kertaa+olen+ollut+mukana.+Nyt+on+jo+aikaa+tollasesta.+
r.sexii69+at+gmail.com
Olen+hyvä+kroppanen+ja+hyvällä+varusteilla+varustautunut+mies+Lahdesta
r.sexii69+at+gmail.com
31.03.2021 13:34
Täältä+ne+kolmen+kimpat+on+järjestyneet.+Ensin+jutellaan+sitten+aletaan+suunittelemaan+päivää.+Noin+ne+on+menneet.+Olen+samaa+ikäluokkaa+varmaan+kuin+tekin.+Olisi+kiva+tutustua+jos+ette+kaukaa+ole.+2+kertaa+olen+ollut+2M.1N+kimpassa.+Siitäkin+on+aikaa.+Kiinostais+kovasti.+Viimekertanen+oli+niin+hyvä+kokemus.+Tossa+kun+on+hyvä+ilmapiiri+ja+hyvin+toisten+kanssa+synkkaa+niin+osaa+sitten+helpommin+heittäytyä+touhuun+mukaa.+Tietysti+naisen+pitäis+sytyttää.+Ei+se+penis+itsestään+nouse+jos+ei+kiihoitu.
r.sexii69+at+gmail.com+
Toihan+se+unelma+olis+että+meistä+tulisi+kaverit+niin+olisi+seuraavalla+kerralla+"luonnollista"+että+tulis+kylään+ja+paneskeltais+ja+nautittais+seksistä.
Olen+hetero+tiedoksi+vaan
31.03.2021 13:27
Ai+kun+pääsiskin+nuolemaan+oikein+orgasmiin+saakka.+Nam.
r.sexii69+at+gmail,com
50++hetero+mies
31.03.2021 13:13
Ei+ongelmaa+jos+olet+nainen.
Täällä+olisi+50++heteromies+valmiina.+Hyvä+kroppanen
r.sexii69+ät+gmail.com
31.03.2021 12:02
Lahdesta+olen.+Kiinostais+kovasti+tulla+mukaan.+Olen+hyväkroppanen+lihaksikas+mies.+Mistä+päin+olette?+r.sexii69+ät+gmail.com.++2.+kokemuksen+omaava+hetero+mies.+Varustuskin+on+melko+iso
31.03.2021 11:23
Mistä+päin+olet?+Täällä+olisi+halukas+lihaksikas+nuolia.
r.sexii69+miuku+mauku+gmail.com
27.03.2021 10:37
Missä+päin+majailet.+Oletko+lähellä+minua.+Laita+viestiä+
r.sexii69+miuku+mauku+gmail.com+
Olen+50++hyvävartaloinen+mies
26.03.2021 16:51
Täällä+olis+50++heteromies
26.03.2021 16:03
Mites+pääsis+mukaan?
26.03.2021 16:00
Kokoa+porukkaa.+Olisin+mukana+jos+et+kauhean+kaukana+ole.+Minunkin+unelma+että+löytyisi+oikein+härski+nainen+jota+porukalla+nussittaisiin.+Olen+50++hyvävartaloinen+hetero+mies
26.03.2021 15:59
2 / 4