Valikko
Aloita keskustelu
Hae sivustolta
Kirjaudu sisään
Keskustelu
Viihde
Alennuskoodit
Black Friday 2024
Lainaa
Treffit
Säännöt
Chat
Keskustelu24
profiilit
Delfine
profiilit
Delfine
Delfine
Vapaa kuvaus
Aloituksia
225
Kommenttia
616
Uusimmat aloitukset
Suosituimmat aloitukset
Uusimmat kommentit
Mieleeni tuli heti tietopisteen Peten tekemä juttu jossa litteänmaan lentäjät kertovat useilla eri videoilla lentävänsä litteänmaan yläpuolella.
https://www.tietopiste.com/littean-maan-lentajat-todistavat-uskostaan/
16.01.2023 18:16
Mulla on joku blockki kait päällä nyttenkin kun yllä olevan tekstin kirjoitin kirjautuneena mutta se tuli tuohon anonyyminä.
15.01.2023 19:08
Itse olen vankkumaton litteänmaan kannattaja. Uskon taivaankanteen (en eetteriin) ja että taivaankappaleet kiertää kehää litteänmaailmamme yläpuolella.
31.12.2022 11:20
"Kukaan muu kuin Delphin ei ole väittänyt että kuun valoa voisi huomata ikkunan läpi"
Väitätkö ettei pimeästä huoneesta näe ikkunan läpi ulkona taivaalla olevaa Kuuta? Vai tarkoitatko ettei kuun valon kylmentävää vaikutusta voi mitata sisällä?
Itse laitan aina verhot kiinni jos kuu on ulkona taivaalla ettei sisälle tule kylmentävää kuu valoa.
31.12.2022 11:06
Pyramidien kokosuhteet on naurettavia. Kheopsin pyramidi on väitetysti Tampereen näsinneulaa korkeampi ja nokasta jatkuisi vinosti täyskivestä alaspäin kaikkiin suuntiin. Yli miljoona kappaletta monta tonnia painavia kiviä joista pyramidi on väitetysti rakennettu.
Lisäksi väitetään että kivet olisi tuotu paikalle 800km päästä. Eli sama kuin Rovaniemelle rakennettaisiin pyramidi ilman työkoneita ja kivet kävelytettäisiin sinne Helsingistä.
Uskoo ken tahtoo.
31.12.2022 11:00
Mahtavaa! Ukrainan murskaantuminen on vain ajan kysymys. Seuraavana on vuorossa Taiwan.
20.12.2022 22:46
https://en.wikipedia.org/wiki/Shanghai_Cooperation_Organisation
"Shanghai Cooperation Organization ( SCO ) on euraasialainen poliittinen , taloudellinen ja turvallisuusjärjestö . Se on maailman suurin alueellinen organisaatio maantieteellisesti ja väestöllisesti mitattuna, ja se kattaa noin 60 % Euraasian alueesta, 40 % maailman väestöstä ja yli 30 % maailman BKT :sta . [3]
SCO on Kiinan kansantasavallan , Kazakstanin , Kirgisian , Venäjän ja Tadzikistanin vuonna 1996 perustetun Shanghai Fiven seuraaja . [4] Näiden maiden ja Uzbekistanin johtajat tapasivat 15. kesäkuuta 2001 Shanghaissa ilmoittaakseen uudesta organisaatiosta, jolla on syvempää poliittista ja taloudellista yhteistyötä. SCO:n peruskirja allekirjoitettiin 7. heinäkuuta 2002 ja tuli voimaan 19. syyskuuta 2003. Sen jäsenmäärä on sittemmin laajentunut kahdeksaan osavaltioon, ja Intia ja Pakistan liittyivät 9. kesäkuuta 2017. Useat maat ovat mukana tarkkailijoina tai vuoropuhelukumppaneina."
20.12.2022 22:37
https://en.wikipedia.org/wiki/Shanghai_Cooperation_Organisation
"Shanghai Cooperation Organization ( SCO ) on euraasialainen poliittinen , taloudellinen ja turvallisuusjärjestö . Se on maailman suurin alueellinen organisaatio maantieteellisesti ja väestöllisesti mitattuna, ja se kattaa noin 60 % Euraasian alueesta, 40 % maailman väestöstä ja yli 30 % maailman BKT :sta . [3]
SCO on Kiinan kansantasavallan , Kazakstanin , Kirgisian , Venäjän ja Tadzikistanin vuonna 1996 perustetun Shanghai Fiven seuraaja . [4] Näiden maiden ja Uzbekistanin johtajat tapasivat 15. kesäkuuta 2001 Shanghaissa ilmoittaakseen uudesta organisaatiosta, jolla on syvempää poliittista ja taloudellista yhteistyötä. SCO:n peruskirja allekirjoitettiin 7. heinäkuuta 2002 ja tuli voimaan 19. syyskuuta 2003. Sen jäsenmäärä on sittemmin laajentunut kahdeksaan osavaltioon, ja Intia ja Pakistan liittyivät 9. kesäkuuta 2017. Useat maat ovat mukana tarkkailijoina tai vuoropuhelukumppaneina."
20.12.2022 22:35
Itse kannatan tätä silmäteoriaa. Maa on litteä kiekko niinkuin silmän pupilli, ja sen yläpuolella on lasinen/ muovinen läpinäkyvä taivaankansi.
18.12.2022 10:34
Osa flättäreistä tosiaan uskoo että itse Jumala valaisee päivällä maailmaa. Itse uskon että Jumalan luoma, noin 40-50km halkaisijaltaan oleva tulessa oleva vetypilvi (Aurinko) valaisee meitä kiertäessään kehää maailmamme yläpuolella.
18.12.2022 10:30
Itse olen aina uskonut Jumalan olemassaoloon, myös silloin kun elin ns. palloharhassa.
Näyttö älykkäästä suunnittelusta on erittäin vahvaa.
Maatietoiseksi heräsin noin 2016-2018 vuosina kun katselin lättäreiden youtube videoita ja luin blogejaan ja huomasin että flättäreiden todisteet litteänmaan puolesta ovat mittavia enkä todisteita kyennyt kumoamaan.
Sen (valaistumisen) jälkeen poistin asunnostani karttapallot ja seinällä olleen kartan kuun pinnasta heitin ne roskikseen koska en enää usko palloteorian kuun olemassaoloon.
Sanoisin nykyään olevani Jumal tietoinen, valaistunut maatietoinen henkilö.
Tosin on olemassa vielä minua maatietoisempia henkilöitä joilta opin lähes päivittäin lisää tietoa litteästä maailmastamme.
18.12.2022 10:21
Mulla on muita asiallisempia kanavia ja projekteja menossa youtubessa.
11.12.2022 23:57
Oikeastaan minun valmistamaa juomaa tulisi nimittää valkoviiniksi, ei kiljuksi. Koska kun valmistan sen niin se on valmiina kirkasta kuin vesi ja vaatii vaan lorauksen mehukattia sekaan niin päihittää alkon halvimmat viinit.
Ohje yksinkertaisuudessaan: Osta 3 kg sokeria ja turbohiivapussi sekä 10-12 litran ämpäri.
-Laita 2,5kg sokeria ämpärin pohjalle ja puolet ämpäriin asti niin kuumaa vettä kuin kraanasta tulee.
sitten sekoita sokeri hyvin kuumaan veteen.
-Kun sokeri on sekoittunut veteen lisää kylmää vettä niin että astia on täydeksi tultuaan täynnä noin kädenlämpöistä vettä.
-lisää sitten PUOLET TURBOHIIVA PUSSISTA ja sekoita. Sotku lähtee käymään 10 tunnin kuluessa. Malta odottaa :)
-Anna käydä loppuun saakka huonelämpötilassa noin 5 vuorokautta. Kun sihinä on täysin loppunut siirrä astia jääkaappiin.
-Anna hiivan vajota jääkaapissa 2-3 vuorokautta jonka jälkeen kilju/ valkoviini on valmista nautittavaksi.
-Litrahinta aineelle jää alle euron ja voltteja noin 13-15%
-Lisää valmiiseen aineeseen halutessasi sekaan mehua tai mehukattia.
11.12.2022 23:56
Kiljuvideon jos joskus kuvaan niin laitan tiktokkiin, en youtubeen.
11.12.2022 19:20
Ei kiljua keitetä vaan se valmistuu käymällä itsestään. On minulla nyttenkin jääkaapissa 12litran astia melkein täynnä hiivatonta kirkasta kiljua kun hiiva on jääkaapissa saanut rauhassa vajota astian pohjalle.
Enkä muuten kuvaa enää kiljuvideoita. Olen vaihtanut suositumpien aiheiden pariin youtubessa.
11.12.2022 19:18
Ei maistu olut jos ei ole vähintään nelosta. Lapin kullan nelonen 5,2% on miedointa kaljaa jota suostun juomaan.
11.12.2022 19:13
Voisitko poistua takaisin sinne maapallouskovaisten tähtihöhlä palstallesi?
09.12.2022 22:39
Tiktok on perseestä. Surkea kopio jo lakkautetusta Periscope sovelluksesta johon itse olin tehnyt kymmeniä videoita joita jotkut tämänkin palstan pallopäätkin seurasivat.
09.12.2022 22:35
Ostoskeksuksesta suomalaisittain katsottuna puuttui laumoittain parveilevat joutilaat matut. Tuonnehan vois vaikka muuttaakkin. Afrikan ja Ukrainan mamut pitäkööt velkasuohon uppoavan suomen maan.
09.12.2022 15:32
Linkki ei toimi. Ilmeisesti siinä olisi esitelty Pietarin hypermarkettien notkuvia ruokahyllyjä?
Pietarissahan saa mm. valion juustoa koska juuston vienti venäjälle kiellettiin niin valio valmistaa juustot nyt meijerissä lähellä pietaria jonne samalla siirtyi myös 2 tuhatta työpaikkaa suomesta.
09.12.2022 15:18
6 / 31