Outo+aihe?+Jos+kuvitellaan+että+seon+Trokari+,rahanlainaaja+ja+se+antaa+puolet+pois,,mistä?Maksaa+rääkkäämilleen,ryöstämilleen+ihmisille+nelinkertaisesti?+Lyhyt+matematiikka+riittää+ettei+ole+mitään+minkä+varaan+laskea.Markkaaikaiset+,rahanarvon+muuttuminen,onko+henkilö+elossa+kun+ei+rahaa+veti+itsensä+jojoon?+Muutenkin+pitäisi+olla+todella+tarkka+kirjan+pito+ja+jos+on+tulee+Valtiokin+kyselemän+Lahjaveroja+ym,outoja+rahalähetyksiä+mistä+neon+hankittu+ei+se+laillista+toimintaa+ole+ollut.+Nimenomaan+juuri+parastaaikaa+rahavirtoja+seurataan+ettei+lahjoittajat+pääse+antamaan+rahaa+sotaan+lähteville,ja+jos+seon+käteistä+ainakin+minä+tarkistaisin+Pankista+onko+kopiokone+painotuote.+Jos+neon+pikkuvarkauksia+niin+mitä+ääneen+kehuu,täyttä+soopaa+koko+juttu!+Ei+ainakaan+hakukoneet+löytäny+Raamatusta+moista+sielun+rauhan+antajaa,päin+vastoin+Helvetin+portille+kehoittaa+menemään.+Eikä+kellään+säily+anastetut+rahat+kuolin+vuoteelle.+19,000+tuhannen+ihmisen+kaupungissa+on+suunilleen+tällä+hetkellä+moisia+lainaajia+ehkä+25+kpl+kovanaamoja+ja+satakunta+piilossa+jotka+pelkäävät+näitä+koviksia,siis+yhden+Jengin+perintä+on+tässä+yksikkönä+ei+koko+laumana.+Nm,oletko.sairas+kirjoitti+kyllä+jo+aiheesta+tarpeeksi+mutten+malttanut+miettiä+minkälainen+tietokone+muisti+tällä+Sairaalla+valehtelialla+pitäisi+olla+kun+laskenee+myös+korot+mukaan.+Olen+tuon+rahan+tekotavan+perustellut+ettei+Eläkeläine+tai+työssä+käyvä+ihminen+pysty+maksamaan.+On+se+hullua+ensin+tienataan+hakkaamalla+ihmiset+Sairaalaan+ja+sitten+Oikeuslaitos+laittaa+rikolliset+hoitamaan+näitä+uhrejaan,,nähty+on+ja+jos+minun+kohdalle+sattuu+vaikken+olekkaan+uhri+,tunnen+vain+tyypit+niin+isoon+ääneen+käsken+painua+V,,ttuun+vaikka+tyynyä+korjaisi.+Niin+aloittaja+voisi+kirjoittaa++mitä+tarkoitti+ja+miksi+toinen+kirjoittaja+tunnisti+Anonyymin?
Asikkala??+Yksi+eraus+pentu+jonka+emä+halusi+uuden+tieltä+pois,mutta+väkivaltainen+häätö+ei+ollut+karhun(teinin)suurin+ongelma+etsiä+paikkansa+tässä+maailmassa.Se+törmäsi+ihmisiin+jotka+eivät+tajunneet+että+sillä+oli+vain+yksi+asia+mielessä.päästä+etsimään+uusi+alue+missä+saisi+syödä+ja+etsiä+itselleen+pesäkolon.Olisi+ollut+nukutus+nuolella+tai+sapuskalla,tai+sitten+ihminen+joka+ei+heti+laske+alleen+kun+kuulee+Karhun+nimen+ja+hän+olisi+karttaa+ja+kompassia+hetken+katsellut+ja+sanonut+suunnan+mistä+kaveri+voi+korpeen+mennä,Karhu+kun+ui+aika+hyvin.Ketju+ihmisistä+jotka+oikeita+erämiehiä,mukana+toisilla+aseet+vain+sitä+varten+että+irtokoirat+olisi+amuttu+ja+ketjun+ihmiset+suojattu,mitä+pelkoa+tuskin+olisi+ollut+että+karhu+olisi+alkanut+rettelöimään+tai+napsimaan+välipalaa+lapsista+tai+koti+eläimistä+se+halusi+vain+metsään+omaan+uutee+kotiinsa+koska+mammakarhu+antoi+varmaan+kovaa+kyytiä,eli+sinnepäin+se+ei+olisi+mennyt.Uskon+että+siitä+on+huomaamatta+"pedot"menneet+menojaan+niin+ettei+Peto+ihminen+ole+huomannut+ja+vaatinut+luonnosta+irrottuaan+heti+verta+kentälle.+Raukka+lauma+teki+päätöksen+yhteisön+suojelemiseksi,läjä+pelkkiä+tietämättömiä+tolloja.Sen+TV+tiedon+levittämisen+rinnnalla+olisi++kaikki+radiot+voineet+laittaa+tiedon+että+metsästäjät+ym.+rohkeat+siirtävät+pikku-nallen+turvaan,sen+jälkeen+olisi+tullut+kaikille+hyvä+mieli,nyt+99%+Suomalaisista+ajattelee+vähän+kielteisesti+ja+se+osuu+Asikkalan+ihmisiin+sitten+kun+aika+kuluu.+Olen+ajoketjussa+törmännyt+kolme+kertaa+Karhuun+ja+ajettiin+se+pois+pyssyjen+edestä+kun+eka+Hirvipäivänä+sai+ampua+myös+Karhua.+Olen+kouluttanut+koiria+Karhun+etsintään+ja+opastanut+ihmisiä,mutta+kun+olen+katsellut+niitä+kiväärin+takaa+tuntikausien+,,päivien+odotuksen+jälkeen+niin+olen+antanut+olla,ei+minun+elämäni+kaipaa+egon+suurentamista+nallen+hengellä.+Toivottavasti+ampuja+ei+ottanut+kaato+ryyppyä+vaan+laittoi+mustan+surunauhan+käsivarteen.+Päättäjä+saat+kaiken+halveksuntani,maasto+olisi+antanut+mahdollisuuden+Karhulle,mutta+pitihän+päästä+pesulle+kalsarien+vaihtoon(onko+joku+nyt+uusi+Karhunkaataja,esim+Väinö+Heikkinen?)
Samoin. Mitä,,tyttöhän kehuu itseään ja tuntuu olevan aivan tyytyväinen elämäänsä.Joskus tutkittiin eroja Suomi jaEesti neitojen kesken huomattiin pituus eroja ,säärissä,käsissä ja yleensä hoikempia ja naisellisempia ajatellen mallin tai missin uraa. Mutta nyt itsenäisyys kun on vallalla ei ole pula Mäkkäreistä,niin kuin Venäjän vallan alla joten eiköhän painovoima ala vaikuttaa kuten Anu Saagim sanoi täytyy pitää tiukka itsekuri tai painoero neitojen vartaloissa tasoittuu. Kauniinpi kyllä Viron nainen on alle kolmekymppisenä vieläkin,mutta Kyllä tuntuu että jos ajatellaan nykynuoria niin saadakseen täydellisen Äidin omille lapsilleen täytyy alkaa varailla jotain kakstoista tai joskus harvoin kuusitoista kesäistä muuten olet jonossa kolmensadan paikkeilla,minun poikani lapsenlikat kertoivat tosi hurjia tarinoita illan vietoissa joita järjestin niin että heidän vanhempansa tiesivät niistä. Yhden kerron se oli kuustoista ja joutui neljättä kertaa tekemään raskauden keskeytyksen,joten lääkäri oli sanonut että hän ompelee koko värkin umpeen. Tämä oli vielä aika lievä tapaus,mutta nuorin tyttö heistä aloitti yhdeksän vuotiaana ja nyt naimisissa ja neljän ihana lapsen äiti, ja kaikeksi hän on äidin puolelta Venäläinen ja hänen äitinsä oli Eestiläinen??!!