Valikko
Aloita keskustelu
Hae sivustolta
Kirjaudu sisään
Keskustelu
Viihde
Alennuskoodit
Black Friday 2024
Lainaa
Treffit
Säännöt
Chat
Keskustelu24
profiilit
pikkubellu
profiilit
pikkubellu
pikkubellu
Vapaa kuvaus
Kotimaa: --- Koulutus: FM Ammatti: Muu Siviilisääty: Naimisissa Lapset: 1
Aloituksia
70
Kommenttia
183
Uusimmat aloitukset
Suosituimmat aloitukset
Uusimmat kommentit
Pete valehteli, kun väitti tänään, ettei Katri sanonut ei. Sanoihan hän aivan selvästi kyseisen jakson lopussa: "Pete, ei!" Tästä huolimatta minulle(kin) on epäselvää, oliko Peten teko tosiaan raiskaus. Sarjan sivuilla väitetään, että Kstri raiskattiin, mutta jollei yhdyntää tapahtunut, ei varmaankaan voida puhua raiskauksesta. Mahtaakohan totuus ikinä selvitä?
23.01.2007 20:21
Jos Elina on raskaana, hän ei voi missään tapauksessa kertoa Tuomolle. Hänhän on pitkään halunnut lasta, joten hänen kannaltaan asia olisi myönteinen. Salla sen sijaan ei ikinä antaisi anteeksi kummallekaan, jos saísi tietää totuuden. Olen joka tapauksessa varma, että aborttia Elina ei tekisi - keskenmenohan oli hänelle äärettömän suuri suru.
23.01.2007 13:42
On tosi, et ei ole nii tähtis, mida nime kasutatakse. Minu point oli, kas see ei eestlastele meeldi, et ma ütlen "väikene Eesti" ja "väikene sugulasrahvus", kuigi see tähentab ainult sympaatilist suhtumist. Soome või ju ka väikeseks nimetada. :)
15.01.2007 15:32
En osaa venäjää, mutta eikös Tallinnasta ole aikoinaan venäjän kielessä käytetty nimeä Kolyvan tai jotakin sentapaista?
12.01.2007 13:58
Lempifantasiassani vieras mies on johdattamassa nuorta naista piilopaikkaan. Matkalla hän alkaa hyväillä ja suudella naisen olkapäitä, mutta kun tämä koettaa riistäytyä irti, mies uhkaa häntä eräänlaisella köydellä. Myöhemmin sama fantasia päättyy yhdyntään, johon nainen ainakin osittain suostuu.
Minulla on myös monta vuotta ollut fantasioita, joissa olen itseäni melkein 20 vuotta vanhemman miehen kanssa. Tämä mies on todella lempeä ja kärsivällinen mutta myös intohimoinen. Hän on opettanut minulle monia asioita fyysisestä rakkaudesta - kuvittelen aina hänen kanssaan olevani ujo ja häveliäs. Yleensä kiihotun oikeasti enemmän "ottamisen" kuin hellän yhdynnän ajattelemisesta, mutta tämä fantasiamies saa minut todella kiihottumaan suutelemalla vartaloani joka puolelle ja koskettamalla suudeltua kohtaa kielellään. :)
02.01.2007 00:18
Mitä höpöhöpöväitteitä ne puheet Maarit Salinin paluusta olivat? Maaritin piti muka palata sarjaan viime kuussa. Eipä ole näkynyt! Wikipediassa väitettiin syksyllä myös, että Aamu tulee takaisin keväällä 2007. Hän oli kiinnostava hahmo, joka saisi mielellään palata sarjaan, mutta miksi jonkun väitetään olevan palaamassa, jos tieto ei pidä paikkaansa?
27.12.2006 22:16
Minunkin fantasioissani on usein vanhempi mies - joko äärettömän lempeä tai väkivaltaisen himokas. Hyväksikäyttäjäksi on jopa vaikea kuvitella nuorta miestä.
26.12.2006 17:41
En ole kuullutkaan, että tytöllä olisi isänsä spermaa "siellä". Onhan se tietysti mahdollista. Raskaus voi tosin alkaa yhdyntää yritettäessäkin, vaikka tyttö olisi vielä neitsyt. Jokuhan voi nimittää myöa koeputkihedelmöityksestä alkanutta raskautta neitseelliseksi. Minun viestini pääasia oli kuitenkin se, että jos Maria tuli raskaaksi ns. luonnonmenetelmällä, Jeesus-lapsen siittäjän täytyi olla Raamatun Jumalan valitsema. Mitä tulee Joosefiin, hänen kerrotaan saaneen unessa viestin enkeliltä, mutta viesti saattoi vahvistaa sen, että hän oli liian kunniallinen hylätäkseen Marian, vaikka tälle olisikin käynyt ikävästi.
26.12.2006 14:39
Oletko sinä sitten niitä ihmisiä, joiden mielestä esim. olkapään suuteleminen on raiskaamista? Minä en IKINÄ myönnä, että asia olisi näin!
17.12.2006 11:48
Minunkin mielestäni on epäuskottavaa, että Pete olisi ehtinyt raiskata Katrin. Sitä paitsi jos Pete olisi syyllinen, hänen luulisi joko häpeävän niin, ettei kehtaisi edes näyttäytyä Katrille, tai uhkailevan tätä jotenkin.
Muistaako joku muuten, miten Jennin taannoista raiskausta käsiteltiin sarjassa? Käyttäytyikö Jenni samoin kuin Katri, ja miten Pasi Ruotsalainen toimi jälkeenpäin? En katsonut ohjelmaa noihin aikoihin.
15.12.2006 23:44
Tarkoitit ehkä näitä sanoja. Tämä ainakin on laulu.
Hippa-Heikin laiva se lähti ja huusi.
Kello on kuusi ja pannu on uusi ja
Hippa-Heikin laiva se lähti ja huusi.
Hippa-Heikin laivasta kurkistaa noita.
Ongessa tallukoita, saappaita, kattiloita,
Hippa-Heikin laiva on pullaa ja voita.
13.12.2006 14:04
Minun kreikankilpikonnani on aina ollut seurallinen - se tarkkailee uteliaana ympäristöään ja tulee aina lähelle, kun joku ihminen menee terraarion luo. Se viihtyy kuitenkin yksin pitkiä aikoja. Muutaman kerran se on ollut lattialla toisen kilpparin seurassa ja lähtenyt kävelemään tämän perässä. Konnani näyttää siis olevan sosiaalista tyyppiä. En kuitenkaan aio hankkia sille kaveria.
11.12.2006 23:46
Ihanaa, että joku muukin tuntee tämän laulun. Lauloin sen esikouluvuonna joulujuhlissa ja olen esittänyt sitä usein vanhempanakin. En muuten ole koskaan kuullut kenenkään muun tulkintaa laulusta - siksi se on "minun". :)
11.12.2006 22:52
Ilman tuota videokuvien levittämistä tuo fantasia on aika kiehtova. :) Mutta mitä tarkoitat shemale-käsitteellä?
27.11.2006 14:57
Kiitos asiallisista kommenteista. Tässä ei nyt kuitenkaan ole kyse raiskausfantasiasta vaan tavallisesta tarinaideasta, johon kuuluu seksuaaliset tarpeensa yhteisönsä kieltämällä tavalla tyydyttävä mies.
25.11.2006 22:22
Katri näyttää pitävän kokemustaan hyväksikäyttönä, vaikkei tämän päivän jaksossa käyttänytkään sanaa "raiskaus". :(
20.11.2006 20:50
Älkää menkö asioiden edelle. Ehkä Pete vain yrittää tai suutelee muutaman kerran väkisin.
16.11.2006 16:48
On raukkamaista kiusata eläintä, vaikka sen omistaja kuinka rakastaisi sitä. Eläintä ei toki saa asettaa ihmisen yläpuolelle, mutta on parempiakin tapoja näyttää koiralle perheen arvojärjestys kuin kastella se likomäräksi ja tunkea pesukoneen taakse!
21.09.2006 13:28
Miten joku voi kiusata koiraa tuolla tavalla? Tuosta näkee jälleen kerran, mitä alkoholin liikakäyttö saa aikaan! Jos koira on ainoa syy tuollaiseen käytökseen, niin kyllä jotain on pahasti vialla. Älä ole enää missään tekemisissä miehen kanssa, sillä seuraavalla kerralla hän rupeaa luultavasti kiusaamaan sinua.
21.09.2006 13:22
Minä luin Salkkarien Wikipedia-sivulta, että Aamu tosiaan tulee takaisin. hyvä niin, sillä Aamu on suosikkihahmoni Elinan jälkeen. :)
04.09.2006 15:51
7 / 10