JeroP

Olen 70 luvun henkilö keskisestä Hämeestä, tosin en juuriltani Hämäläinen. Erityisesti kiinnostuksen kohteena on koulutus, työ ja yhteiskunnalliset asiat laajemminkin. Että saisimme Suomen lopulta nousuun ja ihmisille paremman elämän. Asiaan liittyen olen paljon kuvannut sekä videota että valokuvia sekä yksi näyttely on pidetty. Lisää asiasta löytyy seuraamalla nimimerkkiäni Jero Puro.
Aloituksia
68
Kommenttia
6990
Anmattikoulu vaikeuksissa
Luitteko eillisen Hesarin. Siinä missä tutkija vietti kolme kuukautta ammatillisesta opetuksessa. Niin ammattitaitovaati33404Mun 50v lahja
Viinapullo on jo arvattu, mutta tonne mitään suurta pulloo kyllä mahtus. Osaatteko arvata? Siis työnantajalta tää. Heill26401Isänpäivävalmistelutko painaa?
Vai veikö kissa kielen? Mutta voihan tänne kirjottaa, vaikka ilman kieltä. Ootte kovin hiljasella päällä tänään!39394Tänään on porkkanamuushi päivä
Eli vuorokausi on vaihtunu ja se tietää että alan tekeen tänään taas perunaporkkanamuushia. Ostin jo materiaalit. Mä oon25383Oli tosi somaa mutta surullista
Kun naisella oli itse kudottu villapipo. Ja toisella sivulla letti. Mutta toiselta puolen letti puuttui.😱 Ilkeä aviom25377Mutta mistä saa asentaja koneistaja
paperit halvalla. haluisin töihin. Ja osaan kyllä koneistaa, mutta en asentaa. Siis mulla työkappale vipottaa, toisin sa1356En saa telkkaria kiinni
Eli vaikka suljen, niin aukee abouttiarallaa puolen minuutin päästä? Miten teillä? Onks jotain huolestuttavaa liikkeellä21354Miks täälä on niin hiljasta?
Tänäänkin sade päivä. Ois voitu keskustella ja neuvotella täällä. Nyt turhaan mökötetään kotona. Yritin kyllä ulos mennä38351Larp opisto
Kävittekö lapsena tällästä koulua. Jo nimestä voi päätellä, että opinnot etenee roolipelaamisen keinoin. Koulu alkaa sii9335Tiistaiko masentaa
Kun ette oikein oo juttu tuulella. On vähän tylsä ruokis, kun oon yksin täällä, eikä mulla opiskeluakaan enää.21323Puhelin putos vessanpönttöön
Niin toimiikohan se vielä. Ainakin näitä viestejä kirjottelee, enkä mitään häiriöitä näe. Ois tässä vakuutus, jos jotain15311Pitääks ylioppilaalle viedä ruusu
Vai riittääkö pelkkä kortti, jonka väliin laittaa setelin. Tuli nyt yllättäen kutsu ja jo ens lauantaille pitäs olla val14308Kauhea koulu
Kun muistelette aina kauhulla kouluaikoja. Niin tässä on teille aika kauhee koulu, jonka lapset on rikkoneet. Vaikka ei15295Kiireinen viikko
Mutta nyt se on ohi. Koko alkuviikon illat meni opetustuokioo suunnitellessa ja huippuhetki oli torstaina. Sillon pidett21287Tänään vähän höyläilin
Eli puukantta siihen kehikkoon, jonka eilen hitsasin. Puoliskot kun oli vähän eriparia. https://aijaa.com/l8vmKB Meni16286Sain ekasta jaksosta nelosen
Eli yllättävän hyvin meni. En mitään kehuskellen kirjota, vaan siks, että tekin uskoisitte, että yhellä elämän alalla ep19276- 16275
Essee on palautettu
Tiukille meni mutta nyt se on sisässä, tänään oli viimeinen päivä. Huomena töihin ja illalla on taas verkkoluento. Loppu17275Täällä on vielä Barrichello
Huusi mun työkaveri, kun oli tyhjennetty koulu ja kiireisenä olin jo pois lähdössä. Mä siihen vastasin, ai se formulakus12269Onks nyt huomenna?
Ei näköjään vielä. Vajaat kymmenen minuuttia. Päänsärkypäivä lähenee loppuaan. Ei siks että oisin juonu, mutta lauantain8265