SENSSU

![]()
Aloituksia
389
Kommenttia
1743
Mitä on maailman parhaat ruoat?
Mielipiteitä varmasti on miljoonia. Jos pelkkään makuun perustellaan, niin joku voipi sanoa että karjalanpaisti ja toine4172Ehdotuksia viikonlopun puheenaiheiksi vaihteen vuoksi 24/7.
Senssua ei ole olemassa. Senssu on olemassa jos Kuksakuva julkaistaan. Senssu asuu Numban päässä. Senssu on mielikuvitus5171PERHEEN YHDISTÄMISIÄ, ASUINMAA JA PERUSTEITA.
Minä olen kertonut perusteeni täällä Chiang Maissa asumiseen suomen sijaan, joka ei ole ollut sovelias näkökanta, mutta26169JUNTTI HIENOSTORAVINTOLASSA.
Mentiin vaimon kanssa noin 3 tuntia ennen teatteria syömään hienostoravintolaan. Kesti puolisen tuntia ennen kuin meid1166PUOLIVALO-SENSEI.
Mukavaa luettavaa, että Pattaya aukeaa, en tiennytkään sen olevan suljettu. Chiang Mai ei ole ollut suljettu, Tuo niin8166Tyttö2010 ja Songkran-festivaalin alkuperä on buddhalaisessa kansanmyytissä.
Kokelillaanpa miten aiheeseen liittyy verot, eläkkeet, kelatuet, päihteet, terveys, sairaus ja kattilat? Songkran-fest7165Asenne ratkaisee.
Asenne, niin mitä käsite pitää sisällään? On myös sanonnat asennevammainen, asenneoireileva. Seuraavassa yhden asenne: S9164Omanapanarssun tuotoksen purkua.
Miksi sinun täytyy turvautua vääristelyyn? Miksi et kykene narssuilemaan ilman vääristelyjä? Tytön jatkobabla: - Kaikki3163Huippu-urheilijan näköisen omanapa ja kloonifani.
Minä ymmärrän varsin hyvin miksi elefanttikorvainen kuulapää on ollut koulukiusattu ja nykyiselläänkin internetfeikkinä2162Pikkuhiljaa ...
... Alkaa tulemaan säälittäviä ajatuksia kun lukaisee näitä Rakkaan kirjoitelmia. On ollut junttilassa juntilla taasen1161Uusi ongelma rakkaalla.
Minulle ei ole selväksi käynyt mistä Pattayan rakkaalla ei olisi ongelmaa ja varsinkin ongelmista joita kokee olevan mui34161Sanonta kuuluu, Metsä vastaa.
Kun luen palstaa niin täysin yhdentekevää mistä aiheesta on kyse ja keskustelijoina keskenään Neiti 2010 ja Numba, niin7159Minusta luopuminen.
Tämmönen tällä kertaa ... Jos hän luopuisi jostakin tavastaan tai Senssusta. Mitä mieltä olet Numba, montako Muumia mah3158MAASSA MAAN TAVALLA.
Kehitysmaavänkää bablataan eri näkökulmista, eri näkemyksin, eri kokemuksin, jopa vertauskohteina eri maita, asiantuntij3157Täydellinen yksilö.
Syntynyt huippu-urheilijan näköiseksi turvamieheksi, jolle rauta on nöyrää, sekä on naisten märkä päiväuni. Markat on mu2156Nyt on järjettömin julkaistu sitten Pattayan viemärin alipaineistamisen.
Ei rakennuspiirrustuksia hyvä mies kukaan lue. Neliöt ja metrit niistä voi katsoa hankintoja varten pikkulapsikin. I8155Vihdoin kaikki kaikenkattavasti totuustarkkailtu vaihteen vuoksi 24/7.
Se siis nyt niin että hissipierun arvoisen huippu-urheilijan näköisen johdolla vihdoin on selvitetty kaikki aiheesta Sen2154Kulkuneuvoasiaa.
Otan näin aamutuomaan hieman kantaa polttavaan asiaan joka aiheutti että työssä käyvä on nyt miehekäs Rangermies kun oli44154Hauska kommentti sisäpiirin apinalta, todellakin.
Just just, että nytkö sitten sinuakin pappa reppanaa vääristellään, ja ihan sattumalta samoin, niin kuin isäntähahmoasi,0150Sbugen pöydällä.
Kökkötraktori ylpeänä esittelee viskipulloa hymyillen tapansa mukaan kuin hangonkeksi. Minä näen pöydällä viskilasin ja5149