Vapaa kuvaus

Olen 70 luvun ihminen keskisestä Hämeestä, tosin en juuriltani Hämäläinen. Erityisesti kiinnostuksen kohteena on yhteiskunnalliset asiat. Että saisimme Suomen lopulta nousuun ja ihmisille paremman elämän. Asiaan liittyen olen paljon kuvannut sekä videota että valokuvia sekä yksi näyttely on pidetty. Lisää asiasta löytyy seuraamalla nimimerkkiäni Jero Puro.

Aloituksia

50

Kommenttia

5941

1. Mutta mistä saa asentaja koneistaja

paperit halvalla. haluisin töihin. Ja osaan kyllä koneistaa, mutta en asentaa. Siis mulla työkappale vipottaa, toisin sa
    Ammattioppilaitokset
    1
    306
  2. Kauhea koulu

Kun muistelette aina kauhulla kouluaikoja. Niin tässä on teille aika kauhee koulu, jonka lapset on rikkoneet. Vaikka ei
    Sinkut
    15
    279
  3. Tiistaiko masentaa

Kun ette oikein oo juttu tuulella. On vähän tylsä ruokis, kun oon yksin täällä, eikä mulla opiskeluakaan enää.
    Sinkut
    21
    276
  4. Larp opisto

Kävittekö lapsena tällästä koulua. Jo nimestä voi päätellä, että opinnot etenee roolipelaamisen keinoin. Koulu alkaa sii
    Sinkut
    9
    275
  5. Kiireinen viikko

Mutta nyt se on ohi. Koko alkuviikon illat meni opetustuokioo suunnitellessa ja huippuhetki oli torstaina. Sillon pidett
    Sinkut
    21
    275
  6. Tänään vähän höyläilin

Eli puukantta siihen kehikkoon, jonka eilen hitsasin. Puoliskot kun oli vähän eriparia. https://aijaa.com/l8vmKB Meni
    Sinkut
    16
    273
  7. Pitääks ylioppilaalle viedä ruusu

Vai riittääkö pelkkä kortti, jonka väliin laittaa setelin. Tuli nyt yllättäen kutsu ja jo ens lauantaille pitäs olla val
    Sinkut
    14
    270
  8. Puhelin putos vessanpönttöön

Niin toimiikohan se vielä. Ainakin näitä viestejä kirjottelee, enkä mitään häiriöitä näe. Ois tässä vakuutus, jos jotain
    Sinkut
    15
    261
  9. Essee on palautettu

Tiukille meni mutta nyt se on sisässä, tänään oli viimeinen päivä. Huomena töihin ja illalla on taas verkkoluento. Loppu
    Sinkut
    17
    261
  10. Sain ekasta jaksosta nelosen

Eli yllättävän hyvin meni. En mitään kehuskellen kirjota, vaan siks, että tekin uskoisitte, että yhellä elämän alalla ep
    Sinkut
    19
    258
  11. Pesupallo.

Hello kaikki. Mitä vois käyttää nestemäisen pesuaineen pallona, kun pallo on kieriny johonkin hukkaan? Voisko ton korkin
    Sinkut
    20
    250
  12. Täällä on vielä Barrichello

Huusi mun työkaveri, kun oli tyhjennetty koulu ja kiireisenä olin jo pois lähdössä. Mä siihen vastasin, ai se formulakus
    Sinkut
    12
    243
  13. Miten meni Nuutin päivä

Olitteko tänään töissä? Mä jouduin töihin, paloasema piti saada valmiiks. Ja palokunnassa kun on kiire. Joko jouluvalot
    Sinkut
    10
    219
  14. Mikä botti nostaa

Alotuksia maaliskuun puolivälistä ihan sarjana.
    Sinkut
    16
    217
  15. Ei kai punkki purru

mun käteen, hyttysiä kyllä oli, mutta aika hyttynen tohon jälkeen sais olla. https://aijaa.com/pLe9nD
    Sinkut
    8
    202
  16. Onks nyt huomenna?

Ei näköjään vielä. Vajaat kymmenen minuuttia. Päänsärkypäivä lähenee loppuaan. Ei siks että oisin juonu, mutta lauantain
    Sinkut
    8
    197
  17. Kävin eilen tehtaassa

Kaikki oli paksun ruosteen peitossa. Putkistot ja säiliöt, kaikki hoitotasot, sai tosiaan varoa ettei putoo läpi. Ja se
    Sinkut
    18
    196
  18. Kannattaako lähtee kaupunkiin

Vai jäädä tähän parvekkeelle. Kun mulla ois ostettuna uudet vaatteet ja tennarit N*** merkkiä. Niin tietenkin mukava ois
    Sinkut
    8
    190
  19. Mitään apua keskitysvaikeuteen?

Kun koko päivän oon väsänny tätä esseetä ja yhen sivun vaan saanu aikaseksi. Kolme sivua pitäs vielä tekstata, nii sitte
    Sinkut
    7
    187
  20. Jouduin muistitestiin

Mutta ei siinä mitään vikaa ollu. On kai vaan stressiä. Pyysin lääkkeitä, mutta sano että ne on kolmiolääkkeitä, ettei n
    Sinkut
    6
    168