JeroP

Olen 70 luvun ihminen keskisestä Hämeestä, tosin en juuriltani Hämäläinen. Erityisesti kiinnostuksen kohteena on yhteiskunnalliset asiat. Että saisimme Suomen lopulta nousuun ja ihmisille paremman elämän. Asiaan liittyen olen paljon kuvannut sekä videota että valokuvia sekä yksi näyttely on pidetty. Lisää asiasta löytyy seuraamalla nimimerkkiäni Jero Puro.
Aloituksia
50
Kommenttia
5941
Mutta mistä saa asentaja koneistaja
paperit halvalla. haluisin töihin. Ja osaan kyllä koneistaa, mutta en asentaa. Siis mulla työkappale vipottaa, toisin sa1306Kauhea koulu
Kun muistelette aina kauhulla kouluaikoja. Niin tässä on teille aika kauhee koulu, jonka lapset on rikkoneet. Vaikka ei15279Tiistaiko masentaa
Kun ette oikein oo juttu tuulella. On vähän tylsä ruokis, kun oon yksin täällä, eikä mulla opiskeluakaan enää.21276Larp opisto
Kävittekö lapsena tällästä koulua. Jo nimestä voi päätellä, että opinnot etenee roolipelaamisen keinoin. Koulu alkaa sii9275Kiireinen viikko
Mutta nyt se on ohi. Koko alkuviikon illat meni opetustuokioo suunnitellessa ja huippuhetki oli torstaina. Sillon pidett21275Tänään vähän höyläilin
Eli puukantta siihen kehikkoon, jonka eilen hitsasin. Puoliskot kun oli vähän eriparia. https://aijaa.com/l8vmKB Meni16273Pitääks ylioppilaalle viedä ruusu
Vai riittääkö pelkkä kortti, jonka väliin laittaa setelin. Tuli nyt yllättäen kutsu ja jo ens lauantaille pitäs olla val14270Puhelin putos vessanpönttöön
Niin toimiikohan se vielä. Ainakin näitä viestejä kirjottelee, enkä mitään häiriöitä näe. Ois tässä vakuutus, jos jotain15261Essee on palautettu
Tiukille meni mutta nyt se on sisässä, tänään oli viimeinen päivä. Huomena töihin ja illalla on taas verkkoluento. Loppu17261Sain ekasta jaksosta nelosen
Eli yllättävän hyvin meni. En mitään kehuskellen kirjota, vaan siks, että tekin uskoisitte, että yhellä elämän alalla ep19258Pesupallo.
Hello kaikki. Mitä vois käyttää nestemäisen pesuaineen pallona, kun pallo on kieriny johonkin hukkaan? Voisko ton korkin20250Täällä on vielä Barrichello
Huusi mun työkaveri, kun oli tyhjennetty koulu ja kiireisenä olin jo pois lähdössä. Mä siihen vastasin, ai se formulakus12243Miten meni Nuutin päivä
Olitteko tänään töissä? Mä jouduin töihin, paloasema piti saada valmiiks. Ja palokunnassa kun on kiire. Joko jouluvalot10219- 16217
Ei kai punkki purru
mun käteen, hyttysiä kyllä oli, mutta aika hyttynen tohon jälkeen sais olla. https://aijaa.com/pLe9nD8202Onks nyt huomenna?
Ei näköjään vielä. Vajaat kymmenen minuuttia. Päänsärkypäivä lähenee loppuaan. Ei siks että oisin juonu, mutta lauantain8197Kävin eilen tehtaassa
Kaikki oli paksun ruosteen peitossa. Putkistot ja säiliöt, kaikki hoitotasot, sai tosiaan varoa ettei putoo läpi. Ja se18196Kannattaako lähtee kaupunkiin
Vai jäädä tähän parvekkeelle. Kun mulla ois ostettuna uudet vaatteet ja tennarit N*** merkkiä. Niin tietenkin mukava ois8190Mitään apua keskitysvaikeuteen?
Kun koko päivän oon väsänny tätä esseetä ja yhen sivun vaan saanu aikaseksi. Kolme sivua pitäs vielä tekstata, nii sitte7187Jouduin muistitestiin
Mutta ei siinä mitään vikaa ollu. On kai vaan stressiä. Pyysin lääkkeitä, mutta sano että ne on kolmiolääkkeitä, ettei n6168