Vapaa kuvaus

Aloituksia

0

Kommenttia

66

  1. Kaikki eläimet ei ole olleet läheskään hyvissä oloissa lemmikkinä! Esim. Auton alle jääneet usein nykäistään metsään,,,,itse näin Kissan yliajonja siirsin sen lumipenkalle löydettäväksi niin 99% ihmisistä sanoi anna sen " pojan" olla rauhassa joka ajoi tahallaan kissan yli ja se että laitoin sen penkalle meinasivat nostaa jo kun syytteen !. Vain myöhemmin sen kissan x-omistaja kävi kiittämässä kun lasten mieli oliollut parempi. Ja se Lihakuoppa oo vieläkin!,
  2. Kivikautinen++ajatus.
  3. Ei+puutu+Isä+eikä+ikä,ja+Sexsikokemus+voi+olla+ettet+tiedä+mitä+teki+12v.?++Haukut+,vanha+sielu+ja+aikuismainen+.Siis+aikuismainen+mitä+hätäilet,moni+nuorempi+kolli+olisi+vain+kipannu+jousille+ja+kiittäny.+En+puollustele+ikäryhmiä+vaan+ihmisiä,+ota+pari+ittesi+lähelle+niin+voi+olla+saat+jopa+olla+siinä?+Turkin+mikä+se+oli+Ärdyän+tai+sinne+päin+laki+alaikäisen+turvasta.+Hullua+eikä+yksinkertaista+EI+saa+panna+eikä+muuta,mutta+terve+12.+jos+ite+haluaa+niin+kyllä+se+jo+ymmärtää+mitä+Sexsi+on,,suomennos+oli+että+häntä+pannaan+ja+muute+vaimona+pidetään.++Tämän+päivän+Suomessa+juuri+nuoret+Pojat+kiertää+kaukaa+näitä+Pappojen+entisiä+ja+Iso+osa+lapsista+kantaväestöltä+jaa+siihen+ja+kamalaa+jos+Poika+on+rakastunut+TAI++Tyttö+ne+menee+lääkäriin+tai+Mielenterveysasemalle+ja+saavat+noin+vajaan+5min.+tutkimuksen+perusteella+rauhoittavaa,pahin+on+Mirtatsabin/+kirjoittakaa+oikein+kuka+osaa.+Mirtatsabin+Salvaa+niin+tytöt+kuin+Pojat+,ei+tee+mieli+seksiä+vaikka+saisivat+valita+parinsa(Miratsabin)++Lääkkeen+haitat+osiossa+joka+on+pakkauksen+mukana++haitta+on+100%.++Se+toimi+ei,,lerputtaa+myös+tytöillä,ja++Suomeen+pitäs+tehdä+Vauvoja..+Suomen+teinit+on+parantaneet+tapansa+ja+on+ILO++seurata+TV-ohjelmasta+mikä+onni+heillä+on.+kinastelut+on+arkea+ja+sopikoot,,tärkein+Vauva+on+jo+maailmassa.+Jopa+4kpl+yhdellä,eikun+Sale+nyt+mieti+ketä+kutsut+Pressan+Linnaan,Teinit+ja+tukihenkilöt.+Syvin+kunnoitukseni+kaikille+Äideille+Rotuun+katsomatta,olette+mahtavia.
  4. Otan+osaa.
  5. Outo+juttu?En+ole+törmännyt+moiseen+vaikka+epäilen+kaikkea+mikä+varsinkin+älypuhelimeen+liittyy.+Itseläni+on+eka+Kiinan+ylpeys+käytössä+jossa+kerrottiin+olevan+tiedon+keruu/lähetin+suoraan+valmistajan+yhteistyö+kumppanille.+Joku+fiksu+oli+poistanut+sen+ylimääräisen+osan+elektroniikka+kerholla+muitten+fiksujen+todistaessa,ja+oli+ilmennyt+että+se+oli+turha+puhelimen+toiminnan+kannalta,kuin+ihmisen+umpisuoli.+Minä+en+auo+laitteita,mutta+olen+huomannut+eräitten+sovellusten+viipyvän+välillä+pidempään+päällä,vaikka+olisin+poistanut+väliaikaisesti+käytöstä,siis+useita+sekunteja.Ja+joskus+Pankki+aloitus+tuo+oudon+tekstin+hetkeksi+näytölle,siitä+ei+saa+mitään+selvää+vaikka+otin+valokuvan+pienellä+kameralla.+Sinun+tapauksessa+yrittäisin+etsiä+oikean+nörtin+katsomaan+luuria,älä+hae+apua+näiltä+tietokone+asentajilta+niitä+kiinnostaa+paljonko+olet+valmis+maksamaan/täällä+ilmoitti+tuntitaksan+96e+mutta+veloitti+tuplasti+eikä+saanut+mitään+aikaan,sama+operaattorien+kivijalka+kaupat.Yritä+hakea+ne+työkalut+näytölle+näetkö+saman+vai+onko+kyseessä+tosiaan+joku+mainitsemistasi+haitoista,yritin+äsken+hakea+Nokialaiselta+ja+Huaweilta+niitä+enkä+löytänyt+mitään+kaluja?+Etsi+siis+nörtti+kerho,ovat+puolueettomia+ja+mulle+ilmainen(tai+kahvit+ja+voileivät+kelpasi)+Edellisiäkin+on+vaikea+löytää,tuntuu+että+kaikki+ovat+keskiSuomen+yläpuolella,en+löytänyt+etelästä+halukkaita+tutkimaan.+Eli+hae+Oulun+seudulta,ja+onnea+ja+että+minä+poistaisin+luurin+käytöstä.
  6. Puukko+Hiiliterästä(voit+iskeä+kipinää),kompassi+ja+ajantasalla+oleva+maastokartta.+Aurinko+nousee+Idästä+ja+laskee+Länteen,muurahaisten+pesä+aika+tarkkaan+eteläpuolella+jotain,sammal+kasvaa+tietylle+puolelle,rautatien+päässä+on+jotain+kuin+myös+pienetkin+polut.+Hanki+luvat+Karhu+suihkeelle,tehoaa+myös+vankikarkureihin+jotka+nälkäisiä.+Mene+Erä-Kurssille+itse+opiskelu+tuntuu+oudolta,luota+kokeneemman+oppiin,älä+eräkaupan+myyjään+joka+myy+kasan+kamaa+että+tarviit+Muulin+kantamaan.+Heitä+ensin+lyhyitä+maasto+marsseja,+suunniteltu+3+km+lenkki+voi+päättyä+parin+viikon+päästä+hengenpelasajien+toimesta.+Olen+kävelly+Lammesta+ohi+vaikka+maasto+tuttu,puuhun+piti+nousta/puut+kasvaa+6v.+aikana+näköjään+ja+Moto+hakkaa+ne+taas+erinäköisiksi.+Yleensä+kun+tulee+paniikki+kiire,istu+alas+että+kiire+menee+ohi,rauhallisuus+selvittää+ajatukset.+Yksi+kuoli+180m+majalle+kun+ei+tajunnut+onko+pellon+vai+järven+rannalla,hänellä+oli+kaira+mukana,mutta+rakensi+märkänä+majan+pimeässä+luullen+kai+eksyneensä+10km+ohi+ja+voimat+loppuneet.+Isäni+kuoli+10m+talon+pihamaalle+iltasella+kaatui+ja+lonkka+meni+kuolioon,naapuriin+400m,siinä+oli+vanha+erämies+kyseessä+ja+paleltui+siihen+puunhaku+reissulle.+Muista+valaisinmet+ja+lämmittimet+kaikenlaiset,jatkoja+Erästely+on+parasta+kaverin+kanssa+vaan+älä+ota+kaikkitietävää,voin+taata+ettei+pahat+teot+ole+kaukana,jos+itseoppinut+eräopas+mukana+joka+ei+osannut+edes+muonaa+laittaa+tai+nuotiota.+Opi+rauhassa,luota+itseesi+jos+kerran+olet+oppinut,ja+tiedät+sen.
  7. Pakko+olla+joku+yksilöllinen+tapaus,vaikkaa+sanoit+"hävittää+textareita".+Tulis+mieleen+että+se+lippu+tulee+käyntikorttina+tai+sen+tapaisena,eli+kun+käytät+sen+se+katoaa+ettet+reisssaa+enempää+kuin+yhden+kerran.+Eikö+ajatus+käytettyjen+lippujen+muistissa+pysymisetä+ole+outo,vaikka+voihan++niitä+selata+missä+ja+milloin+liikuit.+Taas+jos+on+mustis+puoliso+saat+olla+selittämässä+sille.+Kysy+operaattorilta+kun+onhan+tuo+aika+kiusallista+vaikka+olisit+rikas+ei+kukaan+halua+maksaa+kahteen+kertaan,mutta+luulen+sen+olevan+tallessa.+Minulla+on+tuttuja+joilla+kaliita+Samsung+puhelia+ja+taas+työkäytössä+tosi+vanhoja+joten+empä+usko+että+luurin+merkki+on+se+tekijä,en+kyllä+ole+saanut+kuulla+keneltäkään+muistakaan+puhelin+merkeistä+tuon+kaltaista+vikaa.+Tiedän+kyllä+että+sinua+on+voitu+huijata+ja+viereen+istunut+henkilö"imaisi+lippusi+kun+avasit+puhelimesi",ei+mikään+temppu+jos+suojaukset+ei+kunnossa".+Kaksi+kertaa+olen+vahingossa+pankkikortilla+maksanut+tuon+25e,kun+vähän+hupsu+tyttö+vielä+kassalla,toisen+kerran+meni+kaverini+ostoksiin+kun+sekoiltiin+kumpi+maksaa+joten+miksi+se+ei+käy+myös+puhelimella.+Sait+minut+epäluuloiseksi+joten+aion+tarkistaa+miten+sinulle+kävi+pankista+ja+operaattorilta,viestit+ei+vaan+katoa+itsestään.+Toivottavasti+saat+tietoa+ja+jos+huijaus,kirjoittele+vaikka+palstalle+että+tietää+varoa,toivotan+onnea+että+oli+ajatus+katko+että+se+jäi+jotenkin+kesken+eikä+edes+koskaan+tullut+viestiä.