SENSSU

Aloituksia
372
Kommenttia
1696
Tulevana viikonloppuna.
Hei rakkaat. Ostin kohtuumiljoonilla Pattayalta veneen eräältä kyykkyyn joutuneelta kiinteistösijoittajalta ja tulemme s3170Aiheesta alkoholi.
Palstaystäväni Numba tuolla toisaalla oli kommentoinut otsikon asiaaan sopivaa, joten ajattelin sen johdosta tehdä tämän1769HAUSKAA LUETTAVAA, KUN ON PALJON SANOJA VAIHTEEN VUOKSI 24/7.
Pukannut pientä paniikkia sunnuntain ratoksi, ja ohessa pieni ote. Niinhän se on katsokaas, että räps räps ja tervetulo269Riemu ylimmillään.
Tyttö Neitinen Belörffi 2010 matkustaa junttilaan vääntämään kättä ylivertaisten lastensa kanssa tarkastamaan onko isukk1168Harmitonta kisailua täältä Chiang Maista.
Meillä on täällä sellainen tyttöjen ilta johon minut on "määrätty" kokiksi ja juomien tarjoilijaksi, en pistänyt hanttii2968- 2268
Thaikotikeitttiön aamupäiväpala.
Paljon on Pattayan palstamatkailijat valveutuneet arvostamaan Thaimaassa valmistettuja ruokalajeja ottaen kantaa siitä l3267Liekitetty thaimaalainen puhveli.
Istuimme täällä vuoristokylpylän puutarhassa thaivaimoni kysyen minulta hiu mai? Vastasin hiukoo hieman ja nyt olisi pol1767Monta on paikkaa käymättä Thaimaassa.
Thaimaassa on otsikon mukaisesti ja Pattayan palstamatkailija hyvin usein lausahtaa, että voisin vaikka vetoa lyödä, jot1566Chiang Mai.
Ystäväni Suomesta Suomen yön tunteina oli kirjoittanut minulle tänne Chiang Maihin osoitetun bassosointuisen hammaspeikk2066Lumituiskuinen vappu Pattayan Savossa.
Rakas etsii gaarderoobista valkoisen kellastuneen lippalakkinsa ja lähtee perheensä kanssa parhaimpiinsa pukeutuneena nä266Pattayan palstamatkailun tulevaisuuden näkymät.
Pattayan rakkaiden oireilut on muuttunut ja lienee muuttuvan vieläkin entisestään. Kultakäätytyttö jälleen turvautunut066Talonrakennusta thaimaassa.
Hieman tuosta otsikon aiheesta jos sallitaan ajatuksiani pursutan, rakennusmestari kun olen. Täällä Thaimaassa helpoin2164Kuksa Puksu ja dejavuu.
Se on näemmä sitten taasen Pippelispeukaloinen 2010 jolla samat sanat kuin klooneillaan, lopettanut palsta-asioinnin.1163TUISKUTTAA.
Ikikiukku voi jättää väliin joka välissä naamailunsa minulle tiedolla, että minua vain huvittaa huomata, että bimbolla e462Numballe tiedustelu.
Onks sulla hei tietoo mikä toi tyyppi on ja mikä on sen ongelma, kun se senssuttelee ja numerosenssuttelee ym. ja jne. j562Kameran käyttöä Chiang Maissa.
Kamera on oiva väline täällä Thaimaassa monessa asiassa. Erityisen hyvä on hankkia muutaman kympin kamera Harrikan sarve2961Isi Chiang Maissa.
Aloituksessani hieman sivuan päivän polttavaa ja kokemukseeni perustuvaa muutaman kuukauden jauhantaa vastaten, että aih861EI RIEMULLA NYT RAJAA TÄÄLLÄ CHIANG MAISSA.
Rakasklaanin hernenenäjaoston kloonien yksinoikeusvittuilijoiden sekasukupuolinen puheenjohtajisto 2010 yhtyen Aasiin he1361Suomalaisia nakkeja uutena vuotena Pattayalla.
Tuon otsikon ruokailun perunasalaatteineen muistanee Neidin juhlissa olleet ja siitä muistuikin mieleeni, että suomalais3160