Vapaa kuvaus

Aloituksia

389

Kommenttia

1743

1. Thaimaalaiset vaimot ja heidän tietokoneensa.

Tällä palstalla nyt nopeasti mieleen tulee SS ja hänen kaverinsa kymppien kymppi, sekä hän joka toivottaa hyvää yötä, he
    Pattaya
    11
    112
  2. Ulkokeittiö.

Vinkki niin junttilaan kuin tänne Thaimaahankin. Muistan Neiti Urosnaaraan kertoneen muuraustaidoistaan mummulan kanala
    Pattaya
    1
    112
  3. Rapuruokaa.

Kun tilaa meren eläviä, on hyvä varmistaa vaikka ravun tuoreus ja näin se käy sutjakkaasti. https://aijaa.com/YEouCx
    Pattaya
    9
    111
  4. Thaimaalainen matkailuporkkana.

Tämä palsta muuttuu päivä päivältä hauskemmaksi, nyt sitten päpistään että matkailu vilkastuu, kun meikäläisten perheet
    Pattaya
    6
    111
  5. Massaman, Ketsuppi, Kuksa tai Sammakko vaihteen vuoksi 24/7.

Hyvää huomenta Juntti 2010 sitten kun Junttilassa heräät. Ehdotan Juntti Tyttö Neitiselle 2010 klooneineen viikonlopun
    Pattaya
    24
    111
  6. Äitienpäivä Chiang Maissa.

No eihän täällä Thaimaassa tänään äitienpäivää ole, mutta mikäs sitä estää juhlistamasta päivää kuitenkin. Suomalaisetha
    Pattaya
    4
    110
  7. TYTTÖ NEITISEN IKIKUUKAUTISET.

Haaveilluusioelämä haaveilluusioeedenissä haaveilluusiolumpun ja haaveilluusiokorealaisten kakaroiden kanssa, haaveilluu
    Pattaya
    3
    110
  8. LAULAVIEN KASSOJEN KONKURSSITSUNAMI.

TAT:n tämän kuun 10.-12. päivinä toteuttamassa tutkimuksessa kyseltiin thaimaalaisilta matkailualan yrityksiltä kuinka n
    Pattaya
    80
    109
  9. Meidän kylällä oli yksi mies ... jne.

Viitaten otsikkoon on tullut luettua erinäisistä kylähullutapauksista, joita rakkaat ovat tunteneet. Olen maininnut ett
    Pattaya
    10
    107
  10. Thaimaalaista puuseppien käsityötaitoa parhaimmillaan.

Me jotka oikeasti ... siis oikeasti arvostamme käsityötaitoa ja olemme siitä myös valmiita maksamaan, olemme erimieltä,
    Pattaya
    11
    105
  11. Haudan takaa huhuu, Neitohan uskoo kummituksiin.

Olen saanut lukea, että olen edesmennyt, enkä edes tarvitse omia papereitani. “Voisit mies kertoa kenen ne on ne toiset
    Pattaya
    21
    104
  12. SUURIN OSA THAIMAALAISISTA ASUU THAIMAASSA.

Suurin osa Thaimaalaisista asuu Thaimaassa ja haluaa asua Thaimaassa, eikä heitä edes kiinnosta mikään Suomi. Monien mi
    Pattaya
    30
    103
  13. Hieman hauskaa myös vaihteen vuoksi.

Olisipa hauska nähdä valokuva kun Pellenaama ... ------------------------------------------------------------------ ---
    Pattaya
    1
    102
  14. Tyttötietäväinen.

Tapana on ensin viisastella jostain aiheesta ja sitten jälkeenpäin kun ei kommentoinut, niin kirjoituksia että ei edes
    Pattaya
    0
    101
  15. Oikein Hyvää Päivää.

Tyttö2010Neitinen. Pysähdy välillä ja funtsi minkälaista kuvaa olet itsestäsi rakentanut tällä palstalla lukuisia vuosia
    Pattaya
    0
    100
  16. Omanapanarssun näkökulma.

Minä olen omasta näkökulmastani täältä Chiang Maista kommentoinut aikanaan Tyttö2010Neitisen99,9%Sivistyneen näkökulmaan
    Pattaya
    0
    100
  17. Kuka Kumma Puppua Bablaa.

Hei kaikki rakkaat Thaimaakiinnostuneet ja ketään eriarvoiseen asemaan asematta, vaikka olisi Pattayaan rakastunut. Olen
    Pattaya
    15
    99
  18. Ruokakulttuuria Thaimaa.

Täällä Thaimaassa otsikon asia on maailmanlaajuisesti arvossaan ja eteerisen kaunis vaimoni on kiinnostunut myös aiheest
    Pattaya
    15
    99
  19. Pari hauskaa huomiota.

Palstamassamatkailun huippusesonkina sattuu ja tapahtuu. Pääpalstafeikkineidon koko voimasuku koronoissaan, mutta ensi
    Pattaya
    4
    99
  20. Viestikapula Pattayan Savon Eedenissä.

Hienoa katseltavaa viestijuoksuissa kapulan antoa seuraavalle, mutta rakkailla se onnistuu myös bablaviesteissä 24/7. T
    Pattaya
    21
    99