Valikko
Aloita keskustelu
Hae sivustolta
Kirjaudu sisään
Keskustelu
Viihde
Lainaa
Treffit
Säännöt
Chat
Keskustelu24
profiilit
helsinkijokkeri
helsinkijokkeri
helsinkijokkeri
Vapaa kuvaus
Kotimaa: --- Koulutus: --- Ammatti: Muu Siviilisääty: Varattu Lapset: Olen ylpeä vanhempi
Liittynyt 21v sitten
9
aloitusta ·
11831
kommenttia
Uusimmat aloitukset
Suosituimmat aloitukset
Uusimmat kommentit
Et+tainnut+olla+paikalla+katsomassa,+sitä+että+ihmeitä+tapahtui+koko+ajan+joka+puolella.+Ihme+sinänsä,+että+niistä+kirjoitettiin+vasta+kymmeniä+vuosia+jälkeenpäin-+miksi+edes+silloin.+Ja+tosiaan+sen+ajan+historioitsijat+eivät+mainitse+yhtään+ihmetekoa.
30.04.2018 17:59
Tiedän+kokemuksesta,+että+tuollaisia+juttuja+keksitään+uskovien+piireissä.+Ei+kuitenkaan+luterilaisuudessa.
30.04.2018 17:55
Joo.+Yksi.uskis+on+henkilö,+joka+ei+tunne+ainuttakaan+homo+eikä+biseksuaalista,+mutta+esiintyy+kaiken+"tietävänä".+On+kyllä+ylimielisin+ihminen,+jonka+teidän.
30.04.2018 17:51
Kuinka+niin.+Ketä+näpäytän?+Yleensä+tyhmiä+juttuja+esittäviä+sekä+omahyväisyyteen+harhautuneita.
30.04.2018 17:42
Tosin+"teette+suurempia+tekoja+kuin+minä",+joten+osasi+Jeesus+ainakin+valehdella.
Siihen+aikaan+liioiteltiin+valtavasti,+ja+niin+tehdään+uskovien+piireissä+nykyäänkin.+Säälittävää.
30.04.2018 17:37
Sinulla+on+tärkeintä+napauttaa+ja+pitää+toisia+alempiarvoisina
No+sen+olemme+uskovista+oppineet+jo+persta2012:lta.
Me+selviämme+kyllä+hyvin+ilman+Raamattua.+Se+kertoo+sen+ajan+ihmisten+touhuista,+joilla+ei+mitään+tekemistä+meidän+touhujemme+kanssa.
30.04.2018 17:31
Ihminen+on+eläin.+Meillä+on+omat+kommunikointitapamme,+syömme+sekä+kasveja,+että+eläinkuntaa,+olemme+kaksijalkaisia+ja+kädellisiä+kuten+apinat,+uimme,+olemme+vaanineet+saalista,+osa+meistä+on+hyvinkin+karvaisia.
Mikä+meidät+erottaa+muusta+eläinkunnasta?+Jokaisella+lajilla+on+omat+tapansa+ja+ulkomuotonsa.
30.04.2018 17:26
EVITA.+Siis+rukoilu+on+turhaa.
Jumala+kun+ei+ihmisiä+kuuntele,+vaan+"Jumalalla+on+omat+suunnitelmansa".
30.04.2018 17:19
Itse+en+ole+osallistunut+yhteenkään+marssiin,+paitsi+armeijassa.
30.04.2018 17:16
En+ole+vaihtanut,+mutta+katsoin+sähköpostia+ja+sen+jälkeen+menin+samalla+tälle+palstalle.+Ja+syy+voi+olla+siinä,+että+minulla++oli+yli+10+vuotta+vain+helsinkijokkeri.+Sillä+kirjoitin+palstalle+kuin+palstalle.+
Homosteluviestejä++ei+taida+olla+ainuttakaan.+Olen+kertonut+vain+kokemukseni.+Vai+onko+sekin+sinusta+homostelua?+Olet+aika+alkeellinen+tapaus.
25.04.2018 00:08
Missä+olet+perseeni+nähnyt,+muistatko+sitäkään?
+Mulla+on+käytössä+kaksi+nikkiä,+ja+olen+kirjoittanut+tälläkin+vaikka+kuinka+monta+vuotta+näille+palstoille.+Seksipalstoille+kirjoitin+lähinnä+vuonna+2005.+Pidin+ihmeenä,+että+pystyin+antamaan+neuvoja+nuoremmille+heteroseksiin.+Ehkäpä+siitä+oli+jollekin+hyötyäkin.
24.04.2018 23:39
Miksi+kuvittelet+mielipiteesi+olevan+jotenkin+erityisen+tärkeä?+
Se+on+vain+yksi+mielipide+muiden+joukossa.+Ja+tiedoksi:+minulla+on+kaikkea+muuta+kuin+läskiperse.+Yritä+muistaa+edes+tämä.
24.04.2018 23:27
Raamatussa+synnit+ovat+tekoja,+joista+rangaistaan.
23.04.2018 13:41
Vaikea+sanoa.+Nykyään+monen+maan+laissa+kielletään+vain+yhtyminen,+jota+Raamatussakin+hyvin+varmasti+tarkoitetaan.+En+usko+Raamatun+tarkoittavan+epämääräisiä+asioita.
23.04.2018 13:40
Heh.+Minä+uskon+suhteellisuusteoriaanja+painovoiman+lakiin,+vaikka+ne+eivät+ole+persoonia.
Itse+olen+sateisen+kauden+jälkeen+nähnyt+kuinka+luonto+herää+ja+syntyy+aivan+uusia+kukkia+ja+kasveja.+Ne+tarvitsevat+syntymiseen+nimittäin+vettä,+aurinkoa+ja+happea.+Eivät+Jumalaa.
23.04.2018 13:37
Aivan,++ja+jos+eivät+ole+sukupuolisessa++suhteessa+samaan+sukupuoleen,+vaan+vaikkapa+vastakkaiseen,+niin+synti+säilyy:++jos+tekee+vaikka+hommia+sapattina/lepopäivänä.
23.04.2018 13:28
Miksi+Mikko+meni+itse+muuttamaan+Raamatun+sanaa+toiseksi?
Ei+ainakaan+minun+Raamatussa+puhuta+mitään+homoudesta.
29.03.2018 17:41
Herää+silti+kysymys,+että+miksi+aloittaja+valehtelee.++Satun+tietämään+kokemuksesta+nämä+asiat.
29.03.2018 17:38
Tiede+ei+siis+ole+sama+kuin+ateismi.+
Ja+niin+kauan+kun+Jumalasta+ja+Jeesuksesta+ei+mitään+kuulu,+niin+kauan+on+ateisteja.+Ja+sillä+taas+ei+ole+mitään+tekemistä+"paholaisen"+kanssa.
27.03.2018 21:30
13+%+on+käyttänyt+laittomia+huumeita,+alkoholia+ja+poppersia+siis+"valtaosa".
Omat+kokemukset+ovat+aivan+muuta.+Yksi+hetero+käytti+alkoholia,+yksi+homo+poppersia.+
Homoseksiin+ja+homona+olemiseen+ei+tehoaineita+tarvita,+mutta+yhteen+touhuun+jotkut+voivat+tarvita+tehostetta+ainakin+joskus:+peppuseksiin.
27.01.2018 09:22
2 / 592