Vapaa kuvaus

Olen 70 luvun henkilö keskisestä Hämeestä, tosin en juuriltani Hämäläinen. Erityisesti kiinnostuksen kohteena on koulutus, työ ja yhteiskunnalliset asiat laajemminkin. Että saisimme Suomen lopulta nousuun ja ihmisille paremman elämän. Asiaan liittyen olen paljon kuvannut sekä videota että valokuvia sekä yksi näyttely on pidetty. Lisää asiasta löytyy seuraamalla nimimerkkiäni Jero Puro.

Aloituksia

83

Kommenttia

7991

1. Mitä teette töissä tänään?

Ei siis tarkemmin tarvi kertoo, vaitiolovelvollisuus. Mutta yleisellä tasolla. Mä ootan lattian kuivumista.
    Sinkut
    58
    533
  2. Ootteko käyneet lapsuutenne koulussa

Mä kävin tänään, siis missä olin 81-86. Oli paljon muuttunut ja laajennettu. On nyt hyvät käsityöluokat. On valoisa ompe
    Sinkut
    33
    499
  3. Mitkä on teidän elämän perusteet.

Näin sadepäivänä mietin. Kun ei muutakaan voi. Niin 1. Opiskelu, tällä hetkellä kasvatustiede. 2. Lähisukulaisten jeesaa
    Sinkut
    33
    496
  4. Poikien ongelmat

Nyt kun täällä on kovasti puhuttu tasa-arvosta. Niin hesarissa oli juttu. Eli kun valloilla on petriarkaaninen järjestel
    Sinkut
    55
    492
  5. Kyynärpäässä hiertymä.

Että mistähän tommonenkin on voinu tulla. Ja miten ton vois hoitaa, kun karhaa koko ajan. Tuleeks teille koskaan hierty
    Sinkut
    34
    490
  6. Kohtuus korkeakoulutuksessakin

Täällä kun on päivitelty naisten korkeampaa koulutusta ja muutonkin asia nousi pintaan jännämiehiin liittyen. Niin otan
    Sinkut
    52
    489
  7. Menin just väärästä ovesta

Jossain päin pohjoisruotsia. Piti mennä pensa asemalle, mutta meninkin johonkin kahvilaan. Mutta mä sainkin sen kitkerän
    Sinkut
    26
    480
  8. Anmattikoulu vaikeuksissa

Luitteko eillisen Hesarin. Siinä missä tutkija vietti kolme kuukautta ammatillisesta opetuksessa. Niin ammattitaitovaati
    Sinkut
    34
    461
  9. Mun 50v lahja

Viinapullo on jo arvattu, mutta tonne mitään suurta pulloo kyllä mahtus. Osaatteko arvata? Siis työnantajalta tää. Heill
    Sinkut
    27
    447
  10. Isänpäivävalmistelutko painaa?

Vai veikö kissa kielen? Mutta voihan tänne kirjottaa, vaikka ilman kieltä. Ootte kovin hiljasella päällä tänään!
    Sinkut
    39
    435
  11. Tänään on porkkanamuushi päivä

Eli vuorokausi on vaihtunu ja se tietää että alan tekeen tänään taas perunaporkkanamuushia. Ostin jo materiaalit. Mä oon
    Sinkut
    25
    434
  12. Larp opisto

Kävittekö lapsena tällästä koulua. Jo nimestä voi päätellä, että opinnot etenee roolipelaamisen keinoin. Koulu alkaa sii
    Sinkut
    9
    432
  13. Aika kitusta tää keskustelu

Ettei paljoo oo viestejä. Yks Allun viesti nostettu. Hiljasta ollu viimeset päivät. Onks kaikki aiheet jo keskusteltu j
    Sinkut
    31
    428
  14. Oli tosi somaa mutta surullista

Kun naisella oli itse kudottu villapipo. Ja toisella sivulla letti. Mutta toiselta puolen letti puuttui.😱 Ilkeä aviom
    Sinkut
    25
    428
  15. Kävin tänään Sastamalassa

Ootteko TE koskaan käyny Sastamalassa? Ja jos ette, niin miksi ette? Ikävä sinne kyllä ajella, kun tie oli pitkä ja kap
    Sinkut
    38
    418
  16. Miks täälä on niin hiljasta?

Tänäänkin sade päivä. Ois voitu keskustella ja neuvotella täällä. Nyt turhaan mökötetään kotona. Yritin kyllä ulos mennä
    Sinkut
    39
    400
  17. Kiinan sinkut

Eli Hesarissa (jälleen kerran, mutta teille kun ei tuu) niin kiinassa on sellasia kahviloita ja ravintoloita, missä asia
    Sinkut
    10
    393
  18. En saa telkkaria kiinni

Eli vaikka suljen, niin aukee abouttiarallaa puolen minuutin päästä? Miten teillä? Onks jotain huolestuttavaa liikkeellä
    Sinkut
    21
    392
  19. Mutta mistä saa asentaja koneistaja

paperit halvalla. haluisin töihin. Ja osaan kyllä koneistaa, mutta en asentaa. Siis mulla työkappale vipottaa, toisin sa
    Ammattioppilaitokset
    1
    387
  20. Puhelin putos vessanpönttöön

Niin toimiikohan se vielä. Ainakin näitä viestejä kirjottelee, enkä mitään häiriöitä näe. Ois tässä vakuutus, jos jotain
    Sinkut
    15
    385