Valikko
Aloita keskustelu
Hae sivustolta
Kirjaudu sisään
Keskustelu
Viihde
Alennuskoodit
Black Friday 2024
Lainaa
Treffit
Säännöt
Chat
Keskustelu24
profiilit
Theodor
profiilit
Theodor
Theodor
Vapaa kuvaus
Aloituksia
0
Kommenttia
66
Uusimmat aloitukset
Suosituimmat aloitukset
Uusimmat kommentit
Outo+aihe?+Jos+kuvitellaan+että+seon+Trokari+,rahanlainaaja+ja+se+antaa+puolet+pois,,mistä?Maksaa+rääkkäämilleen,ryöstämilleen+ihmisille+nelinkertaisesti?+Lyhyt+matematiikka+riittää+ettei+ole+mitään+minkä+varaan+laskea.Markkaaikaiset+,rahanarvon+muuttuminen,onko+henkilö+elossa+kun+ei+rahaa+veti+itsensä+jojoon?+Muutenkin+pitäisi+olla+todella+tarkka+kirjan+pito+ja+jos+on+tulee+Valtiokin+kyselemän+Lahjaveroja+ym,outoja+rahalähetyksiä+mistä+neon+hankittu+ei+se+laillista+toimintaa+ole+ollut.+Nimenomaan+juuri+parastaaikaa+rahavirtoja+seurataan+ettei+lahjoittajat+pääse+antamaan+rahaa+sotaan+lähteville,ja+jos+seon+käteistä+ainakin+minä+tarkistaisin+Pankista+onko+kopiokone+painotuote.+Jos+neon+pikkuvarkauksia+niin+mitä+ääneen+kehuu,täyttä+soopaa+koko+juttu!+Ei+ainakaan+hakukoneet+löytäny+Raamatusta+moista+sielun+rauhan+antajaa,päin+vastoin+Helvetin+portille+kehoittaa+menemään.+Eikä+kellään+säily+anastetut+rahat+kuolin+vuoteelle.+19,000+tuhannen+ihmisen+kaupungissa+on+suunilleen+tällä+hetkellä+moisia+lainaajia+ehkä+25+kpl+kovanaamoja+ja+satakunta+piilossa+jotka+pelkäävät+näitä+koviksia,siis+yhden+Jengin+perintä+on+tässä+yksikkönä+ei+koko+laumana.+Nm,oletko.sairas+kirjoitti+kyllä+jo+aiheesta+tarpeeksi+mutten+malttanut+miettiä+minkälainen+tietokone+muisti+tällä+Sairaalla+valehtelialla+pitäisi+olla+kun+laskenee+myös+korot+mukaan.+Olen+tuon+rahan+tekotavan+perustellut+ettei+Eläkeläine+tai+työssä+käyvä+ihminen+pysty+maksamaan.+On+se+hullua+ensin+tienataan+hakkaamalla+ihmiset+Sairaalaan+ja+sitten+Oikeuslaitos+laittaa+rikolliset+hoitamaan+näitä+uhrejaan,,nähty+on+ja+jos+minun+kohdalle+sattuu+vaikken+olekkaan+uhri+,tunnen+vain+tyypit+niin+isoon+ääneen+käsken+painua+V,,ttuun+vaikka+tyynyä+korjaisi.+Niin+aloittaja+voisi+kirjoittaa++mitä+tarkoitti+ja+miksi+toinen+kirjoittaja+tunnisti+Anonyymin?
16.02.2017 23:31
-93+Corolla+1,6+koneella,mikä+sportti+malli?+Tavallaan+seon+yks+litrasella+satatuhatta+ja+sulla+olis+satakuuskymmentä,kun+täys+huolto+edesä?+Miten+voimansiirto+ja+kuskin+penkin+jouset+on+kestäny??Aattelin+että+sen+verran+tullu+rynkytystä.+Uskoisimpa+ettet+laittanut+aivan+kaikkea+lisättyä+osaa+ja+huoltoja+tiedoksi.+Tiedän+että+tojoja+viedään+vaikka+minne+ulkomaille+ja+ne+ajaa+niillä+vielä+taxsia+ja+rahtikuormia.+Ehkä+mikään+merkki+ei+tuhoudu+jos+saa+sinun+laisesi+huolellisen+omistajan,,ihan+totta.
29.01.2017 00:28
Paas+kysyen+Eläinlääkäriltä+saat+oikeat+aineet+ruokaan+sekoitettavia+kaiketi+mauttomia.Mistä+muuten+tiedät+tarviiko+se+vitamiineja?+ja+vielä+mitä+vitamiinia,ihmisille+tarkoitetut+sisältää+vaikka+mitä+eihän+ne+toiset+vaikuta+esim,C-vitamiini+on+yleen+yhtä+tyhjän+kanssa,ja+muutamat+jopa+koiran+terveydelle+vaarallisia+ellet+teetä+kokeita+lekurilla.Minä+teetin+testit+ja+tulos+oli+se+hyvä+kotiruoka.
25.10.2016 21:25
Minä+otin+koiran+ilman+melua+taluttimeen+ja+otin+ykköset+ja+kakkoset+paperiin+ja+pussiin+,sitten+mentiin+ulos+ja+etsittiin+hyvä+paikka+ja+haudattiin+tuotokset.Loppusalla+vietiin+koirassa+tavara+ulos+ja+se+vahti+tarkkaan+miten+homma+hoituu+ja+raapi+itte+päälle+jos+mulla+jäi+huonosti,ei+siinä+mennyt+kauan+ja+se+oli+selvästi+ylpeä+kakistaan.
06.10.2016 22:55
Kakkiminen+voi+olla+tuon+ajan+helposti+myöhässä,muttet+kerro+koiran+kokoa+ja+miten+suuria+annoksia+pystyy+syömään.Oletko+varma+ettei+sen+suussa+tai+nielussa+ole+mitään+ylimääräistä+mitä+sinne+ei+kuulu?Suolisolmu+tai+tukos+laittaisi+kyllä+koiran+oksentamaan,eikä+se+piereskelisi+ja+kun+painat+pääsi+mahalle+ja+hierot+ei+suoliääniä+kuulu+sekä+maha+olisi+kosketus+arka.Ottaisin+tulehdus+kokeet+ja+alkaisin+epäilä++sisäelin+sairautta,tai+suoli+tulehdusta+joka+oli+ystäväni+koiralla,jossa+myös+veren+kuva+oli+epänormaali+ja+löytyi+syöpäkasvaimia.Mutta+mene+kunnalliselle+niin+et+joudu+turhien+kokeiden+uhriksi+niinkuin+minä+joka+maksoin+yli+tonnin+enkä+saanut+Diagnoosia,syystä+että+jos+vaihdan+lääkäriä+huomaa+hän+rahastuksen+mutta+ilman+Diagnoosia+kyseessä+viaton+tutkimus,,en+saanut+käräjillä+tämän+taki+rahojani+takaisin.Koirallani+oli+muuten+samat+oireet+muttei+se+syönyt+ja+vika+korjattiin+otamalla+takahampaan+juuresta+sinne+juotunut+luupiikki+pois(se+oli+jo+tulehtunut+ja+edellisellä+päivällä+sanottiin+ettei+näy,kun+ehdotin+itse+sitä)Kumpa+Suomessakin+pelastettaisiin+eläimiä+kuten+TV-sarjoissa/dog+Pool,Vuoristolääkäri,Lentävälääkäri.Kohdun+tulehdus+on+myös+jos+et+ole+leikkauttanut+ja+tietysti+pitää+olla+narttu,uroksilla+on+myös+kivessairauksia,jotta+kyllä+niitä+riittää,ja+varsinkin+turhia+tietentahtoen+tehtyjä+ns,+tutkimuksia-rahastusta+vaikka+eläin+kärsii.
04.10.2016 00:09
Jos+haluaa+päästä+rahoistaan+eroon.
03.10.2016 23:43
Tosi+on+eiku+toistoja+ja+tehtävän+kuva+selväksi+vaikka+toisen+koiran+käytöstä+seuraten,ja+kannattaa+ajaa+pitkäkin+matka+kun+näin+että+olisit+saaamassa+apua+labbis1.+Kaverini+ajokoira+ei+hakenut+itse+jänistä+vaan+ryntäsi+ajon+lähestyessä+jäniksen+perään,siinähän+ajon+ottanut+koira+on+usein+takamatkalla,ja+kun+ammuin+se+varasti+eläimen+ja+alkoi+syömään.Kerran+repi+riista+repun+,pussin+ja+söi+kotimatkalla+auton+perällä+jäniksen+jalat,reppu+roikkui+korkealla+pakun+katon+rajassa.+Sen+emäntä+pelasti+sen+hengen+tulemalla+väliin+kun+kamu+häpesi+ja+oli+jo+lahtaamassa+sen,siitä+tuli+iso+läski+kotikoira.
16.09.2016 23:16
Tiinatyttösen+kysymys+perusteltu+koska+rotupuhtauden+määritelmä+on+perseellään+ellei+Tiina+voinut+tunnistaa+koiraa+enää+samaksi+kuin+silloin+kun+se+sai+rotupiirteille+,väreille+ja+niiden+muodostamalle+kuvioinnille+esim.+manttelin+rajat+määritelmät+jotka+ovat+Kennel+liitolla+erittäin+tarkat+ns.+paperille+piirretyt+mittojen+kera+,se+on+koira+malli+piirrustus.+Nyt+vain+Saksanpaimen+koiran+kohtalo+on+ihminen+ja+jalostus+jota+ulkonäköön+vaikuttavat+seikat+salataan,eli+tiukan+mukaan+se+on+seropi+koska+lonkkien+ja+muun+takia+se+on+saanut+uuden+risteymän.
17.08.2016 12:21
Asikkala??+Yksi+eraus+pentu+jonka+emä+halusi+uuden+tieltä+pois,mutta+väkivaltainen+häätö+ei+ollut+karhun(teinin)suurin+ongelma+etsiä+paikkansa+tässä+maailmassa.Se+törmäsi+ihmisiin+jotka+eivät+tajunneet+että+sillä+oli+vain+yksi+asia+mielessä.päästä+etsimään+uusi+alue+missä+saisi+syödä+ja+etsiä+itselleen+pesäkolon.Olisi+ollut+nukutus+nuolella+tai+sapuskalla,tai+sitten+ihminen+joka+ei+heti+laske+alleen+kun+kuulee+Karhun+nimen+ja+hän+olisi+karttaa+ja+kompassia+hetken+katsellut+ja+sanonut+suunnan+mistä+kaveri+voi+korpeen+mennä,Karhu+kun+ui+aika+hyvin.Ketju+ihmisistä+jotka+oikeita+erämiehiä,mukana+toisilla+aseet+vain+sitä+varten+että+irtokoirat+olisi+amuttu+ja+ketjun+ihmiset+suojattu,mitä+pelkoa+tuskin+olisi+ollut+että+karhu+olisi+alkanut+rettelöimään+tai+napsimaan+välipalaa+lapsista+tai+koti+eläimistä+se+halusi+vain+metsään+omaan+uutee+kotiinsa+koska+mammakarhu+antoi+varmaan+kovaa+kyytiä,eli+sinnepäin+se+ei+olisi+mennyt.Uskon+että+siitä+on+huomaamatta+"pedot"menneet+menojaan+niin+ettei+Peto+ihminen+ole+huomannut+ja+vaatinut+luonnosta+irrottuaan+heti+verta+kentälle.+Raukka+lauma+teki+päätöksen+yhteisön+suojelemiseksi,läjä+pelkkiä+tietämättömiä+tolloja.Sen+TV+tiedon+levittämisen+rinnnalla+olisi++kaikki+radiot+voineet+laittaa+tiedon+että+metsästäjät+ym.+rohkeat+siirtävät+pikku-nallen+turvaan,sen+jälkeen+olisi+tullut+kaikille+hyvä+mieli,nyt+99%+Suomalaisista+ajattelee+vähän+kielteisesti+ja+se+osuu+Asikkalan+ihmisiin+sitten+kun+aika+kuluu.+Olen+ajoketjussa+törmännyt+kolme+kertaa+Karhuun+ja+ajettiin+se+pois+pyssyjen+edestä+kun+eka+Hirvipäivänä+sai+ampua+myös+Karhua.+Olen+kouluttanut+koiria+Karhun+etsintään+ja+opastanut+ihmisiä,mutta+kun+olen+katsellut+niitä+kiväärin+takaa+tuntikausien+,,päivien+odotuksen+jälkeen+niin+olen+antanut+olla,ei+minun+elämäni+kaipaa+egon+suurentamista+nallen+hengellä.+Toivottavasti+ampuja+ei+ottanut+kaato+ryyppyä+vaan+laittoi+mustan+surunauhan+käsivarteen.+Päättäjä+saat+kaiken+halveksuntani,maasto+olisi+antanut+mahdollisuuden+Karhulle,mutta+pitihän+päästä+pesulle+kalsarien+vaihtoon(onko+joku+nyt+uusi+Karhunkaataja,esim+Väinö+Heikkinen?)
13.08.2016 22:46
Ei+sellainen+verhon+heiluttaja+kyylä+naapurina+edes+halua+ymmärtää,joten+minä+ainakin+voisin+sen+ilmoituksen+laittaa+se+onko+siitä+hyötyä+aina+jää+aina+nähtäväksi.Minä+sain+ulkona+isännöitsijältä+varoitusta+kyylän+takia+ja+samaan+aikaan+samassa+rapussa+oleva+naapurin+koira+ulvoi+ero+ikävää,minulla+oli+koira+ulkona+hihnassa.Vaikka+ulina+jatkui+jatkui+myös+minun+ripitys,silloin+päästin+suustani+kaikenlaista+ja+menin+kyylän+ikkunan+alle+ja+pyysin+ulos+kuuntelemaan+mistä+ääni+tulee.No+eise+tullut+joten+haukuin+isännöitsijän+kuuroksi+ja+sen+toisen+koiran+omistajan+perseen+nuolijaksi+koska+ne+oli+väliaikaisesti+siinä+ja+todella+rikasta+väkeä,minä+tavallinen+tallustelia+jolla+oli+kuulemma+koira+joka+näyttää+ulisijalta?Seuraavana+päivänä+kävin+sen+porhon+luona+kertomassa+että+sain+varoituksen+ja+sitten+mentiin+sen+miehen+Bemariin+istumaan+ja+ulina+alkoi+heti.+Se+soitti+isännöitsijälle+sanoen+että+varoitus+siirretään+sille+kyylälle+ja+hän+toimittaa+tyttönsä+koiran+pois.Sillä+oli+valtaa+koska+kyylän+mies+kännissä+kertoi+että+näin+kävi+ja+kehui+minua+ja+haukkui+akkansa.+Eikö+ole+monimutkaista+tämä+lemmikin+pito+kerrostalossa,+aina+on+yksi+tai+kaksi+paskaa+joka+talossa?
19.07.2016 00:35
Yritin+yrittäjäksi+kun+olin+teknikon+hommissa+metallilla,olin+alle+23v.Sairaus+iski+päälle+joten+olin+jäädä+kelan+perus+osalle,joten+kun+hain+inttiin+sain+surkean+hylsyn+(c-mies)+meni+pohja+firmalta.Vaadittiin+toinen+ammattimies+rinnalle,ei+tullut+mitään+kun+oli+kyse+erikoisosaamisesta.Tein+päätöksen+kun+täytin+23v,ja+olin+3kk+vieraalla+töissä+ja+työnvälitys+lopetti+maksut+ja+tie+vei+sossun+luukulle.Yritin+Helsingistä+/apua+päästä+taas+yrittäjäksi+perusteellisen+syynin+kautta+kumota+lääkärien+jorinat,se+oli+kolmen+viikon+pesti+ensin+ja+kaksi+myöhemminTenholantie+kympissä+päivät+Sörnäisissä+työ+klinikalla,en+kerennyt+kotia+kun+sinne+pohjoiseen+oli+kela+laittanut+kirjeen+että+minut+laitetaan+eläkkeelle?Pullikoin+vastaan+vaan+ei+auta,+kolmen+kk,tuloilla+ja+kansaneläkkeen+perusosalla+kertyy+tänäpäivänä+eläkettä+noin+1560e/kk+ja+inva+pysäköinti.Olen+ollut+pitkästynyt+ja+katkera+mutta+kun+luin+kertomuksianne+varsinkin+yrittäjän+maksuista+ja+eläkkeestä+Nm,Niin_ja+kertoi+sen+olevan+1954,88/kk,+eli+kannattaako+yrittäjyys+Suomenmaassa,minä+en+tehnyt+kuin+koetin+päästä+oravanpyörään,ja+pärjään+suht+hyvin+kun+en+päässyt.+Otan+osaa.Niin+yrittäjä+ystäväni+kuoli+aika+ison+firman+pomona,yritys+myös+ulkomailla,niin+leski+saa+eläkettä+6e/kk,tämä+on+sata+varma+totuus.
20.06.2016 23:38
Kyllähän noin on kun sanot varsinkin jos omistaja synt.peräinen Suomalainen ei virkavaltaa saa kutsua,varmaan menee välit poikki.Laki kuitenkin määrää tietyt liikkuma neliöt ja tässä ei kerrota miten iso häkki on,esim minä rakensin noin 300 neliötä,ja vielä kuulen natinaa liian vähästä liikunnasta. Siitä olen täysin varma ettei mitään eläintä saa viskata elementtiin mihin sitä ei ole luotu siis nyt vesi,tällähän omistaja varmistaa että koira takuulla haluaa olla häkissä jossa on jos on koppi. Jos ruokinta ja aina saatavilla oleva vesi uupuu,antaisin piun paut ystävyydelle ja kertoisin asiasta paikkakunnan viherpiipertäjille niin ne hoitaa homman kyllä mutta soita nimetön vihje tai ne kertoo kyllä kuka ilmoitti.Panevat jonkun kyttäämään koiran oloja,mikä ei tunnu hyvältä mutta saat yö unesi takaisin.
12.05.2016 23:52
Isänä voin kertoa ettei konsti oikein toimi,tulee vaan tulos että vanhemmat ajattelee että ompas se vielä lapsellinen.Koira pitää viedä ulos olipa vaikka mikä keli ja joskus yölläkin jos maha sekaisin.Ihmis lapsi on helpompi ajatellen kehitystä vuosissa 2-3v ovat jo potalla ja kertovat mikä heillä on,koira ei ikinä puhu siihen vaan tulee yhteys josta tietää mitä tahtoo. Ja jos et voi käyttää hyvää kunnan eläinlääkäriä,voit unohtaa viikkorahat ja uudet farkut jos vastuu tulee sinun lompakolle ja joudut Pien eläin klinikan asiakkaaksi ne syynää kaiken ja laskuttaa aina joka luomesta ja aina saat uuden ajan kerralla ei juuri hoideta mitään. Olen juuri maksanut yli tonnin laskun jossa oli kynsien leikkuu,ihon syynäys,kuvaus,labra eli ei mitään ihmeitä ja niitä käyntejä oli 7 kpl.Tällä yritän sanoa että ole omatoiminen hoitaja,fysioterapeutti,ravinto myös pienestä asti,minun ohje on että koirat syö samaa kuin Sudet eli esim viljat tonnikalat voit unohtaa heti,meillä oli juuri nämä allergiat,muuten toivotan hyvää koiran metsästystä parempaa ystävää ei olekkaan. Ps. älä kerro isukille että täällä toiset isukit suosittelee.
06.05.2016 22:54
Minun koira mietti vielä tuossa iässä mikä on lauman koko johon kuuluu,ne kotona olevat vai nämä kaikki lapsilaumat.
02.05.2016 21:59
Voi taivahan Jumala,tyttöhän on kohta yliopistoasteen tyydytys automaatti,tarvii vain päättää minkä reiän varaa kolikoille? Tekemistä näitten nuorempien kollien iloksi??Lennä koneella reittilento ja ota veskiin mukaan yli 80v,pappa jolla sydänvika ja keuhkoahtauma tauti ja hoida niin että se elää vielä laskun jälkeen,,ja tietysti liittyminen kymppitonnin kerhoon pakollinen ja todista se videolla niille ketkä sen haluaa katsoa!Minä en. Ai niin mikä sinusta tulee isona,kuin nyt alkupisteessä luulen että on Naisen kroppa mutta lapsen mieli,,ei pahalla mutta jos olet aito pilaat kyllä maineesi nuorena ja kun haluat perheen joudut muuttamaan aika kauas missä sinua ei tunneta,ja tiedäthän netin ihmeellisen maailman luultavasti joku löytää just kun olen kävelemässä kirkkoon huutaen hei mä voi sormittaa jos vielä kerkeen yhdet pikaset .Onnea siulle elämässä olet takuulla rohkein ikinä..
18.04.2016 00:41
Samoin. Mitä,,tyttöhän kehuu itseään ja tuntuu olevan aivan tyytyväinen elämäänsä.Joskus tutkittiin eroja Suomi jaEesti neitojen kesken huomattiin pituus eroja ,säärissä,käsissä ja yleensä hoikempia ja naisellisempia ajatellen mallin tai missin uraa. Mutta nyt itsenäisyys kun on vallalla ei ole pula Mäkkäreistä,niin kuin Venäjän vallan alla joten eiköhän painovoima ala vaikuttaa kuten Anu Saagim sanoi täytyy pitää tiukka itsekuri tai painoero neitojen vartaloissa tasoittuu. Kauniinpi kyllä Viron nainen on alle kolmekymppisenä vieläkin,mutta Kyllä tuntuu että jos ajatellaan nykynuoria niin saadakseen täydellisen Äidin omille lapsilleen täytyy alkaa varailla jotain kakstoista tai joskus harvoin kuusitoista kesäistä muuten olet jonossa kolmensadan paikkeilla,minun poikani lapsenlikat kertoivat tosi hurjia tarinoita illan vietoissa joita järjestin niin että heidän vanhempansa tiesivät niistä. Yhden kerron se oli kuustoista ja joutui neljättä kertaa tekemään raskauden keskeytyksen,joten lääkäri oli sanonut että hän ompelee koko värkin umpeen. Tämä oli vielä aika lievä tapaus,mutta nuorin tyttö heistä aloitti yhdeksän vuotiaana ja nyt naimisissa ja neljän ihana lapsen äiti, ja kaikeksi hän on äidin puolelta Venäläinen ja hänen äitinsä oli Eestiläinen??!!
14.04.2016 23:47
Ilmeisesti tässä elää aloittajan Fantasia,ei kukaan nuku jos imetään !!Sitäpaitsi jos tyttö on jo saanut jonkunlaisen "varustuksen"saa hän kyliltä vaikka viisi tai kymmenen panoa EI SUKURUTSAN KERA.
14.04.2016 23:27
Onneksi selvisit hengissä ja järkikin tuntuu pysyneen.Isäpuolesi ei ole mikään mies vaan todella mustasukkainen paskianen,jos edellinen avioliitto rassasi sitä noin paljon niin luulen Äitisi olleen tosissaan jalka puussa kiinni.Onhan se yksi tapaus jossa tappoivat lopulta pikkutytön käärimällä mattoon,ja oli mustelmilla ja oma äiti salli koko homman. Pitäisi saada lusimaan se äijä vähintään kymmenen vuotta mutta eipä taida äitisi uskaltaa,ja onkohan siinä viiden vuoden raja teon ja rikosilmoituksen välillä mikä on väärin.EI ollut kiva lukea,tulin pahalle tuulelle että jos se olis samassa kapakassa kuin minä ja kamuni voisi tulla pieni välirikko muusta aiheesta ettet sinä juotuisi kärsimään,mutta vois läski tummua.Ei se mitään auta mutta kyllä se vähän helpottaa.Tämä ei sitten ollut yllytys,kunhan mainitsin.
06.04.2016 13:05
Ei voi olla tosi että ihmiset laitetaan kaatopaikalle syntymävuoden mukaan?Kuinkahan moni alle 30v on saanut sairauskohtauksen ja kuollut?? Kuinka monella on krooninen tauti mitä ei tiedä itsekkään esim,Diabetes ja sydän sairaudet ja noin kymmenkunta muuta jotka tietävät ja ovat oma hoidossa ovat turvallisempia kuin pelkkään ikään tuijottajat. Vanha sanonta "Lääkitys kunnossa " pitää paikkansa! Käykää teettämässä yleis kokeet jotka lääkärinne määrää kroonisten tautien varalle ja kertokaa sitten oliko ikä panssarina taudin ja luulojenne välissä?
04.04.2016 22:23
Siinähän on samassa uutinen että nuori mies kuunteli korvanappeja,eikä kuullut junan tuloa vaan ajoi eteen ja raahautui satoja metrejä junan edessä ja jäi vielä henkiin. Kyllä seon ihmisen ajatuskatkot yllättäviä olipa minkä ikäinen tahansa,meillä päin asuu mies joka pyöräyttää käsijarrulla auton parkki ruutuun vaikka ikää on 93v,että repikää nuorukaiset siitä.
01.04.2016 21:02
2 / 4