Valikko
Aloita keskustelu
Hae sivustolta
Kirjaudu sisään
Keskustelu
Viihde
Alennuskoodit
Lainaa
Treffit
Säännöt
Chat
Keskustelu24
profiilit
Palstakamu
profiilit
Palstakamu
Palstakamu
Vapaa kuvaus
Aloituksia
177
Kommenttia
8967
Uusimmat aloitukset
Suosituimmat aloitukset
Uusimmat kommentit
Väitän että hillopurkin avaamiseksi mieskin tarvitsee enemmän tekniikkaa 🤪
03.01.2026 00:54
Monesti joku kirjoittaa anonyyminä viestiä ja olettaa että jotenkin maagisesti tietäisin kuka henkilö on kyseessä. En tunnista yhtäkään anonyymiä, ellei ole erikseen allekirjoitusta. Minusta on kivempi keskustella, kun osaa liittää kirjoittajan nimimerkkiin. Tavallaan koen että kaikki anonyymit ovat yksi kasvoton persoona.
01.01.2026 23:19
Rehellisesti sanottuna en tunnista ketään anonyymejä, elleivät laita sitten allekirjoitusta.
01.01.2026 23:14
En ymmärrä että miksi joidenkin mielestä treffeillä pitäisi puuhata jotain erikoista. Eikö se ole tärkeintä tutustua siihen toiseen ihmiseen ja katsoa, että natsaako vai ei. Moni nainen tuntuu haluavan, että mies järjestää jotain kallista tekemistä. Herää kysymys, että ovatko treffeillä vain pummatakseen jotain, johon ei itsellään ole muuten varaa.
01.01.2026 23:12
Porukka alkaa olemaan täällä aika vanhaa. Nuorisoa ei kiinnosta keskustelupalstat, korkeintaan Reddit. Mopo ei enää keuli vanhemmiten. Aikoinaan oli hauskaa vääntää. Nyt sitä arvostaa rauhallista menoa ja keskittyy nauttimaan elämästä. Arki tuntuu juhlalta, eikä siihen kaipaa häiriötekijöitä.
31.12.2025 23:49
Se mitataan persreiästä alkaen ja joka milli ilmoitetaan erikseen.
31.12.2025 00:35
Etkö huomannut, että aloitus on naisen käsialaa? Ei ihme jos palstan Jormat käyvät kilhakkaana.
30.12.2025 22:45
Olin aikaisemmin mustalla listalla, mutta nykyään viestini saavat olla aivan rauhassa palstalla. Mikä logiikka?
30.12.2025 22:36
Olen liian vanha ja tyhmä osatakseni käyttää mitään tekoälyjuttuja. En edes tiedä mihin moista tarvitsisin.
30.12.2025 22:33
No kyllä tähän maailmaan persoonia mahtuu :)
29.12.2025 23:08
Onko kyse pakkoajatuksesta? Niitä harva toteuttaa oikeasti. Toivottavasti saat tästä ajatuksesta jonknilaista helpotusta.
29.12.2025 22:49
Minua kiusattiin rankasti kouluaikoina. Olin lapsi, kiusaajat olivat lapsia. Voiko lapsia syyttää siitä, että ovat keskenkasvuisia typeryksiä? Olen unohtanut koko jutun ja jatkanut elämääni. Toivon että kiusaajatkin ovat.
Mielestäni on tärkeämpää miettiä miten kiusaamista voidaan ehkäistä tässä hetkessä. Kaikenmaailman kostofantasiat ovat aiheen turhaa romantisointia. Sekä kiusatut lapset ja kiusaavat lapset tarvitsevat apua ongelmiinsa. Parempi miettiä asiaa rakentavassa hengessä.
29.12.2025 22:43
Ihana Pirppis ❤️
29.12.2025 22:24
Päätin säästää lomat myöhemmäksi. Oli minulla toki joulun yli kyllä vapaata ja sekin kävi jo ihan lomasta.
29.12.2025 22:22
En ole miettinyt kiusaamista kovinkaan syvällisesti. Kiusaajat ovat monesti henkisesti heikkoja ja haluavat painaa muita omalle tasolleen.
Kerran kohtasin sellaisen luonnehäiriöisen sadistin. Hänen elämässään sadismi oli niin hallitseva piirre, että kaikki muut elämän osa-alueet kärsivät tämän seurauksena. Hän ei oikein saanut mitään tuottavaa aikaiseksi, kun kaikki toiminta pyöri sadismin ympärillä. Hän oli esihenkilö asemassa, mutta sai potkut kun firma tuotti hänen johdollaan niin paljon tappiota.
29.12.2025 22:17
Seksin seurauksena voi aina olla raskaus, vaikka kuinka huolehtisi ehkäisystä. Sitten pitää vaan kantaa vastuu ja maksaa elarit, vaikka muuten ei olisi läsnä lapsen elämässä. Tosin isyystesti kannattaa aina vaatia ennen kuin nimeään minkään valtakunnan paperiin laittaa. Moni nainen haluaa elarit keinolla millä hyvänsä, vaikka todellisesta isästä ei olisi tietoa.
28.12.2025 21:01
Kiitos ❤️
Kuten varmaan olet huomannut omasta pojastasi, me Aspergerit emme ole kovin sosiaalisia. Tutustuminen oikeassa elämässä toisella puolella Suomea sijaitsevaan ihmiseen olisi minulle liian iso pala purtavaksi.
Ihana että olet täällä palstalla. Tulee aina hyvä mieli kun luen viestejäsi :)
28.12.2025 19:57
Olen aina sanonut, että tarvitsen elämääni kolme asiaa ollakseni onnellinen:
- Katto pään päälle
- Leipää suuhun
- Pedin missä nukkua
Kaikki muu tuon päälle on vain ekstraa. Tosin annan todella, siis aivan mielettömän ison painoarvon läheisille ihmisille, joilla minua on siunattu. Minua ei edes haittaa tämän mielensairauskaan. Siihen kun ei kuole. Olin lapsena fyysisesti todella sairas, joten olen kiitollinen siitä terveydestä mitä minulle on nykyään suotu.
Yhteiskunta voi nykyään huonosti, mutta koen että rahaakin minulla on tarpeeksi. Sitä ei ole paljoa, mutta riittävästi, jotta voin elää mielekästä elämää. Kaiken kaikkiaan elämässäni on kaikki hyvin. Ei juuri murheita ja mielekästä tekemistä riittää.
Ainut mikä puuttuu elämästäni on romanttinen rakkaus, mutta en ole varma haluaisinko sitä edes. Aspergerina kun viihdyn paljon yksin ja omistautuminen toiselle ihmiselle olisi emotionaalisesti iso panos.
Olen myös kiitollinen Jumalalle ja siitä että Hän on läsnä elämässäni ja että Hän on uskonut minuun myös niinä hetkinä, kun en ole itse uskonut itseeni.
28.12.2025 17:51
Jotkut ovat sitä mieltä, ettei mies saisi näin toimia, vaan naisen pitäisi aina olla miehen kainalossa.
28.12.2025 17:37
Omat toiveet:
- Yli 30-vuotias
- Mieluummin söpö kuin kaunis
- Persoonallinen
- Pippurinen, mutta ei riidanhaluinen
- Tasapainoinen
- Ilmaisee selkeästi itseään ja mitä tahtoo
- Ei pinnallinen, jalat maassa
28.12.2025 15:06
5 / 449