Vapaa kuvaus

Kirjoittelen silloin tällöin Suomi24:sen Miesten-logiikka palstalle "Ja toivon, että saan lukijoiltani myönteistä palautetta" MarttyyriMallari-TTt Suosikkibändit/artistit: Rolling Stones, Dead Kennedys Lempikirjat: neulansilmä, Kravun kääntöpiiri, Utopia Vapaa-aikanani: Liikunta. harrasteet Suosikkipalstat Suomi24 Keskusteluissa: Kreikka Kotieläimet: Kissa En pidä: amislaisista, maalaisista, miesten-logiikka palstan kirjoittajista, Kokoomus-puolueesta, urheiluautoista, epärehellisistä ihmisistä Linkit: http://www.youtube.com/watch?v=G3sMA_544fU, http://www.youtube.com/watch?v=_JBQI2kD4FM, http://www.dailymotion.com/relevance/search/Rolling Stones/video/x2z1as_rolling-stones-starfucker-live1976_animals Koulutus: Yliopisto/korkeakoulu Ammatti: Muu Siviilisääty: Varattu

Aloituksia

924

Kommenttia

2500

1. Mitäs tykkäätte kirjoituksistani

Ovatko ne liian seksikkäitä, häiriintyneitä, pervenssejä, dekadenssejä yms. "Lehdistö kysyy minulta Suezin-kriisin kal
    Miehen logiikka
    17
    556
  2. Älkää kirjoittako tänne...

vain siksi että saisitte huomiota itsellenne. Kirjoittakaa totuudenmukaisesti, niin minulle ei tule vaivautunut olo. "
    Miehen logiikka
    9
    555
  3. Oi ei! Vittu...

eli onko käynyt niin, että tämä vastenmielinen pikkumies (Pate D) on kaapannut fire-rosen. Kenen kanssa minä sitten riit
    Miehen logiikka
    4
    553
  4. Vanhus ja meri :)

on Ernest Hemingwayn kuuluisimman romaanin nimi. Olen lukenut sen moneen otteeseen ja en voi suositella sitä ainakaan h
    Miehen logiikka
    29
    553
  5. Horoskooppimerkkisi osa 2.

Jos haluat elämääsi haasteita ja et välitä siitä että joudut silloin tällöin nukkumaan sohvalla niin hanki kumppaniksesi
    Miehen logiikka
    14
    552
  6. Mites laihkari sujuu?

Iltaa XXXXXXXXL-kokoiset toverit, Tuossa joku aika sitten annoin teille hyvät ohjeistukset lihavuuden karkoitukseen ja
    Lihavuus
    7
    551
  7. Tämä palsta on sairas

Aina kun kirjoitan jonkun viestin tänne niin sitä mollataan kaikin tavoin, mutta samaan aikaan jengi imitoi (junteille t
    Miehen logiikka
    10
    550
  8. Palstalaisten uho

Kirjoitan tänne sitten kuinka rauhanomaisesti tahansa, niin aina suurin osa teistä polttaa kääminsä. Mistähän tämä johtu
    Miehen logiikka
    21
    549
  9. cat.mint...

on varmasti palstan kaunein nainen, mutta minä päihitän hänet oveluudellani. "Olen niin leikkisä" MarttyyriMallari-T
    Miehen logiikka
    7
    547
  10. Eutanasia

Näin kauniina päivänä on mukava ajatella jotain synkkää ja ajattelin kysyä teiltä että miten te suhtautuisitte aktiivise
    Miehen logiikka
    26
    547
  11. Anteeksipyyntö timantille

No niin, sattuuhan sitä työtapaturmia herrasmiehellekkin *nolona* Elikä vahingossa ylitin hyvän maun rajat vastauksessa
    Miehen logiikka
    5
    546
  12. *Kesäkissat*

Näihin aikoihin tuhannet petolliset sinkku ja ukkomiehet hankkivat itselleen kesäkissan leikkikaluikseen. He antavat lem
    Miehen logiikka
    15
    544
  13. Hiustesi väri

Mä olen varmasti ainoa valkoihoinen suomalainen jolla on luonnostaan mustan väriset hiukset ja pelkään jo helvetisti sit
    Miehen logiikka
    6
    543
  14. *Palstan maskotti*

Jokaisella itseään kunnioittavalla heteroseksuaalisella mieslaumalla on oma maskottinsa ja koska te suhtaudutte suomalai
    Miehen logiikka
    13
    542
  15. Palsta on hajoamistilassa

Ja syypäitä siihen ovat nämä uudet kirjoittelijat: Angie.80 Genio.Mente Marian-aave Ikikurimus de_monte Fide
    Miehen logiikka
    11
    542
  16. Kielletty naisilta

Tämä on ainoa nettipeli mitä pelaan töissä ollessani/yleensäkin ja vuodatan kyyneleitä aina kun pelihahmo loukkaa itsens
    Miehen logiikka
    10
    540
  17. Käyttäkää kiertoilmaisuja

Huomautuksistani huolimatta (tai ehkäpä juuri siitä syystä) epäselvä kielenkäyttö jatkuu palstalla. Mikäli te ette osaa
    Miehen logiikka
    13
    539
  18. Mies parturissa

Ainoa paikka missä mies saa nykyään jotain etuoikeuksia on parturi. Kävin parturissa ja eräs eukko joka oli siellä samaa
    Miehen logiikka
    9
    538
  19. Pelkään kahta asiaa

Oikeastaan en pelkää mitään muuta tässä maailmassa kuin naisia ja poliisia. "Mitä se kertoo minusta" MarttyyriMallar
    Miehen logiikka
    13
    538
  20. Suosituimpia aiheita palstalla,

ovat: 1. Sanaleikit (*vajoaa maan alle häpeästä*) 2. Seksismi (niin, miksi ihmeessä hyviksi ja toimiviksi havaitut roo
    Miehen logiikka
    11
    536