Vapaa kuvaus

Ase tai siviilipalvelus: ase.

Siviilisääty: Sinkku

Lapset: ---

Hakusanat:

Aloituksia

438

Kommenttia

947

1. Jeesus on elävä Jumalan Poika, jonka Jumala antoi lunastaakseen luomansa ihmisen synnin ja kuoleman otteesta. Jumala loi ihmisen omaksi kuvaakseen, mutta saatana toi käärme sai heidät tekemään Vastoin Jumalan ohjetta,ja kuolema ja synti,sodat ja sairaudet,ym,ym,,tuli mukaan joka päiväseen elämään.

Miten toimi Jumala, siten että synnin ja kapinan viha ja rakkaus ja armo kohtataavaat.

Joh.3:16-18.16 Sillä niin on Jumala maailmaa rakastanut, että hän antoi ainokaisen Poikansa, ettei yksikään, joka häneen uskoo, hukkuisi, vaan hänellä olisi iankaikkinen elämä.
    17 Sillä ei Jumala lähettänyt Poikaansa maailmaan tuomitsemaan maailmaa, vaan sitä varten, että maailma hänen kauttansa pelastuisi.
    18 Joka uskoo häneen, sitä ei tuomita; mutta joka ei usko, se on jo tuomittu, koska hän ei ole uskonut Jumalan ainokaisen Pojan nimeen.

Room.10:8-13. Sanoo:8 Mutta mitä se sanoo? "Sana on sinua lähellä, sinun suussasi ja sinun sydämessäsi"; se on se uskon sana, jota me saarnaamme.
    9 Sillä jos sinä tunnustat suullasi Jeesuksen Herraksi ja uskot sydämessäsi, että Jumala on hänet kuolleista herättänyt, niin sinä pelastut;
    10 sillä sydämen uskolla tullaan vanhurskaaksi ja suun tunnustuksella pelastutaan.
    11 Sanoohan Raamattu: "Ei yksikään, joka häneen uskoo, joudu häpeään".
    12 Tässä ei ole erotusta juutalaisen eikä kreikkalaisen välillä; sillä yksi ja sama on kaikkien Herra, rikas antaja kaikille, jotka häntä avuksi huutavat.
    13 Sillä "jokainen, joka huutaa avuksi Herran nimeä, pelastuu".

Siis jos ett vielä Ole Jeesuksen oma,niin nyt on ottollinen pelastuksen päivä.

Rukoile tämä rukous.
    Syntisen rukous

SYNTISEN RUKOUS!
    RAKAS TAIVAALLINEN IS�„!

Tulen eteesi Jeesuksen Kristuksen nimessä.

Tuon eteesi kaikki syntini, kaikki taakkani ja kaiken sen, mikä minua sitoo ja vangitsee.

Isä, pese minut Jeesuksen kalliissa veressä jonka hän vuodatti Golgatalla minun syntieni tähden.

Katkaise synnin ja Saatanan kahleet minun ja omaisteni elämässä.

Pane minuun kalliin veresi merkki.

Halua antaa sinulle henkeni, sieluni ja ruumiini ja olla sinun omasi niin kauan kuin elän täällä maanpäällä ja sitten taivaassa.

Turvaudun uskossa yksin Sinuun, Herra Jeesus Kristus, Sillä sinä olet elävän Jumalan Poika. Ole Herrani ja Vapahtajani tästä hetkestä iankaikkisesti.

Uskon koko sydämestäni sen, mitä nyt suullani tunnustan näin sanoen: Sinä olet minun Vapahtajani, Herrani ja Jumalani. Olen nyt uudestisyntynyt -Jumalan lapsi. Uskon sen ja otan vastaan Jeesuksen nimessä AAMEN.
    Jeesus sanoo:
    "...sitä joka luokseni tulee, minä en aja pois"

Sanon vielä että sitä ratkaisua ei tarvitse katua. Aamen
  2. Veli puhuu asiaa.
  3. Aameen,,näin on,,
  4. Mutta Jumala osoittaa rakkautensa meitä kohtaan siinä, että Kristus, kun me vielä olimme syntisiä, kuoli meidän edestämme.Room.5:8.

Mitä tämä siis tarkoitta? Sitä että Luojamme ja Isämme haluaa meidät
    luokseen, vaikka olemme pahoja ja syntisiä (synti=ero Jumalasta), niin Jumala lähetti Poikansa ihmisen muodossa, eli keskellämme n,33 vuotta, ja naulittiin ristille, kuoli ja haudattiin, ja mikä ihanaa,,NOUSI Kuolleista ylös, kuolema on voitettu! Vaikka kuolema on läsnä joka päivä täällä maailmassa, niin jos Olet ottanut Jeesuksen vastaan, niin kuolema ei ole paha, vaan pääsy parempaan.

Mitä tarkoittaa siis Jeesuksen vastaanottaminen? Sitä että uskot täydellä sydämellä, että Jeesus kuoli sun puolesta, ja nousi ylös haudasta, ja nousi ylös taivaaseen Isän luo.
    Voit vaikka rukoilla seuraavan rukouksen:
    Syntisen rukous

SYNTISEN RUKOUS!
    RAKAS TAIVAALLINEN IS�„!

Tulen eteesi Jeesuksen Kristuksen nimessä.

Tuon eteesi kaikki syntini, kaikki taakkani ja kaiken sen, mikä minua sitoo ja vangitsee.

Isä, pese minut Jeesuksen kalliissa veressä jonka hän vuodatti Golgatalla minun syntieni tähden.

Katkaise synnin ja Saatanan kahleet minun ja omaisteni elämässä.

Pane minuun kalliin veresi merkki.

Halua antaa sinulle henkeni, sieluni ja ruumiini ja olla sinun omasi niin kauan kuin elän täällä maanpäällä ja sitten taivaassa.

Turvaudun uskossa yksin Sinuun, Herra Jeesus Kristus, Sillä sinä olet elävän Jumalan Poika. Ole Herrani ja Vapahtajani tästä hetkestä iankaikkisesti.

Uskon koko sydämestäni sen, mitä nyt suullani tunnustan näin sanoen: Sinä olet minun Vapahtajani, Herrani ja Jumalani. Olen nyt uudestisyntynyt -Jumalan lapsi. Uskon sen ja otan vastaan Jeesuksen nimessä AAMEN.
    Jeesus sanoo:
    "...sitä joka luokseni tulee, minä en aja pois"
    Liity sitten Seurakuntaan, ja käy siinä Sanan opetuksessa, ja kuulossa.

Jos sulla on jotain kysymyksiä, voin vastatta niihiin,tai jos olet paikkakunnalta,niin voit tulla multa suoraan kysymään.