Valikko
Aloita keskustelu
Hae sivustolta
Kirjaudu sisään
Keskustelu
Viihde
Alennuskoodit
Black Friday 2024
Lainaa
Treffit
Säännöt
Chat
Keskustelu24
profiilit
mies68
profiilit
mies68
mies68
Vapaa kuvaus
Ase tai siviilipalvelus: ase.
Siviilisääty: Sinkku
Lapset: ---
Hakusanat:
Aloituksia
438
Kommenttia
947
Uusimmat aloitukset
Suosituimmat aloitukset
Uusimmat kommentit
Pilkakirves heiluu...ja kun se heiluu,,niin asiat on kohdallaan..mutta Jeesus rakastaa teitä,,...Rukoilen teidän puolesta,,,,
22.05.2013 18:53
Jeesus on elävä Jumalan Poika, jonka Jumala antoi lunastaakseen luomansa ihmisen synnin ja kuoleman otteesta. Jumala loi ihmisen omaksi kuvaakseen, mutta saatana toi käärme sai heidät tekemään Vastoin Jumalan ohjetta,ja kuolema ja synti,sodat ja sairaudet,ym,ym,,tuli mukaan joka päiväseen elämään.
Miten toimi Jumala, siten että synnin ja kapinan viha ja rakkaus ja armo kohtataavaat.
Joh.3:16-18.16 Sillä niin on Jumala maailmaa rakastanut, että hän antoi ainokaisen Poikansa, ettei yksikään, joka häneen uskoo, hukkuisi, vaan hänellä olisi iankaikkinen elämä.
17 Sillä ei Jumala lähettänyt Poikaansa maailmaan tuomitsemaan maailmaa, vaan sitä varten, että maailma hänen kauttansa pelastuisi.
18 Joka uskoo häneen, sitä ei tuomita; mutta joka ei usko, se on jo tuomittu, koska hän ei ole uskonut Jumalan ainokaisen Pojan nimeen.
Room.10:8-13. Sanoo:8 Mutta mitä se sanoo? "Sana on sinua lähellä, sinun suussasi ja sinun sydämessäsi"; se on se uskon sana, jota me saarnaamme.
9 Sillä jos sinä tunnustat suullasi Jeesuksen Herraksi ja uskot sydämessäsi, että Jumala on hänet kuolleista herättänyt, niin sinä pelastut;
10 sillä sydämen uskolla tullaan vanhurskaaksi ja suun tunnustuksella pelastutaan.
11 Sanoohan Raamattu: "Ei yksikään, joka häneen uskoo, joudu häpeään".
12 Tässä ei ole erotusta juutalaisen eikä kreikkalaisen välillä; sillä yksi ja sama on kaikkien Herra, rikas antaja kaikille, jotka häntä avuksi huutavat.
13 Sillä "jokainen, joka huutaa avuksi Herran nimeä, pelastuu".
Siis jos ett vielä Ole Jeesuksen oma,niin nyt on ottollinen pelastuksen päivä.
Rukoile tämä rukous.
Syntisen rukous
SYNTISEN RUKOUS!
RAKAS TAIVAALLINEN IS�„!
Tulen eteesi Jeesuksen Kristuksen nimessä.
Tuon eteesi kaikki syntini, kaikki taakkani ja kaiken sen, mikä minua sitoo ja vangitsee.
Isä, pese minut Jeesuksen kalliissa veressä jonka hän vuodatti Golgatalla minun syntieni tähden.
Katkaise synnin ja Saatanan kahleet minun ja omaisteni elämässä.
Pane minuun kalliin veresi merkki.
Halua antaa sinulle henkeni, sieluni ja ruumiini ja olla sinun omasi niin kauan kuin elän täällä maanpäällä ja sitten taivaassa.
Turvaudun uskossa yksin Sinuun, Herra Jeesus Kristus, Sillä sinä olet elävän Jumalan Poika. Ole Herrani ja Vapahtajani tästä hetkestä iankaikkisesti.
Uskon koko sydämestäni sen, mitä nyt suullani tunnustan näin sanoen: Sinä olet minun Vapahtajani, Herrani ja Jumalani. Olen nyt uudestisyntynyt -Jumalan lapsi. Uskon sen ja otan vastaan Jeesuksen nimessä AAMEN.
Jeesus sanoo:
"...sitä joka luokseni tulee, minä en aja pois"
Sanon vielä että sitä ratkaisua ei tarvitse katua. Aamen
22.05.2013 16:41
Niin sanotussa vauvakasteessa, koska kaste annetaan vauvalle(??) on se vaara, että se tuudittaa ihmisen "valerauhaan"vaikka käydään rippikoulu(mainitaan raamatuusa missä kohdassa?),,Koska usko puuttuu kokonaan suurelta osalta esim suomalaisilta,,,ei ole olemassa mitään kasteenarmoa,on Kristuksen armo kyllä.
Se on hyvä vaan että kenttä puhdistuu,,vauvat ja pikkulapset eivät ole vaarassa joutua "alakertaa. esim synnytyksen yhdeydessä,sen niin sanotunkin hätäkasteen saappi unohtaa, se on eränlaista taikuutta,jos totta puhutaan.
18.05.2013 18:52
Ja höpöpöpö..mie olen käynyt upotuskasteella, ja rahat on pysynyt taskussa,,,lopettekaa toi tollainen puskissa heitotto...kysykää oikeesti miten asiat on,,.....
Ja seurakunnissa kerätään kyllä uhri, ja jokainen antaa, sen mikää kokee oikeasti, ja olen itse iloiten antanut omani "uhrin
16.05.2013 14:59
Mave,sun pitäs olla selvillä, että uudestisyntyneet Kristityt eivät käytä väkivaltaa, uskonto käyttää kyllä(islam.katolisuus,,ym..),,ja Jumala valta on teokratia,tulee siis olemaan,,ja siellä ei todella tule olemaan väkivaltaa ja muuta pahuuta.
Lyökää mua toiselle poskelle,niin mie käännä toisenki.Aamen.
Ps. joku kuitenki alkaa vängättä,että sitä joku Kristitty on tehnyt sitä ja tätä,,no mie voin sanoa, että ihmisiä ollaa mekin,,
13.05.2013 21:25
Saanko kysyä, mikä ärsyttää tässä kommtissa,kun on peukut alaspäin...
11.05.2013 09:48
Uskon Jeesukseen, ja Jumalan Sanaan, ja Kuuluun seurakuntaan,,Ja elän rauha sisällä, 10 vuotta sitten sain tulla Jumalan lapseksi, olin alkoholisti, ja todella syvällä maailmassa. Suositelen kaikille.
Mutta Jumala osoittaa rakkautensa meitä kohtaan siinä, että Kristus, kun me vielä olimme syntisiä, kuoli meidän edestämme. Room.5:8.
Room.10:8-13. Mutta mitä se sanoo? "Sana on sinua lähellä, sinun suussasi ja sinun sydämessäsi"; se on se uskon sana, jota me saarnaamme.
9 Sillä jos sinä tunnustat suullasi Jeesuksen Herraksi ja uskot sydämessäsi, että Jumala on hänet kuolleista herättänyt, niin sinä pelastut;
10 sillä sydämen uskolla tullaan vanhurskaaksi ja suun tunnustuksella pelastutaan.
11 Sanoohan Raamattu: "Ei yksikään, joka häneen uskoo, joudu häpeään".
12 Tässä ei ole erotusta juutalaisen eikä kreikkalaisen välillä; sillä yksi ja sama on kaikkien Herra, rikas antaja kaikille, jotka häntä avuksi huutavat.
13 Sillä "jokainen, joka huutaa avuksi Herran nimeä, pelastuu".
03.05.2013 18:37
Sanonpan mielipiteeni, joka on kyllä Raamatusta,että Jumalan silmissä lapsi, kuin lapsi, on se ateistin, uskovan,uskonnolisen ym lapsi on rakas on "kastettu, tai ei, tämän pointin luulisi vapautavan meidät, siitä kastetaanko vauva vai ei, koska maailmassa kuolee paljon vauvoja ilman "kastetta.
02.05.2013 15:33
Mitä mave nyt tarkoittaa??
25.04.2013 22:05
Veli puhuu asiaa.
21.04.2013 20:28
Rakkaus Jeesuksessa ei ole mitään lässyn lässyn rakkautta,kaiken hyväksyvää rakkautta,,synnille avointa olevaa rakkautta....2.Tim.4:2.saarnaa sanaa, astu esiin sopivalla ja sopimattomalla ajalla, nuhtele, varoita, kehoita, kaikella pitkämielisyydellä ja opetuksella
16.04.2013 09:12
Arvoisa putkaruusu,,Olen hellari itse, ja arvaa mitä, mie siunaan Lauri Johassonia täydestä sydämestä,,katsos kun ei viime kädessä ole olemassa muuta Kuin Jeesuksen Seurakunta, vaikka on erinimisiää Seurakuntia, mitä tulee rahastamiseen,,,niin luterilainen seurakunta toimii verorahoilla,meillä kerätään kolehti, ja se on ihanvapaaehtoinen! Ja toki on kaikkea oheistuoteita,,kirjoja,levyjä, jotka toki maksavat,,mutta yksi asia ei maksa, se on lahja! Jeesus Kristus.
15.04.2013 15:57
Aameen,,näin on,,
13.04.2013 19:54
Jo ilman Jumalansanan paikoja voin sanoa, että siis kun ihminen uudestisyntyy, Tulee Jeesuksen omaksi,,ja mitä se usko on, se on henkilökohtainen pelastava usko siiheen, että Jeesus Kristus on elävän Jumalan poika, joka eli maan päällä, ja kuoli synteimme tähden, nousi kuolleista, ja nousi ylös Isän luo. Sitä se on,,kun tämä usko tapahtuu( tiety hetki elämässä, jolloin ihminen tekee ratkaisun) Sitten tulee uskovien kaste( samalla Seurakuntaan liityminen, uskovien yhteys)
10.04.2013 20:11
Veli mathetes puhuu asiaa,,olen sen huomanut,,ja sanon sen nyt että miten voipi olla toi kasteasia niin vaikea ymmärttää......mulle se oli selvä juttu, kun tulin uskoon 10 vuotta sitten,että vaikka olin saanut vauvakasteen,,niin menin upotuskasteelle ihan omasta tahosta,,,ilmeisti se on niin että uskonolisuus pitää vauvakasteesa kynsin hampain.
10.04.2013 19:51
Tossa se on hyvin sanottu,,mie ihmetellen samaa..mitä tekemistä on lapsikasteella Raamattun kanssa,,yhtä vähän kuin kastekummi,,sitäkän ei mainitta Raamatussa.
Vauvakaste on hieno uskollinen suoritus,,mutta pelottavan harhaajohtaavaa,jos siitä tehdään pelastus Jumalan luo,,,ja silleen se on turha, kun vauva/lapse kelpaa Taivaaseen,,jos sattuu kuolemaan nuorenna( ja maailmaas kuolee paljon vauvoja joita ei ole kastettu,)
07.04.2013 16:35
Miten niin?..katkeria toisille siis jotka juovat?? En usko,,itse en juo enää,kun Sain vapatua alkoholin kirouksesta, ja rukoilen että muutkin saisivat "elämän tarkoituksen itselleen.
06.04.2013 19:37
Raamattu on elävää sanaa. Ja kannattaa lukea Ilmestyskirjan 22:18-19... Sitä miettiessä hyvää päivää.
05.04.2013 09:11
Mutta Jumala osoittaa rakkautensa meitä kohtaan siinä, että Kristus, kun me vielä olimme syntisiä, kuoli meidän edestämme.Room.5:8.
Mitä tämä siis tarkoitta? Sitä että Luojamme ja Isämme haluaa meidät
luokseen, vaikka olemme pahoja ja syntisiä (synti=ero Jumalasta), niin Jumala lähetti Poikansa ihmisen muodossa, eli keskellämme n,33 vuotta, ja naulittiin ristille, kuoli ja haudattiin, ja mikä ihanaa,,NOUSI Kuolleista ylös, kuolema on voitettu! Vaikka kuolema on läsnä joka päivä täällä maailmassa, niin jos Olet ottanut Jeesuksen vastaan, niin kuolema ei ole paha, vaan pääsy parempaan.
Mitä tarkoittaa siis Jeesuksen vastaanottaminen? Sitä että uskot täydellä sydämellä, että Jeesus kuoli sun puolesta, ja nousi ylös haudasta, ja nousi ylös taivaaseen Isän luo.
Voit vaikka rukoilla seuraavan rukouksen:
Syntisen rukous
SYNTISEN RUKOUS!
RAKAS TAIVAALLINEN IS�„!
Tulen eteesi Jeesuksen Kristuksen nimessä.
Tuon eteesi kaikki syntini, kaikki taakkani ja kaiken sen, mikä minua sitoo ja vangitsee.
Isä, pese minut Jeesuksen kalliissa veressä jonka hän vuodatti Golgatalla minun syntieni tähden.
Katkaise synnin ja Saatanan kahleet minun ja omaisteni elämässä.
Pane minuun kalliin veresi merkki.
Halua antaa sinulle henkeni, sieluni ja ruumiini ja olla sinun omasi niin kauan kuin elän täällä maanpäällä ja sitten taivaassa.
Turvaudun uskossa yksin Sinuun, Herra Jeesus Kristus, Sillä sinä olet elävän Jumalan Poika. Ole Herrani ja Vapahtajani tästä hetkestä iankaikkisesti.
Uskon koko sydämestäni sen, mitä nyt suullani tunnustan näin sanoen: Sinä olet minun Vapahtajani, Herrani ja Jumalani. Olen nyt uudestisyntynyt -Jumalan lapsi. Uskon sen ja otan vastaan Jeesuksen nimessä AAMEN.
Jeesus sanoo:
"...sitä joka luokseni tulee, minä en aja pois"
Liity sitten Seurakuntaan, ja käy siinä Sanan opetuksessa, ja kuulossa.
Jos sulla on jotain kysymyksiä, voin vastatta niihiin,tai jos olet paikkakunnalta,niin voit tulla multa suoraan kysymään.
29.03.2013 09:52
Naispapeilta puutuu lujuus,ja lujuus on eri asia kuin kovuus, lujuus on miehen ominaisuus,,ja kun naispapilta puuttuu lujuuden lisäksi usko Jeesukseen omanna Herranna, voidaan uskoa että Jeesus on on ollut todellinen ja vaikuttaa yhä, mutta uudestisyntymä puuttuu, niin tuloksenna on täyttä sekametelisoppaa.
Ja jos on naispappeja ja on varmaan joihin tämä ei päde. niin kiitos Herralle
27.03.2013 08:12
6 / 48