... on se, että muka voisi itse valita ajatuksensa. Koska feminismi vielä esittää, että miehet ajattelevat SIKAMAISESTI, se johtaa kuvitelmaan, että miehet itse valitsevat OMASTA VAPAASTA TAHDOSTAAN törkeät ajatuksensa,…
Makean himo syntyi aikoinaan, kun todella ainoa luonnon makea eli hunaja oli aivan harvinaista herkkua. Sokeriin ei tietenkään ollut varaa ennen 1700-lukua, ja silloinkin vain hyvin varakkaissa piireissä. Sen aikaisille…
Hyvää Joulun odotusta, Siunattua Joulua ja Uutta Vuotta 🦄:lle ja miehelleen toivottaa kynä..mi. 🌹👀
Hävettää oikein kertoa, että vasta eilen osasin oikeaan nettiosoitteeseen, jossa esiteltiin pillukoruja. Olen lujasti sitä mieltä, ja biologisin perustein, että naisen kaunein on kauneinta, mitä mies on koskaan nähnyt. …
Olen ollut havaitsevinani, kuinka MIELIALA vaikuttaa alastomana. Jos tuttu nainen on ollut usein mukana yhteissaunassa, hänestä varmaan tuntuisi, että olisi selityksen velkaa, jos yhtäkkiä ei tulisikaan, siis tulee. Mut…
Nykysuomalaisen tavan mukaan joulu loppuu 'Kolmen kuninkaan päivänä" eli loppiaisena. Sai aiheensa itämään tietäjien saapumisesta Jeesuksen seimelle. Maagit, μάγοι, mágoi tarkoitti zarathustralaisia pappeja, tuttuja kai…
Sanna Ukkola on taas osoittanut melkoista siviilirohkeutta asettuessaan miesten pilkkaamista vastaan, mutta tilanne ei ole lainkaan niin huono, kuin hän pelkää. 1. Miesten pilkkaaminen on hyvin pienen ryhmän, feministie…
Anonyymi kommentoi: "Tai ehkä se on ollut sitten niiden parempien piirien tapa, jota tavallinen rahvas ei ole jakanut. Aloittajan on muutoinkin kertonut liikkuvansa paremmissa piireissä ja se voi selittää." Vastasin: "A…
Kun vapaamielinen joutuu moralistin painostamaksi, ja siihen kerron, että myös vapaasti voi elää, moralisti syttyy polttavaan vimmaan, koska tuntee, että vaadin häneltä vapaamielisyyttä. En vaadi. Hänellä on täysi oikeu…
Vaikka kristinusko on rajusti ohentunut ja kannattajakunta pienentynyt, uskontotieteilijät ovat lujasti sillä kannalla, että uskonnollisuus ei ole vähentynyt. Mistä on kyse? Uskonnot on aina korvautuneet TOISELLA uskonn…
Olen kiinnittänyt huomiota, että palsta on täynnä erisuuntaisten humanistien kirjoituksia, joissa valitetaan, miten kirjoittajaa ei arvosteta, mutta en ole tavannut ainuttakaan, jossa luonnontieteellisesti tai teknisest…
Kun Ilkka Kanervan matka päättyi, monien puolueiden edustajat lausuivat, kuinka miellyttävä henkilö tämä oli ollut. Mutta Katainen pysyi aivan hiljaa. Oli näes pääministerinä erottanut ministerinsä, Kanervan. Kataisella…
Metsästäjät esiintyvät mediassa LUONTOIHMISINÄ kertovat pitävänsä huolta luonnon ja riistakantojen tasapainosta. Tosiasiassa he ovat alhaista sakkia, joka murhanhimossaan ja umpihumalassa sohii pyssyllään sinne tänne. A…
Tavallisesti, kun olen analysoinut feminismiä, olen kiinnittänyt huomioni ad hoc -tyyppiseen, tilanteen mukaiseen filosofiaan, vihamielisyyteen, syntyhistoriaan 1960-luvun Amerikassa muiden vihaoppien joukossa ja vaikeu…
Taas kerrottiin, että Suomessa syntyvyys on vähentynyt. Biologisen teorian mukaan lapsen saaminen ei ole seksin motiivi, vaan seksin miellyttävyys. Lapsen saaminen on evoluution luoma VÄLTTÄMÄTÖN ja TIEDOTON sivutuote, …
Teeveessä oli elokuva rippikoululeiristä, Paratiisi. Leiriä veti avaramielinen hiukan vanhempi miespappi ja moralistisempi naispappi. Elokuva oli kokonaisuudessaan aika vastenmielinen. Tunnelma leirillä oli suoraan sano…
Herttaisen ja suloisen vaimoni vanhemmilla oli kelvoton avioliitto. Me kaikki kahdeksan lankomiestä havaitsimme, että sen sai aikaan erittäin yksinkertainen ja jääräpäinen isä. Tuskissaan äiti haaveili, että edes yksi h…
Aikaisemmin, vielä minunkin nuoruudessani 50 - 60 -luvulla, pyrittiin antamaan sellainen kuva, että naiset olivat syntymäluonteeltaan yksi- ja miehet moniavioisia. Myös naiset pitivät yllä tätä myyttiä, ettei heitä vain…
Kansa selittää perinteitä, vaan ei todellisuutta noudattaen, että alkoholistit eivät edes halua parantua, kun eivät muka hakeudu hoitoon. Kansa myös luulee, että alkoholistit eivät usko olevansakaan alkoholisteja, vaan …
Jos länsi ei olisi uskonut Ukrainaan, ei olisi alkujaankaan toimittanut sota-apua, vain humanitaarista. Viimeistään valloitussodan eli 'sotilaallisen erikoisoperaation' alkaessa länsi päätti, kumpi voittaa.