Vapaa kuvaus

Kotimaa: --- Koulutus: FM Ammatti: Muu Siviilisääty: Naimisissa Lapset: 1

Aloituksia

70

Kommenttia

183

1. Tunteeko kukaan tätä?

Opin jo lastentarhassa 80-luvun alussa laulun "Pikku prinsessa Ruusunen"ja olen laulanut sitä koko ikäni, mutta kukaan e
    Musiikki
    0
    386
  2. Kirjeenvaihtoon?

Haluaisin kirjeenvaihtoon eestiläisen naisen tai miehen kanssa. Haluan harjoitella eestin kieltä, mutta olisi hyvä, jos
    Ryhmät
    3
    377
  3. Väike Eesti 100 aastat

Head iseseisvuspäeva kõigile eestlastele! <3
    Eesti foorum
    1
    371
  4. Jos voisin!

Minusta on aina ollut hauska rutistaa pehmeitä ihmisiä. Jos vain kerrankin saisin luvan puristaa niin kovaa, kuin ikinä
    Rakas päiväkirja
    0
    370
  5. TV-kanavat eivät näy

Digiboksini ei näytä yhtään tv-kanavaa, mutta radiokanavat kuuluvat televisiosta! Minun piti illalla katsoa Yle Teemaa,
    Laitteet
    1
    350
  6. Mielipiteenne

Oheinen tekstinpätkä kuuluisi oikeastaan faninovellipalstalle, mutta näytän sen täällä, koska käytin alempana olevassa h
    Kirjailijanalut
    7
    342
  7. Jälleen kerran!

Eikö minusta todellakaan välitä sellainen mies, jonka kasvoissa on epämuodostuma? Hän etsi seuraa keskustel
    Rakas päiväkirja
    2
    330
  8. Voi hemmetti!

Kenenkään ei tarvitse tulla väittämään, että olisin kirjoittanut raiskauksesta, jos en ole tehnyt niin! Ei kai olkapään
    Rakas päiväkirja
    0
    324
  9. Nimimerkille mutsisonniin

Hei sinä, joka käytät sivuilla rekisteröimätöntä nimimerkkiä "mutsisonniin"! Muistatko, kun annoit kerran toukokuussa mi
    Etsintäkuulutus
    0
    319
  10. Taotaon jaksosta

Olen seurannut viime syksystä asti piirrossarjaa Taotao, pieni pandakarhu, joka esitettiin ensimmäisen kerran lapsuudess
    Piirretyt
    1
    303
  11. Mietityttää

Olen osallistunut kirjoittajakursseille ja lukenut joskus lehdistä kustannustoimittajan työstä. Yksi asia on jäänyt epäs
    Kirjailijanalut
    1
    293
  12. Löytyisikö?

Onko täällä Oopperan kummituksesta kiinnostuneita? Tiedän lukemattomia kansainvälisiä aiheelle omistettuja sivustoja ja
    Teatteri ja musikaalit
    0
    281
  13. Vammaisille vanhemmille

Olen lievästi CP-vammainen. Odotan huhtikuussa syntyvää vauvaa, ja kumppanini ja minä suunnittelemme naimisiinmenoa enne
    Liikuntavammaiset
    1
    254
  14. Huckleberry Finnin seikkailut

Kuuntelin tänä vuonna Huckleberry Finnin seikkailut äänikirjana, ja olen jo aiemmin lukenut osia teoksesta. Edesmennyt i
    1
    217
  15. Poikavauva

Olemme valinneet pojallemme nimen Erik Joonatan. Kumpikin nimi on peräisin kirjallisuudesta, ja Erik-nimi tuli mieleeni
    Poikien nimet
    10
    212
  16. Välinpitämättömyyttäkö?

Mitä mieltä olette tästä viestistä, joka kiertää sähköpostina ennen toista kierrosta? Presidentti Halosen kehotus joulu
    Vaalit
    1
    211
  17. Solmisaatiosta

Etsin muutama päivä sitten Netistä tietoa säveltavujen do-re-mi jne. käytöstä. Soitin lapsena pianoa seitsemän tai kahde
    Yleistä musiikista
    0
    188
  18. Termistä puolieestiläinen :)

Mitä mieltä tämän palstan eestiläiset, jotka seurustelevat tai ovat naimisissa suomalaisen kanssa, ovat nimityksestä puo
    Eesti foorum
    10
    183
  19. Mietteitä

Mistä on kyse silloin, kun mies seksin aloittamisen jälkeen ei enää välitä puhua muista aiheista ja alkaa lähettää keske
    Suhteet
    1
    180
  20. Mietteitä

Satuin löytämään Netistä muutaman vuoden takaisen lehtijutun, jossa siteerattiin Leena Hietasen mielipiteitä Eestin neuv
    Eesti foorum
    3
    162