tonza1379
![]()
Aloituksia
254
Kommenttia
5626
JT voi mennä sivariin huoletta
Nimimerkki neitoni päästeli taas vaihteeksi täysin omiaan edellä käydyssä keskustelussa jehovantodistajien suhteesta siv5504'Mielenosoituslahkosta'
Henkilölle, joka on intoutunut kyselemään 'mielenosoituslahkolta' erinäisiä asioita kerrottakoon, että tällä palstalla m6500Kysymys M.a.t.i.a.k.s.e:lle
Kerrot tuolla alempana jehovantodistajuudesta näin: "Alat kohta ymmärtämään jos olet ajattelevainen tarkistat Raamatust7489Uutta valoa - miksi ihmeessä?
Miksi uuden valon tulkitaan olevan järkevää paljastua "jehovan kansalle" vähitellen? Mikä siitä tekee niin mullistavan,10487Uhrien tukeminen - tuomittavaa?
Tälläkin palstalla tutuksi tullut väite, jossa ev.lut kirkkoa syytetään UUT:n tukemisesta ei edes käsittääkseni pidä pai8484Vt-seuran peittely vaarallista!
Jehovantodistajien uskonnollinen järjestö Vartiotorni-seura ei ole tunnettu avoimesta tiedottamisesta. Hämärimmässä info7484Useimpiin kysymyksiin vastaus
Täälläkin kysellään jatkuvasti jehovantodistajista sitä sun tätä, joihin on vastailtu jo sen sadannen kerran. No eipä si5482Tarina kiistakysymyksestä
Onko kiistakysymys reilu, seuraavan tarinan valossa? Jumala oli viettänyt aikaa itsensä kanssa ikuisuuden. Arki alk10481Hallintoelimen eriarvoisuus
Knorr allekirjoitti USA:n uskollisuusvalan Aaac - 10/11/2008 - 22:00: Vartiotorni-seuran presidenteistä mm. Nathan H.6480Surkea nykymaailma vs entinen parempi maailma
Jehovantodistajilla ja muilla fundiksilla on usein tapana voivotella maailman tilaa ja sitä kuinka pirun huonosti asiat22476Kritiikittömyys - helppo ratkaisu
Koska lukuisista yrityksistä huolimatta kysymykseeni ei ole saatu vastausta, kysyn korostaen, eli uuden avauksen avulla.5473Tilastojen kertomaa
Veljesseura on jälleen päättänyt jakaa vahvaa ruokaa oikeaan aikaan. Niinpä viime vuoden palvelusraportti on tarkastelta3466Raamattu - totta?
Annan tämän aloituksen lukijoille tehtävän. Vasta tuon tehtävän jälkeen on "sallittua" jatkaa keskustelua tässä aloituks7450Todistajaperheelle "keskoskuutoset" (Verta?)
Radiosta (Ylex) sivumennen kuulin keskustelua, jossa Kanadan Vancouverissa (jos kuulin tapahtumapaikan aivan oikein) jeh6449Vastaus jehovantodistajalle
Koska edellinen keskustelu valui jo historiaan, aloitetaan toinen. Avauksessa "Erottaminen" jehovantodistaja vastaa vt-s3444Vt-seura itkee maailmalla perusteetta
Vt-seura on kautta historiansa osannut vaatia oikeuksiaan, samalla kun se polkee jäsentensä oikeuksia mistään välittämät3442Onko järkee vai ei?
Niin tuli tuosta kiistakysymyksestä mieleen, että miksi ihmeessä kaikkivoipa Jumala antoi yhden enkeleistään pilata koko5435Raamatun käännöksistä
Tähän kärkeen voisin ihmetellä ääneen uudenmailmankäännöksen kääntäjien nimien loistoa poissaolollaan ko. käännöksessä.1432Jehovantodistajuuden lisäarvo?
Jehovantodistajat kuvittelevat olevansa osa maailman onnellisinta kansaa. Miksi näin? Siksi koska heidän järjestönsä vt-6429Narsismia vai epätoivoa?
Oletetaan, että on olemassa uskonnollinen järjestö, joka pitää itseään totuuteen pyrkivänä kaikessa tekemisissään. Olete6417