Vapaa kuvaus

Aloituksia

19

Kommenttia

238

  1. >>>Jeesus+tarjosi+vaihtoehdon+koska+lopputulos+onnistui.+Ei+siis+uskomuksia+vaan+täyttä+totta.<<<-----------Niinkin+voi+sanoa.+Tosin+minulle+Jeesus+Kristus+ei+ole+pelkästään+joku+vaihtoehto+vaan+elinehto.
  2. "Meitä+ateisteja+kiinnostaa+miksi+ihmiset+yhä+uskovat+Jumalaan+?"+++++++++++++++++++++++++++++++++++++Jeesukseen+Kristukseen+uskoviahan+on+aina+seurakunnan+ylöstempaukseen+saakka,+sillä+Herra+valvoo+sanaansa+toteuttaaksensa+sen.--------"Herra+sanoi+minulle:+´Sinä+olet+nähnyt+oikein;+sillä+minä+valvon+sanaani+toteuttaakseni+sen´+".+Jeremia+1:12------------"Sillä+itse+Herra+on+tuleva+alas+taivaasta+käskyhuudon,+ylienkelin+äänen+ja+Jumalan+pasunan+kuuluessa,+ja+Kristuksessa+kuolleet+nousevat+ylös+ensin;sitten+meidät,+jotka+olemme+elossa,+jotka+olemme+jääneet+tänne,+temmataan+yhdessä+heidän+(poisnukkuneiden)++kanssaan+pilvissä+Herraa+vastaan+yläilmoihin;+ja+niin+me+saamme+aina+olla+Herran+kanssa."+++++1.+Tessalonikalaiskirje+4:16-17-------------Seurakunnan+ylöstempauksen+jälkeen+alkavat+maailmassa+todella+raskaat+ajat+ja+tapahtumat,+joita+kuvataan+(paljolti+symbolisesti)+Ilmestyskirjassa.+[Kristittyjen+keskuudessa+ei+tosin+olla+yhtä+mieltä+siitä+tapahtuuko+ylöstempaus+vaivanajan+alussa,+keskellä+(3,5+v),+vai+lopussa+(7+v).]Raamatussa+on+viitteitä+vaivan+ajasta+ja+sen+pituudesta+ainakin+Danielin+kirjassa:-------------"Ja+hän+tekee+liiton+raskaaksi+monille+yhden+vuosiviikon+ajaksi,+ja+puoleksi+vuosiviikoksi+hän+lakkauttaa+teurasuhrin+ja+ruokauhrin;+ja+hävittäjä+tulee+kauhistuksen+siivillä."+Daniel+9:27---------------Vuosiviikko+=+7+vuotta,+++ja+puoli+vuosiviikkoa+=+3,5+vuotta.Tämä+on+vain+minun+käsitykseni,+mutta+voisiko+olla+niin+että+vaivanaikana+(7v/3,5v)+(tai+sen+jälkeen)+tapahtuneen+seurakunnan+ylöstempauksen+jälkeen+voi+(ehkä?)+olla+mahdollisuus+kuitenkin+vielä++tulla+uskoon,+mutta+se+saattaa+tietää+pelastusta+marttyyrikuoleman+kautta.+Jos+esimerkiksi+ateisti+huomaa+uskovaisten+kadonneen+ylöstempauksessa+niin+hän+voi+(ehkä?)+vielä+tulla+uskoon.+Mutta+Pirulle+tämä+ei+käy.+Hän+panee+sellaisen+vainon+liikkeelle,+että+tulee+marttyyreja,+mutta+nämä+pelastuvat+taivaan+kirkkauteen.Raamatun+profetioista+suuri+osa+on+toteutunut,+ja+kaikki+Raamatussa+ennustettu+tulee+tapahtumaan+Ilmestyskirjan+viime+lehdille+saakka.
  3. "450+-+500+miljoonaa+ihmistä+,+ateisteja+kaikki+yhdessä+valtiossa+ja+rajojen+sisällä..."¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤Eikös+tätä+jo+yritetty+kokeilla+eräässä+edesmenneessä+itäisessä+suurvallassa,+Neuvostoliitossa.+Yritettiin+jopa+jalostaa+uusi+ihmisrotu:+neuvostoihminen.+Eräs+vasemmistonuorukainen+ihannoi+kovasti+1970-luvulla+DDRää,+mutta+NL:n+romahdus+pyyhkäisi+koko+DDR:n+näkymättömiin.Luin+vuosia+sitten+erään+artikkelin:Neuvostoliitossa+oli+uskovaisten+kontrolloimiseen+osallistunut++kenraali,+joka+oli+tunnettu+koodinimellä:+"Kenraali+Sota".+Hän+oli+ollut+myös+Afganistanin+sodassa+NL:n+joukkojen+varakomentaja+-+vastannut+mm.+kaikista+suurista+joukkojen+siirroista.+Afganistanin+sodassa+loukkaantui+vaikeasti+alasammutussa+helikopterissa,+mutta+tajuihin+tultuaan+huomasi+vihreää+maata+ympärillään+ja+totesi,+että+"tämä+ei+ole+helvetti".+Toipui+hitaasti+ja+tuli+uskoon.+Alkoi+levittää+Neuvostoliitossa+Raamattuja+sotilaiden+keskuuteen+ja+pitämään+raamatuntutkistelutilaisuuksia+koska+(omien+sanojensa+mukaan)+"sotilas+tarvitsee+Raamattua,+koska+hän+on+aina+hengenvaarassa".+(Terävä+huomio).+Kertoi+olleensa+Neuvostoliiton+vanhimpia+kenraaleja.+Mainitsi+vielä+kertomuksessaan,+että+venäläisen+kenraalin+on+mahdotonta+päästä+Pentagoniin+(USA:n+puolustusministeriö),+mutta+että+hän+on+käynyt+siellä+kolme+kertaa.+Sai+amerikkalaisilta+venäjänkielisiä+Raamattuja.