Vapaa kuvaus

Aloituksia

0

Kommenttia

66

1. Outo+aihe?+Jos+kuvitellaan+että+seon+Trokari+,rahanlainaaja+ja+se+antaa+puolet+pois,,mistä?Maksaa+rääkkäämilleen,ryöstämilleen+ihmisille+nelinkertaisesti?+Lyhyt+matematiikka+riittää+ettei+ole+mitään+minkä+varaan+laskea.Markkaaikaiset+,rahanarvon+muuttuminen,onko+henkilö+elossa+kun+ei+rahaa+veti+itsensä+jojoon?+Muutenkin+pitäisi+olla+todella+tarkka+kirjan+pito+ja+jos+on+tulee+Valtiokin+kyselemän+Lahjaveroja+ym,outoja+rahalähetyksiä+mistä+neon+hankittu+ei+se+laillista+toimintaa+ole+ollut.+Nimenomaan+juuri+parastaaikaa+rahavirtoja+seurataan+ettei+lahjoittajat+pääse+antamaan+rahaa+sotaan+lähteville,ja+jos+seon+käteistä+ainakin+minä+tarkistaisin+Pankista+onko+kopiokone+painotuote.+Jos+neon+pikkuvarkauksia+niin+mitä+ääneen+kehuu,täyttä+soopaa+koko+juttu!+Ei+ainakaan+hakukoneet+löytäny+Raamatusta+moista+sielun+rauhan+antajaa,päin+vastoin+Helvetin+portille+kehoittaa+menemään.+Eikä+kellään+säily+anastetut+rahat+kuolin+vuoteelle.+19,000+tuhannen+ihmisen+kaupungissa+on+suunilleen+tällä+hetkellä+moisia+lainaajia+ehkä+25+kpl+kovanaamoja+ja+satakunta+piilossa+jotka+pelkäävät+näitä+koviksia,siis+yhden+Jengin+perintä+on+tässä+yksikkönä+ei+koko+laumana.+Nm,oletko.sairas+kirjoitti+kyllä+jo+aiheesta+tarpeeksi+mutten+malttanut+miettiä+minkälainen+tietokone+muisti+tällä+Sairaalla+valehtelialla+pitäisi+olla+kun+laskenee+myös+korot+mukaan.+Olen+tuon+rahan+tekotavan+perustellut+ettei+Eläkeläine+tai+työssä+käyvä+ihminen+pysty+maksamaan.+On+se+hullua+ensin+tienataan+hakkaamalla+ihmiset+Sairaalaan+ja+sitten+Oikeuslaitos+laittaa+rikolliset+hoitamaan+näitä+uhrejaan,,nähty+on+ja+jos+minun+kohdalle+sattuu+vaikken+olekkaan+uhri+,tunnen+vain+tyypit+niin+isoon+ääneen+käsken+painua+V,,ttuun+vaikka+tyynyä+korjaisi.+Niin+aloittaja+voisi+kirjoittaa++mitä+tarkoitti+ja+miksi+toinen+kirjoittaja+tunnisti+Anonyymin?
  2. Asikkala??+Yksi+eraus+pentu+jonka+emä+halusi+uuden+tieltä+pois,mutta+väkivaltainen+häätö+ei+ollut+karhun(teinin)suurin+ongelma+etsiä+paikkansa+tässä+maailmassa.Se+törmäsi+ihmisiin+jotka+eivät+tajunneet+että+sillä+oli+vain+yksi+asia+mielessä.päästä+etsimään+uusi+alue+missä+saisi+syödä+ja+etsiä+itselleen+pesäkolon.Olisi+ollut+nukutus+nuolella+tai+sapuskalla,tai+sitten+ihminen+joka+ei+heti+laske+alleen+kun+kuulee+Karhun+nimen+ja+hän+olisi+karttaa+ja+kompassia+hetken+katsellut+ja+sanonut+suunnan+mistä+kaveri+voi+korpeen+mennä,Karhu+kun+ui+aika+hyvin.Ketju+ihmisistä+jotka+oikeita+erämiehiä,mukana+toisilla+aseet+vain+sitä+varten+että+irtokoirat+olisi+amuttu+ja+ketjun+ihmiset+suojattu,mitä+pelkoa+tuskin+olisi+ollut+että+karhu+olisi+alkanut+rettelöimään+tai+napsimaan+välipalaa+lapsista+tai+koti+eläimistä+se+halusi+vain+metsään+omaan+uutee+kotiinsa+koska+mammakarhu+antoi+varmaan+kovaa+kyytiä,eli+sinnepäin+se+ei+olisi+mennyt.Uskon+että+siitä+on+huomaamatta+"pedot"menneet+menojaan+niin+ettei+Peto+ihminen+ole+huomannut+ja+vaatinut+luonnosta+irrottuaan+heti+verta+kentälle.+Raukka+lauma+teki+päätöksen+yhteisön+suojelemiseksi,läjä+pelkkiä+tietämättömiä+tolloja.Sen+TV+tiedon+levittämisen+rinnnalla+olisi++kaikki+radiot+voineet+laittaa+tiedon+että+metsästäjät+ym.+rohkeat+siirtävät+pikku-nallen+turvaan,sen+jälkeen+olisi+tullut+kaikille+hyvä+mieli,nyt+99%+Suomalaisista+ajattelee+vähän+kielteisesti+ja+se+osuu+Asikkalan+ihmisiin+sitten+kun+aika+kuluu.+Olen+ajoketjussa+törmännyt+kolme+kertaa+Karhuun+ja+ajettiin+se+pois+pyssyjen+edestä+kun+eka+Hirvipäivänä+sai+ampua+myös+Karhua.+Olen+kouluttanut+koiria+Karhun+etsintään+ja+opastanut+ihmisiä,mutta+kun+olen+katsellut+niitä+kiväärin+takaa+tuntikausien+,,päivien+odotuksen+jälkeen+niin+olen+antanut+olla,ei+minun+elämäni+kaipaa+egon+suurentamista+nallen+hengellä.+Toivottavasti+ampuja+ei+ottanut+kaato+ryyppyä+vaan+laittoi+mustan+surunauhan+käsivarteen.+Päättäjä+saat+kaiken+halveksuntani,maasto+olisi+antanut+mahdollisuuden+Karhulle,mutta+pitihän+päästä+pesulle+kalsarien+vaihtoon(onko+joku+nyt+uusi+Karhunkaataja,esim+Väinö+Heikkinen?)
  3. Minun koira mietti vielä tuossa iässä mikä on lauman koko johon kuuluu,ne kotona olevat vai nämä kaikki lapsilaumat.