Valikko
Aloita keskustelu
Hae sivustolta
Kirjaudu sisään
Keskustelu
Viihde
Alennuskoodit
Black Friday 2024
Lainaa
Treffit
Säännöt
Chat
Keskustelu24
profiilit
pikkubellu
profiilit
pikkubellu
pikkubellu
Vapaa kuvaus
Kotimaa: --- Koulutus: FM Ammatti: Muu Siviilisääty: Naimisissa Lapset: 1
Aloituksia
70
Kommenttia
183
Uusimmat aloitukset
Suosituimmat aloitukset
Uusimmat kommentit
Olisi kiva, jos Heli löytäisi pian uuden parin. Ei se mahdotonta ole.
23.08.2006 00:19
Olen täysin samaa mieltä siitä, että on erittäin typerää ottaa fiktiivisen (keksityn) hahmon kuolema tms. liian vakavasti. Esimerkiksi Hovimäen Anna raiskattiin eilen näytetyssä jaksossa, mutta minulle ei tulisi mieleenkään luulla, että hänen esittäjänsä olisi raiskattu. Samoin Riku on ilmeisesti kuollut, mutta ei hänen esittäjänsä! Mitä taas tulee joidenkin arveluihin, että Riku vain teeskentelisi kuollutta, tämä idea on mielestäni todella tyhmä.
17.08.2006 14:50
En viitsi kinastella tästä ikuisuuskysymyksestä Latvia-palstalla. Viro on kylmä ja etäinen nimi, ja siksi puhun Eestistä aina kun voin.
12.08.2006 22:38
Uskomattoman säälittävää - etenkin, kun Latviasta vietiin Siperiaan vieläkin enemmän väkeä kuin Eestistä! Minkä hemmetin vapauden, mitkä orjuuden kahleet? Eikö juuri TUO ole orjuutta ja sortovaltaa?! Minkä ihmeen takia juuri latvialaisia kohdeltiin kaikkein kurjimmin? Tekivätkö he eniten vastarintaa vai oliko heillä vain vahvin kansallinen sivistys?
12.08.2006 13:03
Minä ainakin olin onnellinen ja ylpeä, kun romaniystäväni muutama vuosi sitten ensimmäisen kerran kutsuivat minua räkliksi. Tuo nimitys oli minulle lopullinen osoitus siitä, että he olivat hyväksyneet minut ystäväkseen. Valkolaisen ei kuitenkaan pidä ikinä pyytää, että hänestä käytettäisiin romanikielisiä nimityksiä.
18.06.2006 22:46
Minäkin päätin pari vuotta sitten, että tietyn miehen oli vietävä neitsyyteni. Hän kuitenkin laukesi, kun oli vasta työntymässä minuun. Sen jälkeen on ollut kaksi, joilla ei joko ole seisonut lainkaan tai joiden heppi on ollut liian iso. Pari muutakin miestä on yrittänyt rakastella kanssani, mutta he ovat onnistuneet työntymään vain osaksi, koska olen ahtaanpuoleinen.
Ajoittain olen suorastaan epätoivoinen siitä, etten ole löytänyt sopivaa kumppania. Gynekologi tosin sanoi, etteivät paikkani ole liian pienet, mutta eihän ongelma voi olla pelkästään miesten! Enkä voi edes puhua aiheesta sille kaverille, josta juuri nyt olen kiinnostunut, koska hän ei ole maininnut seksistä mitään! Haluaisin kovasti harrastaa seksiä, mutta miehet aina puhuvat kireydestäni ja pelkäävät minun tulevan raskaaksi, "jos ahtaaseen mennessä kumi menee puhki". Lääkärin mukaan olen kuitenkin normaali eikä leikkausta tarvita. Onko muilla vastaavia kokemuksia? Osaatteko neuvoa?
10.06.2006 16:31
Mikä se Ullan uutinen oli?
26.05.2006 00:52
Useimmat fanit eivät voi sietää ajatusta, että Erik raiskaisi Christinen. En halunnut mässäillä raiskauksella, mutta olet oikeassa, juttu voisi olla pitempi.
Oletko käynyt suomalaisilla Oopperan kummitus -sivuilla? Jos sinua kiinnostaa keskustella romaanista ja musikaalista, paras sivusto on tämä:
http://www.angelfire.com/art3/oopperan_kummitus/
Raiskausfiktioista siellä ei tosin kannata puhua, sillä pääylläpitäjä ei voi sietää niitä.
22.05.2006 01:00
Ylen väki onkin epäilemättä kauhuissaan, sillä Ylellä ei ole rahaa niin valtavan show'n järjestämiseen. Saa nyt nähdä, miten kisajärjestelyjen käy - onhan joku jopa vihjannut, että Suomi kääntyisi tässä Ruotsin puoleen. Joka tapauksessa Lordin voitto oli USKOMATON saavutus kaikkien niiden vuosikymmenten jälkeen, jolloin olemme möhlineet Euroviisuissa milloin mitenkin ja jääneer melkein aina hännille. Jo kolmas tai toinenkin sija olisi ollut loistava. HYVÄ SUOMI! :)
21.05.2006 14:39
Olen ollut mukana kurssilla, jolla Kristiina Hehku kävi puhumassa. Hän on varmasti tietoinen asioista, mutta tuo kommentti Pikku kakkosen näkemisestä oli täysin asiaton! Ikään kuin pedofiliasta tai edes sen mahdollisuudesta voisi puhua samana päivänä kuin Pikku kakkosen näkemisestä! :( Toisaalta Okinkaan kertomus ei ole koko totuus.
19.05.2006 17:34
Olen tavannut Okin muutaman kerran 1990- ja 2000-lukujen taitteessa. Olin tuolloin tekemisissä myös muutamien muiden entisten lastenkotilasten kanssa. Vaikka he eivät puhuneetkaan Okin kokemusten kaltaisesta kasvatuksesta, olen aina pitänyt sellaista täysin mahdollisena, sillä hyvin monessa muussakin maassa vähemmistöjen, ei pelkästään romanien, lapsia on otettu pois vanhemmiltaan ja sijoitettu sisäoppilaitoksiin tai lastenkoteihin, ja tarkoitus on ollut sulauttaa heidät valtaväestöön ja vieroittaa heidät omasta kulttuuristaan. Tosin pitkäaikainen ystäväni, joka on entinen lastenkotilapsi, on kertonut kasvaneensa nimenomaan romanilastenkodissa, mutta hänkin on kasvanut erossa sisaruksistaan - nämä oli tietojeni mukaan sijoitettu eri lastenkoteihin.
Okin kokemukset ovat todella järkyttäviä, ja on erittäin tärkeää puhua epäkohdista julkisesti. Yksikin pahoinpitely-, pedofilia- tai pullokellaritapaus on liikaa.
Varmasti myös Jepen kokemukset pitävät paikkansa, ja monet muutkin ovat kasvaneet tasapainoisiksi lastenkotitaustastaan huolimatta. Ihmettelen kuitenkin, kuinka samassa lastenkodissa samalla vuosikymmenellä asuneilla ihmisillä voi olla noin erilaiset kokemukset! Tuskin syynä on ainakaan sukupuoli, sillä Ernolla on yhtä huonoja kokemuksia kuin Okilla, kun taas Jeppe sanoo kokeneensa pelkästään hyvää.
19.05.2006 17:22
Minun kilpparini ainakin on sosiaalinen - se tulee usein lähelle, kun istun terraarion vieressä, ja tutkii joskus vapaana ollessaan varpaitani. :) Se ei kulje perässä, mutta kiinnittää aina huomiota vieraisiinkin ihmisiin. Lisäksi se on seurannut hyvin uteliaana koiria, joita meillä on käynyt. Kaikki koirat eivät tosin ole olleet kiinnostuneita kilpparista. Muutaman kerran konnani tapasi jopa espanjankilpparin, joka tutuillani oli muutama vuosi sitten. Minun kilpparini oli erittäin kiinnostunut isommasta lajitoverista ja käveli koko ajan sen perässä. Tietenkään niitä ei jätetty hetkeksikään valvomatta.
28.04.2006 22:27
Jos olet alkuperäisen viestin kirjoittaja, minua kyllä kiinnostaa edelleen keskustella seksifantasioista. Juuri nyt olen opintojeni vuoksi erittäin kiireinen, mutta myöhemmin kirjoittelen mielelläni kanssasi.
[email protected]
25.04.2006 15:37
Minulla on joskus vieläkin ikävä mäyräkoiraamme, joka halvaantui täysin yllättäen kuusi vuotta sitten ja menetti liikuntakykynsä melkein kokonaan yhdessä ainoassa viikossa. :( Vasta nyt suunnittelen hankkivani oman koiran, ja se tulee olemaan ilmeisesti kaniinimäyris - Linda oli normaalikokoinen.
22.04.2006 13:06
Uros on usein vilkkaampi kuin narttu, mutta kyllä nartutkin ovat tavattoman energisiä. Meidän talossamme asuu parivuotias kultsu-uros Eetu, joka on varmasti maailman kilteimpiä koiria ja lisäksi hyvin oppivainen.Ikävää on vain, että muut koirat ovat valitettavan usein käyneet Eetun kimppuun. Viime viikollakin koirapuistosta ryntäsi täysin odottamatta iso musta villipeto, joka tarttui Eetua niskasta, vaikkei Eetu tee kenellekään mitään! On tosiaan naurettavaa, että jotkin koirat saattavat pitää Eetun tapaista koiraa uhkaavana! Nartun kanssa päällekäymisten vaara on luultavasti vähäisempi - vaikka kyllähän nartutkin voivat rähistä muille koirille.
16.04.2006 16:08
Nämä ovat mielipiteitä, eikä niistä kannata kiistellä. Tiedän kuitenkin, että useimmat ihmiset turhautuvat, elleivät voi lainkaan harrastaa seksiä. Kuten sanottu, lasken seksiksi myös itsetyydytyksen. Joku väitti vakavissaan, että sooloseksi on yhteiskunnallisesti haitallista - hullumpaa en ole ikinä kuullut! Eläimille seksi on muuten perustarve, ja jos ihmistä pidetään osana luontoa, sama pätee häneenkin. Loppujen lopuksi asia riippuu kuitenkin yksilöistä; sinun ei tarvitse harrastaa seksiä, jos mielestäsi pärjäät ilmankin, mutta on mahdollista, että joskus tulet toisiin ajatuksiin, sillä jokaisella ihmisellä on seksintarve. Itse aloin todella himoita miehiä vasta 23-vuotiaana, mutta olen ajatellut seksiä murrosiästä lähtien.
25.02.2006 22:49
Taitaisin olla aika imarreltu. En heti suostuisi treffeille, mutta en myöskään valehtelisi numeroani.
23.02.2006 18:56
Pidä vain mielipiteesi, mutta totta kai seksi on perustarve! On erittäin harvoja ihmisiä, joita se ei LAINKAAN kiinnosta. Suurin osa yksin elävistäkin harrastaa itsetyydytystä tai ainakin fantasioi. :)
23.02.2006 18:52
Olen joskus huomannut saman. Haluaisin todella tapailla miestä, joka ei tulisi luokseni pelkästään hyväilemään minua vaan myös juttelemaan ja ehkä tekemään muutakin. On ihan mukavaa, että joku ottaa heti minut syliin, mutta en todellakaan välitä tavata miehiä pelkästään seksin vuoksi! Syynä on tietysti se, että olen itse rohkaissut kavereita, joita syystä tai toisesta kiinnostaa vain seksi. Olen kuitenkin alkanut haluta muutakin - etenkin, koska seksissä pitää mielestäni edetä rauhallisesti.
23.02.2006 18:41
Minullakin on avustaja, ja nykyisestä minulla on vain hyvää sanottavaa. Hän on minua hieman nuorempi opiskelija, joka asuu viereisessä rapussa. Hän käy auttamassa minua muutaman kerran viikossa enimmäkseen kotona, mutta olemme myös käyneet paikoissa. Hän on melkein aina iloinen ja erittäin motivoitunut työhönsä eikä tippaakaan rahanahne, kuten jotkut avustajat saattavat olla. Parasta kaikesta on, että hänellä on aivan ihana koira, joka on ollut hoidossa perheemme luona ja tulee joskus hänen mukanaan meille.
21.02.2006 18:57
8 / 10