Vapaa kuvaus

Aloituksia

357

Kommenttia

1619

1. Sawasdee pii mai

Siis kaikille rakkaille สวัสดีปี่ใหม่ Katsahdin ongelmaisen juntin oireilut ja mielenkiintoinen oli juttu, että juntti
    Pattaya
    1
    104
  2. Rooleja......

Heippa kaikille Taitolajin taitajille täälläpä modenne, uskokaa tai älkää, mutta näin on asiat, ette voi sille mitään. S
    Pattaya
    4
    103
  3. Huippu-urheilijan näköisen omanapa ja kloonifani.

Minä ymmärrän varsin hyvin miksi elefanttikorvainen kuulapää on ollut koulukiusattu ja nykyiselläänkin internetfeikkinä
    Pattaya
    2
    103
  4. HAMMASLÄÄKÄRIIN TÄÄLLÄ THAIMAASSA.

Joo todentotta täällä thaimaassa on korkeatasoiset hammaslääkäripalvelut, aivan toista kuin siellä suomessa, muun yksity
    Pattaya
    17
    103
  5. Bataatti vaiko peruna Thaimaassa.

Tuli tuossa viikonloppuna hieman kokkailtua täällä Chiang Maissa kotimme ulkokeittiösssä. Oli pieni seurue koolla joilta
    Pattaya
    39
    103
  6. Korut täällä thaimaassa tarkoitettu käytettäviksi.

Hyvät ystäväni, kihlatut ja avioituneet runsain joukkoinenne, tässäpä hieman asiaa otsikon aiheesta. Olen saanut lukea
    Pattaya
    68
    101
  7. Virallinen totuus.

Mielikuvituskaveri tässä täältä hei kaikille teille sinne omiin mielikuvitusolosuhteisiinne. 🚜 Ja 🤡, sekä 👿, ei voi
    Pattaya
    0
    101
  8. Addiktiperheen omakuva.

Toinen vaimoni oli himokuntoilija. Uitiin ja käytiin salilla 3-5 kertaa viikossa. Pyöräiltiin myös kilpaa.
    Pattaya
    2
    100
  9. Hyvää Uutta Vuotta Numba.

Otsikon toivotus Sinulle ja Vaimollesi näin hieman ennenaikaisesti päätin. Mainitsemaani viirustsunamiin ja sen ymmärtä
    Pattaya
    12
    100
  10. Hääpäivän onnentoivotus.

Hyvää ja rattoisaa hääpäivänviettoa sinulle Tyttö Neitinen 2010 PATTAYAN MATKAILUPALSTALLA.
    Pattaya
    1
    97
  11. Lisääntymisvietti Pattayan Savossa.

Hauskaa aamuluettavaa, lisääntymisvietti. Todellakin Pattayan rakkaalla on erittäin voimakas lisääntymisvietti ja sen t
    Pattaya
    17
    96
  12. Oman ajotaidon arviointi vääristynyttä.

Täällä Thaimaassa liikenne tunnetusti on vaaramomenteiltaan toista luokkaa kuin Suomessa, mutta Suomalaisten luonteenpii
    Pattaya
    45
    95
  13. Peruutettavat rapukarkelot, Dejavuu.

Hauskaa piipityspärrää jälleen julkaistu. TyttöNeiti 2010 Pippelisen verenpaineeseen on kiinnitetty huomiota ja hän ilm
    Pattaya
    19
    95
  14. TYTTÖ NEITISEN IKIKUUKAUTISET.

Haaveilluusioelämä haaveilluusioeedenissä haaveilluusiolumpun ja haaveilluusiokorealaisten kakaroiden kanssa, haaveilluu
    Pattaya
    3
    94
  15. Joku mennyt vaatimaan totuuden paljastamista.

Noin on kirjoitettu minua ajatellen tänään, huomenna ja loppu elämänsä. Kyllä, Totuudet on kaiken a ja o, siksihän täll
    Pattaya
    0
    93
  16. Thaimaalainen matkailuporkkana.

Tämä palsta muuttuu päivä päivältä hauskemmaksi, nyt sitten päpistään että matkailu vilkastuu, kun meikäläisten perheet
    Pattaya
    6
    92
  17. Thaimaalaiset tavat ja arvostuksen taso.

Täällä Chiang Maissa luonnollisesti Thaimaalaiset tavat, näkemykset ja Buddhalaisuus on jokapäiväistä, siltä eivoi vältt
    Pattaya
    11
    91
  18. Kirppisnäppis.

A-pesulla pitkäaikainen vaikutus huomaan, joten ohessa aihetta seuraavaksi kahdeksi vuodeksi jälleen, että itse asia ei
    Thaimaa
    1
    91
  19. Napanuora.

Lastenkasvatuksessa usein lausutaan aiheesta, että tulisi jo katkaista napanuora kun lapsen vanhemmat tavalla tai toisel
    Pattaya
    1
    91
  20. Hullun Bongaus.

Numba 👍 Olet todellakin bongannut mielipuolen tai kaksi, mulle yhdentekevää onko kyseessä yhden miehen teatteri, vai on
    Pattaya
    4
    91