hosikel

![]()
Tyhmyys ei ole mikään syy olla ajattelematta. Kotimaa: --- Koulutus: --- Ammatti: Muu Siviilisääty: --- Lapset: ---
Aloituksia
557
Kommenttia
2419
Sinkkiarkuista puheen ollen...
Tiedättekö miten hevonen käyttäytyy, kun sen talli palaa? Se yrittää rynnätä palavaan pilttuuseensa! Se näet pelkää ja038Jäljet eivät pelota Arhinmäkeä!
Punapääoman seikkailuista kapitalismissa on näemmä jo kulunut sen verran aikaa, että taas viritellään uutta kierrosta.038Ukraina ei rakastamas iivanaa
Venäjän "ulkoministeri" Lavrov on sitä mieltä, että Ukraina ei saisi lähestyä Natoa, vaan slaaviveljeään Venäjää. "Kun338Reporadio ratsastaa jälleen!
VeroYLE vakuuttaa: "Niinistön puheesta katoavan äänen syy tekninen vika, ei sensuuri tai salaliitto" Mieleeni muistui538Ajatuspoliisin toiminta laajenee!
Nettivalvonnassa olevia poliisivoimia vahvistetaan. http://www.hs.fi/kotimaa/a1474511895735 Ajatuspoliisin tehtävänkuv138Roistojen auttamisvelvollisuudesta.
Lueskelen silloin tällöin kirjaa nimeltä "Mannaa Jumalan lapsille", jonka on kirjoittanut Martti Luther. Siinä on sanan137- 037
Kirkon, Unicefin, YK:n yms. puolesta:
Hyviä vapaapäiviä!* Maailmassa on kamalia tulva-kuivuus-nälkä-sota-katastrooffeja ja lisää on tulossa. Luonnon aiheutt437Äärikeskustan uhkaama presidenttiehdokas muistoissani
ESS:n mukaan huumorilehti "Pahkasika" tekee uuden tulemisen! Ostan ilman muuta Pahkasian uuden tulonumeron! Vanhat alk037Pakkoshakki
Shakki on maailman suosituin lautapeli. Sillä on satoja miljoonia aktiivipelaajia ja luultavasti lähemmäs miljardi ihmi537Voidellaanko mediaa öljyrahalla?
Suomen media on rähmällään muslimisaation ja (pääasiassa) muslimimaahanmuuton edessä. Järkevää syytä tälle toiminnalle437Putinin grundi on halki!
Putin tekee näyttäviä taktisia kuvioita, jotka ihastuttavat venäläisiä - ja tämän palstan russofiilejä. Hänestä on hien137Nykypäivän fariseukset
Kokoomus on mukana arvottomassa näytelmässä. Nyt kaduttaa, että olen äänestänyt ja tukenut sitä. Kovin pian unohtuivat037Maisterisjytky ja Jutta-ilmiö
Analyysini kunnallisvaalien merkittävimmistä voittajista: Perussuomalaiset: Puolue saavutti ns. maiste036Norjalaiset, Paavo ja minä
Arhinmäen norjalaislausunto "jos norjalaisilla on mennyt voitelu ja lääkitys tähän saakka pieleen, niin nyt se oli kunno036Neuvostotrolli "Ike" sauhuaa
Euroopan turvallisuus- ja yhteistyöjärjestön Etyjin yleiskokouksen puheenjohtaja Ilkka Kanerva on kovasti pahoillaan ja036Minä en usko todelliseen hätään!
Minä en, herra pääministeri, usko näiden nuorien, terveiden, virnuilevien, uhkailevasti käyttäytyvien ja ylimielisten mi136Media kasvattaa kieroon
Ruotsalaiset siirtomaaisännät saattoivat olla oikeassa, kun he aikanaan päättelivät, että suomalaiset ovat kykenemättömi035Vain Haavistoa saa kannattaa YLE:ssä
Jos kannattaa Niinistöä, joutuu hyllylle. http://taloudentulkki.com/2012/01/29/ylen-venalaista-sananvapautta/035...vaikka tiesimme...
Isoisät ja isät ...antakaa anteeksi, että rakensimme Suomesta tällaisen. Ette te tällaista tarkoittaneet antaessanne hen035