pikkubellu

Kotimaa: --- Koulutus: FM Ammatti: Muu Siviilisääty: Naimisissa Lapset: 1
Aloituksia
70
Kommenttia
183
Huomasitteko?
Tämän päivän jaksojen numerot olivat 896, 897 ja sitten yhtäkkiä 901! Ensi viikolla jaksot jatkuvat numerosta 902. Tarki1430- 1401
TV-kanavat eivät näy
Digiboksini ei näytä yhtään tv-kanavaa, mutta radiokanavat kuuluvat televisiosta! Minun piti illalla katsoa Yle Teemaa,1385Kirjeenvaihtoon?
Haluaisin kirjeenvaihtoon eestiläisen naisen tai miehen kanssa. Haluan harjoitella eestin kieltä, mutta olisi hyvä, jos3381Jos voisin!
Minusta on aina ollut hauska rutistaa pehmeitä ihmisiä. Jos vain kerrankin saisin luvan puristaa niin kovaa, kuin ikinä0372Jälleen kerran!
Eikö minusta todellakaan välitä sellainen mies, jonka kasvoissa on epämuodostuma? Hän etsi seuraa keskustel2359Mielipiteenne
Oheinen tekstinpätkä kuuluisi oikeastaan faninovellipalstalle, mutta näytän sen täällä, koska käytin alempana olevassa h7354Voi hemmetti!
Kenenkään ei tarvitse tulla väittämään, että olisin kirjoittanut raiskauksesta, jos en ole tehnyt niin! Ei kai olkapään0339Nimimerkille mutsisonniin
Hei sinä, joka käytät sivuilla rekisteröimätöntä nimimerkkiä "mutsisonniin"! Muistatko, kun annoit kerran toukokuussa mi0326Taotaon jaksosta
Olen seurannut viime syksystä asti piirrossarjaa Taotao, pieni pandakarhu, joka esitettiin ensimmäisen kerran lapsuudess1316Mietityttää
Olen osallistunut kirjoittajakursseille ja lukenut joskus lehdistä kustannustoimittajan työstä. Yksi asia on jäänyt epäs1306Löytyisikö?
Onko täällä Oopperan kummituksesta kiinnostuneita? Tiedän lukemattomia kansainvälisiä aiheelle omistettuja sivustoja ja0289Vammaisille vanhemmille
Olen lievästi CP-vammainen. Odotan huhtikuussa syntyvää vauvaa, ja kumppanini ja minä suunnittelemme naimisiinmenoa enne1288Huckleberry Finnin seikkailut
Kuuntelin tänä vuonna Huckleberry Finnin seikkailut äänikirjana, ja olen jo aiemmin lukenut osia teoksesta. Edesmennyt i1274Poikavauva
Olemme valinneet pojallemme nimen Erik Joonatan. Kumpikin nimi on peräisin kirjallisuudesta, ja Erik-nimi tuli mieleeni10257Solmisaatiosta
Etsin muutama päivä sitten Netistä tietoa säveltavujen do-re-mi jne. käytöstä. Soitin lapsena pianoa seitsemän tai kahde0243Välinpitämättömyyttäkö?
Mitä mieltä olette tästä viestistä, joka kiertää sähköpostina ennen toista kierrosta? Presidentti Halosen kehotus joulu1218Termistä puolieestiläinen :)
Mitä mieltä tämän palstan eestiläiset, jotka seurustelevat tai ovat naimisissa suomalaisen kanssa, ovat nimityksestä puo10211Mietteitä
Satuin löytämään Netistä muutaman vuoden takaisen lehtijutun, jossa siteerattiin Leena Hietasen mielipiteitä Eestin neuv3189Mamma Mia!
Löytyisikö täältä joku, joka lähtisi mukaan katsomaan Mamma Mia! -musikaalia pe 18.5. klo 14 Messukeskuksen uuteen Amfi-0188