Vapaa kuvaus

Aloituksia

414

Kommenttia

1794

1. Lisääntymisvietti Pattayan Savossa.

Hauskaa aamuluettavaa, lisääntymisvietti. Todellakin Pattayan rakkaalla on erittäin voimakas lisääntymisvietti ja sen t
    Pattaya
    17
    126
  2. Ulkokeittiö.

Vinkki niin junttilaan kuin tänne Thaimaahankin. Muistan Neiti Urosnaaraan kertoneen muuraustaidoistaan mummulan kanala
    Pattaya
    1
    126
  3. Haudan takaa huhuu, Neitohan uskoo kummituksiin.

Olen saanut lukea, että olen edesmennyt, enkä edes tarvitse omia papereitani. “Voisit mies kertoa kenen ne on ne toiset
    Pattaya
    21
    125
  4. Kirppisnäppis.

A-pesulla pitkäaikainen vaikutus huomaan, joten ohessa aihetta seuraavaksi kahdeksi vuodeksi jälleen, että itse asia ei
    Thaimaa
    1
    125
  5. HAUSKAA FOTOBABLAA-

Nyt siis en ole ollut edes "Hönönä" täällä Thaimaassa savuttelemassa ja ryyppäämässä poikani sylissäni, ok, mutta palaut
    Pattaya
    2
    125
  6. VALKOSIVURENKAAT.

Nykyään on muodissa pirssiin kuin pirssiin ostaa ylikokoiset vanteet ja pyöräyttää niihin mataprofiilirenkaat innokkaimp
    Pattaya
    2
    123
  7. PANIKOINTIA.

Ollaan Numba joskus todettu paniikkihäiriöisen osalta, että kun narssu saa palautetta sille tasolle, että livenä loppuis
    Pattaya
    7
    123
  8. Thaimaalaista puuseppien käsityötaitoa parhaimmillaan.

Me jotka oikeasti ... siis oikeasti arvostamme käsityötaitoa ja olemme siitä myös valmiita maksamaan, olemme erimieltä,
    Pattaya
    11
    123
  9. Massaman, Ketsuppi, Kuksa tai Sammakko vaihteen vuoksi 24/7.

Hyvää huomenta Juntti 2010 sitten kun Junttilassa heräät. Ehdotan Juntti Tyttö Neitiselle 2010 klooneineen viikonlopun
    Pattaya
    24
    122
  10. Rapuruokaa.

Kun tilaa meren eläviä, on hyvä varmistaa vaikka ravun tuoreus ja näin se käy sutjakkaasti. https://aijaa.com/YEouCx
    Pattaya
    9
    121
  11. Hääpäivän onnentoivotus.

Hyvää ja rattoisaa hääpäivänviettoa sinulle Tyttö Neitinen 2010 PATTAYAN MATKAILUPALSTALLA.
    Pattaya
    1
    121
  12. TYTTÖ NEITISEN IKIKUUKAUTISET.

Haaveilluusioelämä haaveilluusioeedenissä haaveilluusiolumpun ja haaveilluusiokorealaisten kakaroiden kanssa, haaveilluu
    Pattaya
    3
    119
  13. LAULAVIEN KASSOJEN KONKURSSITSUNAMI.

TAT:n tämän kuun 10.-12. päivinä toteuttamassa tutkimuksessa kyseltiin thaimaalaisilta matkailualan yrityksiltä kuinka n
    Pattaya
    80
    119
  14. Thaimaalainen matkailuporkkana.

Tämä palsta muuttuu päivä päivältä hauskemmaksi, nyt sitten päpistään että matkailu vilkastuu, kun meikäläisten perheet
    Pattaya
    6
    116
  15. Viestikapula Pattayan Savon Eedenissä.

Hienoa katseltavaa viestijuoksuissa kapulan antoa seuraavalle, mutta rakkailla se onnistuu myös bablaviesteissä 24/7. T
    Pattaya
    21
    115
  16. Meidän kylällä oli yksi mies ... jne.

Viitaten otsikkoon on tullut luettua erinäisistä kylähullutapauksista, joita rakkaat ovat tunteneet. Olen maininnut ett
    Pattaya
    10
    115
  17. Ruokakulttuuria Thaimaa.

Täällä Thaimaassa otsikon asia on maailmanlaajuisesti arvossaan ja eteerisen kaunis vaimoni on kiinnostunut myös aiheest
    Pattaya
    15
    113
  18. Tennistä Chiang Maissa.

Tasoitus on kelpo mittari golfarin pelitaidon määrittämiseksi, eli golffarit tarvitsee keskenään tasoituksia, että tumpe
    Pattaya
    17
    113
  19. Tyttötietäväinen.

Tapana on ensin viisastella jostain aiheesta ja sitten jälkeenpäin kun ei kommentoinut, niin kirjoituksia että ei edes
    Pattaya
    0
    112
  20. TÄRKEITÄ VÄLTTÄMÄTTÖMIÄ TIETOJA.

Miten ihmeessä massamanjuttu on minulle vieras asia vaikka asun täällä Chiang Maissa tietämättömänä onko massaman curry
    Pattaya
    1
    112