Vapaa kuvaus

Aloituksia

356

Kommenttia

1619

1. Liekitetty thaimaalainen puhveli.

Istuimme täällä vuoristokylpylän puutarhassa thaivaimoni kysyen minulta hiu mai? Vastasin hiukoo hieman ja nyt olisi pol
    Pattaya
    17
    63
  2. Syntymäpäivien johdosta.

Se oli tämä Neito käsillä seisova fitnespeppunen joka oli vaihtanut pullamössöräpylänsä pitkäsormisen pianonsoittajan ka
    Pattaya
    17
    63
  3. Lumituiskuinen vappu Pattayan Savossa.

Rakas etsii gaarderoobista valkoisen kellastuneen lippalakkinsa ja lähtee perheensä kanssa parhaimpiinsa pukeutuneena nä
    Pattaya
    2
    63
  4. Riemu ylimmillään.

Tyttö Neitinen Belörffi 2010 matkustaa junttilaan vääntämään kättä ylivertaisten lastensa kanssa tarkastamaan onko isukk
    Pattaya
    11
    62
  5. Äidin päivä Chiang Mai.

Jokainen päivähän on äidin päivä tietenkin, mutta ylitse kaiken tämä päivä, joten aiheesta hieman. Suomessahan lapset y
    Pattaya
    21
    61
  6. Thaimaalaista säätietoa.

Toivottelen lämpöiset huomenet sinne Suomeen täältä Thaimaan Chiang Maista ja toivottavasti edes tulevan päivänne saatte
    Pattaya
    47
    61
  7. Harmitonta kisailua täältä Chiang Maista.

Meillä on täällä sellainen tyttöjen ilta johon minut on "määrätty" kokiksi ja juomien tarjoilijaksi, en pistänyt hanttii
    Pattaya
    29
    61
  8. Pari hauskaa huomiota.

Palstamassamatkailun huippusesonkina sattuu ja tapahtuu. Pääpalstafeikkineidon koko voimasuku koronoissaan, mutta ensi
    Pattaya
    4
    60
  9. Talonrakennusta thaimaassa.

Hieman tuosta otsikon aiheesta jos sallitaan ajatuksiani pursutan, rakennusmestari kun olen. Täällä Thaimaassa helpoin
    Pattaya
    21
    59
  10. Kuksa Puksu ja dejavuu.

Se on näemmä sitten taasen Pippelispeukaloinen 2010 jolla samat sanat kuin klooneillaan, lopettanut palsta-asioinnin.
    Pattaya
    11
    59
  11. Pattayan palstamatkailun tulevaisuuden näkymät.

Pattayan rakkaiden oireilut on muuttunut ja lienee muuttuvan vieläkin entisestään. Kultakäätytyttö jälleen turvautunut
    Matkailu
    0
    59
  12. TUISKUTTAA.

Ikikiukku voi jättää väliin joka välissä naamailunsa minulle tiedolla, että minua vain huvittaa huomata, että bimbolla e
    Pattaya
    4
    58
  13. Isi Chiang Maissa.

Aloituksessani hieman sivuan päivän polttavaa ja kokemukseeni perustuvaa muutaman kuukauden jauhantaa vastaten, että aih
    Pattaya
    8
    58
  14. Moottoripyörä / moottoripyöräilyharrastus.

Toiset ovat kovasti täältä thaimaansuunnalta kantaaottavia suomen politiikkaan ja historiaankin, mutta on olemassa muita
    Pattaya
    8
    58
  15. Numballe tiedustelu.

Onks sulla hei tietoo mikä toi tyyppi on ja mikä on sen ongelma, kun se senssuttelee ja numerosenssuttelee ym. ja jne. j
    Pattaya
    5
    58
  16. Haudan takaa huhuu, Neitohan uskoo kummituksiin.

Olen saanut lukea, että olen edesmennyt, enkä edes tarvitse omia papereitani. “Voisit mies kertoa kenen ne on ne toiset
    Pattaya
    21
    58
  17. Monta on paikkaa käymättä Thaimaassa.

Thaimaassa on otsikon mukaisesti ja Pattayan palstamatkailija hyvin usein lausahtaa, että voisin vaikka vetoa lyödä, jot
    Pattaya
    15
    57
  18. Nakluan 2010 se siinä piipityspärränny.

Thaimaa ja väkivalta Nakluan-VM 11.9.2017 22:07 Tämä tarina on tosi. Pikku-ukkoja, homoja ja nyhveröitä se saattaa harm
    Pattaya
    2
    56
  19. Ensimmäistä kertaa elämässä kotona, ikä päälle 50v.

Alla olevaan tilauksen johdosta kommenttini: Ei lasi viiniä, vaan 10v sbugeilu ja tarve edelleenkin ilmoittaa hileviski
    Pattaya
    10
    55
  20. Kulttuurien ja asenteiden eroavaisuuksia.

Yksi tämän foorumin tarkoituksia lienee mielipiteiden ja näkemyksien sananvaihto joten koska minun oma syntymäpäiväni Nu
    Pattaya
    8
    55