hosikel

Tyhmyys ei ole mikään syy olla ajattelematta. Kotimaa: --- Koulutus: --- Ammatti: Muu Siviilisääty: --- Lapset: ---
Aloituksia
557
Kommenttia
2419
Suomi on taas Ruotsin siirtomaa!
Suomen kansallisomaisuus on myyty, suorastaan lahjoitettu ulkomaille. Suurteollisuuden ja ulkomaankaupan pankkisektori028Inha provokaatio vei Venäjän rauhanpalkinnon!
Venäjän rauhanpolitiikka sai tuntuvan takaiskun, kun se menetti ainoan rauhannobelistinsa*. Martti Ahtisaari päätettiin028Demarien voitto!*?
Jutta Urpilainen ja demarit juhlivat vaali-iltana suurta voittoaan. Urpilainen julisti riemuiten:"Hopea ei ole häpeä!"027Paavi Saksassa: YLE uudisoi!
Paavi Benedictus XVI vierailee parhaillaan synnyinmaassaan Saksassa. YLE uutisoi vierailusta kriittisesti ja negatiivis027Media kasvattaa kieroon
Ruotsalaiset siirtomaaisännät saattoivat olla oikeassa, kun he aikanaan päättelivät, että suomalaiset ovat kykenemättömi027Voidellaanko mediaa öljyrahalla?
Suomen media on rähmällään muslimisaation ja (pääasiassa) muslimimaahanmuuton edessä. Järkevää syytä tälle toiminnalle427Sinkkiarkuista puheen ollen...
Tiedättekö miten hevonen käyttäytyy, kun sen talli palaa? Se yrittää rynnätä palavaan pilttuuseensa! Se näet pelkää ja027Ukraina ei rakastamas iivanaa
Venäjän "ulkoministeri" Lavrov on sitä mieltä, että Ukraina ei saisi lähestyä Natoa, vaan slaaviveljeään Venäjää. "Kun327Anneli Auer ja minä olemme syyttömiä!
Kopio kirjelmästä jonka aion lähettää KKO:lle: Otsikon asiakokonaisuuteen viitaten haluaisin avata uudelleen syytteet p027Vastaanottokeskusten työntekijöiden vaientaminen
Tavallisesti luotettavan tahon mukaan (ainakin) helsinkiläisten vastaanottokeskusten työntekijät joutuvat allekirjoittam027Ajatuspoliisin toiminta laajenee!
Nettivalvonnassa olevia poliisivoimia vahvistetaan. http://www.hs.fi/kotimaa/a1474511895735 Ajatuspoliisin tehtävänkuv127Nykypäivän fariseukset
Kokoomus on mukana arvottomassa näytelmässä. Nyt kaduttaa, että olen äänestänyt ja tukenut sitä. Kovin pian unohtuivat027Norjalaiset, Paavo ja minä
Arhinmäen norjalaislausunto "jos norjalaisilla on mennyt voitelu ja lääkitys tähän saakka pieleen, niin nyt se oli kunno026Jäljet eivät pelota Arhinmäkeä!
Punapääoman seikkailuista kapitalismissa on näemmä jo kulunut sen verran aikaa, että taas viritellään uutta kierrosta.026Minä en usko todelliseen hätään!
Minä en, herra pääministeri, usko näiden nuorien, terveiden, virnuilevien, uhkailevasti käyttäytyvien ja ylimielisten mi126Uudet sotakorvaukset asyylimatuille
Suomi maksoi Neuvostoliitolle 300 miljoonaa dollaria sotakorvauksia 1945-1952. Nykyrahassa summa olisi noin 5 miljardia026Eduskunta allahin miekkana
Suomen eduskunta tunnustaa kiihkoisasti uskonnollista vakaumusta: islamia. Jos kuka sitä uskaltaa loukata, hän saa kost125...vaikka tiesimme...
Isoisät ja isät ...antakaa anteeksi, että rakensimme Suomesta tällaisen. Ette te tällaista tarkoittaneet antaessanne hen025Onko Sipilä uusi Uusitalo?*)
K-linja hallitsee edelleen! Keput ei halua Suomea Natoon. Keput ei halua, että Suomella olisi turvanaan edes jalkaväkim225Kilometrin korkuinen torni viisisatasia
Norjan yleisradio on tehnyt laskelman siitä paljonko 10.000 syyrialaisen tuottaminen Norjaan tulisi maksamaan 10 vuodess1425