kerbiili62
Vapaa kuvaus
Huumorilla höystetty luonnossa liikkuja. [email protected] Lempikirjat: Laulujoutsenen, perintö. Vapaa-aikanani: Viihdyn, mieluiten, luonnossa. En pidä: Pinnallisista, kanssakulkijoista. Kotimaa: --- Koulutus: --- Ammatti: Muu Siviilisääty: Sinkku Lapset: ---
Aloituksia
40
Kommenttia
1624
Nuolukivestä
Muutama kysymys.Onkohan se kivien asettelu taimikoitten laitaan kovinkaan viisasta,jos on niin eikö ne vois laittaa hirv615232Maataloustuki
Työllistää yli viisisataatuhatta Suomalaista.Herää kysymys,että ketä ovat nämä palstalla olevat ruikuttajat??Luulisi yht814826Lauantai
Kysely palstalaisille. Oletteko palstallenne uskollisia vai käyttekö mielellään vieraissa. Itse käyn mielellään vieraiss943722Puunhinnasta
Täällä näkyy kirjoittelevan näitä virmojen ostomiehiä,niin kertokaapa mikä tekee velivenäläisen kuitujenhinnasta niin pa232982Nyt on se
Aika, jolloin kylvötyöt käynnistyvät pikkuhiljaa. Ehdotankin kaikille luonnosta kiinnostuneille, Peltolintuin pesien mer241986Maataloustukien
Arvostelijoille oikeaa tietoa löytyy,vaan tältä maataloustuki palstalta yllättävän moneen lähtöön.Lähestulkoon kaikki yr201952Avoin
Kysymys Haapavesipalstan lukijoille ja kirjoittajille. Monenko mielestä palsta on nyt itsensä näköinen, jollaiseksi se o181831Haaskakuvauksesta
Hiukan kyselisin palstalaisten mielipiteitä? Kyselin tänne meillepäin sellaista mahdollisuutta, mutta vastustus tuntuu a201612Rannikon sudet
Mistäköhän johtunee että paikallinen susipopulaatio tykästynyt niin suppeaan reviiriin,alue max50kertaa50 neliökm eikös251448Hinnankorotus
Taitaa puun hinnan korotus valua Ahosen joukkojen ahteriin.Tulee koneitten alas ja ylösajon kanssa viikon seisokki ja me121420EU:n
Alueen varmuusvarastoja alettu purkamaan kiihtyvällä vauhdilla,kohta edessä pulaa leipäviljasta.Tämä aiheuttaa ,jopa suo101244Valtionkarja
Näin kateellisena metsänomistajana en oikein ymmärrä, miksi hirvilupien maksuja ollaan korottamassa? Jääkö entistä enemm91111Suuri
Urossusi suuntaa Haapaveelle,mahdollisesti tullut jo Pirnes-Mieluskylä maastoon.Nyt lapset,vanhukset,naiset,lökäpöksyuro191011Kuinka
Mahdollista.Haapaveden valtuustossa ei tunnu istuvan ainuttakaan asioista tietävää,perillä olevaa valtuutettua.Tähän tul23996Pikku hetki elämästä...
joka sinällään ei ole sen kummempaa luonnon kannalta kuin hyttysenpaska valtameressä. Lähdin tutkaileen metsiin joko Me140788Susien ihmisarkuuden
Vähentyminen johtuu osittain hirvenmetsästyksestä.Oman seurannan mukaan,olen huomannut hirven suolistus jätösten houkutt8674Kuitupuun
Hinnoista kirjoittelin tänne viimevuoden puolella ja ennustin hankintahintojen nousevan yli 30 euroon kiinto. Epäilijöit2659Mulla kävi...
tuossa iltasella kaveri istuskeleen kylässä ja hänellä oli ongelma, johon luuli multa saavan vastauksen, koska mulla on24597Henkivakuutus!
Viimeviikolla sai alueellamme liikkuva Ilvesuros jonkinasteisen henkivakuutuksen, kun se sai gepsin mukaansa. Toivottava5528Sinussa on jotain Tyttönalle????
Oli pakko laittaa Sinulle tänne terveisiä linkin kera..)) "Lasti" purettu ja vastalähetys pantu tulemaan...:)) http:64518