jeejees

![]()
Sanotaan että ei vapaata vangita voi. Kyllä pervokin voi, mutta vain rakkauden kahleisiin..niihin pehmustettuihin. Hän jopa toivoo sitä. Mutta kenellä ne kahleet on? Mut on nyt testattu. Testituloksia Olet 74% hyvä ihminen. Olet 52% tylsä. Henkinen ikäsi on 21 vuotta. Olet 43% friikki. Olet 48% Elitisti. Olet 13% psykopaatti. Olet 30% kova jätkä.. huhh???? Ei kai hirveen paha?? [email protected] Suosikkibändit/artistit: Melkein kaikki hyvä muza menee Suosikkileffat: Bronkat, kauhut ja fantasia Lempikirjat: Hyvä kirjallisuus, tietokirjat Vapaa-aikanani: Luon ja kokkaan..joskus pidän hauskaakin Suosikkipalstat Suomi24 Keskusteluissa: The whole wide world Katson tv:stä mieluiten: Hubaa Kotieläimet: Koirat ja kissat..rotat..jos ois niin ois noita En pidä: Tiukkapiposuus, suvaitsemattomus, nössöys Ruoka & juoma: Hyvä ruoka..faffa äkänen Linkit: http://galleria.suomi24.fi/HYPERVOKKI, http://www.youtube.com/watch?v=s1jbXNLvJ2g, http://www.youtube.com/watch?v=gY1YmnKS_kQ, http://www.smurf.com/home-en, http://fi.wikipedia.org/wiki/Peruna, http://fi.wikipedia.org/wiki/Makkara, http://www.kolumbus.fi/rahola/sanastot/makkara.html, http://www.mastiffit.com/, http://p4.foorumi.info/lesliewestinnurkka/, http://joutonotko.vuodatus.net/ Kotimaa: --- Koulutus: --- Ammatti: Muu Työskentelen: maalari,entisöijä,keittiötyöläinen,taiteilija Siviilisääty: Sinkku Lapset: ---
Aloituksia
1779
Kommenttia
11572
vappendaali lähenee
..se on just kohta.. ajattelin ostaa helmi kermaliköörii..koska baileys on niin kallista.. sit mä meinasin ostaa väkevää12438- 19438
mixi taidemaalarit ovat
..yleensä vähän hörhöjä tai hulluja?.. oon tullut siihen päätökseen että tärpättihöyryillä on jotain tekemistä asian kan14437runo huuhaalle
..näin uusi päivä koitti.. kun herätyskello korvan juures soitti.. perkele se lauantai olikin.. kas näin päivissä sekais11437sateenkaaren päästä
sateenkaaren päästä löytyy..ei kultaa, ei toissukupuolisia vaan rainbow-kaljaa... illalla alkaa kuulemma sade joten odot1437kadotin kännykän
..vaikka itsevarmana oon aina sanonut että kännykkääni en kadota oli olotila mikä tahansa..nyt se jossain seilaa.. noh..15433- 2433
kekkuli ja mä..
..oltiin viikonloppuna nin tuubas taas.. joku kutsu kissalan pojat mut kekkuli joutu vaan puhutteluu.. pian kekkuli olik8431mökkiunelmia
..niin se joka kesäinen mökkikuume iski jälleen.. ois niin jees löytää kunnon vaarinmökki jota kunnostaa.. taitojen muka9430mitä löytyy nappaimistostanne?
..yritin nuuhkailla huuhaata.. sähkölle haisoo..?? sitten haistelin nappaimistoa.. nuuhkasin nenääni pölyä, leivänmuruja10429pakko-oire...
..pakko-oire on kirjoittaa huuhaalle..mutta minä sanon..hillitse himosi niin teen sinulle ruisvoileivän salamilla..4428iloitse ihminen..
..elämästäsi..itsekin iloitsisin jos ihmiset eivät nälvis eikä vattaa närästäis.. mä kun osaan empaattisesti ottaa osaa19428tontut tuovat jouluflunssan
Väite. Bakteolorogian professori Pertti erkkeri Ervokki on omien kokemuksian ja tutkimusten mukaan tullut siihen päätök10428pikku muistutus noista
..pikkujouluista sekä varoitus.. miettii tarkkaan ketä pyytää bileisiin ja keneltä karkaa homma käsistä.. kuvasarja per12427- 8427
Intiasta saa
..ei mulla muuta mutta intiasta saa 16 eurolla tietokoneen. Nyt kaikki intiaan halvan tietoneen perään.24424- 5422
dulanogrillimakkara
dulano grillimakkara lidlissä maksaa entisen 1,09e sijasta 1,45 e.. tulin huomanneeksi. pakaste vadelmat ovat nousseet 412421euroviisukarsina..
..aivojen vetreytysseksi muistoja.. menneisyyden Movetroni.. jos meet sen luo.. se opettaa kuinka pelataan ristinollaa..8420napanukkaa ruhtinaallisesti
..myytävänä suoraan omasta navasta..jos valokuvaisin napani ja lähettäisin sen jollekin typylle netitse..loppuisiko kijo10419