SENSSU

Aloituksia
374
Kommenttia
1700
Uusi ongelma rakkaalla.
Minulle ei ole selväksi käynyt mistä Pattayan rakkaalla ei olisi ongelmaa ja varsinkin ongelmista joita kokee olevan mui34138Rapujen syönti on brutaalia.
Tässä vakipaikallani Thaimaan parasta kahvia Kuksastani nauttiessani ja Kitaranmuotoisen eteerisen kauniin vaimoni uides5138Hullun Bongaus.
Numba 👍 Olet todellakin bongannut mielipuolen tai kaksi, mulle yhdentekevää onko kyseessä yhden miehen teatteri, vai on4136Nyt on järjettömin julkaistu sitten Pattayan viemärin alipaineistamisen.
Ei rakennuspiirrustuksia hyvä mies kukaan lue. Neliöt ja metrit niistä voi katsoa hankintoja varten pikkulapsikin. I8135Parinsadan viikonlopun viisas.
Tässä hörpätessäni Thaimaan parasta kahvia ja tuprutellessani pikkuhoffeja niin pohdin että missä tulisi viettää muutama0133Sanonta kuuluu, Metsä vastaa.
Kun luen palstaa niin täysin yhdentekevää mistä aiheesta on kyse ja keskustelijoina keskenään Neiti 2010 ja Numba, niin7133- 1132
Huippu-urheilijan näköisen omanapa ja kloonifani.
Minä ymmärrän varsin hyvin miksi elefanttikorvainen kuulapää on ollut koulukiusattu ja nykyiselläänkin internetfeikkinä2129Tilaukset jatkuu.
Otsikkoon ja seuraavaan viitaten totean vain että Hyvää huomenta täältä Chiang Maista, en viitsi muuta. "Minä puolestan4128Kiuaskivet ja punaiset ahvenet.
Voi hyvänen aika sentään. Voisiko seuraava vänkäaihe olla esimerkiksi 24/7 vaihteen vuoksi grillihiilet, tai ahventen l6127HanurinHauskaa.
Se on sitten näemmä jälleen Tyttö 2010 Neitinen 99, 9%Pankkikortillinen ja klooninsa lakipykälä aktivoitunut vaihteen vu2127ENNÄTYKSELLISEN HAUSKAA, AIVAN ÄÄRIHUPAISAA.
Istahdin Thaimaan parasta aamukahviani hörppimään Kuksastani tähän vakipaikalleni Chiang Maissa uima-altaamme vierellä o4127Rooleja......
Heippa kaikille Taitolajin taitajille täälläpä modenne, uskokaa tai älkää, mutta näin on asiat, ette voi sille mitään. S4125Kohtalokarmee.
Ajatelkaa hyvät paikkakuntarakastuneet, ei ole helppoa tämä tällainen elämä, minua ei ole olemassa. Aivan olen katkera2124Virallinen totuus.
Mielikuvituskaveri tässä täältä hei kaikille teille sinne omiin mielikuvitusolosuhteisiinne. 🚜 Ja 🤡, sekä 👿, ei voi0123Kulkuneuvoasiaa.
Otan näin aamutuomaan hieman kantaa polttavaan asiaan joka aiheutti että työssä käyvä on nyt miehekäs Rangermies kun oli44123Chiang Maissa on hyvä asua.
Missä on hyvä asua ja bablana maaseutu kautta kaupunki, jonka johdosta hieman pohdintaa varsinkin kun on puheena täällä32122Päivän polttava aihe vaihteen vuoksi 24/7.
Kellään siis ei ole mitään havaintoa Senssusta, ok. Onko kellään havaintoa siitä joka aiemmin sinisellään Vuodesta 20102121THAIMAALAISEN KEITTIÖN IHMEELLISYYS.
Pattayan satunnaisia matkailijoita kiehtoo Thaimaalaisen keittiön hienoudet, onhan meillä täällä Thaimaassa tämä ruokaku33119HAMMASLÄÄKÄRIIN TÄÄLLÄ THAIMAASSA.
Joo todentotta täällä thaimaassa on korkeatasoiset hammaslääkäripalvelut, aivan toista kuin siellä suomessa, muun yksity17118