marttyyrimallari-ttt
Kirjoittelen silloin tällöin Suomi24:sen Miesten-logiikka palstalle "Ja toivon, että saan lukijoiltani myönteistä palautetta" MarttyyriMallari-TTt Suosikkibändit/artistit: Rolling Stones, Dead Kennedys Lempikirjat: neulansilmä, Kravun kääntöpiiri, Utopia Vapaa-aikanani: Liikunta. harrasteet Suosikkipalstat Suomi24 Keskusteluissa: Kreikka Kotieläimet: Kissa En pidä: amislaisista, maalaisista, miesten-logiikka palstan kirjoittajista, Kokoomus-puolueesta, urheiluautoista, epärehellisistä ihmisistä Linkit: http://www.youtube.com/watch?v=G3sMA_544fU, http://www.youtube.com/watch?v=_JBQI2kD4FM, http://www.dailymotion.com/relevance/search/Rolling Stones/video/x2z1as_rolling-stones-starfucker-live1976_animals Koulutus: Yliopisto/korkeakoulu Ammatti: Muu Siviilisääty: Varattu
Aloituksia
924
Kommenttia
2500
Mitäs tykkäätte kirjoituksistani
Ovatko ne liian seksikkäitä, häiriintyneitä, pervenssejä, dekadenssejä yms. "Lehdistö kysyy minulta Suezin-kriisin kal17556Älkää kirjoittako tänne...
vain siksi että saisitte huomiota itsellenne. Kirjoittakaa totuudenmukaisesti, niin minulle ei tule vaivautunut olo. "9555Oi ei! Vittu...
eli onko käynyt niin, että tämä vastenmielinen pikkumies (Pate D) on kaapannut fire-rosen. Kenen kanssa minä sitten riit4553Vanhus ja meri :)
on Ernest Hemingwayn kuuluisimman romaanin nimi. Olen lukenut sen moneen otteeseen ja en voi suositella sitä ainakaan h29553Horoskooppimerkkisi osa 2.
Jos haluat elämääsi haasteita ja et välitä siitä että joudut silloin tällöin nukkumaan sohvalla niin hanki kumppaniksesi14552Mites laihkari sujuu?
Iltaa XXXXXXXXL-kokoiset toverit, Tuossa joku aika sitten annoin teille hyvät ohjeistukset lihavuuden karkoitukseen ja7551Tämä palsta on sairas
Aina kun kirjoitan jonkun viestin tänne niin sitä mollataan kaikin tavoin, mutta samaan aikaan jengi imitoi (junteille t10550Palstalaisten uho
Kirjoitan tänne sitten kuinka rauhanomaisesti tahansa, niin aina suurin osa teistä polttaa kääminsä. Mistähän tämä johtu21549cat.mint...
on varmasti palstan kaunein nainen, mutta minä päihitän hänet oveluudellani. "Olen niin leikkisä" MarttyyriMallari-T7547Eutanasia
Näin kauniina päivänä on mukava ajatella jotain synkkää ja ajattelin kysyä teiltä että miten te suhtautuisitte aktiivise26547Anteeksipyyntö timantille
No niin, sattuuhan sitä työtapaturmia herrasmiehellekkin *nolona* Elikä vahingossa ylitin hyvän maun rajat vastauksessa5546*Kesäkissat*
Näihin aikoihin tuhannet petolliset sinkku ja ukkomiehet hankkivat itselleen kesäkissan leikkikaluikseen. He antavat lem15544Hiustesi väri
Mä olen varmasti ainoa valkoihoinen suomalainen jolla on luonnostaan mustan väriset hiukset ja pelkään jo helvetisti sit6543*Palstan maskotti*
Jokaisella itseään kunnioittavalla heteroseksuaalisella mieslaumalla on oma maskottinsa ja koska te suhtaudutte suomalai13542Palsta on hajoamistilassa
Ja syypäitä siihen ovat nämä uudet kirjoittelijat: Angie.80 Genio.Mente Marian-aave Ikikurimus de_monte Fide11542Kielletty naisilta
Tämä on ainoa nettipeli mitä pelaan töissä ollessani/yleensäkin ja vuodatan kyyneleitä aina kun pelihahmo loukkaa itsens10540Käyttäkää kiertoilmaisuja
Huomautuksistani huolimatta (tai ehkäpä juuri siitä syystä) epäselvä kielenkäyttö jatkuu palstalla. Mikäli te ette osaa13539Mies parturissa
Ainoa paikka missä mies saa nykyään jotain etuoikeuksia on parturi. Kävin parturissa ja eräs eukko joka oli siellä samaa9538Pelkään kahta asiaa
Oikeastaan en pelkää mitään muuta tässä maailmassa kuin naisia ja poliisia. "Mitä se kertoo minusta" MarttyyriMallar13538Suosituimpia aiheita palstalla,
ovat: 1. Sanaleikit (*vajoaa maan alle häpeästä*) 2. Seksismi (niin, miksi ihmeessä hyviksi ja toimiviksi havaitut roo11536