SENSSU

Aloituksia
372
Kommenttia
1696
- 1127
Huippu-urheilijan näköisen omanapa ja kloonifani.
Minä ymmärrän varsin hyvin miksi elefanttikorvainen kuulapää on ollut koulukiusattu ja nykyiselläänkin internetfeikkinä2126Sanonta kuuluu, Metsä vastaa.
Kun luen palstaa niin täysin yhdentekevää mistä aiheesta on kyse ja keskustelijoina keskenään Neiti 2010 ja Numba, niin7125HanurinHauskaa.
Se on sitten näemmä jälleen Tyttö 2010 Neitinen 99, 9%Pankkikortillinen ja klooninsa lakipykälä aktivoitunut vaihteen vu2124Tilaukset jatkuu.
Otsikkoon ja seuraavaan viitaten totean vain että Hyvää huomenta täältä Chiang Maista, en viitsi muuta. "Minä puolestan4123ENNÄTYKSELLISEN HAUSKAA, AIVAN ÄÄRIHUPAISAA.
Istahdin Thaimaan parasta aamukahviani hörppimään Kuksastani tähän vakipaikalleni Chiang Maissa uima-altaamme vierellä o4123Jäänyt tekemättä ja kokematta.
On ihmisiä jotka ovat kokeneet kaiken ja sitten kun ovat vaikka kerran kokeneet, niin tietävät aiheesta kaiken ... aivan2122Kiuaskivet ja punaiset ahvenet.
Voi hyvänen aika sentään. Voisiko seuraava vänkäaihe olla esimerkiksi 24/7 vaihteen vuoksi grillihiilet, tai ahventen l6118Rooleja......
Heippa kaikille Taitolajin taitajille täälläpä modenne, uskokaa tai älkää, mutta näin on asiat, ette voi sille mitään. S4118Kulkuneuvoasiaa.
Otan näin aamutuomaan hieman kantaa polttavaan asiaan joka aiheutti että työssä käyvä on nyt miehekäs Rangermies kun oli44118Kohtalokarmee.
Ajatelkaa hyvät paikkakuntarakastuneet, ei ole helppoa tämä tällainen elämä, minua ei ole olemassa. Aivan olen katkera2115Jokapaikan Topi ja lapsien juoksunopeus.
Coopperi ja askellusnopeudet ollut tänään matkailuaiheinaan, joten osallistun hieman, en tosin sanallakaan aiheeseen lap2114Päivän polttava aihe vaihteen vuoksi 24/7.
Kellään siis ei ole mitään havaintoa Senssusta, ok. Onko kellään havaintoa siitä joka aiemmin sinisellään Vuodesta 20102113Elämä on laiffia vaihteen vuoksi 24/7 myös lauantaina.
Samalla kun laitat niistä koiristasi tuoretta valokuvaa, niin kerrotko taas uudestaan mikä saa sinut luottamaan siihen e3112Chiang Maissa on hyvä asua.
Missä on hyvä asua ja bablana maaseutu kautta kaupunki, jonka johdosta hieman pohdintaa varsinkin kun on puheena täällä32112HAMMASLÄÄKÄRIIN TÄÄLLÄ THAIMAASSA.
Joo todentotta täällä thaimaassa on korkeatasoiset hammaslääkäripalvelut, aivan toista kuin siellä suomessa, muun yksity17112THAIMAALAISEN KEITTIÖN IHMEELLISYYS.
Pattayan satunnaisia matkailijoita kiehtoo Thaimaalaisen keittiön hienoudet, onhan meillä täällä Thaimaassa tämä ruokaku33111Korut täällä thaimaassa tarkoitettu käytettäviksi.
Hyvät ystäväni, kihlatut ja avioituneet runsain joukkoinenne, tässäpä hieman asiaa otsikon aiheesta. Olen saanut lukea68111Virallinen totuus.
Mielikuvituskaveri tässä täältä hei kaikille teille sinne omiin mielikuvitusolosuhteisiinne. 🚜 Ja 🤡, sekä 👿, ei voi0111Sawasdee pii mai
Siis kaikille rakkaille สวัสดีปี่ใหม่ Katsahdin ongelmaisen juntin oireilut ja mielenkiintoinen oli juttu, että juntti1109