SENSSU

![]()
Aloituksia
414
Kommenttia
1795
Ranskalaisen arkkitehtuurin vaikutukset Pattayan Savossa.
Lehmä vai pensas, tai olisiko kotoisasti rakkaan puska? Kotihotellin ranskalaisen arkkitehtuurin tuloksena temppeli jok1199- 4197
SYY JA SEURAAMUS.
Kestotilaus vastaanotettu rakkaiden pääpersoonalta, toimitus lähiaikoina. "Ei niin huonoa kuin sivupersoonallasi Hönöll9197Sbugen pöydällä.
Kökkötraktori ylpeänä esittelee viskipulloa hymyillen tapansa mukaan kuin hangonkeksi. Minä näen pöydällä viskilasin ja5195Lapsimatkailua eli matkailua lapsena, siis perhematkailua.
Pattayan rakkaalla Savolaisella on tarve laittaa sanoja toisen suuhun, joten seuraavassa omiani. On täysin selvää, ett7195PERHEEN YHDISTÄMISIÄ, ASUINMAA JA PERUSTEITA.
Minä olen kertonut perusteeni täällä Chiang Maissa asumiseen suomen sijaan, joka ei ole ollut sovelias näkökanta, mutta26194Etätoimintaa.
Mitä kaikkea voi harjoittaa etätyönä / etätoimintana Pattayalta? Riippuu täysin toimijan mielikuvituksesta, ei ole raja10193Täällä sanoneet.
Hei Rakas, kiitos jälleen kestotilauksestasi Savolaiseen tapaasi virittäessäsi tarinan, johon perustuen irvailua seuraav2192Parinsadan viikonlopun viisas.
Tässä hörpätessäni Thaimaan parasta kahvia ja tuprutellessani pikkuhoffeja niin pohdin että missä tulisi viettää muutama0192KUKA JONKUN JOSSAIN TUNNISTAA AINA ARVOITUS.
Kuksasta tässä Thaimaan parasta kahvia siemaillessani uima-altaamme kupeessa, jossa automatiikka veden lisäämiseksi että3192Hyvää vappua.
Voitaisiinko sanoa vaikkapa niin että vappu on eräänlainen aurinkoisen ajan alku suomessa, jolloin auringon säteillä kes4191MILJONÄÄRIKSI IKKUNOITA JA KEITTIÖKAAPPEJA TILAAMALLA.
Rakennusteknikon koulutus täysin turha ja tarpeeton osaltani, koska en ole koskaan toiminut rakennusmestarina. Betonia5189Osa jätetään Senssun pyynnöstä salaiseksi?
Kiitos Rakas että jälleen muistit minua tänään, huomenna ja loppuelämäsi. En vain nyt, anteeksi vaan, tiedä tarkoituspe7189BANAANIKALKKUNA.
Sunnuntai on hyvä päivä viettää aikaa perheen kesken. Uhmasin Pattayan rakkaiden keittiökomerosääntöä numero yksi. Koke3188Ystävälliset kommentit.
Tyttö 2010 Neitinen 99, 9%Naiselle. "Seurasta nauttimisesta voit miettiä hiljaa itseksesi." Kehotan sinua miettimään myö4187Mitä on maailman parhaat ruoat?
Mielipiteitä varmasti on miljoonia. Jos pelkkään makuun perustellaan, niin joku voipi sanoa että karjalanpaisti ja toine4186Erittäin mielenkiintoinen henkilö.
Hän on menestyvä liikemies, lapsiperheen isä kolmatta kertaa, terve varpaistaan päänahkaansa asti mitä nyt muutama urhei2185- 5185
OLEMASSAOLON MYSTEERI.
Niin, mysteeriolemassaolo, se on mystillinen juttu. Vaimostasi ei ole mitään merkkejä kuin ei myöskään Senssun olemassa4184ÄISKÄNPÄIVÄN OIVALLUS.
Kitaranmuotoinen ei ole vahingossa hoksannut, että tähtikartan mukaan on hänen suomen kalenterin mukainen päivänsä kun h15183