Valikko
Aloita keskustelu
Hae sivustolta
Kirjaudu sisään
Keskustelu
Viihde
Alennuskoodit
Black Friday 2024
Lainaa
Treffit
Säännöt
Chat
Keskustelu24
profiilit
Frog47
profiilit
Frog47
Frog47
Vapaa kuvaus
Aloituksia
0
Kommenttia
190
Uusimmat aloitukset
Suosituimmat aloitukset
Uusimmat kommentit
Nuorempana+jaksoin/pystyin+15-30min+aktiin,+silloin+tähtäimessä+oli+aina+ensin+naisen+orgasmi+ja+sitten+oma.+Nyt+kun+ikää+on+48v.+En+kiiruhda+kohti+omaa+orgasmia,+koska+siihen+loppuu+se+paras+nautinto.+Ehkä+tunti+on+sopiva+aika,+riippuen+naisesta,+kuulostelen+naisen+tuntemuksia+ja+kun+on+oikea+hetki,+tulen+kun+haluan.
15.05.2017 22:07
Sinä+olet+nuorille+miehille+"turvallista"+seuraa,+tuskin+mieleesi+edes+tulee+,+heidän+omien+suhteiden+sotkeminen.+Jos+taas+ne+miehet+tapaisivat+ikäisiään+naisia,+varattuja+tai+vapaita,+on+huomattavasti+suurempi+riski,+että+se+nainen+ihastuu/rakastuu+kyseiseen+mieheen.+
Se+mitä+kokemukseen+tulee,+niin+varmasti+molemmista+ikäluokista+löytyy+yhtä+paljon+kokeneita+naisia,+mutta+iäkkäämmät+todennäköisesti++puhuvat+enemmän+siitä+mitä+itse+haluavat,+ja+sehän+kiinnostaa+monia+miehiä.
Oman+kokemuksen+mukaan+pelkkä+seksisuhde+toimii+paremmin+yli+35v+naisten+kanssa.
Itse+olen+48v.+Varattu+mies.
Ehkäpä+tällekkin+kesälle+etsin+jonkun...kivan+ja+piristävän.
15.05.2017 16:11
Pienet+ovat+seksikkäämmät,+minua+ne+ainakin+vetävät+enemmän+puoleensa,+silikonit+ei+yhtään...
Ole+ylpeä+omasta+vartalostasi!
14.05.2017 21:34
Tuo+on+jäänyt+elämästäni+puuttumaan,+raskaana+olevan+puolison+kiima.+Kiinnostaa+ja+kiihottaa+kyllä!
05.05.2017 15:36
Itselläni+oli+pari+kesää+sitten+pieni+suhde+nuorehkon+naisen+kanssa.+Homma+alkoi+rahalla,+hän+olmoitti+maksullisista+palveluista,+joskus+sitten+kysyin+häntä+mukaan+illan+viettoon+kaupungille,+jonka+jälkeen+tapailimme+joskus+seksin+puitteissa+joskus+muissa+merkeissä.+Aina+tavatessamme+minulla+oli+joku+lahja+mukana,+aina+yhdessä+liikkuessamme+maksoin+kaikki+kulut,+niinkuin+herrasmiehen+kuuluukin,+selvää+rahaa+annoin+joskus,+pienehköjä+summia.+Mukavaa+oli,+niin+pitkään+kun+hän+osasi+pitää+rakastumisen+erillään.
ehkä+nykyään+voisi+tulla+uusi+juttu+kysymykseen,+tuo+edellinen+juttu+vaan+mietityttää,+kun+en+halua+ketään+satuttaa...
05.05.2017 08:38
Harrastaisin.+"Hävetköön+se+mies,+joka+ei+kiimaista+naista+auta"...ei+vaan,+yritän+aina+mahdollisuuksien+mukaan+auttaa+ikävässä+tilanteessa+olevia+naisia.
Rakkautta+voi+olla,+vaikka+seksi+puuttuu.+Hyvää+seksiä+voi+olla,+vaikka+rakkaus+puuttuu.
Sitä+minäkin+oldn+ihmetellyt,+miksi+pysyä+yhdessä,+jos+toinen+kärsii+seksittömyydestä.
05.04.2017 09:14
Oikeestikko?++Kertoisitko+vähän+elämästäsi,+kuinka+paljon/usein+seksiä+haluat,+kuinka+tuskaista+on+olla+ilman?
Olisi+kiva+jutustella+asiasta+lisää....
04.04.2017 21:57
Pienet+rinnat+ovat+minunkin+mieleen!+Vaikkakin+naisen+iloisuus+ja+avoimuus,+on+asioita+jotka+saavat+minut+innostumaan.
Isot+rinnat+ei+niinkään+vedä+puoleensa,+viimeisenä+silikonit:(
20.03.2017 22:07
Olen+47v+mies,+avo/avioliitossa+elänyt+13v.+Pari+vuotta+taaksepäin+olin+varma+ettei+minusta+"pettäjää"+tule.+Aikain+saatossa+meillä+vaino+oli+se+"väsynyt"+puolisko,+itse+olisin+tyytynyt+vaikka+kerran+kuukaudessa+meininkiin,+mutta+kun+aina+oli+syynä+väsymys,+väärä+kellonaika,+ym.ym.+Hommat+jäi+todella+harvaksi.
Annoin+itselleni+periksi,+kävin+ensin+maksullisissa,+sitten+parilla+risteilyllä....
Meitä+puutteessa+eläviä,+parisuhteessa+olevia+on+yllättävän+paljon!+
En+tällä+hetkellä+etsi+aktiivisesti+seksiseuraa+kodin+ulkopuolelta,+mutta+en+kieltäydy+enään+vastaan+tulevista+mahdollisuuksista.
En+kehuskele+toimillani,+enkä+ketään+yllytä+samaan,+mutta+itselläni+tapaamilla+naisilla+on+kyllä+ollut+mahtavia+leikkejä!
Olen+edelleen+naimisissa,+tuskin+olisin,+jos+en+olisi+astunut+sen+kielletyn+raja++yli.....
16.03.2017 14:58
Ikä+ei+siinä+pajoa+merkkaa,+kunhan+muut+asiat+on+kunnossa.
03.03.2017 17:52
Rohkeasti+vaan!+Tutustu+itseesi+ja+haluisihi!+Moni+nainen+"unohtaa"+selsuaalisuutensa,+perheen+perustamisen+ja+muiden+arkikiireiden+aikana,+kun+sitten+asia+tulee+jollain+tavalla+aktivisemmin+mieleen,+jäädään+helposti+murjottamaan+omaa+ikää+ja+vartaloaan.+Aikaa+ja+mahdollisuuksia+löytyy,+haluja+sekä+intoa+myös,+lopulta+saat+palkinnoksi+jotain,+jonka+muistat+loppuikäsi!
Tutustu+itseesi...
03.03.2017 16:22
Eikös+tuo+itsetyydytykse+terveysvaikutus+ole+todidtettu+monet+kerrat!+Mieli+ja+sydän+tykkää,+sekä+energiaa+kuluu.
Tuttavapiirissä+tiedän+ainakin+kahden+naisen+tekevän+sitä+miltei+joka+päivä.
03.03.2017 09:12
Mulla+asiat+toisella+tavalla:+vaimo+ei+seksistä+juurikaan+välitä,+nauttii+kyllä+mutta+on+enemmän+kiirehtijä+kui++nautiskelija.+Itsellä+riittäisi+haluja+uusiin+juttuihin+ja+paikkoihin,+vaimon+vaatimuksesta+tiedän+tarkkaan+missä+ja+miten+meillä+toimitaan:(
Olenkin+ollut+tuhma,+ja+käynyt,+tai+paremminkin+päässyt,+toteuttamaan+omia+unelmia+vieraan+naisen+kanssa.+Olen+saanut+tehdä+kuten+minä+haluan,+olen+muokannut+pikaisesta+rutiini+seksistä,+suuren+nautinnon,+pitkän+kiusottelun,+suloisen+suukottelun+kautta+kiireettömään+aktiin+päättyvään+yhdessä+oloon,+mutta+harmittavasti,+vieraan+naisen+kanssa.
Kuitenkin+kotona+olen+nyt+iloisempi,+pirteämpi,+avuliaampi.
Vaimoni+on+varmasti+minulle+paras+ja+sopivin+puoliso+miten+vain+asiaa+ajatteleekin.
Moni+ei+pysty+pelkkään+seksisuhteeseen+toisen+ihmisen+kanssa,+mutta+minulla+se+on+ainakin+toiminut.+Sopimuksista+on+pidettävä+kiinni+molemmin+puolin!
27.02.2017 13:50
On+täällä+asiallisiakin+miehiä!
Ainakin+jokunen.
Olen+aina+kunnioittanut+naisen+tarpeita!+Sekä+pitänyt+sovituista+asioista+kiinni!
23.02.2017 10:15
Viikolla+10+Levillä...
22.02.2017 07:09
Kyllä+voin+pitää+20v+naista+haluttavana,+mutta+en+mielelläni+enää+aloittasi+seksisuhdetta+noin+nuoren+naisen+kanssa.+En+halua+vahingoittaa+ketään+ja+onkin+suuri+riski,+ettei+parikymppinen+nainen+osaa+pitää+hyvää+seksiä+pelkkänä+seksinä.+Tunteet+ja+rakastuminen+sekoittaa+nuoren+naisen+pään...
Oman+kokemuksen+mukaan+noin+käy+aika+helposti.
Minä+siis+47v.
24.01.2017 21:51
Olispa+minulla+tuonlainen+nainen...;)
13.01.2017 15:07
On+kyllä+mukava+huomata+kuinka+tyytyväiseksi+nuorikin+nainen,+seurassani+tulee.+
Melkein+naurattaa,+ne+tilanteet,+jolloin+nuori+nainen+sanoo+"älä+vaan+lopeta".+Liian+moni+joutuu+tyytymään+aivan+liian+hätäiseen+toimintaan!
Mulla+ei+ole+mihinkään+kiire,+kohteliaasti+nainen+aina+ensin:).
Juu+tiedän+kyllä+mitä+tarkoitat!
12.01.2017 21:51
Hienoa+tekstiä+"pisamaposki"!
Mukavaa+todeta,+kuinka+moni+nuori+nainen+todellakin+haluaa,+kaltaistani+vanhempaa+herrasmiestä!
Näin+on+kokemuksenikin+mukaan!
Innoissani+odotan+tulevaa+risteilyä...
Herra+47v.
12.01.2017 11:34
Olen+nyt+47v.+Nuorin+nainen,+johon+minulla+on+ollut+seksisuhde,+on+24v.+Mukavaa+todeta+kuinka+paljon+nuori+nainen+voikaan+nauttia+tälläisen+"vanhemma"+herrasmihen+seurasta.+Ehkä+kuitenkin+tärkeämpää+on+löytää+avoin+ja+aktiivinen,+sekä+pidemmästä+intiimistä+tuokiosta+pitävä+nainen.+
Menen+Lahteen+loppuviikoksi,+tapaankohan+siellä+kenties+jonkun+uuden+tuttavuuden...
frog47(at)suomi24.fi
05.01.2017 17:28
3 / 10